jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: cybertaz στις Σεπτέμβριος 23, 2013, 00:36
-
Καλησπερα παιδες, σημερα ειχα θεμα με το 4Χ4.
Ειχα παει παραλια και με το που μπηκα αμμο και αρχισε τα δυσκολα κουμπωνω τετρακινηση.
Το λαμπακι στην ενδειξη αναψε κανονικα και ακουστηκε και ο ηχος του κουμπωματος.
Να βγω απο την αμμο με τιποτα.
Θαφτηκα κανονικα.
Με τραβηξε ενα αλλο αμαξι και μετα αρχισα να ψαχνω τη γινεται.
Τελικα διαπιστωσα οτι τετρακινηση δεν ειχα για αυτο κολλησα με τη μια σε ενα σημειο που το εχω για πλακα.
Τι μπορει να συμβαινει ?
Το jimny ειναι του 2000 με το μοχλο.
Στα διαφορικα δεν εχω κανει τιποτα ειναι μαμα.
Τα σωληνακια που στελνει αερα και κουμπωνει ειναι ενταξει δεν ειναι κομμενα.
Γιατι αραγε μου βγαζει στην ενδειξη οτι κουμπωνει και ουσιαστικα δεν εχω τετρακινηση?
Τα αργα μπαινουν ομως κανονικα αλλα φυσικα μονο πισω.
Κοιταξα και λιγο το φιλτρακι (νομιζω λεγεται κατανεμητης κατι που ειναι σα φιλτρο βενζινης) και μου φανηκε ψιλο βουλωμενο.... το κτυπησα λιγο και εβγαζε χωμα και πετραδακια απο μεσα. Χωρις αυτο στα σωληνακια οταν εβαζα 4Χ4 δεν αναβε ενδειξη και ουτε εκανε το κλακ που κουμπωνει.
Με το που το εβαζα παλι η ενδειξη αναβε εκανε και το κλακ...... αλλα τετρακινηση γιοκ
Καμια βοηθεια?
-
Αυτό που λες σαν φιλτράκι είναι ανεπίστροφη βαλβίδα. Οπότε κοίτα μην έχει τρυπήσει καμιά μεμβράνη.
Αφού ακούς το κλακ του κουμπώματος, υποψιάζομαι πως έχεις τετρακίνηση στην αρχή και μετά χάνετε η πίεση και ξεκουμπώνουν.
Πριν αρχίσω να ψάχνω οτιδήποτε άλλο, θα δοκίμαζα μια άλλη "βαλβίδα".
-
Αυτο το εβγαλα και το φυσηξα με το στομα και ειδα οτι δεν περναει αερας, αλλα το φυσηξα μονο απο τη φορα που δεν θα επρεπε να περναει γιατι δεν ηξερα οτι ειναι ανεπιστροφη.
Γενικα ειχε πολυ χωμα μεσα. Λες να παιζει να μην περναει κιολας αρκετος αερας για να κουμπωσει ?
Ποσο στοιχιζει ενα καινουργιο και που μπορω να το βρω περαν της αντιπροσωπειας?
-
Τσέκαρε και τις πλύμνες σου μήπως και έχουν σαπίσει-κολλήσει... Αυτό που σου κάνει ήταν ένα από τα συμπτώματα όταν το είχα πάθει εγώ...
-
Αν λες ότι έχει χώματα, θα κοιτούσα και όλα τα σωληνάκια. Και φυσικά πλύμνες όπως είπε και ο alpinist
-
Επειδη ολιγον ασχετος... πως τσεκαρονται οι πλυμνες?
Μπορω να το κανω η πρεπει να παω σε μηχανικο ?
Αυτο που με παραξενευει ειναι οτι η ενδειξη αναβη ενω μια φορα που ειχε σπασει το σωληνακι η ενδειξη αναβοσβηνε οτι δεν εχει κουμπωσει η τετρακινηση.
Τωρα γιατι δειχνει οτι ειναι οκ ?
-
Απλά τις λύνεις. Δεν θυμάμαι τί βίδες είναι ακριβώς. Εγώ έβαλα χειροκίνητες μετά. Αν πας σε μάστορα ούτε 5 λεπτά δεν είναι να το τσεκάρεις! Κι εγώ άκουγα κάποιες φορές θόρυβο κ το λαμπάκι σταθερό! Αλλά μόνο πίσω κίνηση! Αν έκανες βουτιές, το έχωνες σε χιόνια κτλ κ δεν έπαιζε τακτική συντήρηση είσαι μάλλον υποψήφιος για αλλαγή πλυμνών!
-
Oσο το εχω το αμαξι δεν εχω κανει κατι στις πλυμνες..... χιονια και λασπες και βουτες εχω να κανω 3-4 χρονια...
-
Δεν πειράζει, καλό είναι να τις τσεκάρεις.. ;)
-
To καρυδακι που της λυνει ειναι αστερι Ε10 ( αντιθετο απο torx) παρε μακρυλαιμο γιατι το κοντο βρισκει πανω στο καβουκι της πλημνης.
Ελενξε το λαστιχο (τσιμουχα )που εχει μεσα αν δεν εχει κοπει καθαρισε το και βαλε ΛΙΓΟ γρασσακι λιθιου και εισαι ετοιμος.
Οταν βιδωνεις τις βιδες μην τις παρασφιξεις γιατι κοβονται ;D Αλλιως παρε μια πλυμνη μεταχειρισμενη (να εχει την τσιμουχα σε καλη κατασταση, αυτη κανει ολη την δουλεια). Σκετη τσιμουχα δεν την δινει η SUZUKI και δεν υπαρχει στο εμποριο, αυτα............................
-
ok θα το τσεκαρω, στη περιπτωση που θελει αλλαγη πλυμνης ποσο κοστιζει ?
επισης τη βαλβιδα την ανεπιστροφη που μπορω να τη βρω?
-
Όσον αφορά τις πλύμνες μεταχειρισμενες συνηθως τις δινουν ενα 80αρι κ τις 2...
-
Πρωτο σοκ, η βαλβιδα δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο και θελει 15 μερες παραγγελια και κοστιζει 30 ευρω + φπα .... ελεος
Μπορω να το βρω καπου αλλου?
-
Λοιπόν, εμένα μου εμφανίζει ακριβώς τα αντίθετα συμπτώματα.
Βάζοντας τετρακίνηση ΔΕΝ ανάβει το λαμπάκι καθόλου για καμιά 20αριά δευτερόλεπτα και μετά αρχίζει να αναβοσβήνει. Κλάκ από τις πλήμνες δεν ακούγεται καθόλου. Τα σωληνάκια απ'ότι είδα δεν έχουν πρόβλημα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;
-
Λοιπόν, εμένα μου εμφανίζει ακριβώς τα αντίθετα συμπτώματα.
Βάζοντας τετρακίνηση ΔΕΝ ανάβει το λαμπάκι καθόλου για καμιά 20αριά δευτερόλεπτα και μετά αρχίζει να αναβοσβήνει. Κλάκ από τις πλήμνες δεν ακούγεται καθόλου. Τα σωληνάκια απ'ότι είδα δεν έχουν πρόβλημα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;
Ντινο σε αντίστοιχη περίπτωση διαπίστωσα οτι είχαν βουλώσει τα σωληνακια. Τα καθάρισα με καμία 80αρια ευρώ και τον επόμενο χειμώνα πάλι τα ίδια. Έβαλα χειροκινητες και ησύχασα.
Αν πάλι διαπιστώσεις οτι ειναι οι πλυμνες να ψάξω να βρω τις παλιές μου.
-
Λοιπόν, εμένα μου εμφανίζει ακριβώς τα αντίθετα συμπτώματα.
Βάζοντας τετρακίνηση ΔΕΝ ανάβει το λαμπάκι καθόλου για καμιά 20αριά δευτερόλεπτα και μετά αρχίζει να αναβοσβήνει. Κλάκ από τις πλήμνες δεν ακούγεται καθόλου. Τα σωληνάκια απ'ότι είδα δεν έχουν πρόβλημα. Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;
Ντινο μηπως εχεις πολυ γρασσο στις πλημνες; και εχουν βουλωσει τα σωληνακια θελει λιγο και καλο
Νομιζω οτι καποιος ειχε γραψει για την ποσοτητα που χρειαζεται παλαιοτερα....
-
Ντίνο βάλε χειροκίνητες να τελειώνεις.... ;)
-
Ντίνο βάλε χειροκίνητες να τελειώνεις.... ;)
Τι να κάνω; Τις >4461< τις πλήμνες μου!!!
Αν πάλι διαπιστώσεις οτι ειναι οι πλυμνες να ψάξω να βρω τις παλιές μου.
Ευχαριστώ Γιώργο για την προσφορά σου, έχω ήδη 5 πλήμνες που περιμένουν για δοκιμή a105 a105 a105
-
Ντίνο βάλε χειροκίνητες να τελειώνεις.... ;)
Τι να κάνω; Τις >4461< τις πλήμνες μου!!!
Αν πάλι διαπιστώσεις οτι ειναι οι πλυμνες να ψάξω να βρω τις παλιές μου.
Ευχαριστώ Γιώργο για την προσφορά σου, έχω ήδη 5 πλήμνες που περιμένουν για δοκιμή a105 a105 a105
αν δεις οτι δε κανεις δουλεια με τις δικες σου εχω και' γω δυο πλυμνες απο το πισω αξονα που εβαλα χειροκινητες a105
-
αυτό με τις πλήμνες στον πίσω άξονα πολύ μου άρεσε, άραγε να μπαίνουν και αυτόματες;
-
αν δεις οτι δε κανεις δουλεια με τις δικες σου εχω και' γω δυο πλυμνες απο το πισω αξονα που εβαλα χειροκινητες
τι εννοείς; τι έχεις κανει;
-
αυτό με τις πλήμνες στον πίσω άξονα πολύ μου άρεσε, άραγε να μπαίνουν και αυτόματες;
Αμε εγω εβαλα και στην ρεζερβα 87 87
-
αυτό με τις πλήμνες στον πίσω άξονα πολύ μου άρεσε, άραγε να μπαίνουν και αυτόματες;
Αμε εγω εβαλα και στην ρεζερβα 87 87
Τωρα που το λες η μονη που εχει αντεξει τοσο πολυ ειναι της ρεζερβας, τυχαιο; ???
δε νομιζω :o
-
αυτό με τις πλήμνες στον πίσω άξονα πολύ μου άρεσε, άραγε να μπαίνουν και αυτόματες;
Αμε εγω εβαλα και στην ρεζερβα 87 87
και πως ακριβώς λειτουργεί στη ρεζέρβα η αυτόματη πλήμνη ρε Γιώργο; Έχεις τραβήξει και εκεί σωληνάκια ή τελικά δεν είναι αυτόματη αλλά απλώς χειροκίνητη;
-
αυτό με τις πλήμνες στον πίσω άξονα πολύ μου άρεσε, άραγε να μπαίνουν και αυτόματες;
Αμε εγω εβαλα και στην ρεζερβα 87 87
και πως ακριβώς λειτουργεί στη ρεζέρβα η αυτόματη πλήμνη ρε Γιώργο; Έχεις τραβήξει και εκεί σωληνάκια ή τελικά δεν είναι αυτόματη αλλά απλώς χειροκίνητη;
Την εχω συνδεσει με το σωληνακι του πισω υαλοκαθαριστηρα (που δεν εχω), επισης δεν δουλευει με υποπιεση αερα αλλα με πιεση νερου και εντολη παιρνει απο τον διακοπτη αφης στο καρμπον ταμπλω απλα πραματα φιλε ;)
-
απ' ότι κατάλαβα σε εμάς που έχουμε πίσω υαλοκαθαριστήρα δεν πρέπει να δουλεύει το σύστημά σου. Μήπως έχεις σκεφτεί κανένα τρόπο και για εμάς; (σε ρωτάω επειδή φαίνεσαι ψαγμένος...)
-
ρε φιλε δεν ξερω για ολοκληρα αμαξια ξερω μονο για μισα (cabrio)... δεν ειμαι τοσο ψαγμενος. Αλλα γιατι το χρειαζεσαι εσυ;
-
Κατάλαβα, τελικά μόνο στα κάμπριο μπαίνει η λύση σου μάλλον. Εγώ απλώς το ήθελα σε περίπτωση που μείνω πάλι από πλήμνη στο βουνό αντί να ψάχνομαι να αλλάζω πλήμνες, να αλλάξω τη ρεζέρβα και να ξεμπερδεύω. Πάντως θα με υποχρέωνες αν καθόσουν να σκεφτείς καμία λύση και για εμάς τους 'κλειστούς', θα ήταν πολύ χρήσιμο a105 a105 a105
-
Τελικά βγήκαν οι πλήμνες για να τσεκαριστούν και η μία βρέθηκε πλημμυρισμένη στο γράσο. Το σίγουρο είναι ότι την τελευταία φορά που η πλήμνη λύθηκε για συντήρηση, το γράσο ήταν όσο έπρεπε, ελάχιστο δηλαδή. Από πού μπορεί να έφτασε εκεί; Μπορεί να ήρθε από τα 'καρπούζια' που τα έχω καργάρει γράσο;
-
Τελικά βγήκαν οι πλήμνες για να τσεκαριστούν και η μία βρέθηκε πλημμυρισμένη στο γράσο. Το σίγουρο είναι ότι την τελευταία φορά που η πλήμνη λύθηκε για συντήρηση, το γράσο ήταν όσο έπρεπε, ελάχιστο δηλαδή. Από πού μπορεί να έφτασε εκεί; Μπορεί να ήρθε από τα 'καρπούζια' που τα έχω καργάρει γράσο;
Μπα δε πιστευω, τα καρπουζια ειναι εκτος εποχης-εκτος αν ειναι θερμοκηπιου!!!
-
Εγώ έχω αλλάξει και τα δύο καρπούζια (μου έβγαζαν ένα σωρό προβλήματα: άλλοτε είχαν πολλά κουκούτσια, άλλοτε ήταν ζαχαρωμένα, γενικά έβγαιναν "μάπα"...)
Στη θέση τους, έχω βάλει δύο γερά πεπόνια και έχω γλυτώσει από διαρροές γράσων, ζουμιών κλπ.
Πάντως, για κάθε ενδεχόμενο, σε κάθε δύσκολη εκδρομή, παίρνω μαζί μου και λίγο προσούτο...
ΥΓ Έχω το κλειστό μοντέλο!!! j12
-
Πεπόνι με προσούτο; Τι γαστρονομικός συνδυασμός για ανώμαλους είναι αυτός; Ρε συ, ούτε οι φιλιππινέζοι δεν τα κάνουν αυτά 0_21 0_21 0_21