Τα πλακάκια προέκτασης των αξόνων δεν είναι ένα απλό κομάτι αλουμίνιο ή τεφλόν. Είναι φτιαγμένα στον τόρνο και ζυγοσταθμισμένα ώστε να μην έχουμε κραδασμούς όταν τα τοποθετήσουμε.
Οι άξονες μετάδοσης απο το trasfer προς το εμπρός και πίσω διαφορικό δεν είναι ενιαίοι. Αποτελούνται απο 2 κομάτια που το ένα κουμπώνει μέσα στο άλλο. Το σημείο ένωσης φαίνεται απο το λαστιχένιο σπιράλ που το καλύπτει πάνω στον άξονα. Αυτό εξυπηρετεί ώστε στα μεγάλα ανοίγματα ή κρεμάσματα της ανάρτησης οι άξονες μετάδοσης στιγμιαία να "μακραίνουν" και να "μαζεύουν" (κάτι σαν την κεραία απο παλιά ραδιοφωνάκια)
Αν το ψηλώσουμε ακόμη και 10cm (4") ναί μεν όταν το βλέπουμε ακίνητο & οριζόντιο στον δρόμο είναι ΟΚ (θα έχουμε εξαντλήσει τα περιθώρια ανοίγματος όμως) Σε μια δύσκολη κατάσταση ο άξονας θα χωριστεί στα δύο και θα βγεί το ένα κομάτι μέσα απο το άλλο
αφού δεν θα έχουμε αλλο μήκος ελεύθερο.
Το ένα κομάτι θα κρέμεται απο το Transfer και το άλλο θα έχει μείνει πάνω στο διαφορικό.
Μετά πρέπει να τα πιάσουμε και να τα βάλουμε πάλι το ένα μέσα στο άλλο κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο
να το κάνουμε στο βουνό