Για σας παιδια προσφατα καπιοι φιλοι παρακολουθησαν σεμιναρια ασφαλους οδήγησης, κατα το φρεναρισμα λοιπον σε οχηματα με ΑΒS τους είπαν οτι απο την στιγμη που θα ενεργοποιηθει το ΑΒS (θα αρχισει κλωτσαει) θα πρέπει να πατησουν το πεταλι με πολυ δηναμη(συγκεκριμενα τοση δυναμη ωστε η μονη κοντρα για να μη φυγεις πισω να ειναι η πλατη του καθισματος). Το εφαρμοσαν λοιπον και ειδαν πολυ μεγαλη διαφορα στην αποσταση φρεναρισματος. Αυτο είχε σκοπο να δωσει στους οδηγους να καταλαβουν οτι το αυτοκινητο δε φρεναρει το μεγιστο δυνατο απο την στιγμη που θα ενεργοποιηθει το ABS αλλα πρεπει να συνεχισουν να παταν το πεταλι πολυ δυνατα. Μπορω να σας πω οτι απο περιεργεια και γω το δοκιμασα και οντως υπαρχει διαφορα ακομα και στα jimny μας.