jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Ελαστικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: santo στις Οκτώβριος 14, 2011, 01:40
-
Μετα απο διαβασμα και αφου πουληθηκαν τα παλια λαστιχα,αποφασισα να κανω στον τζιμυ καινουργια λαστιχα.Εβαλα το conticross at continental σε διασταση 205-70-15 στη ζαντα 15x7 της excel.Μαζι με ζυγοσταθμιση+ ευθυγραμιση 430€.Mε το που το πηρα το αμαξι τραβουσε αριστερα.Πισω στο συνεργειο και για μη σας κουρασω οπως εγω,με οτι εγινε εκει,ο ''μαστορας'' κατεληξε οτι οι ζαντες ειναι στραβες(η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε....).Με μια κουβεντα που ειχα με καποιον του χωρου ειπε οτι ''αν ηταν οι ζαντες στραβες θα ετρεμε ολο το συστημα'' και επιπλεον τις ζαντες τις φορουσα και πηγαινα μια χαρα ευθεια!!!Παρακαλω κυριοι (και κυριες!),τι λετε οτι μπορει να συμβαινει?Η αν δεν γνωριζεται,εχετε ιδεα που μπορω να το τσεκαρω (υπευθηνα)?Για το εν λογω παραπανω συνεργειο οποιος θελει πληροφορειες με πμ.Θενκ γιου.
-
Συμπληρωνοντας το ολο περιστατικο εγινε στην αθηνα,νοτια προαστια, στο ελληνικο....
-
εφοσον το αμαξι τραβα αριστερα μετα την αλλαγη ελαστικων και την ''ευθυγραμιση'' bhe
βρες εναν καλο μαστορα κ κανε μια καλη ευθυγραμιση.[/b][/b]
γνωμη μου παντα ;)
-
Αν δεν υπάρχουν στραβωμένα μπράτσα, πανάρ κτλ, κ τραβάει χωρίς φρένο τότε ευθυγράμμιση... αν τραβάει στα φρένα, ρύθμιση αυτών... δοκίμασε αν τραβάει σε αρκετούς δρόμους να βεβαιωθείς πως δεν είναι από την κλίση των δρόμων...
-
Τιποτε δεν ειναι στραβο,(αλλιως στραβα θα πηγαινα και πριν την αλλαγη)Επιπλεον εχω κανει _+ 100χλμ σε σχεδον καθε ειδους δρομο και καλα να ''πατησουν'' τα λαστιχα αλλα και να το τσεκαρω εγω ,για να μη λεω π@π@ριες.Συμφωνω απολυτως με την ευθυγραμιση και γιαυτο εκλεισα για δευτερα ραντεβου,μ'ενα γατονι μαστορα >s014.Να δουμε ποσο ''μαστορας'' θα ειναι και αυτος.Παιδια ενημερωνω μολις θα εχω νεοτερα...
-
αφου οτι εγινε -εγινε μετα την αλλαγη των ελαστικων τοτε σιγουρα ειναι απο αυτο.
αν δεν διορθωθει,δες απο κατασκευαστικο λαθος,μηπως εχουν στραβα λινα τα λαστιχα.
πρεπει να βγουν για να τα δεις.
βεβαια δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει για τα λαστχα η ευθυγραμιση.να μου ελεγες ζυγοσταθμιση οκ...
-
εφοσον το αμαξι τραβα αριστερα μετα την αλλαγη ελαστικων και την ''ευθυγραμιση'' bhe
βρες εναν καλο μαστορα κ κανε μια καλη ευθυγραμιση.[/b][/b]
γνωμη μου παντα ;)
+1000!!!
στην ευθυγραμιση φενεται οτι ειναι το θεμα..οπως ειπες πηγαινε σε εναν καλο μαστορα.κανε και μια βολτα μαζι του μετα αν δεν εισαι παλι ευχαρηστημενος για να το δει και αυτος.. ;)
-
Το θέμα με την ευθυγράμιση είν'ότι μπορεί με το που βγήκες από το βουλκανιζατέρ να έπεσες σε καμία καλή λακούβα και να την ξαναέχασες.
-
Γνωρίζει κανείς τί ακριβώς ρυθμίζει ένας ευθυγραμμισάς σε ένα τζίμνυ?
Και τι λάθος μπορεί να κάνει ώστε να τραβάει το αυτοκίνητο μονόπαντα?
(http://www.susprog.com/images/susp121.jpg)
-
@santo κάνε έλεγχο στις πιέσεις των ελαστικών σου. αν υπάρχει διαφορά μπορεί να σου τραβάει...
@sav νομίζω τσεκάρει κ ρυθμίζει τις camber k caster http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2238.0.html
-
Φοβάμαι ότι στα πλαίσια μιας ευθυγράμμισης, μόνο τη γωνία ΤΟΕ (σύγκλισης) ρυθμίζει ο μάστορας.
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20I.png?m=1318694019)
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20II.png?m=1318694014)
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20III.png?m=1318694014)
Τις γωνίες CAMBER και CASTER, δεεεν!
Αν βρει κανείς αυτόν τον "καλο" μάστορα, ας μας πει αν στο κομπιούτερ του μηχανήματός του υπάρχουν δεδομένα για το JIMNY.
-
Φοβάμαι ότι στα πλαίσια μιας ευθυγράμμισης, μόνο τη γωνία ΤΟΕ (σύγκλισης) ρυθμίζει ο μάστορας.
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20I.png?m=1318694019)
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20II.png?m=1318694014)
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/JIMNY%20ALIGNMENT%20III.png?m=1318694014)
Τις γωνίες CAMBER και CASTER, δεεεν!
Αν βρει κανείς αυτόν τον "καλο" μάστορα, ας μας πει αν στο κομπιούτερ του μηχανήματός του υπάρχουν δεδομένα για το JIMNY.
Αυτα θα τα εκτυπωσω για να διαβασει ο τεχνικος(ελπιζω να ξερει,η μαλλον,να θελει να διαβασει...).Ξεκινωντας τη δευτερα εις αναζητηση υπευθυνου τεχνικουΠαιδες και παλι,σας ευχαριστω οοοοοοοοοοολους.
-
Μια απο τα ιδια...... bhe.Αλλαξα τα λαστιχα μπρος πισω,δεξια αριστερα και ξανα ευθυγραμιση αλλα τιποτα,ξανα αριστερα.Ο υπευθηνος του συνεργειου (πολυ φιλικος και εξυπηρετικος!!!) μου ειπε οτι δε βρισκει κατι υποπτο και οτι ολα ειναι σωστα και να κανω χιλιομετρα,για πατησουν τα λαστιχα.Ξεχασα να σας πω,οτι το αμαξι ειναι ψηλομενο 6ποντους.Παιζει να φταιει αυτο?Αλλα γιατι δεν το εκανε και πριν?Λοιπον.........?
-
Μπορει να πω βλακεια αλλα για ψαξτο, εχεις βαλει 'η (φτιαξει) ρυθμιζομενη παναρ??????????????
-
Μια απο τα ιδια...... bhe.Αλλαξα τα λαστιχα μπρος πισω,δεξια αριστερα και ξανα ευθυγραμιση αλλα τιποτα,ξανα αριστερα.Ο υπευθηνος του συνεργειου (πολυ φιλικος και εξυπηρετικος!!!) μου ειπε οτι δε βρισκει κατι υποπτο και οτι ολα ειναι σωστα και να κανω χιλιομετρα,για πατησουν τα λαστιχα.Ξεχασα να σας πω,οτι το αμαξι ειναι ψηλομενο 6ποντους.Παιζει να φταιει αυτο?Αλλα γιατι δεν το εκανε και πριν?Λοιπον.........?
santo, θα ρωτήσω κάτι άλλα μην βαρέσεις ε? πως τσεκάρεις ότι τραβάει αριστερά? αφήνει το τιμόνι τελείως από τα χέρια σου κ το αυτοκίνητο πάει αριστερά ε? στο λέω γιατί μια φορά είχα κάνει ευθυγράμμιση κ είχαν κουμπώσει το τιμόνι λίγο στραβά... αποτέλεσμα να πηγαίνει ευθεία όταν το τιμόνι ήταν ελαφρώς γυρισμένο προς τα δεξιά... οπότε όταν έφερνα το τιμόνι στην ευθεία, το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά... δεν έχουμε τέτοια περίπτωση ε?
-
Να πω και εγώ τη βλακεία μου..
Στα αμάξια μας, με άξονα, δε νομίζω οτι ρυθμίζονται camber & caster.
α) Οι βασιλικοί πείροι είναι σε μία θέση, και δεν ρυθμίζονται ωστε να αλλάξει η γωνία της ρόδας με τον δρόμο. Αρα, δεν γίνεται το αμάξι σαύρα και να μπαίνει σωστά στις στροφές.
β) Δεν αλλάζει τη γωνία του άξονα (περιστροφή γύρω από τον άξονά του). Μόνο με αλλαγή μπράτσων ψηλώματος, ωστε ο κεντρικός να "βλέπει" σωστά το τράνσφερ. Ομως αλλάζει η συμπεριφορά του τιμονιού....
-
Μια απο τα ιδια...... bhe.Αλλαξα τα λαστιχα μπρος πισω,δεξια αριστερα και ξανα ευθυγραμιση αλλα τιποτα,ξανα αριστερα.Ο υπευθηνος του συνεργειου (πολυ φιλικος και εξυπηρετικος!!!) μου ειπε οτι δε βρισκει κατι υποπτο και οτι ολα ειναι σωστα και να κανω χιλιομετρα,για πατησουν τα λαστιχα.Ξεχασα να σας πω,οτι το αμαξι ειναι ψηλομενο 6ποντους.Παιζει να φταιει αυτο?Αλλα γιατι δεν το εκανε και πριν?Λοιπον.........?
santo, θα ρωτήσω κάτι άλλα μην βαρέσεις ε? πως τσεκάρεις ότι τραβάει αριστερά? αφήνει το τιμόνι τελείως από τα χέρια σου κ το αυτοκίνητο πάει αριστερά ε? στο λέω γιατί μια φορά είχα κάνει ευθυγράμμιση κ είχαν κουμπώσει το τιμόνι λίγο στραβά... αποτέλεσμα να πηγαίνει ευθεία όταν το τιμόνι ήταν ελαφρώς γυρισμένο προς τα δεξιά... οπότε όταν έφερνα το τιμόνι στην ευθεία, το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά... δεν έχουμε τέτοια περίπτωση ε?
στο μυαλο μου εισαι!!!!!!!!
-
Μια απο τα ιδια...... bhe.Αλλαξα τα λαστιχα μπρος πισω,δεξια αριστερα και ξανα ευθυγραμιση αλλα τιποτα,ξανα αριστερα.Ο υπευθηνος του συνεργειου (πολυ φιλικος και εξυπηρετικος!!!) μου ειπε οτι δε βρισκει κατι υποπτο και οτι ολα ειναι σωστα και να κανω χιλιομετρα,για πατησουν τα λαστιχα.Ξεχασα να σας πω,οτι το αμαξι ειναι ψηλομενο 6ποντους.Παιζει να φταιει αυτο?Αλλα γιατι δεν το εκανε και πριν?Λοιπον.........?
Δεν μας είπες τι ρύθμισε ο μάστορας και αν έχει δεδομένα για τζιμνυ στο μηχάνημα.
Μπορει να πω βλακεια αλλα για ψαξτο, εχεις βαλει 'η (φτιαξει) ρυθμιζομενη παναρ??????????????
Δεν είναι βλακεία. Με το ψήλωμα και χωρίς διόρθωση των παναρ, δημιουργείται TRUST ANGLE, που στο τζίμνυ τείνει να το στρίβει προς τα αριστερά
(http://www.tirerack.com/images/tires/tiretech/diag_thrust.gif)
santo, θα ρωτήσω κάτι άλλα μην βαρέσεις ε? πως τσεκάρεις ότι τραβάει αριστερά? αφήνει το τιμόνι τελείως από τα χέρια σου κ το αυτοκίνητο πάει αριστερά ε? στο λέω γιατί μια φορά είχα κάνει ευθυγράμμιση κ είχαν κουμπώσει το τιμόνι λίγο στραβά... αποτέλεσμα να πηγαίνει ευθεία όταν το τιμόνι ήταν ελαφρώς γυρισμένο προς τα δεξιά... οπότε όταν έφερνα το τιμόνι στην ευθεία, το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά... δεν έχουμε τέτοια περίπτωση ε?
Πολύ σωστή ερώτηση!!!
Να πω και εγώ τη βλακεία μου..
Στα αμάξια μας, με άξονα, δε νομίζω οτι ρυθμίζονται camber & caster.
α) Οι βασιλικοί πείροι είναι σε μία θέση, και δεν ρυθμίζονται ωστε να αλλάξει η γωνία της ρόδας με τον δρόμο. Αρα, δεν γίνεται το αμάξι σαύρα και να μπαίνει σωστά στις στροφές.
β) Δεν αλλάζει τη γωνία του άξονα (περιστροφή γύρω από τον άξονά του). Μόνο με αλλαγή μπράτσων ψηλώματος, ωστε ο κεντρικός να "βλέπει" σωστά το τράνσφερ. Ομως αλλάζει η συμπεριφορά του τιμονιού....
Πολύ σωστά.
Οι γωνίες CASTER και CAMBER, δεν ρυθμίζονται στα πλαίσια μιας ευθυγράμμισης. Ειδικά η CASTER, χαλάει με το ψήλωμα, και επανέρχεται μονο με αλλαγή μπράτσων ή τοποθέτηση έκκεντρων σινεμπλόκ.
-
(http://www.fordwiki.co.uk/images/d/df/Thrustangle.png)(http://www.fordwiki.co.uk/images/4/4a/Thrustangle_v2.png)
-
Λεπον..Τα δεδομενα τα ειχε ο τεχνικος(το μηχανημα της ευθυγραμισης,δηλαδη),Παναρ δεν εχω ''σκαλιση'' ακομα.Verse,οταν κραταω ισια το τιμονι παμε κανονικα,μολις το αφησω απο τα χερια αρχιζει να στριβει και μη φοβου δε θα τσακωθουμε για οτι πεις(επι του θεματος ετσι? ha).Πριν να αρχιζω να το συνιθηζω,μετα απο ολα αυτα,τι κανουμε στη συνεχεια?
-
πιέσεις ελαστικών ίδιες κ σωστές????
αν είναι από το ψήλωμα, δηλ πανάρ μπράτσα κτλ, το μηχάνημα δεν θα έπιανε το "στράβωμα"? Σπύρε?
-
Λεπον..Τα δεδομενα τα ειχε ο τεχνικος(το μηχανημα της ευθυγραμισης,δηλαδη),Παναρ δεν εχω ''σκαλιση'' ακομα.Verse,οταν κραταω ισια το τιμονι παμε κανονικα,μολις το αφησω απο τα χερια αρχιζει να στριβει και μη φοβου δε θα τσακωθουμε για οτι πεις(επι του θεματος ετσι? ha).Πριν να αρχιζω να το συνιθηζω,μετα απο ολα αυτα,τι κανουμε στη συνεχεια?
Λογικά, αφού έχει τα δεδομένα, πρέπει να σου έδωσε ένα report (ή ζήτα να σου δώσει) που να λέει
-Πόσο πρέπει να είναι οι διάφορες γωνίες (ειδικα caster-camber)
-Πόσο ήταν όταν πήγες
-Πόσο τις ρύθμισε
πιέσεις ελαστικών ίδιες κ σωστές????
αν είναι από το ψήλωμα, δηλ πανάρ μπράτσα κτλ, το μηχάνημα δεν θα έπιανε το "στράβωμα"? Σπύρε?
Ναι, άν έκανε (ή αν τουλάχιστον προσπαθούσε να κάνει) ευθυγράμμιση, έπρεπε να αντιληφθεί τη στραβωμάρα που προκύπτει από το ψήλωμα
-
Να πω και εγώ μια βλακεία ,μήπως τραβάει λόγο χειρόφρενου μήπως φρενάρει το ταμπούρι μονόπατα ?????
-
Υποτίθεται ότι τραβάει όταν δεν πατάει φρένο!!! αν τραβάει όταν πατάει φρένο, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο... συγκεκριμένα του πατήρ φρενά....
-
όταν δεν ποτά λέω και εγώ ,το αριστερό ταμπούρι μπορεί να είναι ποιο σφικτό ελάχιστα
,,
-
Οχι παιδια,μια χαρα ειναι απο χειροφρενο και ταμπουρα.Απο ευθυγραμιση,ραπορτο δεν μου εδωσε κανενα συνεργειο,αλλα θελω να ξαναπω κατι το οποιο δεν καταλαβαινω.Αν ηταν κατι απο ολα αυτα που ειπαμε,λογικα,δεν θα ειχα το ιδιο προβλημα και πριν?
-
Οχι παιδια,μια χαρα ειναι απο χειροφρενο και ταμπουρα.Απο ευθυγραμιση,ραπορτο δεν μου εδωσε κανενα συνεργειο,αλλα θελω να ξαναπω κατι το οποιο δεν καταλαβαινω.Αν ηταν κατι απο ολα αυτα που ειπαμε,λογικα,δεν θα ειχα το ιδιο προβλημα και πριν?
πιέσεις ελαστικών ίδιες κ σωστές?????? εκτός αν τα λάστιχα είναι τόσο στραβά πια, που τραβάει.. αλλά λογικά θα έτρεμε κιόλας...
-
Υπηρχε παλαιοτερα παλι αυτο το προβλημα με τα YOKOHAMA GEOLANDAR.Οσοι τα εβαλαν σε τζιμνυ τραβαγε αριστερα,ενω στα αλλα αυτοκινητα αυτο δεν συνεβαινε.αν μπεις στον κοπο και βαλεις για λιγο καποια αλλα λαστιχα μονο ετσι θα το διαπιστωσεις.Παντως, μου μυριζει οτι ειναι κατι τετοιο.
-
Πιεσεις και αυτες κομπλε,εγω να σας πω την αληθεια μου,υποπτευομαι οτι ισως να ειναι τα λαστιχα.Ειναι αυτο δυνατον(πρωτη φορα πηρα και'γω καινουργια λαστιχα και κοιτα να δεις..... j12).Αν ειναι,πως μπορω να το αποδειξω αυτο και τι κανω με το μαγαζι(υπαρχει περιπτωση να μου τα αντικαταστηση)?
-
Πιεσεις και αυτες κομπλε,εγω να σας πω την αληθεια μου,υποπτευομαι οτι ισως να ειναι τα λαστιχα.Ειναι αυτο δυνατον(πρωτη φορα πηρα και'γω καινουργια λαστιχα και κοιτα να δεις..... j12).Αν ειναι,πως μπορω να το αποδειξω αυτο και τι κανω με το μαγαζι(υπαρχει περιπτωση να μου τα αντικαταστηση)?
αν βαλεις τα αριστερα λαστιχα στη δεξια πλευρα?
αν φταινε τα λαστιχα ειναι υποχρεωμενος να στα αλλαξει. και ο λαστιχας αλλωστε εχει καποιες εγγυησεις απο το εργοστασιο δε θα τα πληρωσει απο την τσεπη του φανταζομαι.
-
....Δεν είναι βλακεία. Με το ψήλωμα και χωρίς διόρθωση των παναρ, δημιουργείται TRUST ANGLE, που στο τζίμνυ τείνει να το στρίβει προς τα αριστερά[/b]
Άλλο trust κ άλλο tHrust line (ή angle στην περίπτωσή μας). Το ένα δηλώνει ένα 'ποσοστό' απόκλισης από κάτι (Κ.Β. άξονα, άξονα συμμετρίας κ.ο.κ.), το άλλο τίποτα.
-
THRUST angle, τόπιασες το τυπογραφικό.
Για Direcrtionless, καλά πάς! :D
-
Σε ένα μαμα τζίμνυ, οι τροχοί είναι στην ίδια ευθεία, και το αυτοκίνητο πάει ίσια
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/THRUST%20ANGLE%200.png?m=1319212830)
Οταν το ψηλώνουμε, οι ράβδοι πανάρ, λόγω της χιαστί τοποθέτησής τους, μετατοπίζουν
τον μπροστινό άξονα προς τα αριστερά και
τον πίσω άξονα πρός τα δεξιά
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/THRUST%20ANGLE%2010%20deg%20left.png?m=1319212829)
και το αυτοκίνητο "τραβάει αριστερά".
Αυτό διορθώνεται, με ρυθμιζόμενες πανάρ ή με μετατόπιση των σημείων έδρασης των παναρ.
Αρα
1) ευθυγράμμιση ο τύπος δεν σου έκανε
2) κανενας λαστιχάς δεν φαντάζομαι να σου αλλάξει λάστιχα (αν τα "σκατζάρεις" θα τραβάει δεξιά?)
Στην ερώτηση γιατί δεν το έκανε πριν, μάλλον η απάντηση μπορεί να είναι
-δεν το είχες προσέξει
-δεν ήταν σωστά φουσκωμένα
-είχαν ανομοιόμορφη φθορά
-άλλο....
-
Από τι ύψος και πάνω έχουμε αυτές τις μετατοπίσεις ή τουλάχιστον χρήζει ρυθμιζόμενες πάναρ;
-
Νομιζω απο +6 και πανω.
-
THRUST angle, τόπιασες το τυπογραφικό.
Για Direcrtionless, καλά πάς! :D
Συνεχίζεις βλέπω το προσωπικό ρεσιτάλ :-P
-
Από τι ύψος και πάνω έχουμε αυτές τις μετατοπίσεις ή τουλάχιστον χρήζει ρυθμιζόμενες πάναρ;
Από οποιοδήποτε ύψος και πάνω από το μαμίσιο, οι άξονες φεύγουν από τη θέση τους και κανονικά χρειάζονται ρυθμιζόμενες πανάρ... ;)
-
Σε ένα μαμα τζίμνυ, οι τροχοί είναι στην ίδια ευθεία, και το αυτοκίνητο πάει ίσια
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/THRUST%20ANGLE%200.png?m=1319212830)
Οταν το ψηλώνουμε, οι ράβδοι πανάρ, λόγω της χιαστί τοποθέτησής τους, μετατοπίζουν
τον μπροστινό άξονα προς τα αριστερά και
τον πίσω άξονα πρός τα δεξιά
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/var/resizes/Technical-Data/THRUST%20ANGLE%2010%20deg%20left.png?m=1319212829)
και το αυτοκίνητο "τραβάει αριστερά".
Αυτό διορθώνεται, με ρυθμιζόμενες πανάρ ή με μετατόπιση των σημείων έδρασης των παναρ.
Αρα
1) ευθυγράμμιση ο τύπος δεν σου έκανε
2) κανενας λαστιχάς δεν φαντάζομαι να σου αλλάξει λάστιχα (αν τα "σκατζάρεις" θα τραβάει δεξιά?)
Στην ερώτηση γιατί δεν το έκανε πριν, μάλλον η απάντηση μπορεί να είναι
-δεν το είχες προσέξει
-δεν ήταν σωστά φουσκωμένα
-είχαν ανομοιόμορφη φθορά
-άλλο....
Πολυ σωστα,αυτο που μπωρο να το κοιταξω ,υπευθηνα?Και με πμ μια χαρα θα ηταν....
-
Παντως απο αερα,μια χαρα ημουν και επειδη τον τζιμυ τον οδηγαει και η γυναικα με τα παιδια μεσα,ειχα δωσει αρκετη προσοχη σε διαφορα σημεια.Αν τον οδηγουσα μονο εγω,μπορει και να μη με πειραζε(ψεματα με πειραζει roc2,γ@μω την τελειομανια μου!) αλλα τωρα τα πραματα ειναι αλλιως.Προφανως οσοι ειναι παντρεμενοι καταλαβαινουν ;D.Ρυθμισεις παναρ και αλλα τετοια κολπα σε ΣΩΣΤΟ ''γιατρο'',για μη καταληξω να ψαχνω για αλλο αμαξι,ξερουμε? (και με πμ μια χαρα θα ηταν!)
-
Mετα απο 3 μηνες παλι στο θεμα...Αφου πατησαν για τα καλα τα λαστιχα και αφου εκανα ξανα ελεγχο(τριτη φορα!) για οτιδηποτε στραβο (στο διονυσοπουλο τωρα και με εκτυπωμενα τα δεδομενα!) βρεθηκαν ολα ενταξει.Εκτος απο το οτι τραβαει αριστερα.Τελικα αντικατεστησα τα καινουργια με καποια αλλα παλια και το αμαξι παει ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΙΣΙΑ!Ραντεβου με τον υπευθηνο παραπονων της continental,οπου διαπιστωσε και ιδιος τα παραπανω.Τελικα, δεχεται να μου αντικαταστηση τα λαστιχα επειδη δε μπορει να μου αποδειξει το αντιθετο(τι ηθελε να πει ο ποιητης,με αυτο,δε ξερω...!)Παντως ακουσα οτι αυτο το πελμα ''τραβαει''.Αν εχει καποιος,αναλογη εμπειρια,με continental η οτι αλλο,ας μας το πει.Μολις αλλαχτουν τα λαστιχα,πρωτα ο Θεος,θα τα πουμε παλι. j12