G13B μονός εκεντροφόρος καλύτερη ροπή χαμηλά υστερεί λίγο σε τελική και ρεπρίζ
Μ13Α διπλός εκεντροφόρος υστερεί σε ροπή έναντι του προκατόχου του, υπερτερεί στα παραπάνω.
VVTI μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, υστερεί σε ροπή αλλά λόγω της καλύτερης κλιμάκωσης των σχέσεων έχει προπορεία έναντι των άλλων δύο.
Στα πλήν του τα κουμπάκια για τα αργά, και κάποιες παρατηρήσεις που λένε ότι εαν τακάρει με την κοιλιά χάνει την τετρακίνηση.
VVTI με λεβιέ η καλύτερη επιλογή αλλά δεν..
Απο πλευράς σαλονιού το vvti είναι μακράν το καλύτερο
Το καμπριο είναι ισπανικής κατασκευής και γενικά απο το 2001 που ασχολούμε με το jimny και τα φόρα, έχω ακούσει κάποιες βλάβες, όχι πολλές αλλά αρκετές σε σχέση με το κλειστό made in Japan jimny.
Η μοναδική βλάβη που μου έχει βγάλει είναι μια βαλβίδα τις όπισθεν, και γενικά το μέταλ τοπ είναι σκυλί.
Η αίσθηση του κάμπριο, με κατεβασμένη κουκούλα είναι άλλο πράγμα πάντως, καί όχι ότι δεν είναι αξιόπιστο, απλά το κλειστό είναι ακόμα πιο αξιόπιστο.
Ολα αυτά είναι και συνάρτηση της χρήσης που κάνεις στο αυτοκίνητο σου, και κατά πόσο είσαι φιατεθειμένος να του φερθείς σαν αυτοκίνητο ή σαν αντικείμενο βασανισμού
Οι δυνατότητες ένος jimny ακόμα και σε μαμίσια κατάσταση είναι πάρα πολλές . εξ αιτίας του σχεδιασμού της ανάρτησης του(δύο άκαμπτοι άξονες ελατήρια αμορτισέρ) που εμπνέει στιβαρότητα και χαρίζει ένα καθαρόαιμο χαρακτήρα.
Η επιλογή πάντως εξαρτάτε και απο το βαλάντιο που θέλει να διαθέσει ο καθένας, και το τι θέλει να κάνει με το αυτοκίνητο που θα επιλέξει(εαν θέλεις να παίξεις πάρα ένα παλιό του 2000 πατεντάρετε πιο έυκολα, εκτός απο το body lift εαν θέλεις να σηκώσεις το αμάξωμα για να βάλεις μεγαλύτερα ελαστικά..)
Ολα είναι συνάρτηση του τι θές να κάνεις με το τουτού που θες να πάρεις.....
Είδες?
Δεν ήταν και μεγάλο κατεβατό ε??
Kάποια στιγμή μετά τις γιορτές πρώτα ο Θεός, θα κάνουμε και μια καφεδοσύναξη για να γνωρίσουμε νέους αθρώπους και να λύσουμε απορείες όπως και όσο μπορούμε
Απο που γράφεις btw??