Δειτε εδω στις φωτο πως ειχε βουλιάξει το μαύρο το NAVARA. (οι φωτο στην αρχή και προς το τελος τις σελίδας)
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-10674-postdays-0-postorder-asc-start-0.htmlΕιναι αρκετα βαρυ αυτοκνητο και βγηκε με 2 ελαστικους ιμαντες τις ARB (9-11 μετρα) σε σειρά.
Το θεμα ειναι οι ελαστικοι ιμαντες να χρησιμοποιούνται σωστα.
Το αυτοκινητο που κανει τον απεγκλωβισμό παιρνει φορα και τραβαει μεχρι να τεντωσει ο ιμαντας και επειτα οταν ο ιμαντας φτασει το μεγιστο μηκος παταει φρενο και το κραταει πατημενο.
Το αυτοκινητο που εχει εγκλωβιστεί τοτε αρχιζει να ξεκολλάει σιγα σιγα απο την ενεργεια που εχει συσωρευσει ο ιμαντας στο τέντωμα.Κανένας μεσα απο τα δυο αυτοκινητα δεν αισθανεται απολύτως τιποτα (τρανταγμα, κουνημα , χτυπημα) και δεν ταλαιπωρείται το σασι απο κανενα αυτοκινητο.
Στους ελαστικους ιμαντες τις ARB η ελαστικοτητα δημιουργειται απο τον τροπο πλέξης των ινων και οχι απο την ελαστικοτητα των ιδιων των ινων, οποτε αν χρησιμοποιηθούν σωστα ο κίνδυνος ειναι παρα πολυ μικρος.
Τον απεγκλωβισμο στις φωτο τον εκανε ο pitbullakos. Εγγυηση στο ξεκολλημα. Και μεχρι την κεραία να εχεις βουλιαξει αυτος θα βρει τροπο να σε βγαλει.....