jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: alemx στις Οκτώβριος 02, 2016, 11:02
-
Μετα απο ψαξιμο εντοπισθηκαν μποσικα στον καθετο αξονα του ατερμονα (sector shaft) που μπαινει το pitarm.
Οι κραδασμοι αυτοι μεταφερονται μεσω της κολωνας του τιμονιου στον τιμόνι.
Το μποσικο ειναι μεσα στον αξονα και οχι στην συναρμογη του πολυσφηνου αξονα - pitarm .
Ειναι ακριβως το προβλημα που βλεπετε στο video.
Σιγουρα θα το εχει επισκευασει ή θα το εχει παθει καποιο αλλο μελος.
Πιστευω οτι τα μποσικα τα δημιουργει η βιδα ρυθμισης της προεντασης ,ειναι χαλαρή και δημιουργει κενα μεταξύ των γραναζιων.
Περιμενω την βοηθεια σας! j12
https://www.youtube.com/watch?v=U-qR3iPPMZQ (https://www.youtube.com/watch?v=U-qR3iPPMZQ)
-
Δεν ξέρω αν και κατά πόσο επισκευάζεται, αλλά εγώ άλλαξα τον ατέρμονα πριν από μερικά χρόνια με έναν μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση και ησύχασε το κεφάλι μου...
-
Καλημέρα Αντωνη frape_
Εκατσα την Κυριακη το απογευμα να ρυθμισω τον ατερμονα με λυμενο το ακρομπαρο του pitarm.
Μειωθηκαν σε μεγαλο βαθμο τα μποσικα αλλά περιμένω να βρω λιγο χρονο ακομη ,να κατσω σχολαστικά με τα δυναμοκλειδα να το φτιαξω οπως πρεπει με την ροπή περιστροφης της κολωνας τιμονιού εντος προδιαγραφων.
(https://s12.postimg.org/vtdp1qwzx/20161002_170844.jpg)
-
Καλημέρα Αλέξανδρε,
Αν "μάζεψες" τον ατέρμονα χωρίς να σφίξει υπερβολικά το τιμόνι, θα σε βγάλει για πολλά χιλιόμετρα ακόμα, όταν θα φτάσεις στο σημείο να μην παίρνει άλλο, τότε θέλει αλλαγή...
Αφού το έφτιαξες πάντως μπράβο... ;)