jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimever στις Σεπτέμβριος 21, 2012, 22:58
-
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/84925.asp
rudo1
-
Καιρός ήταν!!!!! ;)
-
Χαζό ακούγεται.. ΚΤΕΟ για μηχανές....
Εισπρακτκό μέτρο είναι.... καθαρά και ξάστερα... ίσως και κάποιες νέες θέσεις εργασίες.... 50-60... 100 ίσως.
Σαν μηχανόβιος, είμαι ο πρώτος που με ενδιαφέρει να είναι ΟΚ η μηχανή μου, για την δική μου ασφάλεια....
Για τον θόρυβο της εξάτμησης, υπάρχει μίνι οργανάκι, που το είχαν από παλιά οι "τροχαίοι".... δε χρειάζεται ΚΤΕΟ να σου βεβαιώσουν κλήση για υπέρβαση θορύβου...
Κατα τ' άλλα, περιτό μου φαίνεται.... και χαζό να πληρώνω 30 ευρώ, για να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας....
(υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, που κυκλοφορούν κάτι χρέπια στο δρόμο, αλλά αυτοί δεν τα έχουν τα 30 ευρώ για το ΚΤΕΟ... )
-
ολα τα μετρα και οι αποφασεις εχουν εισπρακτικο χαρακτηρα για μενα.δεν τους εχω καμια εμπιστοσυνη,οτι και καλα ειναι για το καλο μας...
-
Δυστυχώς μάλλον έχετε δίκιο...προσωπικά για έξτρα χαράτσι το κόβω...παρά για καλυτέρευση!
Είδωμεν! ;)
-
Το θέμα είναι ότι στην χώρα που ζούμε, θα πηγαίνουν οι θορυβώδεις μηχανόβιοι θα αλλάζουν την εξάτμιση για να περνάνε κτεο και μετά πάλι τα ίδια. Το καλύτερο είναι να έχουν οι τροχονόμοι ντεσιμπελόμετρο.
-
Γιατί το αναφέρετε ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικό μέσο?
Εκτός από τις "πειραγμένες" εξατμίσεις (που σε κάποιο βαθμό θα συμμορφωθούν),
Κάτι χρέπια, που κυκλοφορούν, βγάζοντας ένα ντουμάνι, σαν να ήταν υπερωκεάνεια, δεν πρέπει να ελεγθούν?
-
Γιατί το αναφέρετε ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικό μέσο?
Εκτός από τις "πειραγμένες" εξατμίσεις (που σε κάποιο βαθμό θα συμμορφωθούν),
Κάτι χρέπια, που κυκλοφορούν, βγάζοντας ένα ντουμάνι, σαν να ήταν υπερωκεάνεια, δεν πρέπει να ελεγθούν?
Αυτά πρέπει να αποσυρθούν...
Εγώ δεν συμφωνώ όμως να πληρώσω προκειμένου να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας... δηλαδή οτι η μηχανή μου δεν υπερβαίνει σε θόρυβο από τα προβλεπόμενα, οτι δεν βγάζει ντουμάνια, οτι έχω καινούρια τακάκια στα φρένα, και οτι τα φώτα μου λειτουργούν....
-
Γιατί το αναφέρετε ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικό μέσο?
Εκτός από τις "πειραγμένες" εξατμίσεις (που σε κάποιο βαθμό θα συμμορφωθούν),
Κάτι χρέπια, που κυκλοφορούν, βγάζοντας ένα ντουμάνι, σαν να ήταν υπερωκεάνεια, δεν πρέπει να ελεγθούν?
Γιαννιό μου δεν έχεις άδικο...όμως μέτρα μου πόσα τέτοια θα συναντήσεις στο δρόμο σου...μια ολόκληρη εργάσιμη εβδομάδα...θέλω να πώ...οτι οι μηχανές ανέκαθεν ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ'οτι τα αυτοκίνητα! ;)
Προσωπικά δεν είμαι...ίσως...εναντίον του μέτρου...αρκεί να υπάρχει λόγος σοβαρός...και όχι ως συνήθως...ο γνωστός σε όλους μας λόγος! ;)
-
Γιατί το αναφέρετε ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικό μέσο?
Εκτός από τις "πειραγμένες" εξατμίσεις (που σε κάποιο βαθμό θα συμμορφωθούν),
Κάτι χρέπια, που κυκλοφορούν, βγάζοντας ένα ντουμάνι, σαν να ήταν υπερωκεάνεια, δεν πρέπει να ελεγθούν?
Αυτά πρέπει να αποσυρθούν...
Εγώ δεν συμφωνώ όμως να πληρώσω προκειμένου να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας... δηλαδή οτι η μηχανή μου δεν υπερβαίνει σε θόρυβο από τα προβλεπόμενα, οτι δεν βγάζει ντουμάνια, οτι έχω καινούρια τακάκια στα φρένα, και οτι τα φώτα μου λειτουργούν....
Μα η "μπάλλα", παίρνει και τα αυτοκίνητα που είναι εντάξει.....
Απλά όπως και στο εξωτερικό (αφού είσαι και εσύ "βρετανοτραφής" lol, θα θυμάσαι κάτι αντίστοιχο, το ΜΟΤ), χρειάζεται να περνούν από κάποιο έλεγχο, αλλοιώς, θα κυκλοφορούσαν πολλοί "χάροι" ανεξέλεγκτοι.... Και σίγουρα, εκτός κάποιων συγκεκριμένων ελέγχων, οι τροχαίοι δεν είναι σε θέση να αποφανθούν αν το χ ή το ψ όχημα ή μηχανή πρέπει να συνεχίσει να κυκλοφορεί στην κατάσταση που βρίσκεται... Και όπως συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα, υπάρχουν και ασυνείδηται και άσχετοι οδηγοί μηχανών. Έ, λοιπόν, για κάτι τέτοιους, αναγκαζόμαστε όλοι οι υπόλοιποι να περνάμε κάθε δυο χρόνια το χαράτσι και την ταλαιπωρία (ευτυχώς σε πιο ήπια μορφή, εξαιτίας των Ιδιωτικών) των ΚΤΕΟ
-
Το ΜΟΤ λειτουργεί......
και τα ΚΤΕΟ "λειτουργούν", αφού περνάει το Σαμι χωρίς παρατηρήσεις.... rudo1
-
το θεμα ειναι ρε παιδια οτι 30 για κτεο,100 για ασφαλεια,100 για βενζινες,55 για τελη,170 για ασφαλεια αυτοκινητου,αλλα 100 για βενζινες αλλα και αλλα και αλλα τοσα επιβαρυνουν την ζωη μας...... bhe
επισης ειναι και θεμα ιδεολογιας...αυτο το..με το ετσι θελω,δεν γουσταρω!!! >:(
οσο πριν για τις εξατμισεις και τα χρεπια που κυκλοφορουν,και εγω φυσικα ειμαι αντιθετος.και κτεο να υπαρχει παλι τα ιδια σχεδον θα εχουμε..
-
και τα ΚΤΕΟ "λειτουργούν", αφού περνάει το Σαμι χωρίς παρατηρήσεις.... rudo1
Γιατί, έχεις εντοπίσει τίποτα "ελλείψεις"?? lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
-
και τα ΚΤΕΟ "λειτουργούν", αφού περνάει το Σαμι χωρίς παρατηρήσεις.... rudo1
Γιατί, έχεις εντοπίσει τίποτα "ελλείψεις"?? lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Ναι για πες μας τι ελειπε απο το ΚΤΕΟ;;;;
-
Το ΜΟΤ λειτουργεί......
και τα ΚΤΕΟ "λειτουργούν", αφού περνάει το Σαμι χωρίς παρατηρήσεις.... rudo1
lol lol lol
-
Βγήκε το πρόγραμμα των ΚΤΕΟ Αττικής για τις μοτοσυκλέτες... ;)
Οι έλεγχοι ΚΤΕΟ δικύκλων για την Αττική επεκτείνονται για το 2013 σε δίκυκλα με 1η άδεια κυκλοφορίας, έως και το τέλος του 2006.
Ο αρχικός ή ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τα εξουσιοδοτημένα ΙΚΤΕΟ.
ΚΤΕΟ Δικύκλων για Αττική, πρόγραμμα 2013
Διαβάστηκε από 1329 αναγνώστες
Μέχρι το τέλος του 2012, στην Αττική πρέπει να περάσουν από ΚΤΕΟ τα δίκυκλα με ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε το πρόγραμμα για τους ελέγχους του 2013.
Από ότι μάθαμε από τα ΙΚΤΕΟ στην Αττική, ενώ όλη τη χρονιά ελάχιστοι ήταν οι κάτοχοι δικύκλου με άδεια κυκλοφορίας από το 1998 και πίσω που πήγαν για έλεγχο, αυτή τη στιγμή γίνεται πανικός, αφού ο Έλληνας αναβάτης το άφησε κι αυτό για την τελευταία στιγμή. Πάμε όμως να δούμε ποια δίκυκλα παίρνουν σειρά για έλεγχο ΚΤΕΟ μέσα στο 2013.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2013 ΚΤΕΟ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
Από 01-01-2013 έως 28-02-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-1999 έως και 31-12-1999 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-03-2013 έως 31-03-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2000 έως και 31-12-2000 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-04-2013 έως 30-04-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2001 έως και 31-12-2001 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-05-2013 έως 31-05-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2002 έως και 31-12-2002 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-06-2013 έως 30-06-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2003 έως και 31-12-2003 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-07-2013 έως 31-08-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2004 έως και 31-12-2004 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-09-2013 έως 31-10-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2005 έως και 31-12-2005 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
Από 01-11-2013 έως 31-12-2013
Όλες οι μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας) από 01-01-2006 έως και 31-12-2006 στην Περιφέρεια Αττικής (πρώην Νομαρχίες Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής) ή σε άλλη περιοχή της χώρας και σήμερα έχουν άδεια κυκλοφορίας που έχει εκδοθεί στην Περιφέρεια Αττικής και δεν έχουν υποστεί τεχνικό έλεγχο
ΠΡΟΣΟΧΗ
Οι δίκυκλες μοτοσικλέτες, που έχουν αντικαταστήσει ή θα αντικαταστήσουν τον αριθμό κυκλοφορίας τους, υποχρεούνται να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με τον πρώτο αριθμό κυκλοφορίας που τους είχε χορηγηθεί.
Οι εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες υπόκεινται σε ετήσιο περιοδικό έλεγχο.
Δίκυκλες μοτοσικλέτες με έδρα ή διεύθυνση κατοικίας ιδιοκτήτη που ανήκει σε άλλη Περιφέρεια της χώρας, στην οποία έχει εκδοθεί πρόγραμμα πρόσκλησης τους για τεχνικό έλεγχο και οι οποίες κυκλοφορούν στην Περιφέρεια Αττικής υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης της Περιφέρειας στην οποία ανήκει η έδρα τους.
Όσες δίκυκλες μοτοσικλέτες όφειλαν πριν την ημερομηνία ταξινόμησης τους στην Περιφέρεια Αττικής να έχουν ήδη προσκομιστεί για τεχνικό έλεγχο σύμφωνα με την πρόσκληση της προηγούμενης έδρας τους και δεν προσήλθαν για τεχνικό έλεγχο θα ελέγχονται ως εκπρόθεσμες.
Ο αρχικός ή ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιείται κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τα εξουσιοδοτημένα ΙΚΤΕΟ.
Ο κάτοχος οχήματος ο οποίος δεν το προσκομίζει για τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας τιμωρείται σύμφωνα με το άρθρο 86 του Κ.Ο.Κ. και υπόκειται σε πρόσθετο ειδικό τέλος σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Πηγή: mototriti.gr