Μπροστά τα bump stop του Βέλγου είναι αλουμινένια κυλινδράκια που βιδώνουν στην κάτω βάση των ελατηρίων (μέσα απο τα ελατήρια). Δύο κομμάτια (ανά ελατήριο) των 5cm νομίζω για να έχεις το μέγιστο μήκος αν τα βάλεις το ένα πάνω στο άλλο. Ετσι θα βρίσκουν πάνω στα εσωτερικά bump stop όπως τα βλέπεις μέσα απο τα ελατήρια.
Πίσω, πάνω στον άξονα εξωτερικά των ελατηρίων τοποθετεί ένα μεταλικό κύβο στο σημείο που θα έβρισκε το λαστιχένιο bump stop που είναι πάνω στο σασί. Ετσι ο άξονας κατά την συμπίεση θα σταματάει στο νέο ύψος που καθορίζει ο κύβος. Εδώ δεν ρυθμίζεις κάτι διότι ο κύβος βγαίνει μόνο σε μια διάσταση.
Θα τα ξανακοιτάξω να σου πώ λεπτομέρειες.
Θέλει πειραματισμό να δείς αν επαρκούν για να μην βρίσκουν τα λάστιχα με τους αποστάτες. Στο δικό μου με +10cm και 215/75/15 που έχουν περίπου + 1.5cm μεγαλύτερη διάμετρο απο τα δικά σου λάστιχα δεν έχω πρόβλημα χωρίς αποστάτες όμως.
Το body lift αν και θα κάνει δουλειά είναι επικίνδυνη μαιμουδιά, έχει πολύ μετατροπή για να γίνει σωστά και για την άσφαλτο δεν το προτείνω εκτός αν το έχεις μόνο για αγώνες.
Θα έλεγα να ξαναβάλεις ΑΜΕΣΑ την αντιστρεπτική διότι το αυτοκίνητο είναι DEATH WISH χωρίς αυτήν