jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Ηλεκτρολογικά, Ηλεκτρονικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasos στις Απρίλιος 03, 2012, 13:56
-
Βρήκα αυτό εδω και είπα να σας ρωτήσω εαν έχει κανείς εγκαταστήσει παράλληλο εγκέφαλο..
http://www.ecu-chiptuning.eu/Suzuki-power-chiptuning.htm (http://www.ecu-chiptuning.eu/Suzuki-power-chiptuning.htm)
έχω στείλει μαιλ και μου είπαν ότι δεν επαναχαρτογραφούνται οι εγκεφάλοι της suzuki και η μετατροπή για αύξηση ιπποδύναμης γίνεται μέσω παράλληλου εγκέφαλου.μου είπε ότι κάνει διαφορά σε ιπποδύναμη,ροπή 8-10% αύξηση.
-
Μόνο με τον εγκέφαλο δεν θα δεις διαφορά σημαντική... Ο παράλληλος εγκέφαλος θα σου αλλάξει την χαρτογράφηση, δηλ πότε και πόσο καύσιμο θα ψεκάζεται... για να δεις όμως διαφορά θα πρέπει να αλλαχτούν παράλληλα τουλάχιστον εισαγωγή και εξαγωγή... ακόμα καλύτερα αν γίνει και κάποια ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι... αλλά εκεί το κόστος ανεβαίνει αρκετά...
τι τιμή σου είπαν?
-
380 ευρό μαζί με την εγκατάσταση φίλε.τι εννοείς να αλλάξω εισαγωγή??
-
Φίλτρο / Φιλτροχωάνη σίγουρα... Το πιο σημαντικό είναι η εξαγωγή... χταπόδι και πίσω...
στην θέση σου δεν θα άλλαζα τίποτα... είναι πιο πιθανόν να αυξήσεις την κατανάλωσή σου παρά να δεις κάποια αξιόλογη διαφορά... ΙΜHΟ...
-
πάντως θέλω να αλλάξω κταπόδι.έχω τον Μ13Α τον κινητήρα.μήπως ξέρεις που μπορώ να βρώ χταπόδι για τον Μ13Α??Μετά την εξάτμιση ίσως προχωρήσω και στον παράλληλο εγκέφαλο.
-
Όχι δεν ξέρω που μπορείς να βρεις... πάντως για να κάνεις σωστή δουλειά, η εξάτμιση θέλει μελέτη συνολικά... δηλ από χταπόδι και πίσω...
γνώμη μου μην μπλέξεις αν δεν έχεις αποφασίσει πρώτα τι θέλεις να πετύχεις και πόσα είσαι διατεθειμένος να δώσεις...
-
οκ φίλε σε ευχαριστώ.
-
εμενα η γνωμη μου ειναι να μην αλλαξεις χταποδι..αλλα απο χταποδι και πισω....οπως λεει και ο verse η εξατμηση θελει μελετη!! και τα καλυτερα και ακριβοτερα πραγματα να βαλεις στην εξατμιση εαν δεν σφιξει σωστα το καυσαεριο μπορει να εχεις ακομα και προβλημα.. :)
-
αν αφήσεις το μαμά με τον προκαταλύτη πάνω δεν κάνεις τίποτα...
σημασία έχει τι θέλεις να πετύχεις από όλες αυτές τις μετατροπές... άλλο πράγμα θα προσφέρει χταπόδι 4-2-1 και άλλο το 4-1... και εδώ σταματάνε οι δικές μου γνώσεις, γιατί μετά θα πρέπει να πιάσουμε κούρμπες, γωνίες κτλ κτλ....
-
αν θες δες εδω:http://www.suzisport.com/shop/ εχει ετοιμο χταποδι για m13a
-
http://www.suzisport.com/shop/
Πανο θα σε δειρω. ha
-
>sostos<
-
κοιτα απο οτι εχω ακουσει και διαβασει ,με μια εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω παιρνεις 5 αλογα περιπου(δηλ χταποδι,καταλυτη συρματινο,βγαλσιμο το μεσαιο και ενα καλο τελικο,..το 4-2-1 χταποδι αν δεν κανω λαθος δινει ροπη σε ολο το φασμα των στροφων και το 4-1 δεινει στις ψιλες...τωρα επειδη ειμαι παθων, ολα αυτα για να παρεις και να δεις διαφορα θελουν εξτρα βενζινη...μονα τους ειναι δωρο αδωρο.. ::)αν κανω λαθος κατι ας με διορθωσει καποιος ::)