jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κατασκευές / Μετατροπές => Μήνυμα ξεκίνησε από: panosd στις Απρίλιος 27, 2011, 16:02
-
Υπαρχει δυνατοτητα να κατασκευαστει εσωτερικο roll cage ωστε να μπορουν να μπαινουν πισω 2 ατομα και να καθονται κανονικα?
Εχει κανεις καμια ιδεα?
-
γεια σου πανο
ναι εννοειτε
απλα δεν βαζεις το Χ πισω
οπως ειναι της οmp->http://atlasteam.gr/eshop/catalog/product_info.php?products_id=7121
η πισω μπαρα ειναι αφαιρουμενη
-
Όντως στα περισσότερα cage μπορεί να αφαιρεθεί η πίσω μπάρα,
αλλά όταν βάζεις cage είναι δύσκολο να μπαίνει και να βγαίνει κόσμος πίσω....
+ οτι συνήθως (στις σωστές κατασκευές) όχι τύπου omp ΠΡΕΠΕΙ να περάσει και ένας σωλήνας πίσω από τα καθίσματα οδηγού - συνοδηγού....
ps1: γνώμη μου.. αν θες σωστό cage προσπάθησε να αποφύγεις το omp....
ps2: Για κατασκευή στα μέτρα σου ίσως μπορεί να σου φτιάξει κάτι ο herby... εκεί έφτιαξα και εγώ το δικό μου... http://www.youtube.com/watch?v=sIuptrP-hIU
-
το omp ειναι μια χαρα, ολα τα trail τα εκανα με αυτο και ηταν παντα συνομο, κανενα προβλημα παρολο την κουρμπα στο ταμπλο.
το δικο σου Χρηστο δειχνει, και πρεπει να ειναι πιο γερο.
-
Επειδη ειδα μπροστα στα ματια μου για πολλοστη φορα ενα τζιπ να τουμπαρει σε βολτα στο βουνο , αρχισα να σκεφτομαι
την τοποθετηση roll cage. Αλλα : 1oν) το jimny ειναι το βασικο μου κ μοναδικο τουτου , και συχνα παω ταξιδια με +1 ατομο πισω
2ον) δεν θελω να βγαλω τα πισω καθισματα κτλ γτ παντα τυχαινει να μεταφερω κ αλλα ατομα μαζι μου.
Γι αυτο ψαχνω να δω αν υπαρχει κατι ωστε να μπορεσω να διατηρησω κ τα πισω καθισματα και να μπορω να συνεχισω να βαζω κ ατομα.
-
το omp ειναι μια χαρα, ολα τα trail τα εκανα με αυτο και ηταν παντα συνομο, κανενα προβλημα παρολο την κουρμπα στο ταμπλο.
το δικο σου Χρηστο δειχνει, και πρεπει να ειναι πιο γερο.
Κώστα σίγουρα από το τίποτα το omp κάνει δουλειά....
Εμένα δεν είναι σύννομο και δεν μπορεί να πάρει έγκριση για trial ή οποιοδήποτε άλλο αγώνα....
αλλά όπως είπες είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ πιο γερό από πολλά αλλά που κυκλοφορούν στους αγώνες....
Η παρακάτω τομή είναι από σωλήνα απο omp cage... ο νοών νοεί το..
(http://www.gaulois4x4.com/gallery/albums/album40/06102009252_800.jpg)
-
καλημερα κυριοι
δεν προτεινα σε καμια περιπτωση το συγκεκριμενο roll cage γιατι το εχω δει να σπαει σε μια τουμπα με αποτελεσμα να χτυπησει ο συνοδηγος του οχηματος(στο περσινο evrostrofhy)
εγω το εφερα στον πανο σαν παραδειγμα γιατι αν θυμαμαι καλα η πισω μπαρα ειναι διαιρουμενη και βγαινει
-
καλημερα κυριοι
δεν προτεινα σε καμια περιπτωση το συγκεκριμενο roll cage γιατι το εχω δει να σπαει σε μια τουμπα με αποτελεσμα να χτυπησει ο συνοδηγος του οχηματος(στο περσινο evrostrofhy)
εγω το εφερα στον πανο σαν παραδειγμα γιατι αν θυμαμαι καλα η πισω μπαρα ειναι διαιρουμενη και βγαινει
αυτο ειναι πολυ σοβαρο που αναφερεις γιατι και εγω για αυτο ετοιμαζομουν.
παντως επειδη ψαχτικα και εγω δεν ειναι μονο αυτες οι δυο λυσεις υπαρχει και αλλος που φτιαχνει χειροποιητο και με εγκριση σε αγωνιστηκα
πολυ πιο οικονομικα απο τον herby .
στο χειροποιητο μπορεις να του πεις να στο κανει αφερουμενη την πισω μπαρα αλλα και παλι υπολογιζε δεν θα εχεις μπροστα ζωνες θα πρεπει να βαλεις 4 σημειων νομιζω(που πιανουν κανονικα στις πισω βασεις των καθισματων ) οπως και να το κανεις παντως οι πισω θα ειναι ταλεπωρια απο καθε αποψη
εδω εμενα μονο με τα μπακετ δυσκολευετε να μπενοβγενει ο πισω.
σε ενα μαλακο πλαγιασμα πεσιμο το omp θα κρατησει πιστευω αν αρχισεις τις κολοτουμπες ομως απο καμοια πλαγια ουτε και εγω το βλεπω πολυ σοι.
-
Πηρα ενα mail με φωτο απο ενα φιλο απο Τουρκια που εχει κανει ενα περιργο roll cage στο jimny του.
Εχει παρει μερος σε trophy δικα μας κ εχει κ πολλες τουμπες στο ενεργητικο του.
Στο trophy στον εβρο θα το δω κ απο κοντα κ θα μαθω λεπτομεριες.
-
καλημερα κυριοι
δεν προτεινα σε καμια περιπτωση το συγκεκριμενο roll cage γιατι το εχω δει να σπαει σε μια τουμπα με αποτελεσμα να χτυπησει ο συνοδηγος του οχηματος(στο περσινο evrostrofhy)
εγω το εφερα στον πανο σαν παραδειγμα γιατι αν θυμαμαι καλα η πισω μπαρα ειναι διαιρουμενη και βγαινει
αυτο ειναι πολυ σοβαρο που αναφερεις γιατι και εγω για αυτο ετοιμαζομουν.
παντως επειδη ψαχτικα και εγω δεν ειναι μονο αυτες οι δυο λυσεις υπαρχει και αλλος που φτιαχνει χειροποιητο και με εγκριση σε αγωνιστηκα
πολυ πιο οικονομικα απο τον herby .
στο χειροποιητο μπορεις να του πεις να στο κανει αφερουμενη την πισω μπαρα αλλα και παλι υπολογιζε δεν θα εχεις μπροστα ζωνες θα πρεπει να βαλεις 4 σημειων νομιζω(που πιανουν κανονικα στις πισω βασεις των καθισματων ) οπως και να το κανεις παντως οι πισω θα ειναι ταλεπωρια απο καθε αποψη
εδω εμενα μονο με τα μπακετ δυσκολευετε να μπενοβγενει ο πισω.
σε ενα μαλακο πλαγιασμα πεσιμο το omp θα κρατησει πιστευω αν αρχισεις τις κολοτουμπες ομως απο καμοια πλαγια ουτε και εγω το βλεπω πολυ σοι.
Γιώργο εννοείται και υπάρχουν πολλές λύσεις και πιο οικονομικές και πιο ακριβές από Herby... το είχα ψάξει και εγώ...
Μια καλή επιλογή και σχετικά οικονομική είναι ο nino επίσης...
Προσοχή ιδιαίτερη από τι υλικό και πάχος σωλήνα (οχι διάμετρο, η διάμετρος είναι για να περνάει τους ελέγχους 0_21) είναι κατασκευασμένο το cage, τι βίδες χρησιμοποιούνται, και οι βάσει να ενισχυθούν ιδιαίτερα..... ενα κακοφτιαγμένο cage μπορεί να γίνει παγίδα αντί να προστατέψει...
Οι μαμα ζώνες δεν είναι απαραίτητο να αφαιρεθούν....
-
καλημερα κυριοι
δεν προτεινα σε καμια περιπτωση το συγκεκριμενο roll cage γιατι το εχω δει να σπαει σε μια τουμπα με αποτελεσμα να χτυπησει ο συνοδηγος του οχηματος(στο περσινο evrostrofhy)
εγω το εφερα στον πανο σαν παραδειγμα γιατι αν θυμαμαι καλα η πισω μπαρα ειναι διαιρουμενη και βγαινει
αυτο ειναι πολυ σοβαρο που αναφερεις γιατι και εγω για αυτο ετοιμαζομουν.
παντως επειδη ψαχτικα και εγω δεν ειναι μονο αυτες οι δυο λυσεις υπαρχει και αλλος που φτιαχνει χειροποιητο και με εγκριση σε αγωνιστηκα
πολυ πιο οικονομικα απο τον herby .
στο χειροποιητο μπορεις να του πεις να στο κανει αφερουμενη την πισω μπαρα αλλα και παλι υπολογιζε δεν θα εχεις μπροστα ζωνες θα πρεπει να βαλεις 4 σημειων νομιζω(που πιανουν κανονικα στις πισω βασεις των καθισματων ) οπως και να το κανεις παντως οι πισω θα ειναι ταλεπωρια απο καθε αποψη
εδω εμενα μονο με τα μπακετ δυσκολευετε να μπενοβγενει ο πισω.
σε ενα μαλακο πλαγιασμα πεσιμο το omp θα κρατησει πιστευω αν αρχισεις τις κολοτουμπες ομως απο καμοια πλαγια ουτε και εγω το βλεπω πολυ σοι.
Γιώργο εννοείται και υπάρχουν πολλές λύσεις και πιο οικονομικές και πιο ακριβές από Herby... το είχα ψάξει και εγώ...
Μια καλή επιλογή και σχετικά οικονομική είναι ο nino επίσης...
Προσοχή ιδιαίτερη από τι υλικό και πάχος σωλήνα (οχι διάμετρο, η διάμετρος είναι για να περνάει τους ελέγχους 0_21) είναι κατασκευασμένο το cage, τι βίδες χρησιμοποιούνται, και οι βάσει να ενισχυθούν ιδιαίτερα..... ενα κακοφτιαγμένο cage μπορεί να γίνει παγίδα αντί να προστατέψει...
Οι μαμα ζώνες δεν είναι απαραίτητο να αφαιρεθούν....
και εγω με το nino νομιζω ειχα μιλησει αμα ξερεις κατι παραπανω για ποιοτητα δουλιας του καλοδεχομενα ολα τα σχολια
εχω ακουσει οτι ειναι καλος παντος.
εννοητε οτι το βαζουμε για να μη χτυπησουμε και οχι το αντιθετο οποτε κατι παραπανω αξιζει για θεματα ασφαλειας.
-
και εγω με το nino νομιζω ειχα μιλησει αμα ξερεις κατι παραπανω για ποιοτητα δουλιας του καλοδεχομενα ολα τα σχολια
εχω ακουσει οτι ειναι καλος παντος.
εννοητε οτι το βαζουμε για να μη χτυπησουμε και οχι το αντιθετο οποτε κατι παραπανω αξιζει για θεματα ασφαλειας.
[/quote]
+1
-
To Roll Cage για να το χρησιμοποιησει κανεις σε χρηση δρομου δεν νομιζω να αυξανει την ασφαλεια των επιβαινωντων, αλλα το αντιθετο θα ελεγα.
Που το στηριζω αυτο?
Επειδη εχω τρεξει πολλες φορες με αγωνιστικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζετε κατι πολυ απλο.
To Cage, αν δεν εχεις βαλει προστατευτικα μαξιλαρακια πανω του (υπαρχουν για τετοια χρηση ακριβως), δεν φερεις ζωνες 4 σημειων ή 6, και μπακετ αγωνιστικα καθισματα λειτουργει με λαθος τροπο. Σιγουρα δε θα παραμορφωθει η καμπινα, αλλα σιγουρα θα παραμορφωθει οποιοδηποτε κεφαλι βρεθει σε επαφη με αυτο.
Οι ζωνες χρειαζονται για να παραμενουν οι επιβαινοντες σταθεροι πανω στην πλατη του καθισματος, και με τις τρυπες που εχουν τα αγωνιστικα καθισματα να παραμενουν και αυτες με τη σειρα τους σταθερες. Το μονο που θα μπορει να κουνησει πανω απο το καθισμα ειναι το κεφαλι το οποιο σε αγωνιστικες καταστασεις φερει κρανος, το οποιο ερχεται σε επαφη με τα μαξιλαρια που υπαρχουν πανω στο cage.
Σε αντιθετη περιπτωση, οι ζωνες οι εργοστασιακες ειναι αρκετα πιο χαλαρες (σκεφτειτε πως το κεφαλι φτανει κοντα στο τιμονι γι αυτο και βαζουν αεροσακους) οποτε φανταστειτε μια επαφη σε ενα σιδερο στο πλαι με το κεφαλι να απεχει 10εκ. και οχι 40 ή 50εκ. που απεχει το πλαστικο τιμονι.
Γι αυτο και ολες οι εταιρειες που βγαζουν cage για χρηση δρομου δεν εχουν καμια "σιδεριά" μπροστα αλλα μονο πισω και στο συνοδευτικο χαρτι που εχουν αναφερουν πως δεν πρεπει να καθεται κανεις εκει (και ας εχει καθισματα-ουσιαστικα απλα αυτες απαλασσονται της ευθυνης).
Αυτα σε μια περιπτωση τουμπας των 4χλμ/ωρα μπορει να φαινονται ψηλα γραμματα, αλλα το θεμα ειναι πως κανενας μας δε θα φτασει μεχρι την εκτος δρομου διαδρομη που θελει δια μεσω διακτινισμου, αλλα θα μπει στο δρομο με ταχυτητας ανω των 60-80χλμ/ωρα.
-
To Roll Cage για να το χρησιμοποιησει κανεις σε χρηση δρομου δεν νομιζω να αυξανει την ασφαλεια των επιβαινωντων, αλλα το αντιθετο θα ελεγα.
Που το στηριζω αυτο?
Επειδη εχω τρεξει πολλες φορες με αγωνιστικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζετε κατι πολυ απλο.
To Cage, αν δεν εχεις βαλει προστατευτικα μαξιλαρακια πανω του (υπαρχουν για τετοια χρηση ακριβως), δεν φερεις ζωνες 4 σημειων ή 6, και μπακετ αγωνιστικα καθισματα λειτουργει με λαθος τροπο. Σιγουρα δε θα παραμορφωθει η καμπινα, αλλα σιγουρα θα παραμορφωθει οποιοδηποτε κεφαλι βρεθει σε επαφη με αυτο.
Οι ζωνες χρειαζονται για να παραμενουν οι επιβαινοντες σταθεροι πανω στην πλατη του καθισματος, και με τις τρυπες που εχουν τα αγωνιστικα καθισματα να παραμενουν και αυτες με τη σειρα τους σταθερες. Το μονο που θα μπορει να κουνησει πανω απο το καθισμα ειναι το κεφαλι το οποιο σε αγωνιστικες καταστασεις φερει κρανος, το οποιο ερχεται σε επαφη με τα μαξιλαρια που υπαρχουν πανω στο cage.
Σε αντιθετη περιπτωση, οι ζωνες οι εργοστασιακες ειναι αρκετα πιο χαλαρες (σκεφτειτε πως το κεφαλι φτανει κοντα στο τιμονι γι αυτο και βαζουν αεροσακους) οποτε φανταστειτε μια επαφη σε ενα σιδερο στο πλαι με το κεφαλι να απεχει 10εκ. και οχι 40 ή 50εκ. που απεχει το πλαστικο τιμονι.
Γι αυτο και ολες οι εταιρειες που βγαζουν cage για χρηση δρομου δεν εχουν καμια "σιδεριά" μπροστα αλλα μονο πισω και στο συνοδευτικο χαρτι που εχουν αναφερουν πως δεν πρεπει να καθεται κανεις εκει (και ας εχει καθισματα-ουσιαστικα απλα αυτες απαλασσονται της ευθυνης).
Αυτα σε μια περιπτωση τουμπας των 4χλμ/ωρα μπορει να φαινονται ψηλα γραμματα, αλλα το θεμα ειναι πως κανενας μας δε θα φτασει μεχρι την εκτος δρομου διαδρομη που θελει δια μεσω διακτινισμου, αλλα θα μπει στο δρομο με ταχυτητας ανω των 60-80χλμ/ωρα.
Δηλαδή αν χτυπήσεις το κεφάλι σου στο πλαστικό (στήριγμα) πάνω από την πόρτα του συνοδηγού, ή στο τζάμι ή στην πίσω κολόνα δεν θα πάθεις την ίδια ζημιά με το να χτυπήσεις στο cage??
Το αν θα χτυπήσεις εύκολα στην μπροστά σιδεριά, εξαρτάται από τον τύπο του αυτοκινήτου και την σχεδίαση του cage...
-
To Roll Cage για να το χρησιμοποιησει κανεις σε χρηση δρομου δεν νομιζω να αυξανει την ασφαλεια των επιβαινωντων, αλλα το αντιθετο θα ελεγα.
Που το στηριζω αυτο?
Επειδη εχω τρεξει πολλες φορες με αγωνιστικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζετε κατι πολυ απλο.
To Cage, αν δεν εχεις βαλει προστατευτικα μαξιλαρακια πανω του (υπαρχουν για τετοια χρηση ακριβως), δεν φερεις ζωνες 4 σημειων ή 6, και μπακετ αγωνιστικα καθισματα λειτουργει με λαθος τροπο. Σιγουρα δε θα παραμορφωθει η καμπινα, αλλα σιγουρα θα παραμορφωθει οποιοδηποτε κεφαλι βρεθει σε επαφη με αυτο.
Οι ζωνες χρειαζονται για να παραμενουν οι επιβαινοντες σταθεροι πανω στην πλατη του καθισματος, και με τις τρυπες που εχουν τα αγωνιστικα καθισματα να παραμενουν και αυτες με τη σειρα τους σταθερες. Το μονο που θα μπορει να κουνησει πανω απο το καθισμα ειναι το κεφαλι το οποιο σε αγωνιστικες καταστασεις φερει κρανος, το οποιο ερχεται σε επαφη με τα μαξιλαρια που υπαρχουν πανω στο cage.
Σε αντιθετη περιπτωση, οι ζωνες οι εργοστασιακες ειναι αρκετα πιο χαλαρες (σκεφτειτε πως το κεφαλι φτανει κοντα στο τιμονι γι αυτο και βαζουν αεροσακους) οποτε φανταστειτε μια επαφη σε ενα σιδερο στο πλαι με το κεφαλι να απεχει 10εκ. και οχι 40 ή 50εκ. που απεχει το πλαστικο τιμονι.
Γι αυτο και ολες οι εταιρειες που βγαζουν cage για χρηση δρομου δεν εχουν καμια "σιδεριά" μπροστα αλλα μονο πισω και στο συνοδευτικο χαρτι που εχουν αναφερουν πως δεν πρεπει να καθεται κανεις εκει (και ας εχει καθισματα-ουσιαστικα απλα αυτες απαλασσονται της ευθυνης).
Αυτα σε μια περιπτωση τουμπας των 4χλμ/ωρα μπορει να φαινονται ψηλα γραμματα, αλλα το θεμα ειναι πως κανενας μας δε θα φτασει μεχρι την εκτος δρομου διαδρομη που θελει δια μεσω διακτινισμου, αλλα θα μπει στο δρομο με ταχυτητας ανω των 60-80χλμ/ωρα.
Δηλαδή αν χτυπήσεις το κεφάλι σου στο πλαστικό (στήριγμα) πάνω από την πόρτα του συνοδηγού, ή στο τζάμι ή στην πίσω κολόνα δεν θα πάθεις την ίδια ζημιά με το να χτυπήσεις στο cage??
Το αν θα χτυπήσεις εύκολα στην μπροστά σιδεριά, εξαρτάται από τον τύπο του αυτοκινήτου και την σχεδίαση του cage...
Οι εργοστασιακες ζωνες ειναι σχεδιασμενες να εχουν ανοχες μεχρι να τεντωσουν, αναλογα τον τυπο του αυτοκινητου. Αν τωρα θεωρεις πως ειναι το ιδιο πραγμα οταν θα σου συμβει ενα ατυχημα στο δρομο με 80χλμ/ωρα να εχεις μια Α αποσταση απο τις λαμαρινες του αυτοκινητου, με το να εχεις μια Β πολυ μικροτερη αποσταση απο το κεφαλι σου σε σιδερο τοτε τι να πω... Τα αγωνιστικα που φερουν υποχρεωτικα roll cage δε θα πρεπε να εχουν υποχρεωτικες τις ζωνες 4 σημειων ουτε τη χρηση κρανους...
-
To Roll Cage για να το χρησιμοποιησει κανεις σε χρηση δρομου δεν νομιζω να αυξανει την ασφαλεια των επιβαινωντων, αλλα το αντιθετο θα ελεγα.
Που το στηριζω αυτο?
Επειδη εχω τρεξει πολλες φορες με αγωνιστικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζετε κατι πολυ απλο.
To Cage, αν δεν εχεις βαλει προστατευτικα μαξιλαρακια πανω του (υπαρχουν για τετοια χρηση ακριβως), δεν φερεις ζωνες 4 σημειων ή 6, και μπακετ αγωνιστικα καθισματα λειτουργει με λαθος τροπο. Σιγουρα δε θα παραμορφωθει η καμπινα, αλλα σιγουρα θα παραμορφωθει οποιοδηποτε κεφαλι βρεθει σε επαφη με αυτο.
Οι ζωνες χρειαζονται για να παραμενουν οι επιβαινοντες σταθεροι πανω στην πλατη του καθισματος, και με τις τρυπες που εχουν τα αγωνιστικα καθισματα να παραμενουν και αυτες με τη σειρα τους σταθερες. Το μονο που θα μπορει να κουνησει πανω απο το καθισμα ειναι το κεφαλι το οποιο σε αγωνιστικες καταστασεις φερει κρανος, το οποιο ερχεται σε επαφη με τα μαξιλαρια που υπαρχουν πανω στο cage.
Σε αντιθετη περιπτωση, οι ζωνες οι εργοστασιακες ειναι αρκετα πιο χαλαρες (σκεφτειτε πως το κεφαλι φτανει κοντα στο τιμονι γι αυτο και βαζουν αεροσακους) οποτε φανταστειτε μια επαφη σε ενα σιδερο στο πλαι με το κεφαλι να απεχει 10εκ. και οχι 40 ή 50εκ. που απεχει το πλαστικο τιμονι.
Γι αυτο και ολες οι εταιρειες που βγαζουν cage για χρηση δρομου δεν εχουν καμια "σιδεριά" μπροστα αλλα μονο πισω και στο συνοδευτικο χαρτι που εχουν αναφερουν πως δεν πρεπει να καθεται κανεις εκει (και ας εχει καθισματα-ουσιαστικα απλα αυτες απαλασσονται της ευθυνης).
Αυτα σε μια περιπτωση τουμπας των 4χλμ/ωρα μπορει να φαινονται ψηλα γραμματα, αλλα το θεμα ειναι πως κανενας μας δε θα φτασει μεχρι την εκτος δρομου διαδρομη που θελει δια μεσω διακτινισμου, αλλα θα μπει στο δρομο με ταχυτητας ανω των 60-80χλμ/ωρα.
Δηλαδή αν χτυπήσεις το κεφάλι σου στο πλαστικό (στήριγμα) πάνω από την πόρτα του συνοδηγού, ή στο τζάμι ή στην πίσω κολόνα δεν θα πάθεις την ίδια ζημιά με το να χτυπήσεις στο cage??
Το αν θα χτυπήσεις εύκολα στην μπροστά σιδεριά, εξαρτάται από τον τύπο του αυτοκινήτου και την σχεδίαση του cage...
Οι εργοστασιακες ζωνες ειναι σχεδιασμενες να εχουν ανοχες μεχρι να τεντωσουν, αναλογα τον τυπο του αυτοκινητου. Αν τωρα θεωρεις πως ειναι το ιδιο πραγμα οταν θα σου συμβει ενα ατυχημα στο δρομο με 80χλμ/ωρα να εχεις μια Α αποσταση απο τις λαμαρινες του αυτοκινητου, με το να εχεις μια Β πολυ μικροτερη αποσταση απο το κεφαλι σου σε σιδερο τοτε τι να πω... Τα αγωνιστικα που φερουν υποχρεωτικα roll cage δε θα πρεπε να εχουν υποχρεωτικες τις ζωνες 4 σημειων ουτε τη χρηση κρανους...
H επιτάχυνση και η ταχύτητα που θα έχει το κεφάλι στην μεγαλύτερη απόσταση είναι θεωρητικά μεγαλύτερη....
Σίγουρα τα σημεία κοντά στο κεφάλι και γύρω θα πρέπει να είναι μονομένα είτε με ειδικό υλικό για cage είτε με χοντρό sikaflex..
Απο εκεί και πέρα οι ζώνες 4 σημείων και το κράνος αυξάνουν την ασφάλεια ακόμα περισσότερο...
Κράνος φοράμε σε αγώνες ακόμα και αν δεν έχουμε roll cage....
Προσωπικά προτιμώ να χτυπήσω πάνω στο σίδερο του cage παρά να μου έρθει η κολώνα στο κεφάλι... και στο jimny δυστυχώς από τις τούμπες που έχω δει η κολόνα είναι η πρώτη που σου έρχεται στην μούρη...
-
Συνεπως καλυτερα να μας χτυπησει ενα σιδερο πολυ μεγαλυτερης αντοχης στο κεφαλι, παρα ενα φυλλο λαμαρινας καρυδοτσουφλο?
Ή μηπως αν τρακαρουμε στο πλαϊ με 20χλμ/ωρα σε νορμαλ ατυχημα καθημερινοτητας οπου το να χτυπησεις ελαφρα στην εργοστασιακη
κολωνα θα ειναι πολυ πιο "ελαφρυ" σε σχεση με το αμεσο στο cage?
Ειναι σαν το αμαξι να εχει αεροσακο αλλα να μην φοραμε ζωνη.
Καποια συστηματα ασφαλειας πανε πακετο.
Αν δεν τηρηθει ολο το πακετο το αποτελεσμα ειναι χειροτερο και καταστροφικο.
Οι ζωνες και το κρανος ειναι υποχρεωτικα σε χρηση cage και δεν το λεω εγω αυτο, αλλα ολες οι κατασκευαστριες εταιρειες roll cage.