Αποστολέας Θέμα: bodylift η bumbstop???  (Αναγνώστηκε 1871 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kanibal

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
bodylift η bumbstop???
« στις: Νοέμβριος 14, 2007, 10:54 »
καλημερα...θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος τα ρυθμιζομενα στοπ αναρτησης του βελγου(dg tuning)και αν ερχονται στην ελλαδα ???....φοραω macho 195 r15 +4 ome +2.25cm αποστατες τροχων και σε πληρες συμπιεση μπροστα σε κρεμασματα (χωρις καθολου αντιστρεπτικη)ακουμπαει το λαστιχο το εξωτερικο πλαστικο bhe και θα το σπασει σιγα σιγα επισης και στο δρομο σε βαθια λακκουβα ακουω γκρρρρρ απο τους θολους.....σκεφτηκα για βοδι η μαντ ελατηρια +6 και προσθηκη στο κατω πιατελο του αξονα τερματιζοντας ουσιαστικα νωριτερα την αναρτηση....καποια αλλη λυση? t4

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: bodylift η bumbstop???
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 14, 2007, 21:34 »
  Μπροστά τα bump stop του Βέλγου είναι αλουμινένια κυλινδράκια που βιδώνουν στην κάτω βάση των ελατηρίων (μέσα απο τα ελατήρια). Δύο κομμάτια (ανά ελατήριο) των 5cm νομίζω για να έχεις το μέγιστο μήκος αν τα βάλεις το ένα πάνω στο άλλο. Ετσι θα βρίσκουν πάνω στα εσωτερικά bump stop όπως τα βλέπεις μέσα απο τα ελατήρια.
  Πίσω, πάνω στον άξονα εξωτερικά των ελατηρίων τοποθετεί ένα μεταλικό κύβο στο σημείο που θα έβρισκε το λαστιχένιο bump stop που είναι πάνω στο σασί. Ετσι ο άξονας κατά την συμπίεση θα σταματάει στο νέο ύψος που καθορίζει ο κύβος. Εδώ δεν ρυθμίζεις κάτι διότι ο κύβος βγαίνει μόνο σε μια διάσταση.
  Θα τα ξανακοιτάξω να σου πώ λεπτομέρειες.
Θέλει πειραματισμό να δείς αν επαρκούν για να μην βρίσκουν τα λάστιχα με τους αποστάτες. Στο δικό μου με +10cm και 215/75/15 που έχουν περίπου + 1.5cm μεγαλύτερη διάμετρο απο τα δικά σου λάστιχα δεν έχω πρόβλημα χωρίς αποστάτες όμως.
 Το body lift αν και θα κάνει δουλειά είναι επικίνδυνη μαιμουδιά, έχει πολύ μετατροπή για να γίνει σωστά και για την άσφαλτο δεν το προτείνω εκτός αν το έχεις μόνο για αγώνες.
 Θα έλεγα να ξαναβάλεις ΑΜΕΣΑ την αντιστρεπτική διότι το αυτοκίνητο είναι DEATH WISH χωρίς αυτήν 0_21
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: bodylift η bumbstop???
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 08:45 »
Θα έλεγα να ξαναβάλεις ΑΜΕΣΑ την αντιστρεπτική διότι το αυτοκίνητο είναι DEATH WISH χωρίς αυτήν 0_21
+1000
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: bodylift η bumbstop???
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 08:52 »
Μπροστά...
...
... Θα έλεγα να ξαναβάλεις ΑΜΕΣΑ την αντιστρεπτική διότι το αυτοκίνητο είναι DEATH WISH χωρίς αυτήν 0_21


 >sostos< >sostos< >sostos< >sostos< >sostos< >sostos<
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος kanibal

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Απ: bodylift η bumbstop???
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 19:08 »
thanks για τις απαντησεις...οντως θελει δουλεια το βοδι και μαλιστα σωστη δουλεια.με τους αποστατες πανω μου φαινεται σαν καρτ μια χαρα στριβει και πολυ προβλεψιμο και στην ευθεια παντου χωρις ζυγαρια.απο κλισεις νορμαλ δν φοβιζει μην ανησυχειτε εχω  κανει και αποτομο  ελιγμο (ετυχε) και δν με τρομαξε συνηθεια.πριν μεγαλωσω το μετατροχιο ηταν οντως χαρος >:D οπως και ολα τα jimny χωρις ζυγαρια φανταζομαι ::)...πισω δν βρισκει με τπτ!το κρεμασα διαγωνια με 2 τροχους αντικροιστα στον αερα και οριακα δν εβρισκε.αλλα μπροστα βρισκει κ αν κοψω το τιμονι ξεκουμπωνουν τα πλαστικα bhe bhe bhe.ψηλοτερα λαστιχα δν θα βαλω αμεσα οποτε καποια αλλα λυση?να φτιαξω δικα μ στοπ μπροστα και να βαλω και 6 ποντα μαντ ελατηρια με ομε αμορτισερ μακρυτερα nitrocharger???ελπιζω να μην χρειαστω παναρ αμεσα.... t4