jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Γενική τεχνική θεματολογία περί τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: pan.gr στις Μάιος 04, 2011, 13:06

Τίτλος: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 04, 2011, 13:06
Καλημέρα σε όλη την παρέα,& χρόνια πολλά & καλά με υγεία!!
Καλώς σας <ξανα>βρήκα  & πάλι μετά από μεγάλο διάστημα απουσίας.....
Λοιπόν,επειδή μου δημιουργούνται αρκετές απορίες & ερωτήσεις ελπίζω να είστε έτοιμοι να σας ζαλίσω!! :) :) & ελπίζω να μην με  _ter0110> _ar15fir> :)
Σε λίγο καιρό κατα 99,9999% θα είμαστε κάτοχοι ενός jimny!!
Σε σχέση βέβαια με το samurai είναι πιστεύω πολύ καλύτερο από άποψη οδηγικής συμπεριφοράς στην άσφαλτο,πιο σταθερό, με το a/c του στα ταξίδια το καλοκαίρι, & φαντάζομαι λόγω του ότι γίνονται πολλά χλμ  & μακρυνά λόγω κυνηγίου θα είναι πιο ξεκούραστο.
Μια από τις πολλες ερωτήσεις που μου έχει γεννηθεί,είναι με το σύστημα της τετρακίνησης.
Με το samurai έχουμε πάει & ακόμα βέβαια πάμε σε μέρη αρκετά δύσκολα & ειδικά το χειμώνα με λάσπες πολλες & χιόνια.
Ο samurikos δεν έχει κάνει ποτέ του κιχ,δεν μας έχει προδώσει ποτέ & πουθενά
Το jimny έχει τέτοιες δυνατότητες;;
Η τετρακίνηση που μπαινει με τα κουμπιά είναι αξιόπιστη;¨Εχουμε συνηθήσει το λεβιέ & το κουμπάκι φαίνεται λίγο παράξενο(μπορεί να'ναι & καλύτερο δεν το ξέρω αυτό)
Η περίπτωση του να <μείνεις> από 4χ4 σε κάποιο βουνό <παίζει>;;
Ζητώ συγνώμμη αν οι ερωτήσεις μου είναι λίγο<παιδικές> αλλά επειδή τα jimny είναι πιο καινούργιας τεχνολογίας σε σχέση με το sami έχουμε μέινει λίγο πίσω....
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας,περιμένω τα σχόλιά σας & σίγουρα θα σας ξαναζαλίσω πάλι!!
Να είστε όλοι καλά!!
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: Majestix στις Μάιος 04, 2011, 13:58
Με μια ποδιά στο transfer case (περίπου 70euro), σε πολύ σπάνιες η μάλλον απίθανες περιπτώσεις θα μείνεις από τετρακίνηση στο βουνό ακόμα και να κάνεις βαρβαρότητες..  lol.... η εμπειρία αυτό έχει δείξει...

Σίγουρα οι δυνατότητες του jimny είναι καλύτερες απο το samurai και είναι πιο ανθρώπινο (χάρη  87) - για μαμα μιλάμε...
αυτό οφείλεται εκτός από το εσωτερικό διάκοσμο στην ανάρτηση του (ελατήρια)..
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: kostas7 στις Μάιος 04, 2011, 14:10
Εχοντας Jimny με κουμπια 5 χρονια τωρα, μπορω να σου πω οτι δεν εχω αντιμετωπισει ποτέ προβλημα, με τετρακινηση, κοντα κλπ.. Και το αυτοκινητο αμα λαχει το σκιζω κιολας!  Εεεε.. Sorry.. Ηθελα να πω οτι εχει περασει πολλα και δεν εχει κανενα προβλημα.. :)
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: Χάρης στις Μάιος 04, 2011, 14:16

Σίγουρα οι δυνατότητες του jimny είναι καλύτερες απο το samurai και είναι πιο ανθρώπινο (χάρη  87) - για μαμα μιλάμε...


Το "Σίγουρα" μου αρέσει....
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 14, 2011, 19:35
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!
Βρε παιδιά με βασανίζει μια απορία(έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο)
Λοιπόν,στο sami έχουμε τα αργά & τα γρήγορα.Τα γρήγορα τα έχουμε χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές.Τα αργά πάρα πολύ.Γυρνάω τις πλύμνες πατάω συμπλέκτη βάζω τα αργά,πρώτη αμέσως δευτέρα & κάνω την διαδρομή μου.
Εδώ όμως στο jimnaki με έχει μπερδέψει κάτι:Είναι στην κονσόλα τα 3 κουμπιά 2wd,4wd & 4wd-L.
To 1ο, 2wd είναι η απλή μετάδοση που κινείται κανονικά & στην άσφαλτο αλλά & στο χώμα;
Το 2ο,4wd είναι τα γρήγορα;;
Το 3ο 4wd είναι τα αργά;
Για να μπει η τετρακίνηση πρέπει να είναι πατημένος ο συμπλέκτης;
Εδώ αν μπουν τα αργά το ίδιο κάνουμε;Δλδ 1η 2η αμέσως & συνεχίζουμε;
Μπορείτε σας παρακαλώ να με διαφωτίσετε λίγο t4 t4,για το πως τα πατάμε τα κουμπιά;
Όπως σας είπα έχω μείνει λίγο πίσω σε αυτά :'(
Ευχαριστώ & πάλι.
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: kostas7 στις Μάιος 14, 2011, 21:35
1ο κουμπι-2wd: το jimny ειναι πισωκινητο και κινειται κανονικα σε ασφαλτο και σε "απλο" χωμα.
2ο κουμπι-4wd: το jimny γινεται  τετρακινητο και κινειται οπου υπαρχει μειωμενη προσφυση.(χιονη, λασπη, βρεγμενο οδοστρωμα κλπ..)
3ο κουμπι-4wd-L: το jimny ειναι τετρακινητο με 'αργα' για τα "δυσκολα"(αποτομες ανωφερειες, κατωφερειες και άλλα..)
Η απλη τετρακινηση μπαινει χωρις να πατησεις συμπλεχτη, ειτε εισαι σταματημενος, ειτε εισαι εν κινησει και μεχρι 100 χλμ/ωρα.(καλο ειναι να αφηνεις το γκαζι. Μπαινει πιο "γλυκά")
Τα κοντα για να μπουνε πρεπει να εχεις βαλει τετρακινηση, να εισαι σταματημενος και να πατας οπωσδηποτε συμπλεχτη.
Οταν εχεις τα "κοντά" το αν θα βαλεις 1η και μετα αμέσως 2η εξαρταται απο το τερεν που βρισκεσαι. πχ.. οταν θες να ανεβεις μια μεγαλη σε κλιση-δυσκολη ανηφορα εκει θα "παιξεις" μονο με τη 1η.. Αυτα απο μενα..  :)
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pointer στις Μάιος 15, 2011, 03:41
H αλήθεια είναι πως τα κουμπιά δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ο λεβιές, αλλά σε γενικές γραμμές πρόβλημα δεν θα έχεις. Μια 4αδα από καλά λάστιχα να του έχεις και θα είναι οκ!Τι κυνηγάς???Εγώ πάντως σε μπεκάτσα-πέρδικα δεν είχα πρόβλημα,ξέρεις στους κακοτράχαλους δρόμους με πέτρες ή και πετρόδρομο αν θες, και στις λάσπες.Και να φανταστείς ότι τα λάστιχα μου δεν κάνουν για το κυνήγι.Τον συμπλέκτη τον πατάς όταν είναι να αλλάξεις από πίσω-κίνηση σε τετρακίνηση και αντίστροφα.Αν μπορείς πάρε πετρελαίου και θα με θυμηθείς!!Μεγάλη διαφορά από το σάμι και τα τζίμνι βενζίνης.Το να μείνεις σε κάποιο βουνό πάντα παίζει,ακόμα και με το καλύτερο 4χ4(όποιο θεωρείς εσυ καλύτερο)!!Αρκεί να ξέρεις που φτάνουν οι ικανότητες σου και οι ικανότητες του αυτοκινήτου σου.
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: kogiot στις Μάιος 15, 2011, 12:42
Γιατί τού προτείνεις να πάρει πετρελαίου  τι διαφορές έχει από το βενζινοκίνητο?
Έχει κάποια διαφορά στα 4*4 ?
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: Legend στις Μάιος 15, 2011, 13:20
Η απλη τετρακινηση μπαινει χωρις να πατησεις συμπλεχτη, ειτε εισαι σταματημενος, ειτε εισαι εν κινησει και μεχρι 100 χλμ/ωρα.(καλο ειναι να αφηνεις το γκαζι. Μπαινει πιο "γλυκά")
Εγώ θα πρότεινα για σιγουριά, (έτσι το κάνω πάντα εγώ) ότι για να "ελαχιστοποιήσεις" τα απρόοπτα θα πρέπει σε κάθε περίπτωση, είτε εν κινήσει, είτε σταματημένος όλες οι αλλαγές στο transfer να γίνονται με τον λεβιε ταχυτήτων στη νεκρά και πατημένο τον συμπλέκτη.
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pointer στις Μάιος 15, 2011, 13:58
Γιατί τού προτείνεις να πάρει πετρελαίου  τι διαφορές έχει από το βενζινοκίνητο?
Έχει κάποια διαφορά στα 4*4 ?


Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η ροπή!Μετά τα καλύτερα φρένα κτλ έρχονται σε δεύτερη μοίρα..γενικά τα πετρελαίου είναι κλάσεις ανώτερα από τα βενζίνης(οικονομία σε καύσιμο,σέρβις..)..και αν σκεφτείς που έχει πάει η βενζίνη..
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: eldar στις Μάιος 15, 2011, 17:52
Οταν αλλαζεις απο 2WD σε 4WD και το αντιστροφο τα βασικο ειναι να εχεις οσο μπορεις πιο ισα το τιμονι οσο διαρκει η αλλαγη. Η ταχυτητα δεν παιζει ρολο. Μεχρι 100χλμ/ω οπως λεει το manual. Λογω του οτι το transfer case και οι πλυμνες ελεγχονται ηλεκτρονικα απο 2 εγκεφαλους οταν κατι δεν ειναι σωστο απλα δεν γινεται η αλλαγη. Απο 4WD σε 4WD-L η αλλαγη μπορει να γινει και εν κινησει με ταχυτητα μικροτερη απο 5χλμ/ω. Στο παλιο transfer η μειωση στα αργα γινοταν με πλανητικο συστημα στο VVT γινεται με ενα counter gear.

http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,5937.15.html

Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 16, 2011, 08:00
1ο κουμπι-2wd: το jimny ειναι πισωκινητο και κινειται κανονικα σε ασφαλτο και σε "απλο" χωμα.
2ο κουμπι-4wd: το jimny γινεται  τετρακινητο και κινειται οπου υπαρχει μειωμενη προσφυση.(χιονη, λασπη, βρεγμενο οδοστρωμα κλπ..)
3ο κουμπι-4wd-L: το jimny ειναι τετρακινητο με 'αργα' για τα "δυσκολα"(αποτομες ανωφερειες, κατωφερειες και άλλα..)
Η απλη τετρακινηση μπαινει χωρις να πατησεις συμπλεχτη, ειτε εισαι σταματημενος, ειτε εισαι εν κινησει και μεχρι 100 χλμ/ωρα.(καλο ειναι να αφηνεις το γκαζι. Μπαινει πιο "γλυκά")
Τα κοντα για να μπουνε πρεπει να εχεις βαλει τετρακινηση, να εισαι σταματημενος και να πατας οπωσδηποτε συμπλεχτη.
Οταν εχεις τα "κοντά" το αν θα βαλεις 1η και μετα αμέσως 2η εξαρταται απο το τερεν που βρισκεσαι. πχ.. οταν θες να ανεβεις μια μεγαλη σε κλιση-δυσκολη ανηφορα εκει θα "παιξεις" μονο με τη 1η.. Αυτα απο μενα..  :)

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση φίλε μου!
Γιατί τού προτείνεις να πάρει πετρελαίου  τι διαφορές έχει από το βενζινοκίνητο?
Έχει κάποια διαφορά στα 4*4 ?


Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η ροπή!Μετά τα καλύτερα φρένα κτλ έρχονται σε δεύτερη μοίρα..γενικά τα πετρελαίου είναι κλάσεις ανώτερα από τα βενζίνης(οικονομία σε καύσιμο,σέρβις..)..και αν σκεφτείς που έχει πάει η βενζίνη..

Βγαίνει το jimny σε περτέλαιο;

H αλήθεια είναι πως τα κουμπιά δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ο λεβιές,εδώ είναι που με κολλάει δυστυχώς!
, αλλά σε γενικές γραμμές πρόβλημα δεν θα έχεις. Καλό αυτό,'ετσι πιστεύω & γω Μια 4αδα από καλά λάστιχα να του έχεις και θα είναι οκ! Αυτή τη στιγμή φίλε μου φοράω στο sami τα maxxis trebator(καταπληκτικό λάστιχο)Τι κυνηγάς??? Φάσσα-τσίχλα τρυγόνι,μακάρι να σμίξουμε σε καμμια κορφή!! :).Εγώ πάντως σε μπεκάτσα-πέρδικα δεν είχα πρόβλημα,ξέρεις στους κακοτράχαλους δρόμους με πέτρες ή και πετρόδρομο αν θες, και στις λάσπες.Και να φανταστείς ότι τα λάστιχα μου δεν κάνουν για το κυνήγι.Τον συμπλέκτη τον πατάς όταν είναι να αλλάξεις από πίσω-κίνηση σε τετρακίνηση και αντίστροφα.Αν μπορείς πάρε πετρελαίου και θα με θυμηθείς!!Βγαίνει σε πετρελαιο;;;Μεγάλη διαφορά από το σάμι και τα τζίμνι βενζίνης.Το να μείνεις σε κάποιο βουνό πάντα παίζει,ακόμα και με το καλύτερο 4χ4(όποιο θεωρείς εσυ καλύτερο)!!Όντως!Αρκεί να ξέρεις που φτάνουν οι ικανότητες σου και οι ικανότητες του αυτοκινήτου σου.Αυτό είναι το καλύτερο!

Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 16, 2011, 08:03
1ο κουμπι-2wd: το jimny ειναι πισωκινητο και κινειται κανονικα σε ασφαλτο και σε "απλο" χωμα.
2ο κουμπι-4wd: το jimny γινεται  τετρακινητο και κινειται οπου υπαρχει μειωμενη προσφυση.(χιονη, λασπη, βρεγμενο οδοστρωμα κλπ..)
3ο κουμπι-4wd-L: το jimny ειναι τετρακινητο με 'αργα' για τα "δυσκολα"(αποτομες ανωφερειες, κατωφερειες και άλλα..)
Η απλη τετρακινηση μπαινει χωρις να πατησεις συμπλεχτη, ειτε εισαι σταματημενος, ειτε εισαι εν κινησει και μεχρι 100 χλμ/ωρα.(καλο ειναι να αφηνεις το γκαζι. Μπαινει πιο "γλυκά")
Τα κοντα για να μπουνε πρεπει να εχεις βαλει τετρακινηση, να εισαι σταματημενος και να πατας οπωσδηποτε συμπλεχτη.
Οταν εχεις τα "κοντά" το αν θα βαλεις 1η και μετα αμέσως 2η εξαρταται απο το τερεν που βρισκεσαι. πχ.. οταν θες να ανεβεις μια μεγαλη σε κλιση-δυσκολη ανηφορα εκει θα "παιξεις" μονο με τη 1η.. Αυτα απο μενα..  :)

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατατοπιστική σου απάντηση φίλε μου!
Γιατί τού προτείνεις να πάρει πετρελαίου  τι διαφορές έχει από το βενζινοκίνητο?
Έχει κάποια διαφορά στα 4*4 ?


Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η ροπή!Μετά τα καλύτερα φρένα κτλ έρχονται σε δεύτερη μοίρα..γενικά τα πετρελαίου είναι κλάσεις ανώτερα από τα βενζίνης(οικονομία σε καύσιμο,σέρβις..)..και αν σκεφτείς που έχει πάει η βενζίνη..

Βγαίνει το jimny σε περτέλαιο;

H αλήθεια είναι πως τα κουμπιά δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο ο λεβιές,εδώ είναι που με κολλάει δυστυχώς!
, αλλά σε γενικές γραμμές πρόβλημα δεν θα έχεις. Καλό αυτό,'ετσι πιστεύω & γω Μια 4αδα από καλά λάστιχα να του έχεις και θα είναι οκ! Αυτή τη στιγμή φίλε μου φοράω στο sami τα maxxis trebator(καταπληκτικό λάστιχο)Τι κυνηγάς??? Φάσσα-τσίχλα τρυγόνι,μακάρι μπορεί να σμίξουμε σε καμμια κορφή!! :).Εγώ πάντως σε μπεκάτσα-πέρδικα δεν είχα πρόβλημα,ξέρεις στους κακοτράχαλους δρόμους με πέτρες ή και πετρόδρομο αν θες, και στις λάσπες.Και να φανταστείς ότι τα λάστιχα μου δεν κάνουν για το κυνήγι.Τον συμπλέκτη τον πατάς όταν είναι να αλλάξεις από πίσω-κίνηση σε τετρακίνηση και αντίστροφα.Αν μπορείς πάρε πετρελαίου και θα με θυμηθείς!!Βγαίνει σε πετρελαιο;;;Μεγάλη διαφορά από το σάμι και τα τζίμνι βενζίνης.Το να μείνεις σε κάποιο βουνό πάντα παίζει,ακόμα και με το καλύτερο 4χ4(όποιο θεωρείς εσυ καλύτερο)!!Όντως!Αρκεί να ξέρεις που φτάνουν οι ικανότητες σου και οι ικανότητες του αυτοκινήτου σου.Αυτό είναι το καλύτερο!


Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pointer στις Μάιος 16, 2011, 12:40


Βγαίνει το jimny σε περτέλαιο;




Ναι βγαίνει αλλά δεν το φέρνουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα  bhe bhe.Εγώ σε πετρέλαιο το έχω  ;)
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: 4kinitos στις Μάιος 16, 2011, 14:03


Βγαίνει το jimny σε περτέλαιο;




Ναι βγαίνει αλλά δεν το φέρνουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα  bhe bhe.Εγώ σε πετρέλαιο το έχω  ;)

το φερνουν ανεξαρτητοι εισαγωγεις π.χ. auto profit
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 16, 2011, 17:12


Βγαίνει το jimny σε περτέλαιο;




Ναι βγαίνει αλλά δεν το φέρνουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα  bhe bhe.Εγώ σε πετρέλαιο το έχω  ;)



το φερνουν ανεξαρτητοι εισαγωγεις π.χ. auto profit

Δλδ αν βρεθεί κάποια αντιπροσωπεία μπορεί να το παραγγείλει κάποιος;
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: 4kinitos στις Μάιος 17, 2011, 01:29
το οτι δεν το φερνει ο σφακιανακης δε σημαινει οτι δεν μπορει να εισαχθει στην ελλαδα.

η auto profit κανει εισαγωγη μεσω Γερμανιας οποτε δεν χανεις τιποτα να τους ρωτησεις
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Μάιος 17, 2011, 07:52
το οτι δεν το φερνει ο σφακιανακης δε σημαινει οτι δεν μπορει να εισαχθει στην ελλαδα.

η auto profit κανει εισαγωγη μεσω Γερμανιας οποτε δεν χανεις τιποτα να τους ρωτησεις

Σ'ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Δεκέμβριος 11, 2011, 21:09
Καλησπέρα σε όλη τα παιδιά μετά πό πολύ καιρό!!Κάποια προβλήματα με κρατήσανε δυστυχώς μακρυά από πολλά πράματα :-[ :-[
Ελπίζω τώρα από δω & πέρα να τα λέμε πιο συχνά!!
Πήγα άλλες δύο φορές να ξαναδώ το εργαλείο(η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ!)
Το μόνο που ξέχασα να ρωτήσω,να πω την αλήθεια μου δεν το σκέφτηκα καθόλου είναι τι παίζει τώρα που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση.Λογικά όλες οι αντιπροσωπείες θα φέρνουν.Έχω ακούσει ότι οι dieselκινητήρες είναι καλύτεροι από τους βενζινοκηνητήρες & λιγότερη καταναλωση & η τετρακίνηση μήπως ειναι καλύτερη;(υποθέτω)
Όσοι τα έχετε είστε ευχαριστημένοι;Από θέμα συντήρησης ο βενζινοκινητηρας είναι διαφορετικός φαντάζομαι,πρέπει να έχει διαφορετικά πραγματα(δεν έχω άποψη,υποθέτω).
Εψαξα & δεν βρήκα τιμές diesel,με τη βενζίνα βγαινει περίπου στα 15000€ & με την απόσυρση θα κατέβει κανά 2χίλιαρο.Το diesel είναι πολύ πιο πάνω;
Aaa & κάτι άλλο!Βλέπω & κάποια προβλήματα που έχουνε ή που βγάζουν π.χ το τρέμουλο στο τιμόνι & κάποια άλλα.Με αυτά τι παίζει;
Επειδή θα μου βγαινουν συνέχεια ερωτήσεις,μη με παρεξηγήσετε!! :)
Να είστε όλοι καλά!!
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: pan.gr στις Δεκέμβριος 12, 2011, 08:14
Καλησπέρα σε όλη τα παιδιά μετά πό πολύ καιρό!!Κάποια προβλήματα με κρατήσανε δυστυχώς μακρυά από πολλά πράματα :-[ :-[
Ελπίζω τώρα από δω & πέρα να τα λέμε πιο συχνά!!
Πήγα άλλες δύο φορές να ξαναδώ το εργαλείο(η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ!)
Το μόνο που ξέχασα να ρωτήσω,να πω την αλήθεια μου δεν το σκέφτηκα καθόλου είναι τι παίζει τώρα που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση.Λογικά όλες οι αντιπροσωπείες θα φέρνουν.Έχω ακούσει ότι οι dieselκινητήρες είναι καλύτεροι από τους βενζινοκηνητήρες & λιγότερη καταναλωση & η τετρακίνηση μήπως ειναι καλύτερη;(υποθέτω)
Όσοι τα έχετε είστε ευχαριστημένοι;Από θέμα συντήρησης ο βενζινοκινητηρας είναι διαφορετικός φαντάζομαι,πρέπει να έχει διαφορετικά πραγματα(δεν έχω άποψη,υποθέτω).
Εψαξα & δεν βρήκα τιμές diesel,με τη βενζίνα βγαινει περίπου στα 15000€ & με την απόσυρση θα κατέβει κανά 2χίλιαρο.Το diesel είναι πολύ πιο πάνω;
Aaa & κάτι άλλο!Βλέπω & κάποια προβλήματα που έχουνε ή που βγάζουν π.χ το τρέμουλο στο τιμόνι & κάποια άλλα.Με αυτά τι παίζει;Λογικά τα πιο καινούργια μοντέλα δεν θα έχουν τόσα προβλήματα.
Επειδή θα μου βγαινουν συνέχεια ερωτήσεις,μη με παρεξηγήσετε!! :)
Να είστε όλοι καλά!!
Τίτλος: Απ: Καλημέρα,ερωτήσεις υποψηφίου αγοραστή!!
Αποστολή από: greenjimny στις Δεκέμβριος 13, 2011, 17:16
Για το 2χίλιαρο με την απόσυρση μην είσαι και τόσο σίγουρος, 400 ευρώ γλυτώνεις μόνο πλέον και το τρεμουλο δεν έχει να κάνει με το μοντέλο, π.χ. εγώ έχω απ τα πρώτα (00') και δεν τρέμει καθόλου.