jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: MadMak στις Μάιος 29, 2006, 10:01
-
Παιδιά θα ήθελα μια πληροφορια....
Πως ειναι δυνατον να συμβαινει να εχω τις ιδιες στροφές στον κινητήρα αλλα μικρότερη ταχυτητα.
ΠΧ ενώ στις 3000στροφές με 3η έβγαζα 60χλμ τώρα βγάζω 45-47χλμ.
Τι λέτε να επιρεάζει???
Να πώ σε αυτό το σημείο ότι τα ελαστικά μου είναι 205/70/15 και το service έχει γίνει πρόσφατα.
PLEASE t4 t4 t4 t4 t4 t4 t4
-
Παιδιά θα ήθελα μια πληροφορια....
Πως ειναι δυνατον να συμβαινει να εχω τις ιδιες στροφές στον κινητήρα αλλα μικρότερη ταχυτητα.
ΠΧ ενώ στις 3000στροφές με 3η έβγαζα 60χλμ τώρα βγάζω 45-47χλμ.
Τι λέτε να επιρεάζει???
Να πώ σε αυτό το σημείο ότι τα ελαστικά μου είναι 205/70/15 και το service έχει γίνει πρόσφατα.
PLEASE t4 t4 t4 t4 t4 t4 t4
Δοκίμασε να κινηθείς παράλληλα με άλλο αυτοκίνητο και τσεκάρισε το κοντέρ. Το στροφόμετρο είναι ηλεκτρονικό και μάλλον δεν πρέπει να έχει πρόβλημα. Το ταχύμετρο όμως είναι μηχανικό και διαβάζει με ντίζα απο το σαζμάν.Μήπως κάτι έπαθε η ντίζα, χαλάρωσε κάποια σύνδεση?
Καλύτερα να το τσεκάρει κάποιο συνεργείο που φτιάχνει κοντέρ - ταχογράφους.
-
Η για πιο εύκολο εαν έχεις gps τσεκάρισε το με αυτό....
-
ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
-
Το κακό είναι πως πριν απο 2 χρονια πήγα να αλλάξω ένα δίσκο και πλατώ και βρέθηκα να αλλάζω και σασμάν.
Την λαλακία φυσικά την έκανε ο μηχανικός και σε μια και μόνο διαδρομή έχασα τα λάδια από το σασμάν και κάηκε.
Οπότε το σασμάν άλλαξε αλλά ο δίσκος παρέμεινε ο οποίος δεν είναι αυθεντικός.
Λέτε να το εππηρεάζει κάτι τέτοιο????? Να μου φταίει τελικά ο δίσκος????
αν υποστηρίζετε κάτι τέτοιο τι θα προτείνατε να βάλω????
-
Πατώντας απότομα το γκάζι ανεβάζει πρώτα στροφές και μετά φεύγει το αυτοκίνητο???(κάτι σαν τα αυτόματα δηλαδη εαν έχεις οδηγήσει???)
Ο Δισκος νομίζω ότι δεν θα σου κρατάει σταθερά μείον τόσα χιλιόμετρα, αλλά κάποια στιγμή θα πιάσεις τα χλμ που πρέπει.....
Οι άλλοι τι λέτε???
-
Πατώντας απότομα το γκάζι ανεβάζει πρώτα στροφές και μετά φεύγει το αυτοκίνητο???(κάτι σαν τα αυτόματα δηλαδη εαν έχεις οδηγήσει???)
Ο Δισκος νομίζω ότι δεν θα σου κρατάει σταθερά μείον τόσα χιλιόμετρα, αλλά κάποια στιγμή θα πιάσεις τα χλμ που πρέπει.....
Οι άλλοι τι λέτε???
ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (π.χ. 3Η) ΝΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΑΡΕΙΣ ΔΗΛ. ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΠΟΤΟΜΑ (ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ). ΕΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ “ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ” Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΡΣΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟΤΕ............................................
ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΔΙΣΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΒΡΕ............ ΟΕΟ!
-
Καμια πρόταση για δισκο υπάρχει στον ορίζοντα????
Εχετε δοκιμασει κατι το οποιο να είναι καλό?????
-
Καμια πρόταση για δισκο υπάρχει στον ορίζοντα????
Εχετε δοκιμασει κατι το οποιο να είναι καλό?????
Φίλε MadMak η εμπειρία, μου έχει δείξει πως το καλύτερο σ' αυτήν την περίπτωση είναι νά 'χεις ...ελαφρύ πόδι (κάτι που δυστυχώς ΔΕΝ έχω) ... 87 0_21 a105
Αν θες να πάς σε κάτι καλύτερο όμως, μπορείς να δείς για τον centerforce...
-
Αν θες να πάς σε κάτι καλύτερο όμως, μπορείς να δείς για τον centerforce...
Και εγω, μετα απο τις πολυτιμες συμβουλες του ειδικου πατεντολογου και ειδικου σε θεματα καταστροφης αυτοκινητου κκ Κων/νου Συρρου, ειμαι πλεον ευτυχης κατοχος ενος δισκου centerforce!! yah
Η αγορα και τοποθετηση εγινε απο την xtreme 4X4, δισκος-πλατω-ρουλεμαν...
-
Νίκο, πόσο σου κόστισε ο Centerforce ?
Έβαλες τον πορτοκαλί (Dual Friction) ε ?