Αποστολέας Θέμα: Inverter 12V -> 220V  (Αναγνώστηκε 3075 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος krama22

  • Jimny
  • Μηνύματα: 48
Inverter 12V -> 220V
« στις: Μάρτιος 19, 2009, 15:13 »
Πολλές φορές χρειαζόμαστε μια πρίζα 220V στο αυτοκίνητο (για να φορτίσουμε laptop, κάμερα, GPS κλπ)
Η λύση των Inverter σε αυτή την περίπτωση είναι μονόδρομος...

Αγόρασα λοιπόν ενα ιnverter με δυνατότητα ισχύς έως 100Watt (αρκετό για τις παραπάνω χρήσεις).
Η τοποθέτηση έγινε πολύ απλά και γρήγορα δίπλα απο το δεξί πόδι του οδηγού και στηρίχθηκε με δύο μεταλλικά κολάρα στην κεντρική κονσόλα.

Μάλιστα, εκεί υπάρχουν δυο αχρησιμοποίητες υποδοχές για βίδες οπότε δεν χρειάστηκε καμία μετατροπή! Ο μικρός κυλινδρικός Inverter βρίκε μια πολύ καλή θέση χωρίς να ενοχλεί ούτε στις κινήσεις του ποδιού, ούτε στην όψη ;)

Για λόγους ασφαλείας δέν τον συνέδεσα μόνιμα με τα 12V του jimny, αλλά κράτησα το βισματάκι του, οπότε όποτε χρειαστεί απλά κουμπώνω στον αναπτήρα! 

...μόλις ανακαλύψω πως ανεβαίνουν εικόνες θα το δείτε και τοποθετημένο!   ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2009, 15:48 από krama22 »

Αποσυνδεδεμένος japetus

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Inverter 12V -> 220V
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 19, 2009, 17:14 »
Για απλές χρήσεις (με όχι μεγάλη κατανάλωση ισχύος) όπως φορτιστες κινητων και pda, υπάρχουν μικρα ινβερτεράκια που μπαινουν κατευθειαν στον αναπτήρα και έχουν υποδοχή για πρίζα με ισχύ γύρω στα 75 watt.. Προσωπικά με έχει βολέψει πάρα πολύ και δεν έχω άλλους φορτιστες για το σπίτι και άλλους για το αυτοκίνητο. Είναι πολύ φτηνό και ναι, αν του συνδεσεις αναδευτήρα κανει και φραπε  :D

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Inverter 12V -> 220V
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 20, 2009, 08:08 »
Στο δικό μου οι μόνιμες καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες, οπότε έχω βάλει ένα 300άρι inverter για να μη μου ζεσταίνεται.
Το έχω τοποθετήσει πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού το οποίο και έχω κόψει και έχω τοποθετήσει πρίζα στο πίσω μέρος. Οπότε, ότι θέλω να συνδέσω, ανοίγω το ντουλαπάκι και βάζω τη πρίζα.  Εκτός της πρίζας, υπάρχει και η μόνιμη εγκατάσταση 220V πίσω από το ταμπλώ, για τα διάφορα γκατζετάκια...

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Inverter 12V -> 220V
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 20, 2009, 15:32 »
Καλησπερα και απο εμενα.
Να ρωτησω κατι...σκουπα 2000-2500watt με αναμμενη τη μηχανη παντα γινεται να συνδεθει?
Ποσο κανει αυτο το inverter?
Ευχαριστω.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Inverter 12V -> 220V
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 20, 2009, 15:47 »
Μπορείς να το συνδέσεις και να τραβήξεις λίγο ρεύμα.... πχ 100-500 watt χωρίς πρόβλημα

Στα 2500 watt είναι 2500/12 = 208 αμπέρ. Το δυναμό σου βγάζει 50-60 αμπέρ. Τα υπόλοιπα 150 θα τα τραβήξεις από την μπαταρία. Με μπαταρία 44 Αh, την έχεις ξελιγώσει σε 44/150 ώρες = 0.29 ώρες   = 0.29 χ 60 λεπτά = 17,4 λεπτά (με τη μηχανή αναμένη και αρχικά πλήρως φορτισμένη μπαταρία)
Οταν η μπαταρία σου αρχίσει να τα φτύνει, το δυναμό θα αντιμετωπίσει την κατάσταση σαν βραχυκύκλωμα, οπότε και θα καεί.

Εχω ένα inverter 2500 watt, και το χρησιμοποιώ με μπαταρίες 400 Ah.... Δηλαδή με πλήρες φορτίο να βγάζω περίπου 2 ώρες.... χωρίς επαναφόρτηση.
Δεν το έχω κάνει όμως ποτέ... Ανώτατο φορτίο έχω βάλει 1600 Watt για 5-10 λεπτά ... Συνήθως παίζω μέχρι τα 300-400 watt



Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Inverter 12V -> 220V
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 20, 2009, 17:02 »
Ευχαριστω για την απαντηση.Η μπαταρια μου ειναι 85 αμπερορια.Πρεπει να βαλω και ρελε κατα την εγκατασταση ετσι?
Στο MediaMarkt πουλανε τετοια inverter?
Στο passat o πατερας μου εχει πριζα 220v εργοστασιακη και οταν το πλενει βαζει εκει τη σκουπα γι'αυτο ρωτησα μηπως και γινεται και στο jimny.Ευχαριστω παντως.
Nobody is perfect...except the captain!!!!