jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasos στις Μάρτιος 23, 2015, 12:15
-
Κατά τη διάρκεια μιας τετρακίνητης βόλτας διαπίστωσα ότι οι ταχύτητες έμπαιναν με δυσκολία.ορισμένες φορές για να βάλω 1η έπρεπε πρώτα να βάλω 2α και μετά 1η. Κάποτε χρειαζόταν να πατήσω δύο φορές συμπλέκτη για να κουμπώσει η ταχύτητα.όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό οι ταχύτητες μπαίνουν μία χαρά. Επίσης αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο(δεν εννοώ την μηχανή, εννοώ όταν δεν κάνω χιλιόμετρα πολλά)οι ταχύτητες κουμπώνουν μία χαρά.Επίσης ο δίσκος δεν χρειάζεται ρύθμισμα. Μήπως συναίβει σε κάποιον συνφορουμίστα κάτι παρόμοιο,ή κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω?
Λέτε μήπως και μπήκαν νερά μέσα στο σαζμάν μετά την βόλτα στους ποταμούς(γιατί οι βαλβολίνες των διαφωρικών ήταν σαν να είχαν γάλα μέσα lol)?και λέπτηναν οι βαλβολίνες? t4 t4 t4
Λέτε να αλλάξω βαλβολίνες στο σαζμάν?
-
Νομίζω μια βόλτα στο συνεργείο είναι επιβεβλημένη...
-
Πήγα στο συνεργείο και μάλλον θα αλλάξουμε βαλβολίνες ως πρώτη λύση,και μετά βλέπουμε!!Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα στο σαζμαν.
επίσης κάτω από τον λεβιέ,έξω από την καμπίνα,υπάρχει ένα φυσερό λαστιχένιο το οποίο είναι σκισμένο απ ότι είδα χθες.
-
Θα αλλάξεις άλλες 2-3 φορές βαλβολίνες - μέχρι να βγαίνουν καθαρές και πιθανόν ντίζα συμπλέκτη. Οπωσδήποτε όμως επίσκεψη στο συνεργείο όπως γράφει και ο Metalaxe.
-
Πριν κανα 2 χρονια τελειως ξαφνικα αντιμετωπισα προβλημα με το σασμαν.
Για καποιο περιεργο λογο τελειως ξαφνικα σκληρυνε ο συμπλεκτης και δεν μπορουσα να βαλω καμια ταχυτητα με αποτελεσμα οταν εφτανα σε φαναρι να πρεπει να σβηνω την μηχανη για να βαζω ταχυτητα και να ξαναβαζω σε λειτουργια την μηχανη.
Αφου με τα πολλα καταφερα και γυρισα σπιτι μου χωρις να γινει καποια ζημια στο σασμαν εβγαλα την ντιζα και απο το σασμαν και απο το πεταλι του συμπλεκτη και της εριξα μεσα μπολικο σπρευ και την δουλεψα λιγο με το χερι.
Για λιγες μερες ειχε διορθωθει το προβλημα αλλα εμφανιστηκε ξανα.
Πηγα στην αντιπροσωπια και αφου τους ειπα τι προβλημα ειχα μου ειπαν να αλλαξω την ντιζα του συμπλεκτη και ετσι διορθωθηκε το προβλημα και μεχρι τωρα δεν μου το εχει ξαναπαρουσιασει.
Για μενα ξεκινα με μια αλλαγη στην ντιζα και αν δεις οτι δεν διορθωνεται η κατασταση κανε αλλαγη και στις βαλβολινες.
-
Για μενα ξεκινα με μια αλλαγη στην ντιζα και αν δεις οτι δεν διορθωνεται η κατασταση κανε αλλαγη και στις βαλβολινες.
Αφού το παλληκάρι ανέφερε ότι οι βαλβολίνες έγιναν γάλα, τότε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ πρέπει να αλλαχθούν!!!
Η ντίζα και τα υπόλοιπα έπονται
-
επειδή δεν είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο το αμέλησα λιγάκι.Όταν το πάω στον μάστορα θα σας ενημερώσω.
-
Κάτι μου λέει πως δεν το γλιτωνεις το δισκοπλατο...
-
Πήγα στο συνεργείο,αλλάχτηκαν οι βαλβολίνες και κάπως καλυτέρεψαν οι αλλαγές των ταχυτήτων.Αλλά τώρα εμφάνίστηκε άλλό πρόβλημα.όταν πατάω συμπλέκτη,και απομείνουν 2 εκατοστά να πατήσει το πετάλ στο χαλάκι ακούγεται ένας θόρυβος,τον οποίο τον νοιώθω και στο πετάλ.Σαν να ψιλοκολλά κάπου.φτιάχνεται το ένα και σπάει άλλο. 0_21
Αλλά δεν θα κατεβάσω τώρα σαζμάν για να αλλάξω δίσκο πλατό.Θα το αφήσω μέχρι να τα παίξει.
-
Αν ανοίξεις το σαζμάν για δισκοπλατό να ελέγξεις προληπτικά και όλα τα ρουλεμάν του σασμαν 4-5 νομίζω είναι,
και αν χρειαστεί άλλαξε τα και αυτά a105
-
όταν πατάω συμπλέκτη,και απομείνουν 2 εκατοστά να πατήσει το πετάλ στο χαλάκι ακούγεται ένας θόρυβος,τον οποίο τον νοιώθω και στο πετάλ.Σαν να ψιλοκολλά κάπου.φτιάχνεται το ένα και σπάει άλλο. 0_21
Είτε υπάρχει θέμα με τον δίσκο-πλατώ, είτε με την ντίζα, δυσκολεύουν οι αλλαγές με αποτέλεσμα να κόβει την βάση του πεντάλ συμπλέκτη. Αν σκύψεις θα δεις εκεί που στηρίζεται το πεντάλ την βάση του, μάλλον έχει αρχίσει να κόβεται και ακουμπούν στην πίεση τα κομμάτια μεταξύ τους.
-
Καλησπέρα κ απο μένα...εγώ έχω παρατηρήσει ότι ορισμένες φορές μετά απο ώρες λειτουργίας του κινητήρα η 2α και 4η κουμπώνουν κάπως πιο "σκληρα" θα έλεγα...βαλβολίνες έχω αλλάξει πριν 1 χρόνο αλλα κ πιο πριν το έκανε...Επίσης να πω ότι όταν άλλαξα βαλβολίνες οι παλιές ήταν σε άριστη κατάσταση λες κ τις είχα αλλάξει μια μερα πριν....
-
καλησπερα και απο μενα ειχα και εγω προβλημα με το σασμαν με δυνατο θορυβο στην 3η και 4η με 147.000 και χωρις την μεγαλη πιεση τελικα το κατεβασα μονος αλλαξα ενα ρουλεμαν μεσα στο σασμαν κατι που οι ιαπονες αντι να βαλουν κατι καλο βαλαν ενα made in japanκαι ενω τα αλλα εινα koyo και τελος το προβλημα παντως ειναι απαραδεκτα απο τεχνολογια και απο υλικα..................τακος τακος μαδερι για οσους ξερουν............