jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κατασκευές / Μετατροπές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Georg στις Οκτώβριος 23, 2006, 22:39
-
Ωραια η βολτα μεσα στη φυση και το πρασινο,καλη η διαδρομη αν και για 100 μετρα μας βγηκε πιο δυσκολη απο το "χαλαρα" που ειχαμε προγραμματισει (Geo 0_21)
Ειχαμε και τα ευτραπελα μας με μια ακομα μεγαλη τεχνικη επιτυχια του μεγαλου ερασιτεχνη μαστροχαλαστη Γιαννη,γνωστου και ως Maverick!
Προς ενημερωση λοιπον μας εσπασε και παλι η μπροστινη παναρ η δευτερη κατα σειρα που μας προμηθευει και σπαει,η οποια ηταν και βελτιωμενη σε σχεση με την προηγουμενη! Επροκειτο για την εγγυημενη κατα τα λεγομενα του μετατροπη της εργοστασιακης παναρ σε ρυθμιζομενη!
Το τραγικο της ολης ιστοριας ηταν οτι η παναρ εσπασε στην εθνικη με λιγο περισσοτερα απο 100 km/h και ειμαστε τυχεροι που καταφεραμε και σταματησαμε το αυτοκινητο και δε μετρησαμε τιποτα τουμπες! Ο Madraoulas που ηταν απο πισω μπορει να σας πει τι ειδαν τα ματια του!
Επισημαινω οτι ακομα το αυτοκινητο δεν ειχε πατησει καν χωμα με το καινουριο στησιμο και εκανε τα πρωτα του ασφαλτινα χιλιομετρα εκτος Αθηνων για να παει για την πρωτη του δοκιμη!
Τυχεροι στην ατυχια μας που δεν ειχαμε προλαβει να βγαλουμε την αντιστρεπτικη γιατι απλα δεν προλαβαμε και η οποια ευτυχως κρατησε το αυτοκινητο στην ευθεια!
Τραγικη ειρωνεια το γεγονος οτι η παναρ αφου ρυθμιστηκε στην ευθυγραμμιση την Παρασκευη,μεσα στην εβδομαδα θα "ραβοταν" μονιμα με σωληνα περαστη και argon αλλα ουτε αυτο το προλαβαμε!
Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον στο εξης να προσεχετε τι αγοραζετε και απο ποιον γιατι "ειδικοι" σαν τον Maverick αποτελουν δημοσιο κινδυνο!
Στο εξης συμβουλευομαστε μονο ειδικους με πειρα στο χωρο του αυτοκινητου που μπορουν να εγγυηθουν γι αυτα που λενε και προσφερουν!
-
Ωραια η βολτα μεσα στη φυση και το πρασινο,καλη η διαδρομη αν και για 100 μετρα μας βγηκε πιο δυσκολη απο το "χαλαρα" που ειχαμε προγραμματισει (Geo 0_21)
Ειχαμε και τα ευτραπελα μας με μια ακομα μεγαλη τεχνικη επιτυχια του μεγαλου ερασιτεχνη μαστροχαλαστη Γιαννη,γνωστου και ως Maverick!
Προς ενημερωση λοιπον μας εσπασε και παλι η μπροστινη παναρ η δευτερη κατα σειρα που μας προμηθευει και σπαει,η οποια ηταν και βελτιωμενη σε σχεση με την προηγουμενη! Επροκειτο για την εγγυημενη κατα τα λεγομενα του μετατροπη της εργοστασιακης παναρ σε ρυθμιζομενη!
Το τραγικο της ολης ιστοριας ηταν οτι η παναρ εσπασε στην εθνικη με λιγο περισσοτερα απο 100 km/h και ειμαστε τυχεροι που καταφεραμε και σταματησαμε το αυτοκινητο και δε μετρησαμε τιποτα τουμπες! Ο Madraoulas που ηταν απο πισω μπορει να σας πει τι ειδαν τα ματια του!
Επισημαινω οτι ακομα το αυτοκινητο δεν ειχε πατησει καν χωμα με το καινουριο στησιμο και εκανε τα πρωτα του ασφαλτινα χιλιομετρα εκτος Αθηνων για να παει για την πρωτη του δοκιμη!
Τυχεροι στην ατυχια μας που δεν ειχαμε προλαβει να βγαλουμε την αντιστρεπτικη γιατι απλα δεν προλαβαμε και η οποια ευτυχως κρατησε το αυτοκινητο στην ευθεια!
Τραγικη ειρωνεια το γεγονος οτι η παναρ αφου ρυθμιστηκε στην ευθυγραμμιση την Παρασκευη,μεσα στην εβδομαδα θα "ραβοταν" μονιμα με σωληνα περαστη και argon αλλα ουτε αυτο το προλαβαμε!
Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον στο εξης να προσεχετε τι αγοραζετε και απο ποιον γιατι "ειδικοι" σαν τον Maverick αποτελουν δημοσιο κινδυνο!
Στο εξης συμβουλευομαστε μονο ειδικους με πειρα στο χωρο του αυτοκινητου που μπορουν να εγγυηθουν γι αυτα που λενε και προσφερουν!
Georg ο Μaverick όπως προσωπικά γνωρίζω, έχει αρκετή πείρα στον χώρο, μιας και όταν οι περισσότεροι είχαμε μαμίσια Jimny TO 01 o Γιάννης Δοκίμασε την ΟΜΕ.
Εκτός απο το δικό του έχει στήσει αρκετά αυτοκίνητα που ξέρω χωρίς κάποιο πρόβλημα(Αndreasjmn, iceman, nikos , χομπιστας,κα..)
Στην κατηγορία των ειδικών ανήκει και η Dg Tunning που της σπάνε τα μπράτσα??(κατασκευαστής...)
Εγγυάτε τίποτα??
Ο Maverick δεν μονίζω να την έφτιαξε μόνος του , σε τόρνο θα την πήγε...
Εκθέτωντας της απόψεις σου , πάνω στον πάνικό, σκέψου πάνω απο όλα οτι συμβαίνουν πράγματα και σε ετερείες, σκέψου και την εκδοχή του "μεσα στην εβδομαδα θα "ραβοταν" μονιμα με σωληνα περαστη και argon αλλα ουτε αυτο το προλαβαμε!, πρωτού βγάλεις off topic το θέμα, και σχεδόν επιτεθής προσωπικά στον Maverick.
-
και να σκεφτεις οτι δεν προλαβαμε να φτασουμε στο καλο >:D >:D >:D που θα παει ομως θα ξαναρθετε 87
-
Ωραια η βολτα μεσα στη φυση και το πρασινο,καλη η διαδρομη αν και για 100 μετρα μας βγηκε πιο δυσκολη απο το "χαλαρα" που ειχαμε προγραμματισει (Geo 0_21)
Ειχαμε και τα ευτραπελα μας με μια ακομα μεγαλη τεχνικη επιτυχια του μεγαλου ερασιτεχνη μαστροχαλαστη Γιαννη,γνωστου και ως Maverick!
Προς ενημερωση λοιπον μας εσπασε και παλι η μπροστινη παναρ η δευτερη κατα σειρα που μας προμηθευει και σπαει,η οποια ηταν και βελτιωμενη σε σχεση με την προηγουμενη! Επροκειτο για την εγγυημενη κατα τα λεγομενα του μετατροπη της εργοστασιακης παναρ σε ρυθμιζομενη!
Το τραγικο της ολης ιστοριας ηταν οτι η παναρ εσπασε στην εθνικη με λιγο περισσοτερα απο 100 km/h και ειμαστε τυχεροι που καταφεραμε και σταματησαμε το αυτοκινητο και δε μετρησαμε τιποτα τουμπες! Ο Madraoulas που ηταν απο πισω μπορει να σας πει τι ειδαν τα ματια του!
Επισημαινω οτι ακομα το αυτοκινητο δεν ειχε πατησει καν χωμα με το καινουριο στησιμο και εκανε τα πρωτα του ασφαλτινα χιλιομετρα εκτος Αθηνων για να παει για την πρωτη του δοκιμη!
Τυχεροι στην ατυχια μας που δεν ειχαμε προλαβει να βγαλουμε την αντιστρεπτικη γιατι απλα δεν προλαβαμε και η οποια ευτυχως κρατησε το αυτοκινητο στην ευθεια!
Τραγικη ειρωνεια το γεγονος οτι η παναρ αφου ρυθμιστηκε στην ευθυγραμμιση την Παρασκευη,μεσα στην εβδομαδα θα "ραβοταν" μονιμα με σωληνα περαστη και argon αλλα ουτε αυτο το προλαβαμε!
Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον στο εξης να προσεχετε τι αγοραζετε και απο ποιον γιατι "ειδικοι" σαν τον Maverick αποτελουν δημοσιο κινδυνο!
Στο εξης συμβουλευομαστε μονο ειδικους με πειρα στο χωρο του αυτοκινητου που μπορουν να εγγυηθουν γι αυτα που λενε και προσφερουν!
Georg ο Μaverick όπως προσωπικά γνωρίζω, έχει αρκετή πείρα στον χώρο, μιας και όταν οι περισσότεροι είχαμε μαμίσια Jimny TO 01 o Γιάννης Δοκίμασε την ΟΜΕ.
Εκτός απο το δικό του έχει στήσει αρκετά αυτοκίνητα που ξέρω χωρίς κάποιο πρόβλημα(Αndreasjmn, iceman, nikos , χομπιστας,κα..)
Στην κατηγορία των ειδικών ανήκει και η Dg Tunning που της σπάνε τα μπράτσα??(κατασκευαστής...)
Εγγυάτε τίποτα??
Ο Maverick δεν μονίζω να την έφτιαξε μόνος του , σε τόρνο θα την πήγε...
Εκθέτωντας της απόψεις σου , πάνω στον πάνικό, σκέψου πάνω απο όλα οτι συμβαίνουν πράγματα και σε ετερείες, σκέψου και την εκδοχή του "μεσα στην εβδομαδα θα "ραβοταν" μονιμα με σωληνα περαστη και argon αλλα ουτε αυτο το προλαβαμε!, πρωτού βγάλεις off topic το θέμα, και σχεδόν επιτεθής προσωπικά στον Maverick.
Φυσικα και συμβαινουν και στους καλυτερους αλλα οχι με 100+km/h στην εθνικη κινδευοντας να φερεις τουμπες!
Τα μπρατσα της DG δεν εσπαγαν στην πρωτη δοκιμη αλλα μετα απο παρα πολυ ζορι!
Εκτος του οτι τελικα αφου η εταιρεια αναγνωρισε το κατασκευαστικο λαθος θα αντικατασταθουν με καινουρια μεγαλυτερης αντοχης!
Παρεθεσα την εμπειρια μου γιατι δεν θα ηθελα να συμβει κατι παρομμοιο και σε καποιον αλλο ισως με τραγικοτερα αποτελεσματα...
-
Ρε πατρίδα geo την άλλη φορά να προλάβω να έρθω και εγώ lol
-
καμια φοτο κανεις? cl
-
Φυσικα και συμβαινουν και στους καλυτερους αλλα οχι με 100+km/h στην εθνικη κινδευοντας να φερεις τουμπες!
Τα μπρατσα της DG δεν εσπαγαν στην πρωτη δοκιμη αλλα μετα απο παρα πολυ ζορι!
Εκτος του οτι τελικα αφου η εταιρεια αναγνωρισε το κατασκευαστικο λαθος θα αντικατασταθουν με καινουρια μεγαλυτερης αντοχης!
Το ότι τα μπράτσα αλλάζονται οφείλετε στον Βαγγέλη τον Τσούκα και όχι στην DGtunning, πίσετψε με, αν δεν τους κυνήγαγε ακόμα οι απλοί χρήστες θα περίμεναν απάντηση στα mail τους...
Τα μπράτσα έσπαγαν μετά απο ζόρι, αλλά σε δυο περιπτώσεις που ξέρω έσπασαν στο ίσιωμα(Φυσικά ο Τσούκας δεν ευθύνεται για την θραύση..)
Παρεθεσα την εμπειρια μου γιατι δεν θα ηθελα να συμβει κατι παρομμοιο και σε καποιον αλλο ισως με τραγικοτερα αποτελεσματα...
Ο κάθε ένας απο εμάς είναι ελεύθερος να εκφράζει οποιαδήποτε εμεπιρία του για να προστατεύση τους άλλους.
Αυτό είναι και τιμή του αλλά και το νόημα του JimnyClub.
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ όμως είναι να εκφραζόμαστε κόσμια και όχι ειρωνικά. (Μαστροχαλαστής, άπειρος , "ειδικός" , Δημόσιος κύνδινος. )
Εαν είχες ενισχύσει την ράβδο δεν θα είχε σπάσει νομίζω...
Βάλτε και καμιά φωτογραφία επιτέλους.........ας είναι και απο την σπασμένη πανάρ του Γιώργου ρεεεεε lol lol lol lol lol
-
Φυσικα και συμβαινουν και στους καλυτερους αλλα οχι με 100+km/h στην εθνικη κινδευοντας να φερεις τουμπες!
Τα μπρατσα της DG δεν εσπαγαν στην πρωτη δοκιμη αλλα μετα απο παρα πολυ ζορι!
Εκτος του οτι τελικα αφου η εταιρεια αναγνωρισε το κατασκευαστικο λαθος θα αντικατασταθουν με καινουρια μεγαλυτερης αντοχης!
Το ότι τα μπράτσα αλλάζονται οφείλετε στον Βαγγέλη τον Τσούκα και όχι στην DGtunning, πίσετψε με, αν δεν τους κυνήγαγε ακόμα οι απλοί χρήστες θα περίμεναν απάντηση στα mail τους...
Τα μπράτσα έσπαγαν μετά απο ζόρι, αλλά σε δυο περιπτώσεις που ξέρω έσπασαν στο ίσιωμα(Φυσικά ο Τσούκας δεν ευθύνεται για την θραύση..)
Παρεθεσα την εμπειρια μου γιατι δεν θα ηθελα να συμβει κατι παρομμοιο και σε καποιον αλλο ισως με τραγικοτερα αποτελεσματα...
Ο κάθε ένας απο εμάς είναι ελεύθερος να εκφράζει οποιαδήποτε εμεπιρία του για να προστατεύση τους άλλους.
Αυτό είναι και τιμή του αλλά και το νόημα του JimnyClub.
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ όμως είναι να εκφραζόμαστε κόσμια και όχι ειρωνικά. (Μαστροχαλαστής, άπειρος , "ειδικός" , Δημόσιος κύνδινος. )
Εαν είχες ενισχύσει την ράβδο δεν θα είχε σπάσει νομίζω...
Βάλτε και καμιά φωτογραφία επιτέλους.........ας είναι και απο την σπασμένη πανάρ του Γιώργου ρεεεεε lol lol lol lol lol
Λυπαμαι αλλα δε νομιζω καποιος που κινδυνευσε τοσο απο την ανευθυνοτητα καποιου να μπορει να μιλησει πιο κοσμια..δε θελω καν να σκεφτομαι τι θα ειχε συμβει αν ειχαμε προλαβει να βγαλουμε την αντιστρεπτικη...!
-
σε καμια περιπτωση δε σε κρατησε η ζαμφορ.απλα ειναι για αλλη δουλεια.ειμαι παθον bhe γιαυτο και την ηλεκτροκολλησα a105
-
σε καμια περιπτωση δε σε κρατησε η ζαμφορ.απλα ειναι για αλλη δουλεια.ειμαι παθον bhe γιαυτο και την ηλεκτροκολλησα a105
Η ζανφορ κρατησε τον αξονα να μη φυγει πολυ δεξια η πολυ αριστερα και χασουμε τον ελεγχο!
Τα μπρατσα και τα αμορτισερ κρατανε τον αξονα!
-
τα σινεμπλοκακια που εχει η ζαμφορ που πιανουν στον αξονα ειναι κινητα δεν μπορουν να κρατησουν τον αξονα αν σπασει η παναρ 0_21τελος καλο ομως.ξερω τι επαθες το εχω νιωσει >c082
-
Εχω πατήσει καρφωμένη μπετόβεργα σε εργα, με καμιά 60αριά χιλιόμετρα, το λάστιχο κλάταρε ακαριαία, και εγώ χρειάστηκα δυο softex(είχα την γυναίκα μου και το παιδί μέσα..), πόσο μάλον να σου σπάσει η πανάρ, με 100 plus...
Aναψες κανένα κερί παληκάρι μου??
-
Εχω πατήσει καρφωμένη μπετόβεργα σε εργα, με καμιά 60αριά χιλιόμετρα, το λάστιχο κλάταρε ακαριαία, και εγώ χρειάστηκα δυο softex(είχα την γυναίκα μου και το παιδί μέσα..), πόσο μάλον να σου σπάσει η πανάρ, με 100 plus...
Aναψες κανένα κερί παληκάρι μου??
Οχι μονο κερι,"φωτιες" θα αναψω για μερικους μερικους!
-
Ήμουν πίσω από 2 αμάξια Madraoulas&dolmas και είδα αμέσως το περιστατικό. Τα χρειάστηκα και εγώ λίγο. 87Σημασία έχει που εργαστήκαμε ομαδικά και αλλάχθηκε. cl
-
Εγω ημουν ΑΚΡΙΒΩΣ πισω του και ειδα τη ροδα να χορευει τσαμικο!!!Λεω τωρα πως θα του φυγει..ο θεος βοηθος..Περναω απο διπλα του με αλλαρμ και βλεπω να παλευει με το τιμονι να το συμαζεψει...ευτηχως ολα καλα και τα παιδια το φτιαξανε στο τσακ μπαμ..Ασ ρωτησουμε τον εκτορα ρε παιδες να ας πει ποοοοσοοοο τα χρειαστηκε :),,Ευτηχως ολα καλα...
-
Ωραια...
Ειχαμε και τα ευτραπελα μας με μια ακομα μεγαλη τεχνικη επιτυχια του μεγαλου ερασιτεχνη μαστροχαλαστη Γιαννη,γνωστου και ως Maverick!
Προς ενημερωση λοιπον μας εσπασε και παλι η μπροστινη παναρ η δευτερη κατα σειρα που μας προμηθευει και σπαει,η οποια ηταν και βελτιωμενη σε σχεση με την προηγουμενη! Επροκειτο για την εγγυημενη κατα τα λεγομενα του μετατροπη της εργοστασιακης παναρ σε ρυθμιζομενη!
Το τραγικο της ολης ιστοριας ηταν οτι η παναρ εσπασε στην εθνικη με λιγο περισσοτερα απο 100 km/h και ειμαστε τυχεροι που καταφεραμε και σταματησαμε το αυτοκινητο και δε μετρησαμε τιποτα τουμπες!
...
Επισημαινω οτι ακομα το αυτοκινητο δεν ειχε πατησει καν χωμα με το καινουριο στησιμο και εκανε τα πρωτα του ασφαλτινα χιλιομετρα εκτος Αθηνων για να παει για την πρωτη του δοκιμη!
...
Προς γνωση και συμμορφωση λοιπον στο εξης να προσεχετε τι αγοραζετε και απο ποιον γιατι "ειδικοι" σαν τον Maverick αποτελουν δημοσιο κινδυνο!
Στο εξης συμβουλευομαστε μονο ειδικους με πειρα στο χωρο του αυτοκινητου που μπορουν να εγγυηθουν γι αυτα που λενε και προσφερουν!
Επειδη και εγω ειχα μια παρομοια εμπειρια, οχι βεβαια με καποια απο τις panhard, αλλα με χειροκινητες πλυμνες που ηθελα να βαλω, "εμπιστευτηκα" σαν πιο... ειδικο, το maverick και αφου με διαβεβαιωσε οτι 'δεν υπαρχει κανενα προβλημα, ετσι μπαινουνε, εχω ξαναβαλει αρκετες΄, τις τοποθετησε εκεινος και εγω εβλεπα για να... μαθαινω...
Ευτυχως που σε καποια εκδρομη μας (στο Παντεβρεχει...), ετυχε και δεν εκανα μερικα χιλιομετρα παραπανω, γιατι τωρα δεν θα ημουν στη παρεα!!!
Επιστρεφοντας στην Αθηνα, πηγα το αυτοκινητο σε γνωστο μου μηχανικο, ο οποιος μονο που δεν εβαλε τα γελια με αυτο που ειδε... και δεν εβαλε τα γελια λογω της σοβαροτητας της καταστασης...
Οι πλυμνες επανατοποθετηθηκαν, αλλα σωστα και με ασφαλεια αυτη τη φορα και ευτυχως γλυτωσαμε τα χειροτερα...
Γι αυτο λοιπον, λιγο παραπανω προσοχη στο που και σε ποιον εμπιστευομαστε την ασφαλεια αλλα και το αυτοκινητο μας, δεν βλαπτει κανεναν μας!!!
-
Aκόμα και με τους ειδικούς Νίκο δεν λείπουν οι καγκουριές. Να θυμήσω την περιπέτειά μου με το δίσκο centerforce και μάλιστα από ειδικούς του χώρου. Τουλάχιστον ο Μαβερικ το κάνει από πάθος και χωρίς να λέει ο άνθρωπος ότι είναι μηχανικός. Τώρα για τις μετατροπές και το ρίσκο τους τα έχουμε ξαναπεί, μάλιστα είχες ανοίξει καινούργιο θέμα. Όποιος αλλάζει τα μαμά με μετατροπές ανάβει καθε φορά και ένα κερί στην Παναγία. Εσύ είσαι για παράδειγμα σίγουρος με τις μετατροπές σου και ειδικά την τελευταία? (ζηλεύω λίγο και τα λέω).
-
Aκόμα και... ...Εσύ είσαι για παράδειγμα σίγουρος με τις μετατροπές σου και ειδικά την τελευταία? (ζηλεύω λίγο και τα λέω).
Κωστα, εδω μιλαμε καθαρα για θεμα ζωης ή θανατου, μιλαμε για την ασφαλεια μας!!! Ειναι πολυ σοβαρο!!!
Δεν μιλαμε για το αν θα δουλεψει ή οχι ο δισκος ή το χ αξεσσουαρ...
Φιλε, εγω ειμαι πολυ περισσοτερο σιγουρος ως προς την ασφαλεια μου, γιατι οτι κανω, το κανω τουλαχιστον σε ενα συνεργειο που ασχολειται μονο με 4χ4 αυτοκινητα και ο ανθρωπος που το εχει, οπως και οσοι εργαζονται εκει ειναι και οι ιδιοι τετρακινητοι, αρα το κατεχουν πολυ περισσοτερο το αθλημα!!!
Προσωπικα, εχω αποκτησει εμπιστοσυνη ως προς το συγκεκριμενο βελτιωτη.
Τωρα, στο θεμα της τελευταιας βελτιωσης που κανω, δεν μου ειπε κανεις οτι, ναι βαλτο, ειναι τελειως σιγουρο κλπ κλπ... Εν γνωση μου γινεται για πρωτη φορα σε Jimny, εγινε πειραματικα και αν δεν δουλευε δεν θα πηγαινα να σκοτωθω, αλλα και δε θα εψαχνα εξηγησεις απο καποιον...
Ειναι λιγο διαφορετικα τα δεδομενα και μαλλον δεν θα επρεπε να τα συγκρινουμε...
-
Kι όμως Θείε Nicksi, ξέρεις καλύτερα από μένα πως η μόνη ασφαλής μεταροπή ίσως είναι το rool cage. Ακόμα και τα καθίσματα με πατέντες στις βάσεις τα βάζουμε.
Να αναφέρω:
Βody lift, προσθήκες στα αμορτισέρ, μεγαλύτερα αμορτισέρ ελατήρια, αποστάτες τροχών, νέα μπράτσα, αντιστρεπτική on off, lockright, βοηθητικό σασμάν με μειωτήρα, αύξηση ιπποδύναμης κινητήρα. Ποιά από τις παραπάνω μετατροπές δεν μπορεί την κρίσιμη στιγμή να παίξει ρόλο ζωής ή θανάτου για εμάς και τους επιβαίνοντες? Με ποιά από αυτές δεν ρισκάρουμε την ασφάλειά μας και δεν παίζουμε τάβλι με το χάρο? Το θέμα είναι μόνο που αγοράσαμε το τάβλι και ποιος μας έβαλε τα πούλια μέσα στο τάβλι?
-
Kι όμως... Το θέμα είναι μόνο που αγοράσαμε το τάβλι και ποιος μας έβαλε τα πούλια μέσα στο τάβλι?
Ακριβως φιλε!!!
-
Ο Georg σε αυτό το σημείο έχει ένα δίκιο ότι η πανάρ η πρώτη ΗΤΑΝ όντως προβληματική και αλλάχτηκε απο τον τόρνο. Ξέχασε όμως να αναφέρει ότι και πριν λίγους μήνες σε εκδρομή με το BRAT η πανάρ που είχε φτιάξει απο μόνος του σε δικό του τόρνο έγινε κομμάτια και πάλι έτρεχε και δεν έφτανε...Λοιπόν πριν αρχίσουμε τις κατηγορίες για μία μπακαλό-ΠΑΤΕΝΤΑ (κατα την γνώμη μας) ενός γνωστού μας καλό θα είναι να σκεφτούμε γιατί τον βάζουμε απο την αρχή να μας τις φτιάξει και δεύτερον όπως είπαν πολλοί που την έχουν πατήσει απο πατέντες, οι πατέντες είναι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και γίνονται με δική μας ευθύνη και μόνο...ΔΕΝ μας υποχρεώνει κανείς να τις βάλουμε.
Τώρα όσον αφορά αν ο άλλος είναι μηχανικός ή δηλώνει μηχανικός κ.α. να πώ ότι και εγώ έχω φύγει απο συνεργείο στα δυτικά προάστια που μου πρωτο-τοποθέτησε το bodylift και έφυγα με λυμένη την καρότσα απο το πλαίσιο. Απο συνεργείο στον κολωνό που μου τοποθέτησε το μπλοκέ διαφορικό έφυγα με λάθος τοποθετημένες τις σιαγόνες στο ταμπούρο με αποτέλεσμα να ΜΗΝ έχω φρένα μέχρι να το παρατηρήσω. Έχω επίσης φύγει απο συνεργείο με το κιβώτιο να στηρίζεται σε μία βίδα. Μήπως να συνεχίσω ? Απλά αναφέρω δεν χρειάζεται να είναι ο άλλος απλός χομπίστας για να κάνει λάθος...συμβαίνει και στους επαγγελματίες.
Για την προσωπική επίθεση τώρα δεν θα ασχοληθώ με τα αποθημένα του καθενός...Γι' αυτό υπάρχουν οι ψυχαναλυτές...
Υ.Γ. Νίκο ας πήγαινες στον μηχανικό σου...Μετά απο 8 ώρες δουλειάς πίστευες αλήθεια ότι με το να κάθεσαι να με κοιτάζεις θα βγεί κάτι καλό...Για ρώτα και μερικούς άλλους που έχω βάλει το χεράκι μου πάνω στο αυτοκίνητο τους να σου πούν αν δούλεψαν ή όχι...
Επίσης δεν χρειάζεται κάποιος να κατασκευάσει κάτι για να έρθει στην θέση μου...μπορεί και δίνοντας πληροφορίες μέσω του forum να καταστρέψει κάποιον...βλ. "Ο centerforce είναι κουτί στο jimny...και δεν χρειάστηκε πατέντες για να μπεί"...αλλά ο Ιατρός την πάτησε και έτρεχε!
Άρα το ηθικό δίδαγμα είναι να προσέχουμε και τι λέμε, όχι μόνο τι κάνουμε.
-
ΦΙΛΑΘΛΟΙ ηρεμια! 8)
Αν δεν ειστε σιγουροι για τις μετατροπες πηγαινετε σε εναν 'ειδικο' αλλιως καθιστε στα αυγα σας!
Αμα θελετε ασφαλεις διαδρομες αλλαξτε μονο λαστιχα .Δεν στηνουμε αγωνιστικα αυτοκινητα για να πηγαινουμε απλως βολτες!
Ολοι μας δοκιμαζουμε και αλλαζουμε,και δωστου απο δω ,δωστου απο κει να του βαλω και αυτο κτλ και θα ριξουμε τον φταιξιμο σε ποιον????
δεν παιρνω το μερος ουτε του Georg ουτε του Μav γιατι απλως δεν με νοιαζει
δεν μου αρεσε καθολου το υφος του ποστ και ο Μav σταθηκε αξιοπρεπως!
Μιλαω γενικα και εν βρασμο μετα απο 1χρονο στο τρυπακι της βελτιωσης.
φιλικα! ;)
-
Δε χρειαζεται τιποτα παραπανω απο το να εχεις ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ πανω σου για να μην πουλας σε καποιον κατι που θα βαλει σε κινδυνο τη ζωη του!
Σε τι θεση θα βρισκοταν τωρα ο Maverick αν η καταληξη ειχε αποβει τραγικα μοιραια για το αυτοκινητο η' και για την ιδια μας τη ζωη?
Και δε μιλαω για απαιτηση αποζημειωσεων αλλα για το ηθικο βαρος που θα επεφτε σε καθε φυσιολογικο ανθρωπο σε αναλογη περιπτωση!
Για να φερω ενα παραδειγμα..μιλωντας με το μηχανικο μου πριν μερες για την αφαιρεση η' οχι της αντιστρεπτικης η απαντηση του ηταν καθετη:
"ΕΓΩ ΔΕ ΣΟΥ ΤΗ ΒΓΑΖΩ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ,ΑΜΑ ΘΕΣ ΒΓΑΛΤΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ"
Μ'αυτα τα λογια δε θα με απετρεπε απλως απο το να τη βγαλω αλλα με εκανε να καταλαβω ποσα διακινδυνευω βγαζοντας την!
Αφου λοιπον θα ειχα συνειδητοποιησει τον κινδυνο,μετα ενσυνειδητα πλεον θα αποφασιζα αν ειμαι σε θεση να κανω κατι τετοιο!
Ισως και να τη βγαλω καποια στιγμη...αλλα τωρα ξερω ποσα ρισκαρω και με ποσο περισσοτερη συνεση θα πρεπει να οδηγω!
Καποιοι ισως τον χαρακτηριζαν ασχετο η' και "κοτα",εγω παλι θα τον ελεγα ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Η ΑΠΟΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ!
Οταν το καλοκαιρι ειχα ρωτησει το Maverick μου απαντησε ελαφρα τη καρδια πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα αμα τη βγαλω οτι κι αυτος την εβγαλε πριν χρονια και αλλα τετοια! Δε με ρωτησε καν πως οδηγω,αν οδηγω καλα,γρηγορα,αργα αμα ξερω να στριβω,να φρεναρω και αλλα σχετικα απλα μου ειπε βγαλτη και θα εισαι μια χαρα!
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ FORA ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
Τωρα οσον αφορα την πρωτη αποτυχημενη αποπειρα για παναρ τοτε με το BRAT που αναφερει ο Maverick ο τορναδορος δεν ειχε ευθυνη γι αυτο που εφτιαχνε γιατι το ειδε σαν κομματι σιδερο,δεν γνωριζε τη λειτουργια του και τα ζορια που παιρνει! Σε αντιθεση με το Maverick που ηξερε ακριβως τι ηταν αυτο που εφτιαχνε και τι προδιαγραφες επρεπε να εχει εκτος του οτι το ειχε φτιαξει επανειλημμενα στο παρελθον για διαφορους αλλους με μεγαλη επιτυχια οπως αναφερει! Παρολα αυτα ο τορναδορος μου με "καλυψε" φτιαχνοντας μου νεο σπειρωμα μεγαλυτερης αντοχης το οποιο αφου ρυθμιστηκε καταλληλα ραφτηκε με argon και περαστη σωληνα tubo,κατι που σκοπευαμε να κανουμε και σε αυτην την περιπτωση απλως μας προλαβε η κακοτεχνια του "μαστορα"!
Κλεινοντας να σημειωσω δυο πραγματα:
1.Η πρωτη παναρ που ειχα φτιαξει σε δικο μου τορναδορο ηταν απο απλο μαντεμι και η οποια εσπασε πανω σε ενα σβουριδι μετα απο 2 εκδρομες με το BRAT και 2-3.000 ασφαλτινα χιλιομετρα!
Η πρωτη παναρ του Maveirck αντεξε 1000 ασφαλτινα χιλιομετρα και 200 μετρα χωμα!
Η δευτερη παναρ του Maverick αντεξε μολις 300 ασφαλτινα χιλιομετρα!
2.Σε καποιες φωτογραφιες αγωνων παρατηρησα προσφατα πως ο Φανης ετρεχε στους αγωνες με παναρ σαν αυτες που εσπασαν και μαλιστα χωρις να τις εχει ενισχυσει!
Τα συμπερασματα δικα σας...
Ζητω συγνωμη αν σας κουρασα αλλα θεωρησα υποχρεωση μου να ενημερωσω τους συνforumιστες για να αποφευχθουν αναλογα ατυχηματα στο μελλον που πιθανον να εχουν τραγικοτερη καταληξη...
-
κυριοι, το θεμα γυρναει σε προσωπικο επιπεδο και *δεν* αρεσει σε κανεναν αυτο. Ο καθενας κανει τις επιλογες του, οποιος θελει να πει κατι, ας σηκωσει το τηλεφωνο ας παρει τους υπευθυνους και ας τους τα χωσει. Ο καθενας εχει δικιο απο την πλευρα του.
Μπορει να φταιει καποιος, μπορει και όχι. Μπορει και να ειναι σοβαρο μπορει και οχι. ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ!
Σηκωστε το τηλεφωνακη, σχηματιστε το νουμερακη, χωστε τα! Απλο δεν ειναι;
Υπαρχει ειδικη ενοτητα, κυριοι, για τα χωσιματα.... ακολουθηστε την.... και κρατηστε τα τεχνικα θεματα ΚΑΘΑΡΑ...ειδικα τωρα που το international ειναι στο αερα και πολλα απο αυτα θα μεταφραστουνε (κατοπιν αδειας σας) και θα μπουνε εκει... εγω μ*****ς για να ψαχνω και να τα ξεκαθαριζω δεν ειμαι. Ουτε και εσεις που μετα απο τοσο κόπο και χρόνο εχετε χτισει αυτα που εχετε χτισει....σεβαστειτε τουλαχιστον τον εαυτο σας.
αυτα.
ΥΓ: το παρον δεν το κλειδωνω, ελπιζω στην κατανοηση σας...
-
Παιδια θα πρεπει να ηρεμησουμε!!!!!!!!!!!!
Ολοι παιρνουμε ιδεες και γνωμες απο αλλους, και σε μερικους απο εμας με το να φτιαξουμε κατι μονοι μας εκτος του οτι ειναι ευχαριστηση ειναι και κερδος σε χρημα.
Και ο γιαννης και ο γιωργος ασχολουνται ψαχνωνται και φτιαχνουν πραγματα μονοι τους και πολλα εχω ακουσει και εχω φτιαξει και εγω!
Σιγουρα το ρισκο το παιρνει ο καθενας για το αυτοκινητο του ,γιατι πιστευω οτι δεν υπαρχει προθεση κακη απο κανεναν!!!!!!!!!
Ευτυχως γιωργο που εγινε μονο αυτο .
Και πιστευω ολοι να ειμαστε πολυ πιο προσεκτικοι με το τι λεμε και τι κανουμε
Και να μην ξεχναμε οτι ειμαστε μια παρεα και μοιραζωμαστε τις γνωσεις μας με ολους
-
...
Υ.Γ. Νίκο ας πήγαινες στον μηχανικό σου...Μετά απο 8 ώρες δουλειάς πίστευες αλήθεια ότι με το να κάθεσαι να με κοιτάζεις θα βγεί κάτι καλό...Για ρώτα και μερικούς άλλους που έχω βάλει το χεράκι μου πάνω στο αυτοκίνητο τους να σου πούν αν δούλεψαν ή όχι...
Επίσης δεν χρειάζεται κάποιος να κατασκευάσει κάτι για να έρθει στην θέση μου...μπορεί και δίνοντας πληροφορίες μέσω του forum να καταστρέψει κάποιον...βλ. "Ο centerforce είναι κουτί στο jimny...και δεν χρειάστηκε πατέντες για να μπεί"...αλλά ο Ιατρός την πάτησε και έτρεχε!
Άρα το ηθικό δίδαγμα είναι να προσέχουμε και τι λέμε, όχι μόνο τι κάνουμε.
Ε οχι ρε Γιαννακη και 8 ωρες δουλειας... ποτε δουλεψες τουλαχιστον σε εμενα 8 ωρες? Μη με κανεις να γελαω!!!
Και εξαλλου δε νομιζω να καθομουν και να σε κοιταγα... για θυμησου λιγο καλυτερα...
Οσο για το γιατρο που ανεφερες, εγω ειχα την ευθιξια τουλαχιστον να ζητησω και μια συγγνωμη, ασχετα αν δεν ηταν δικο μου το λαθος...!
-
Γιωργη (gc) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΕΜΑ φιλε...
Απλα, καποιος δυσαρεστημενος "πελατης" (georg), εξεφρασε εδω την δυσαρεσκεια του και μαλιστα κατα τη γνωμη μου, πολυ καλα εκανε για να προλαβουμε και αλλα χειροτερα!!!
Εχε επισης υπ οψη σου, οτι συζητηθηκε αρκετα, πριν δημοσιευτει εδω...
Πρεπει να καταλαβουμε ολοι, οτι για τυχον "καταστροφικες" πατεντες και αποτυχιες, ΔΕΝ ευθυνεται το forum ουτε και το jimnyclub, σαν παρεα!!! Μη νομιζει ο κοσμος οτι παροτρυνουμε καποιους να "ψωνιζουν" απο διαφορα ατομα / προσωπα και μαλιστα με τις ευλογιες μας!!!
-
Διαφωνω,
μπορει να συνεχισει να συζητιεται, αλλα οχι στα τεχνικα. Οι δυσαρεστημενοι, μπορουν να το συνεχισουν στο ειδικο τοπικ που υπαρχει, ειτε σε διαπροσωπικο επιπεδο.
Το παρων κλειδωνεται...