1.Εσυ μάλλον τα μπερδεύεις.Δεν γίνεται να αλλάξει η άδεια από επαγγελματικό σε ι.χ. και αντιστροφα.
Πρόσφατα ένα φιλαράκι στο Ναύπλιο έβαλε στο cherokee (εργοστασιακά ντίζελ) του, 4λιτρο κινητήρα (βενζίνη). Όταν μας είπε ότι είχε πρόθεση να το κάνει αυτό όλοι τον κράξαμε, γιατί είχαμε μείνει στην εικόνα ότι στο Ελλάντα δεν επιτρέπονται αλλαγές κινητήρα (τύπου καυσίμου). Κι εκεί μας απόδειξε ο φίλος αυτό που σου γράφω. Από βενζίνη σε πετρέλαιο δεν γίνεται, από πετρέλαιο σε βενζίνη μπορείς (με καλό ψάξιμο).
2.Ψαξε λίγο πως δουλεύει ένα κοντέρ και από που παίρνει τις εντολές και μετά οι εξυπνάδες...επίσης δεν είναι παιχνίδι γνώσεων εδώ, συμβουλές και γνώμες δίνουμε.
Επειδή ξέρω πως δουλεύει, κι έχω δει στροφόμετρο σε BMW (ξαδέρφου μου) σε αλλαγή κινητήρα, από σειρά σε βε, το στροφόμετρο να μην συνέρχεται με τίποτα. Φαντάσου από πετρέλαιο σε βενζίνα, που έχουν και διαφορά στροφών!
Και πίστεψέ με δεν στο παίζω έξυπνος! Κάθομαι και σου γράφω τους λόγους που αυτή η μετατροπή δεν θα είναι συμφέρουσα για έναν και μόνο λόγο. Γιατί εγώ παιδευόμουν ΜΟΝΟΣ μου να βγάλω άκρη με το πετρελαιοκίνητο, γιατί τότε που ψαχνόμουν δεν ήταν διαδεδομένο στην Ελλάδα.
Ότι σου γράφω, τα γράφω λίγο πιο τεκμηριωμένα για να καταλάβεις που είναι η διαφορές-προβλήματα και να μην λες ότι γράφω αερολογίες για την μόδα.
3.Το λάθος ποιο είναι οτι ένας turbodiesel κινητήρας χρειάζεται περισσότερο αέρα από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα???
Ίσως να ήταν λάθος η διατύπωση. Η σωστότερη λέξη είναι το "σχετικό" αντί του "λάθος". Δεν γράφω άλλα γιατί πάμε σε πολύ τεχνικά κομμάτια και δεν χρειάζεται.