jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 06:59
-
μετα απο παροτρυνση του κωστα,και επειδη γενικος μου αρεσει να σκαλιζω,αλλαξα θεση στα πισω αμορτισερ.
πως το βλεπετε;
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/17052011047.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/17052011048.jpg)
-
αρκετά έξυπνο!
πήρες παραπάνω διαδρομή?
-
αρκετη παραπανω.δυστυχως δεν μπορω να πω με εκατοστα γιατι δεν ειχα μετρηση πριν.
απλα θυμαμαι καλα οτι οταν το ειχα κρεμασει την 1η φορα ηταν αδιαφορο ενω τωρα με ξαφνιασε ευχαριστα!
χρονος μετατροπης:1ωρα.
-
Πολύ καλή πατέντα. Το μόνο που πρέπει να δούμε είναι πόσο και αν καταπονείται περισσότερο το αμορτισέρ.
Γεωμετρικά δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι και στο πάτημα. Πως το βλέπεις?
-
στο πάτημα δεν αλλάζει κάτι εκτός από την διαδρομή.κατά τα αλλά το αμορτισέρ ίσως να ταλαιπωρείται και λιγότερο αφού λογο της γωνίας του κάνει μικρότερες διαδρομές.έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ.ωστόσο μου φαίνεται λίγο πιο σφιχτο πίσω.όχι τίποτα το σπουδαίο βέβαια.
-
Αν το αισθάνεσαι πιο σφιχτό, τότε υπάρχει πρόβλημα. Πιθανόν να είναι πολύ σφιχτές οι αρθρώσεις.
Αφού κάνει μικρότερη κίνηση (στο ίδιο εμπόδιο), το αμάξι θα έπρεπε να είναι πιο μαλακό.
-
λάθος μου.όχι στο εμπόδιο αλλά στο δρόμο.στα εμπόδια απλώνει τέλεια!δεν γίνεται να είναι παραπάνω σφιχτο.
-
Εγώ απο θεωρίες δεν ξέρω lol ... έλα την Παρασκευή στον Μπάκα να το δοκιμάσουμε roc2
-
lolθά το βάλουμε να καβάλαει παστες?
-
lolθά το βάλουμε να καβάλαει παστες?
Eεεε δεν θα πατήσουμε και λίγο χώμα μετά την πάστα για να χωνέψουμε και να πάμε για σουβλάκια... ??
lol
-
yahσωστο ρε βρίσκω αλλά καλύτερα ανάποδα.σουβλάκια πάστα βολτα η' βολτα σουβλάκια πάστα γιατί μετα το φαι στην βολτα θά γίνουν όλα βραστά!
-
Δηλαδή για βραδυνή το πάμε ? Να μην έρθω με τη μηχανή ?
-
προσωπικά δεν ξέρω.εξαρτάται τι ώρα θά τελειώσω από την δουλειά την παρασκευή και τι θά έχει μείνει για το σάβατο.
-
Μπραβο ρε κυριακο ,και ηθελα πολυ καιρο να το κανω cl
Η αρθρωση φαινετε πολυ καλη ,αν σκεφτεις ,οτι τα ελατηρια ειναι 6ποντα , ενω τα αμορτισερ μαμα μηκος.
-
το πρόσεξα αυτό κωστα.το μόνο προβλημα θά είναι όταν βάλω μακρύτερα που θά πρέπει να φτιάξω πύργο.
-
επειδη της προαλλες σε ενα καλο κοπανημα η βιδα πηγε ''περιπατο'',ειπα να κανω κατι αλλο, με μεγαλυτερες προοπτικες και αντοχες.
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/01062011060.jpg)
εχει και 2 επανω τρυπα ωστε να μπορει να μπει αμορτισερ 75ποντους.
εχει φτιαχτει και μια σπαστή βαση για κατω,για να κανει διπλη αρθρωση το αμορτισερ,αλλα θα μπει μολις τα αλλαξω.
-
καλημερα φιλαρακι
και τωρα παιζει να παρεις τις βιδες στο χερι εαν δεν ειναι οι μαυρες οι ενισχυμενες πχ αυτες που πιανουν τα μπρατσα.
οι εμποριου οι ασημενιες δεν κανουν για τετοια χρηση.
αλλαξε τις βιδες σου γιατι θα τις περνεις στο χερει ακομα και στον δρομο ;)
-
Εαν πανω αναγραφει 8.8 δεν υπαρχει προβλημα αν και τον Κυριακο επειδη τον ξερω δεν νομιζω να εβαλε απλες.
Ε λουκια τη εβαλες ???
-
10.8 rotavator.δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
-
καλη φαση πισω .
μπροστα πως το εχεις με μαμα υψος αμορτεσερ στις υπαρχων βασεις και 6ποντα ελατηρια?
-
ναι.για την ωρα...
μετα κατι θα γινει! >:D
-
και απο αμαρτεσερ τα καυβα τα απλα ειναι?
-
πίσω ναι.μπροστά monroe.
-
και επειδη το χουφτωμα στο αμαξι ποτε δεν σταματα,πηρα 2 αμορτισερ μονροε και εφτιαξα και σπαστες βασεις και ιδου!
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011152.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011153.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011154.jpg)
-
Ωραιο 8) ,αλλα μην ξοδευεις αλλο χρημα και χρονο σε ψιλοσαχλαμαρες ha
βαλε 5,14 και τουλαγχιστον 30 ιντες να σε δει και ο θεος 0_21
οτιδηποτε κατω απο 30" ειναι για vespa....τα εχουμε πει αυτα.
-
βασικα δεν καταληγεις καπου να τελειωνουμε;
τι λες για 31'' και 6,5 μειωτηρα;
επσιης καθολου χρονος και χρημα.τα υλικα τα ειχα και εγω δεν ειχα κατι καλυτερο να κανω... roc2
-
5,14 και 31", ο καλυτερος συνδιασμος...το 6,5 ειναι υπερβολικα κοντο ,θα αναγκαζεσε να δουλευεις με 3τη και 4τη που ειναι πολυ μακρυα γραναζια ,και το 1300 αρι σου θα ξεψυχαει σε σκαρφαλωματα που θελουν ταχυτητα στον τροχο, ενω με 1η , 2η θα σερνετε..
-
εκλεισε τοτε!!!
ασχετο αλλα τελικα ηταν αλλο ενα U-ring τυπου viton μεσα στο arb,το οποιο ειναι εκει που ειναι οι πλανητες,και σπρωχνει το πλαστικο που κλειδωνει.
αυριο θα παω να παρω...σκ χωρις αμαξι. bhe bhe
-
Επειδη μετρωντας ειδα οτι με την αναρτηση οπως ειμαι τωρα με περνει μεχρι κ 32'' , με το 5.14 κ 31'' η 5η ποσα κλμ βγαζει κ σε ποιες στροφες?
Ειναι το μοναδικο μου τουτου κ κανω αρκετα (ποσο ακομα δεν ξερω) ταξιδια οποτε με ενδιαφερει.
τωρα με 30'' κ 4.16 εχω 110χλμ με 4200στρ.
-
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα ;D
-
επειδη μιλησα προσφατα με τους τουρκους για τα κ/π η απαντηση ηταν αυτη : η ερωτηση αφορουσε ποση μειωση δινουν τα κ/π 5.1 κ το 4.16
With 30 inch tires and no R&P you will get 110 kph
With 33 inch tires and no R&P you will get 121 kph
With 30 inch tires and 5.1 R&P you will get 83 kph
With 33 inch tires and 5.1 R&P you will get 91 kph
This is with your current Samurai transfer case.
Therefore, you will go even slower with the 4xfourart R&P’s.
-
την μειωση σχετικα που θα παρουμε την γνωριζουμε πλεων. 30,5% το θεμα ειναι να δουμε αν εχουμε προβληματα μηχανικα κλπ
αν μπορεις να ρωτησεις Πανο εχουν καποιο θεμα σε αντοχη?
και αν μπορεις να ρωτησεις με lockright πισω θα εχουμε καποιο προβλημα?
αν θες ρωτα και μια τιμη και απαντα με πμ ποσο μπορουμε να τα φερουμε?
-
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα ;D
Aν θυμαμαι καλα δεν μπαινουν σε διαφορικα jimny.
Aν θελεις οποσδηποτε να αλλαξεις, βαλε απο vvt (δυσκολο να βρεθουν μεταχειρισμενα), η με πολυ
ψαξιμο μπαινουν απο καποια παλια ford.
-
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα ;D
Aν θυμαμαι καλα δεν μπαινουν σε διαφορικα jimny.
Aν θελεις οποσδηποτε να αλλαξεις, βαλε απο vvt (δυσκολο να βρεθουν μεταχειρισμενα), η με πολυ
ψαξιμο μπαινουν απο καποια παλια ford.
εχει βγαλει 4xfourart για τα jimnia μας για τα υπαρχον διαφορικα μας τα συγκεκριμενα κ/π γι αυτο ρωταω!
θα εχουμε καποιο θεμα ,καποιο σοβαρο προβλημα. θα εχουμε καπου εστιασμενες φθορες με αυτον τον τροπο μειωσης?
-
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα ;D
quote]
Δεν καταλαβα οτι εννοουσες της fourart ,νομιζα οτι ελεγες απο vitara η αυτα που βγαζει η calmini για samy
Kατα τα τ"αλλα δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα με αυτο τον τροπο μειωσεις, με βασικη προυποθεση αυτος που θα τα τοποθετησει να ΞΕΡΕΙ!!!!.,να ρυθμισει σωστα την κορωνα ,ωστε να μην τη φαει ,το πηνιο.
-
και το αποτελεσμα.
συμπιεση...
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/09112011161.jpg)
εκτονωση...
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/09112011160.jpg)
νομιζω πως ειναι καλα... :)
-
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα ;D
quote]
Δεν καταλαβα οτι εννοουσες της fourart ,νομιζα οτι ελεγες απο vitara η αυτα που βγαζει η calmini για samy
Kατα τα τ"αλλα δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα με αυτο τον τροπο μειωσεις, με βασικη προυποθεση αυτος που θα τα τοποθετησει να ΞΕΡΕΙ!!!!.,να ρυθμισει σωστα την κορωνα ,ωστε να μην τη φαει ,το πηνιο.
ok ευχαριστω πολυ για την απαντηση θα το εχω υποψιν για την τοποθετηση ;)
-
νομιζω πως ειναι καλα... :)
Από τις φωτογραφίες φαίνεται πολύ καλή η διαδρομή αλλά ρε συ Κυριάκο κάνεις μισές δουλειές, μέτρα με ένα μέτρο να ξέρουμε κι εμείς πόσο είναι... :D :D :D
-
Γιωργο εχεις πμ
-
μετρωντας πανω στον αξονα και μεσα στο θολο σε συμπιεση ειναι 48 και σε εκτονωση 70. j12
-
μετρωντας πανω στον αξονα και μεσα στο θολο σε συμπιεση ειναι 48 και σε εκτονωση 70. j12
Μας μπέρδεψες...οι μετρήσεις που κάνουμε εμείς είναι από το κάτω χείλος της ζάντας μέχρι το φτερό και στους δύο τροχούς, αφαιρούμε τα δύο νούμερα (εκτόνωση-συμπίεση) και το αποτέλεσμα είναι η διαδρομή του άξονα.
Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι τα νούμερα είναι 70 και 48 όπως γράφεις, η διαδρομή θα ήταν 22 εκ. πράγμα μάλλον απίθανο, σίγουρα είναι αρκετά μεγαλύτερη έτσι όπως το βλέπω... ;)
-
βασικά η διαδρομή ειναι παρά 3 πόντους όσο ειναι το αμορτισέρ.και γω έτσι το ήξερα το μετρημα αλλα επειδή ειναι κομμένα τα φτερά θά ήταν συγκριτικά λάθος.αλλα και έτσι όπως το έκανα...βλακεία ειναι.
-
βασικά η διαδρομή ειναι παρά 3 πόντους όσο ειναι το αμορτισέρ.και γω έτσι το ήξερα το μετρημα αλλα επειδή ειναι κομμένα τα φτερά θά ήταν συγκριτικά λάθος.αλλα και έτσι όπως το έκανα...βλακεία ειναι.
Κυριάκο δεν έχει σημασία το ότι είναι κομμένα τα φτερά από τη στιγμή που είναι σταθερό σημείο στο αμάξωμα, αλλάζουν τα νούμερα (αν έχεις κόψει τα φτερά θα είναι μεγαλύτερα) αλλά η διαδρομή είναι η ίδια ( το αποτέλεσμα της αφαίρεσης δηλαδή) απ' όπου και να μετρήσεις πάνω στο αμάξωμα...
-
Κυριάκο δεν έχει σημασία το ότι είναι κομμένα τα φτερά από τη στιγμή που είναι σταθερό σημείο στο αμάξωμα, αλλάζουν τα νούμερα (αν έχεις κόψει τα φτερά θα είναι μεγαλύτερα) αλλά η διαδρομή είναι η ίδια ( το αποτέλεσμα της αφαίρεσης δηλαδή) απ' όπου και να μετρήσεις πάνω στο αμάξωμα...
+ 1000 !!
-
αρκεί το ενα φτερό να μην είναι κομμένο πιο ψηλά απο το άλλο... 0_21 lol
-
αρκεί το ενα φτερό να μην είναι κομμένο πιο ψηλά απο το άλλο... 0_21 lol
τοτε θα ειναι λες και εχει παθει εγκεφαλικο!!! lol lol lol
στο θεμα μας λοιπον...
ξαναπηγα για μετρημα και το αποτελεσμα ειναι 106 σε εκτονωση και 67 σε συμπιεση.πισω.
για την ιστορια... εμπρος ειναι 100 με 70.
οποτε 39 πισω,και 30 εμπρος.
δεν ξερω στα νουμερα αν ειναι καλο,στην πραξη ομως ειναι μια χαρα!! yah
-
ξαναπηγα για μετρημα και το αποτελεσμα ειναι 106 σε εκτονωση και 67 σε συμπιεση.πισω.
για την ιστορια... εμπρος ειναι 100 με 70.
οποτε 39 πισω,και 30 εμπρος.
δεν ξερω στα νουμερα αν ειναι καλο,στην πραξη ομως ειναι μια χαρα!! yah
Πολύ καλό είναι και στα νούμερα...
-
ενα απλο re-location...που μπορει να καταληξη.
τι πηγα και ξεθαψα τωρα... lol lol
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151419.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151419.jpg.html)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151223.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151223.jpg.html)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151044.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151044.jpg.html)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140105_112606.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140105_112606.jpg.html)
-
πολυ καλο. μπραβο σου.
-
Μπραβο ρε Κυριακο, ωραιο το εργαλειο. Τι διαδρομες εχουν τα coilover?
-
ευχαριστω!!!
τα coilover σαν διαδρομη ειναι 12'' ΑΛΛΑ...
η γωνια που εχουν τοποθετηθει αλλαζει την πραγματικη διαδρομη του αξονα δραματικα.ακριβως ποσο ακομα δεν το εχω μετρησει αλλα ειναι πολυ!!
-
ΤΟΥ-ΜΠΑ-ΝΟ μοτέρ τι παίζει?
-
ευχαριστω!!!
τα coilover σαν διαδρομη ειναι 12'' ΑΛΛΑ...
η γωνια που εχουν τοποθετηθει αλλαζει την πραγματικη διαδρομη του αξονα δραματικα.ακριβως ποσο ακομα δεν το εχω μετρησει αλλα ειναι πολυ!!
Στα ιδια σημεια εχω πιασει και εγω τα coilover μπροστα 10'' και τα πισω 12''. Αλλα επειδη κοιταω να κρατησω χαμηλα το κεντρο βαρους βλεπω πως μπροστα πρεπει να τρυπισω θολους παρολο που ειναι μικροτερα απο τα δικα σου. Ενδεικτικα σου αναφερω πως με 5.6εκ body lift και με 33αρια λαστιχα το υψος στην κατω μερια του σασι ειναι 45 ποντους. Εσυ ποσο εισαι για να εχω μια εικονα???
-
εγω με τα 35αρια εχω 50 εκ.απο το σασι.
απο μοτερ ειμαι μαμα...(ακομα)