jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasos στις Μάιος 24, 2012, 08:40
-
Χθές πιραματιζόμουνα με το φλεξάρισμα της πισινής ανάρτησης του jimny.έβγαλα τα αμορτισέρ πήγα σε ένα εμπόδιο για να δω εαν κάνει περισσότερο φλεξάρισμα απότι κάνει με τα αμορτισέρ,αλλά τελικά ήταν το ίδιο.έπειτα για να βάλω τα αμορτισέρ επάνω στο αμάξι σύκωνα το αμάξι με γρύλο,τον οποίο τοποθετούσα μπροστά από το πισινό μπράτσο,και τα τοποθετούσα με περισσότερη ευκολία.αρχικά τοποθέτησα το γρύλο δεξιά και σύκωσα το γρύλο μμέχρι που βρήκε αέρα ο τροχός,και πάλι δεν είχα περισσότερο φλεξάρισμα.μετά σύκωσα τον γρύλο από την αριστερή μερια,και ο τροχός δεν πήρε αέρα.έφυγε το ελατήριο από τη θέση του και ακόμη ΄πάταγε χώμα ο τροχος.πού το εξηγείται αυτό??
ελπίζω να μην σας πολυμπέρδεψα με αυτά που έγραψα!
-
τι πρέπει να κάνω για να έχω περισσότερη διαδρομή πίσω?? t4 t4 t4 t4
-
Θες άλλο concept ανάρτησης, και μεγάλο πορτοφόλι....
-
τι πρέπει να κάνω για να έχω περισσότερη διαδρομή πίσω?? t4 t4 t4 t4
Αν δεν μας πεις πόσο διαδρομή έχεις τώρα δεν πρόκειται να καταλάβουμε αν και πόσο έχεις περιθώριο ακόμα...
Αν όντως έχεις εξαντλήσει τη διαδρομή του άξονα, τότε θέλεις διαφορετικά σημεία στήριξης και βασικά θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς εκτός αν έχεις αρκετά χρήματα για ξόδεμα... :)
-
Οκ θα μετρήσω τη διαδρομή και θα σας ενημερώσω.η διαδρομή προκύπτει από τη διαφορά φλεξαρίσματος-συμπίεσης έτσι δεν είναι?
-
Καλημερα και απο εμενα.
Το θεμα αναρτηση και φλεξαρισμα σηκωνει πολυ συζητηση
Η γνωμη μου ειναι πως τα μαμα σινεμπλοκ στα μπρατσα δν εχουν ιδιαιτερες ανοχες στρεψεως αρα κατα καποιο τροπο δεν αποδιδουν ιδιαιτερα στο φλεξαρισμα και ποσο μαλλον οταν και τα 2 απο τα 3 στο 1 μπρατσο ειναι διπλα διπλα.
Λυσεις υπαρχουν πολλες,αλλες που χρειαζονται ριζικη αλλαγη του στησιματος της ανταρτησης και αλλες οχι τοσο ιδιαιτερες.
Εγω θα σου προτεινα να αλλαξεις τα σινεμπλοκ η με αλλα π.χ. Πολυουρεθανης που εχουν περισσοτερη ελαστηκοτητα η με τα λεγομενα uniboll και με τα 2 θα εχει καλητερο φλεξαρισμα απο οτι με τα μαμα σινεμπλοκ χωρις να μπαινεις σε πολυεξοδα στησιματα.
Το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω και εγω και οι λυσεις που σκεφτομαι να κανω
Αυτα τα ολιγα
-
Φίλε δημήτρη καλημέρα.τα super pro είναι καλά συνεμπλοκ πολυουρεθάνης??σαν ποιά είναι τα uniball??κανενα site που τα βρίσκουμέ??
-
Ναι τα φορουσα στους μαμα αξονες αλλα ειχα κανει την βλακεια και εβαλα μονο τα 4 στο αξονα και δεν ειχα το αποτελεσμα που επρεπε να εχω αλλα ειχε αρκετη διαφορα απο τα μαμα σινεμπλοκ.Αυτα σκεφτομαι να βαλω και εγω αν τα βρω σε καλη τιμη για του μερσεντες
Δες λιγο στην σελιδα του Μισκη ειχε και τιμες
-
Τα πολυουρεθάνης έχουν λιγότερη ελαστικότητα και θα κρεμάει λίγοτερο (επιβεβαιωμένο στην πράξη απο γνωστό μηχανικό)... αλλα θα έχουν καλύτερη αντοχή...
uniball δεν είχα καταφέρει να βρώ κατάληλα για τα μπράτσα μας.. για να βάλω κάποια johny joints ήθελα δουλειά στον τόρνο, το αποτέλεσμα δεν θα ήταν πολύ καλύτερο, και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για την αντοχή τους στον χρόνο..
-
Τώρα έχω μπερδευτέι λιγάκι! ??? ??? ???
-
και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για την αντοχή τους στον χρόνο..
Οταν κάνεις τέτοια δουλειά, την κάνεις για το αποτέλεσμα, όχι για το χρόνο αντοχής....
Είναι γνωστό οτι οι πατέντες, πάντα μειώνουν το χρόνο αντοχής
-
και δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για την αντοχή τους στον χρόνο..
Οταν κάνεις τέτοια δουλειά, την κάνεις για το αποτέλεσμα, όχι για το χρόνο αντοχής....
Είναι γνωστό οτι οι πατέντες, πάντα μειώνουν το χρόνο αντοχής
Εφόσον όμως τα uniball δεν τα βρίσκω εδώ και πρέπει να φέρνω απο εξωτερικό ανταλακτικά, για εμένα ήταν ενα σημαντικό μείον
-
Πάω πάσο..
-
Δεν αντιλεγω με αυτο που ειπε ο μεταλαξ αλλα εχω εντυπωση οτι ειχα διαφορα οχι καμια τεραστια αλλα ειχε διαφορα.
-
η καλυτερη λυση που εχω καταληξη ειναι ειτε 3 λινκ ειτε φτιαχτα μπρατσα με καταληξη καρφι.και τα 2 θα δουλευουν πολυ καλυτερα χωρις θεμα αντοχης.
-
Οντως ετσι ειναι η 3 link η 4 link αλλα και οι 2 θα κοστισουν αναλογα.
Αξιζει να την κανεις σε ενα αμαξι που το εχεις για βολτες λογο κοστους παντα
-
η διαδρομή πίσω είναι φλέξ 97 και συμπίεση 63,και μπροστά είναι 90 με 60.
-
η διαδρομή πίσω είναι φλέξ 97 και συμπίεση 63,και μπροστά είναι 90 με 60.
Άρα έχεις μπροστά διαδρομή 34 εκ και πίσω 30 εκ.
Αν υποθέσουμε ότι το μέγιστο που μπορείς να φτάσεις με τα μαμίσια σινεμπλόκ/μπράτσα είναι περίπου 40 εκ πίσω και 34 εκ μπροστά, μπορείς να βελτιώσεις λίγο τις διαδρομές σου, δηλαδή περίπου 6 εκ πίσω και 4 εκ μπροστά.
Από κει και πάνω θέλεις αλλαγή γεωμετρίας (πχ 3-link) ή σημείων στήριξης με άλλα μπράτσα (πχ καρφί επάνω όπως λέει ο Κυριάκος και ακόμα καλύτερα μονό σινεμπλόκ κάτω, αλλά δεν συνίσταται).
-
αντωνη,αν θα βαλει μονο κατω σινεμπλοκ,θα πρεπει να μπει απο πανω κοντρα μπαρα.
-
αντωνη,αν θα βαλει μονο κατω σινεμπλοκ,θα πρεπει να μπει απο πανω κοντρα μπαρα.
Ακριβώς, στην ουσία δηλαδή μιλάμε για 3-link....