jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 06:59

Τίτλος: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 06:59
μετα απο παροτρυνση του κωστα,και επειδη γενικος μου αρεσει να σκαλιζω,αλλαξα θεση στα πισω αμορτισερ.
πως το βλεπετε;
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/17052011047.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/17052011048.jpg)
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: SAV στις Μάιος 18, 2011, 07:36
αρκετά έξυπνο!
πήρες παραπάνω διαδρομή?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 07:41
αρκετη παραπανω.δυστυχως δεν  μπορω να πω με εκατοστα γιατι δεν ειχα μετρηση πριν.
απλα θυμαμαι καλα οτι οταν το ειχα κρεμασει την 1η φορα ηταν αδιαφορο ενω τωρα με ξαφνιασε ευχαριστα!
χρονος μετατροπης:1ωρα.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: sokrates στις Μάιος 18, 2011, 09:38
Πολύ καλή πατέντα. Το μόνο που πρέπει να δούμε είναι πόσο και αν καταπονείται περισσότερο το αμορτισέρ.
Γεωμετρικά δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι και στο πάτημα. Πως το βλέπεις?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 10:50
στο πάτημα δεν αλλάζει κάτι εκτός από την διαδρομή.κατά τα αλλά το αμορτισέρ ίσως να ταλαιπωρείται και λιγότερο αφού λογο της γωνίας του κάνει μικρότερες διαδρομές.έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ.ωστόσο μου φαίνεται λίγο πιο σφιχτο πίσω.όχι τίποτα το σπουδαίο βέβαια.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Χάρης στις Μάιος 18, 2011, 11:01
Αν το αισθάνεσαι πιο σφιχτό, τότε υπάρχει πρόβλημα. Πιθανόν να είναι πολύ σφιχτές οι αρθρώσεις.

Αφού κάνει μικρότερη κίνηση (στο ίδιο εμπόδιο), το αμάξι θα έπρεπε να είναι πιο μαλακό.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 11:10
λάθος μου.όχι στο εμπόδιο αλλά στο δρόμο.στα εμπόδια απλώνει τέλεια!δεν γίνεται να είναι παραπάνω σφιχτο.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Majestix στις Μάιος 18, 2011, 13:20
Εγώ απο θεωρίες δεν ξέρω   lol ... έλα την Παρασκευή στον Μπάκα να το δοκιμάσουμε  roc2
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 14:00
 lolθά το βάλουμε να καβάλαει παστες?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Majestix στις Μάιος 18, 2011, 14:11
lolθά το βάλουμε να καβάλαει παστες?

Eεεε δεν θα πατήσουμε και λίγο χώμα μετά την πάστα για να  χωνέψουμε και να πάμε για σουβλάκια... ??

 lol
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 14:16
 yahσωστο ρε βρίσκω αλλά καλύτερα ανάποδα.σουβλάκια πάστα βολτα η' βολτα σουβλάκια πάστα γιατί μετα το φαι στην βολτα θά γίνουν όλα βραστά!
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Χάρης στις Μάιος 18, 2011, 14:17
Δηλαδή για βραδυνή το πάμε ? Να μην έρθω με τη μηχανή ?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 18, 2011, 14:35
προσωπικά δεν ξέρω.εξαρτάται τι ώρα θά τελειώσω από την δουλειά την παρασκευή και τι θά έχει μείνει για το σάβατο.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: k.Maltezos στις Μάιος 20, 2011, 18:57
Μπραβο ρε κυριακο ,και ηθελα πολυ καιρο να το κανω cl
Η αρθρωση φαινετε πολυ καλη ,αν σκεφτεις ,οτι τα ελατηρια ειναι 6ποντα , ενω τα αμορτισερ μαμα μηκος.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Μάιος 20, 2011, 21:03
το πρόσεξα αυτό κωστα.το μόνο προβλημα θά είναι όταν βάλω μακρύτερα που θά πρέπει να φτιάξω πύργο.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιούνιος 17, 2011, 08:18
επειδη της προαλλες σε ενα καλο κοπανημα η βιδα πηγε ''περιπατο'',ειπα να κανω κατι αλλο, με μεγαλυτερες προοπτικες και αντοχες.
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/01062011060.jpg)
εχει και 2 επανω τρυπα ωστε να μπορει να μπει αμορτισερ 75ποντους.
εχει φτιαχτει και μια σπαστή βαση για κατω,για να κανει διπλη αρθρωση το αμορτισερ,αλλα θα μπει μολις τα αλλαξω.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Ιούνιος 18, 2011, 08:34
καλημερα φιλαρακι
και τωρα παιζει να παρεις τις βιδες στο χερι εαν δεν ειναι οι μαυρες οι ενισχυμενες πχ αυτες που πιανουν τα μπρατσα.
οι εμποριου  οι ασημενιες  δεν κανουν για τετοια χρηση.
αλλαξε τις βιδες σου γιατι θα τις περνεις στο χερει ακομα και στον δρομο ;)
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: heroicentaur στις Ιούνιος 18, 2011, 12:38
Εαν πανω αναγραφει 8.8 δεν υπαρχει προβλημα αν και τον Κυριακο επειδη τον ξερω δεν νομιζω να εβαλε απλες.

Ε λουκια τη εβαλες ???
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιούνιος 18, 2011, 15:14
10.8 rotavator.δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Ιούνιος 18, 2011, 16:44
καλη φαση πισω .
μπροστα πως το εχεις με μαμα υψος αμορτεσερ στις υπαρχων βασεις  και 6ποντα ελατηρια?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιούνιος 18, 2011, 17:00
ναι.για την ωρα...
μετα κατι θα γινει! >:D
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Ιούνιος 18, 2011, 17:12
και απο αμαρτεσερ τα καυβα τα απλα ειναι?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιούνιος 19, 2011, 06:48
πίσω ναι.μπροστά monroe.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 05, 2011, 17:45
και επειδη το χουφτωμα στο αμαξι ποτε δεν σταματα,πηρα 2 αμορτισερ μονροε και εφτιαξα και σπαστες βασεις και ιδου!
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011152.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011153.jpg)
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny%20suspension/05112011154.jpg)
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: k.Maltezos στις Νοέμβριος 06, 2011, 19:07
Ωραιο 8) ,αλλα μην ξοδευεις αλλο χρημα και χρονο σε ψιλοσαχλαμαρες ha
βαλε 5,14 και τουλαγχιστον 30 ιντες να σε δει  και ο θεος 0_21
οτιδηποτε κατω απο 30" ειναι για vespa....τα εχουμε πει αυτα.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 06, 2011, 19:10
βασικα δεν καταληγεις καπου να τελειωνουμε;
τι λες για 31'' και 6,5 μειωτηρα;
επσιης καθολου χρονος και χρημα.τα υλικα τα ειχα και εγω δεν ειχα κατι καλυτερο να κανω... roc2
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: k.Maltezos στις Νοέμβριος 06, 2011, 19:44
5,14 και 31", ο καλυτερος συνδιασμος...το 6,5 ειναι υπερβολικα κοντο ,θα αναγκαζεσε να δουλευεις με 3τη και 4τη που  ειναι πολυ μακρυα γραναζια ,και το 1300 αρι σου θα ξεψυχαει σε σκαρφαλωματα που θελουν ταχυτητα στον τροχο, ενω με 1η , 2η θα σερνετε.. 
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 06, 2011, 19:57
εκλεισε τοτε!!!
ασχετο αλλα τελικα ηταν αλλο ενα U-ring τυπου viton μεσα στο arb,το οποιο ειναι εκει που ειναι οι πλανητες,και σπρωχνει το πλαστικο που κλειδωνει.
αυριο θα παω να παρω...σκ χωρις αμαξι. bhe bhe
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: panosd στις Νοέμβριος 06, 2011, 21:14
Επειδη μετρωντας ειδα οτι με την αναρτηση οπως ειμαι τωρα με περνει μεχρι κ 32'' , με το 5.14 κ 31'' η 5η  ποσα κλμ βγαζει κ σε ποιες στροφες?

Ειναι το μοναδικο μου τουτου κ κανω αρκετα (ποσο ακομα δεν ξερω) ταξιδια οποτε με ενδιαφερει.

τωρα με 30'' κ 4.16 εχω 110χλμ με 4200στρ.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Νοέμβριος 06, 2011, 22:26
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο  k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα  ;D
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: panosd στις Νοέμβριος 06, 2011, 22:50
επειδη μιλησα προσφατα με τους τουρκους για τα κ/π η απαντηση ηταν αυτη : η ερωτηση αφορουσε ποση μειωση δινουν τα κ/π 5.1 κ το 4.16

With 30 inch tires and no R&P you will get 110 kph
With 33 inch tires and no R&P you will get 121 kph
 
With 30 inch tires and 5.1 R&P you will get 83 kph
With 33 inch tires and 5.1 R&P you will get 91 kph
 
This is with your current Samurai transfer case.
Therefore, you will go even slower with the 4xfourart R&P’s.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Νοέμβριος 06, 2011, 23:04
την μειωση σχετικα που θα παρουμε την γνωριζουμε πλεων. 30,5% το θεμα ειναι να δουμε αν εχουμε προβληματα μηχανικα κλπ
αν μπορεις να ρωτησεις Πανο εχουν καποιο θεμα σε αντοχη?
και αν μπορεις να ρωτησεις με lockright πισω θα εχουμε καποιο προβλημα?
αν θες ρωτα και μια τιμη και απαντα με πμ ποσο μπορουμε να τα φερουμε?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: k.Maltezos στις Νοέμβριος 07, 2011, 20:09
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο  k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα  ;D
Aν θυμαμαι καλα δεν μπαινουν σε διαφορικα jimny.
Aν θελεις οποσδηποτε να αλλαξεις, βαλε απο vvt (δυσκολο να βρεθουν μεταχειρισμενα), η με πολυ
ψαξιμο μπαινουν απο καποια παλια ford.
 
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Νοέμβριος 07, 2011, 21:38
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο  k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα  ;D
Aν θυμαμαι καλα δεν μπαινουν σε διαφορικα jimny.
Aν θελεις οποσδηποτε να αλλαξεις, βαλε απο vvt (δυσκολο να βρεθουν μεταχειρισμενα), η με πολυ
ψαξιμο μπαινουν απο καποια παλια ford.
 

εχει βγαλει 4xfourart για τα jimnia μας για τα υπαρχον διαφορικα μας τα συγκεκριμενα κ/π γι αυτο ρωταω!
θα εχουμε καποιο θεμα ,καποιο σοβαρο προβλημα. θα εχουμε καπου εστιασμενες φθορες με αυτον τον τροπο μειωσης?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: k.Maltezos στις Νοέμβριος 08, 2011, 22:25
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο  k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα  ;D

quote]
Δεν καταλαβα οτι εννοουσες της fourart ,νομιζα οτι ελεγες απο vitara η αυτα που βγαζει η calmini για samy
Kατα τα τ"αλλα δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα με αυτο τον τροπο μειωσεις, με βασικη  προυποθεση αυτος που θα τα τοποθετησει να ΞΕΡΕΙ!!!!.,να ρυθμισει σωστα την κορωνα ,ωστε να μην τη φαει ,το πηνιο.


Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 09, 2011, 16:59
και το αποτελεσμα.
συμπιεση...
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/09112011161.jpg)

εκτονωση...
(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/09112011160.jpg)

νομιζω πως ειναι καλα... :)
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: givrgos στις Νοέμβριος 09, 2011, 20:33
οff topic αλλα αν μπορει να μας πει μια γνωμη για τα κωρονοπηνια 5.1:1 τι παιζει ο  k.maltezos
ευχαριστω προκαταβολικα  ;D

quote]
Δεν καταλαβα οτι εννοουσες της fourart ,νομιζα οτι ελεγες απο vitara η αυτα που βγαζει η calmini για samy
Kατα τα τ"αλλα δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα με αυτο τον τροπο μειωσεις, με βασικη  προυποθεση αυτος που θα τα τοποθετησει να ΞΕΡΕΙ!!!!.,να ρυθμισει σωστα την κορωνα ,ωστε να μην τη φαει ,το πηνιο.



ok ευχαριστω πολυ για την απαντηση θα το εχω υποψιν για την τοποθετηση  ;)
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Metalaxe στις Νοέμβριος 09, 2011, 22:21
νομιζω πως ειναι καλα... :)
Από τις φωτογραφίες φαίνεται πολύ καλή η διαδρομή αλλά ρε συ Κυριάκο κάνεις μισές δουλειές, μέτρα με ένα μέτρο να ξέρουμε κι εμείς πόσο είναι... :D :D :D
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: panosd στις Νοέμβριος 10, 2011, 18:34
Γιωργο εχεις πμ
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 10, 2011, 19:53
μετρωντας πανω στον αξονα και μεσα στο θολο σε συμπιεση ειναι 48 και σε εκτονωση 70.  j12
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Metalaxe στις Νοέμβριος 11, 2011, 08:59
μετρωντας πανω στον αξονα και μεσα στο θολο σε συμπιεση ειναι 48 και σε εκτονωση 70.  j12
Μας μπέρδεψες...οι μετρήσεις που κάνουμε εμείς είναι από το κάτω χείλος της ζάντας μέχρι το φτερό και στους δύο τροχούς, αφαιρούμε τα δύο νούμερα (εκτόνωση-συμπίεση) και το αποτέλεσμα είναι η διαδρομή του άξονα.
Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι τα νούμερα είναι 70 και 48 όπως γράφεις, η διαδρομή θα ήταν 22 εκ. πράγμα μάλλον απίθανο, σίγουρα είναι αρκετά μεγαλύτερη έτσι όπως το βλέπω... ;)
 
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 11, 2011, 10:11
βασικά η διαδρομή ειναι παρά 3 πόντους όσο ειναι το αμορτισέρ.και γω έτσι το ήξερα το μετρημα αλλα επειδή ειναι κομμένα τα φτερά θά ήταν συγκριτικά λάθος.αλλα και έτσι όπως το έκανα...βλακεία ειναι.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Metalaxe στις Νοέμβριος 11, 2011, 12:03
βασικά η διαδρομή ειναι παρά 3 πόντους όσο ειναι το αμορτισέρ.και γω έτσι το ήξερα το μετρημα αλλα επειδή ειναι κομμένα τα φτερά θά ήταν συγκριτικά λάθος.αλλα και έτσι όπως το έκανα...βλακεία ειναι.
Κυριάκο δεν έχει σημασία το ότι είναι κομμένα τα φτερά από τη στιγμή που είναι σταθερό σημείο στο αμάξωμα, αλλάζουν τα νούμερα (αν έχεις κόψει τα φτερά θα είναι μεγαλύτερα) αλλά η διαδρομή είναι η ίδια ( το αποτέλεσμα της αφαίρεσης δηλαδή) απ' όπου και να μετρήσεις πάνω στο αμάξωμα...
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: YannisS στις Νοέμβριος 11, 2011, 13:26
Κυριάκο δεν έχει σημασία το ότι είναι κομμένα τα φτερά από τη στιγμή που είναι σταθερό σημείο στο αμάξωμα, αλλάζουν τα νούμερα (αν έχεις κόψει τα φτερά θα είναι μεγαλύτερα) αλλά η διαδρομή είναι η ίδια ( το αποτέλεσμα της αφαίρεσης δηλαδή) απ' όπου και να μετρήσεις πάνω στο αμάξωμα...


+ 1000 !!
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Majestix στις Νοέμβριος 11, 2011, 13:32
αρκεί το ενα φτερό να μην είναι κομμένο πιο ψηλά απο το άλλο...  0_21 lol
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Νοέμβριος 11, 2011, 17:53
αρκεί το ενα φτερό να μην είναι κομμένο πιο ψηλά απο το άλλο...  0_21 lol
τοτε θα ειναι λες και εχει παθει εγκεφαλικο!!! lol lol lol

στο θεμα μας λοιπον...

ξαναπηγα για μετρημα και το αποτελεσμα ειναι 106 σε εκτονωση και 67 σε συμπιεση.πισω.
για την ιστορια... εμπρος ειναι 100 με 70.
 οποτε 39 πισω,και 30 εμπρος.
δεν ξερω στα νουμερα αν ειναι καλο,στην πραξη ομως ειναι μια χαρα!! yah
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: Metalaxe στις Νοέμβριος 12, 2011, 15:27

ξαναπηγα για μετρημα και το αποτελεσμα ειναι 106 σε εκτονωση και 67 σε συμπιεση.πισω.
για την ιστορια... εμπρος ειναι 100 με 70.
 οποτε 39 πισω,και 30 εμπρος.
δεν ξερω στα νουμερα αν ειναι καλο,στην πραξη ομως ειναι μια χαρα!! yah
Πολύ καλό είναι και στα νούμερα...
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιανουάριος 07, 2014, 23:02
ενα απλο re-location...που μπορει να καταληξη.
τι πηγα και ξεθαψα τωρα... lol lol

(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151419.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151419.jpg.html)

(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151223.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151223.jpg.html)

(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140106_151044.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140106_151044.jpg.html)

(http://i385.photobucket.com/albums/oo295/extractor_78/jimny/20140105_112606.jpg) (http://s385.photobucket.com/user/extractor_78/media/jimny/20140105_112606.jpg.html)

Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: miltos στις Ιανουάριος 08, 2014, 22:20
πολυ καλο. μπραβο σου.
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: tolis17 στις Ιανουάριος 08, 2014, 23:57
Μπραβο ρε Κυριακο, ωραιο το εργαλειο. Τι διαδρομες εχουν τα coilover?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιανουάριος 09, 2014, 08:54
ευχαριστω!!!
τα coilover σαν διαδρομη ειναι 12'' ΑΛΛΑ...
η γωνια που εχουν τοποθετηθει αλλαζει την πραγματικη διαδρομη του αξονα δραματικα.ακριβως  ποσο ακομα δεν το εχω μετρησει αλλα ειναι πολυ!!
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: ΜΠΑΟΥ στις Ιανουάριος 10, 2014, 10:19
ΤΟΥ-ΜΠΑ-ΝΟ   μοτέρ τι παίζει?
Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: tolis17 στις Ιανουάριος 10, 2014, 20:08
ευχαριστω!!!
τα coilover σαν διαδρομη ειναι 12'' ΑΛΛΑ...
η γωνια που εχουν τοποθετηθει αλλαζει την πραγματικη διαδρομη του αξονα δραματικα.ακριβως  ποσο ακομα δεν το εχω μετρησει αλλα ειναι πολυ!!

Στα ιδια σημεια εχω πιασει και εγω τα coilover μπροστα 10'' και τα πισω 12''. Αλλα επειδη κοιταω να κρατησω χαμηλα το κεντρο βαρους βλεπω πως μπροστα πρεπει να τρυπισω θολους παρολο που ειναι μικροτερα απο τα δικα σου. Ενδεικτικα σου αναφερω πως με 5.6εκ body lift και με 33αρια λαστιχα το υψος στην κατω μερια του σασι ειναι 45 ποντους. Εσυ ποσο εισαι για να εχω μια εικονα???

Τίτλος: Απ: re-location
Αποστολή από: extractor στις Ιανουάριος 11, 2014, 21:20
εγω με τα 35αρια εχω 50 εκ.απο το σασι.

απο μοτερ ειμαι μαμα...(ακομα)