Καλημέρα,
Ψάχνοντας στο forum δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο σχετικά με τον ακριβή ορισμό των συγκεκριμένων στοιχείων, καθώς και τον τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι, είπα να ανοίξω ένα νέο post προκειμένου να με διαφωτίσει κάποιος. Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής :
1) Τι είναι ακριβώς η πλήμνη.
2) Πως λειτουργεί ; (χειροκίνητη-αυτόματη)
3) Χρήση (αυτό μάλλον απαντάται σε κάποια post, προφανώς συνδέεται άμεσα με τη μεταφορά της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς - ή όχι ; - ).
4) Γιατί τα οχήματα με κεντρικό διαφορικό (ήτοι SUV), δεν "φορούν" πλήμνες ;
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Θεωρώντας ότι μάλλον έχει άμεση σχέση με το συγκεκριμένο ποστ (αλλά και για οικονομία χώρου), θέλω να ρωτήσω αν ένας πολύ χαρακτηριστικός ήχος (σαν κάτι να κουμπώνει) προερχόμενος από το μπροστινό κομμάτι, κατά τα πρώτα 2-3 μέτρα κίνησης του οχήματος, είναι φυσιολογικός ή όχι (αναφέρομαι σε jimny VVT).