Αποστολέας Θέμα: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ  (Αναγνώστηκε 4442 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος charis_cy

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
  • Φύλο: Άντρας
ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« στις: Ιούλιος 10, 2009, 20:11 »
Παιδια σας καλησπεριζω, βλεποντας σημερα καποια διπλοκαμπινα( D-MAX, L200) μου εχουν κινησει το ενδιαφερον, εσεις που εισαστε πιο μπασμενοι με τα 4χ4 θα ηθελα να μου πειτε  πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα γενικα σαν αυτοκινητα κ σαν τετρακινηση τι λενε.... απ οτι ειδα εχουν αργα, κεντρικο διαφορικο π κλειδωνει κλπ

Αποσυνδεδεμένος charis_cy

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 15, 2009, 09:36 »
Παιδια σας καλησπεριζω, βλεποντας σημερα καποια διπλοκαμπινα( D-MAX, L200) μου εχουν κινησει το ενδιαφερον, εσεις που εισαστε πιο μπασμενοι με τα 4χ4 θα ηθελα να μου πειτε  πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα γενικα σαν αυτοκινητα κ σαν τετρακινηση τι λενε.... απ οτι ειδα εχουν αργα, κεντρικο διαφορικο π κλειδωνει κλπ

Να υποθεσω δεν γνωριζει κανενας? t4 t4 ;D ;D :o

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 15, 2009, 09:43 »
Για να αποδόσουν τα μέγιστα, χρειάζονται φορτίο πίσω. Αλλιώς σπινάρει και χάνεις πρόσφυση

Στην Ελλάδα, μπορείς να τα αγοράσεις σαν επαγγελματικά ή αγροτικά. Για ΙΧ δεν παίζει.


Σαν τετρακίνηση, καλή είναι... κερδίζεις κάποια πράγματα λόγω μήκους αλλά χάνεις ευελιξία και γωνία ράμπας.

Αν το τουμπανιάσεις, είσαι άπαιχτος

Αποσυνδεδεμένος charis_cy

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 15, 2009, 10:25 »
Για να αποδόσουν τα μέγιστα, χρειάζονται φορτίο πίσω. Αλλιώς σπινάρει και χάνεις πρόσφυση

Στην Ελλάδα, μπορείς να τα αγοράσεις σαν επαγγελματικά ή αγροτικά. Για ΙΧ δεν παίζει.


Σαν τετρακίνηση, καλή είναι... κερδίζεις κάποια πράγματα λόγω μήκους αλλά χάνεις ευελιξία και γωνία ράμπας.

Αν το τουμπανιάσεις, είσαι άπαιχτος

Στην Κυπρο φιλε ομως δεν υπαρχουν περιορισμοι, αυτο σκεφτομουνα, ενα D-MAX κατακριβεια με το κουβουκλιο πισω για να πιασει λιγο βαρος, μετα λιγο ψηλωμα και ειμαι κυριος ;D ;D cl

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΤΩΝΗΣ 1971

  • Jimny
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Άντρας
    • http://www.youtube.com/user/ACARABBAL
Απ: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 15, 2009, 10:36 »
Τα διπλο καμπινα ειναι μια ωραια λυση εκτος δρομου. Εχουν χωρους, ειναι καλοταξιδα ( σε σχεση με τα μικρων διαστασεων 4χ4)λογω μεγαλων διαστασεων κλπκλπ. Ταυτοχρονα ομως τα πλεονεκτηματα μετατρεπονται και σε μειονεκτηματα. Οσο και να ψηλωσεις, οι μεγαλες διαστασεις και οι γωνιες εισοδου και εξοδου, θα θεσουν τα ορια νωρις. Επισης, οπως αναφερθηκε και παραπανω, οταν ειναι αδεια η καροτσα υπαρχει θεμα οταν κινειται σε δυσκολες συνθηκες εκτος. Εσυ αποφασιζεις τη χρηση κι αν σου κανει ενα τετοιο αυτοκινητο. roc2
Ζώντας, σχεδιάζοντας το μέλλον, χάνεις το σήμερα.
JIMNY, BEERS & ROCK "N" ROLL
YOU LIVE ONLY ONCE.
http://www.youtube.com/user/ACARABBAL

Αποσυνδεδεμένος charis_cy

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΠΛΟΚΑΜΠΙΝΑ
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 15, 2009, 11:08 »
Τα διπλο καμπινα ειναι μια ωραια λυση εκτος δρομου. Εχουν χωρους, ειναι καλοταξιδα ( σε σχεση με τα μικρων διαστασεων 4χ4)λογω μεγαλων διαστασεων κλπκλπ. Ταυτοχρονα ομως τα πλεονεκτηματα μετατρεπονται και σε μειονεκτηματα. Οσο και να ψηλωσεις, οι μεγαλες διαστασεις και οι γωνιες εισοδου και εξοδου, θα θεσουν τα ορια νωρις. Επισης, οπως αναφερθηκε και παραπανω, οταν ειναι αδεια η καροτσα υπαρχει θεμα οταν κινειται σε δυσκολες συνθηκες εκτος. Εσυ αποφασιζεις τη χρηση κι αν σου κανει ενα τετοιο αυτοκινητο. roc2

Παντως το DMAX που το εψαξα λιγο εχει γωνια προσεγγησης  34.6 διαφυγης 23.3 και ραμπας 23.3...ειναι απο τα πιο κοντα απο τα διπλοκαμπινα με μηκος 5035μμ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 15, 2009, 11:15 από charis_cy »