jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΣΤΑΥΡΟΣ στις Απρίλιος 27, 2011, 11:28
-
Καλημερα σε ολη την παρεα του club.
Εχω ενα προβλημα το jimnaki μου και θελω τα φωτα σας αν ειναι ευκολο φυσικα.
Το Σεπτεμβριο αγορασα ενα μεταχειρισμενο jimny με 49.000χλμ μετα απο 2.000χλμ ηθελε αλλαγη δισκο-πλατο κατι το οποιο αλλαχτηκε φυσικα στις 51.000χλμ.
Απο τοτε που αλλαξα δισκο-πλατο ολα οκ μεχρι πριν μια βδομαδα που τελειως ξαφνικα μου σκληρυνε η πεταλιερα του συμπλεχτη.Πρωτη μου κινηση να το παω στο συνεργειο που του κανω σερβις το παλικαρι ειδε την ντιζα πως ηταν οκ πριν το σηκωσει.αφου το σηκωσε λιγακι για να χωρεσει να μπει απο κατω να δει τι γινεται μετα απο τον ελεγχο που εκανε μου ειπε οτι πρεπει να κατεβει ολο το σασμαν κατω γιατι πρεπει να εχει λιγα ψωμια ακομα το ρουλεμαν του σασμαν η στην καλυτερη να χρειαζεται παλι αλλαγη δικο πλατο.
Σε αυτο το σημειο φιλοι μου θελω τα φωτα σας:Γινεται το ρουλεμαν να χαλασε τοσο γρηγορα απο την στιγμη που το ειχα αλλαξει οταν εβαλα καινουργιο σετ δισκο πλατο η ακομα να χρειαζεται παλι αλλαγη δισκο πλατο μετα απο 7.000χλμ?
Ειναι λογικο κατι τετοιο?
Αν τελικα ειναι το ρουλεμαν ξερετε που μπορω να βρω καποιο πιο ενισχυμενο να του βαλω?
Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.
-
Τσεκαρε την πεταλιερα μηπως εχεις σκιστει στη βαση που παταει ο συμπλεκτης
-
Καλημερα σε ολη την παρεα του club.
Εχω ενα προβλημα το jimnaki μου και θελω τα φωτα σας αν ειναι ευκολο φυσικα.
Το Σεπτεμβριο αγορασα ενα μεταχειρισμενο jimny με 49.000χλμ μετα απο 2.000χλμ ηθελε αλλαγη δισκο-πλατο κατι το οποιο αλλαχτηκε φυσικα στις 51.000χλμ.
Απο τοτε που αλλαξα δισκο-πλατο ολα οκ μεχρι πριν μια βδομαδα που τελειως ξαφνικα μου σκληρυνε η πεταλιερα του συμπλεχτη.Πρωτη μου κινηση να το παω στο συνεργειο που του κανω σερβις το παλικαρι ειδε την ντιζα πως ηταν οκ πριν το σηκωσει.αφου το σηκωσε λιγακι για να χωρεσει να μπει απο κατω να δει τι γινεται μετα απο τον ελεγχο που εκανε μου ειπε οτι πρεπει να κατεβει ολο το σασμαν κατω γιατι πρεπει να εχει λιγα ψωμια ακομα το ρουλεμαν του σασμαν η στην καλυτερη να χρειαζεται παλι αλλαγη δικο πλατο.
Σε αυτο το σημειο φιλοι μου θελω τα φωτα σας:Γινεται το ρουλεμαν να χαλασε τοσο γρηγορα απο την στιγμη που το ειχα αλλαξει οταν εβαλα καινουργιο σετ δισκο πλατο η ακομα να χρειαζεται παλι αλλαγη δισκο πλατο μετα απο 7.000χλμ?
Ειναι λογικο κατι τετοιο?
Αν τελικα ειναι το ρουλεμαν ξερετε που μπορω να βρω καποιο πιο ενισχυμενο να του βαλω?
Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.
το ΣΕΤ δισκος - πλατο περιεχει και το ρουλεμαν. αρα λογικα πρεπει να εχει αλλαχτει.
η ντιζα ειναι καθαρη απο λασπες?
εφοσον σκληρηνε το πεταλι σου ή πεταλιερα θα είναι ή ντιζα. οτιδηποτε αφορα τα ρουλεμαν θα σου κανει καποιο θορυβο
-
το ΣΕΤ δισκος - πλατο περιεχει και το ρουλεμαν. αρα λογικα πρεπει να εχει αλλαχτει.
η ντιζα ειναι καθαρη απο λασπες?
εφοσον σκληρηνε το πεταλι σου ή πεταλιερα θα είναι ή ντιζα. οτιδηποτε αφορα τα ρουλεμαν θα σου κανει καποιο θορυβο
Οσον αφορα την ντιζα δεν θυμαμαι αν ειναι καθαρη η οχι απο λασπες.
Οταν αλλαξα δισκο-πλατο αλλαξε και το ρουλεμαν.
Οσον αφορα τωρα τον θορυβο κανει ενα τριξιμο οταν παταω το συμπλεχτη.
Απο τι μπορει να ειναι ο θορυβος αυτος?
-
το ΣΕΤ δισκος - πλατο περιεχει και το ρουλεμαν. αρα λογικα πρεπει να εχει αλλαχτει.
η ντιζα ειναι καθαρη απο λασπες?
εφοσον σκληρηνε το πεταλι σου ή πεταλιερα θα είναι ή ντιζα. οτιδηποτε αφορα τα ρουλεμαν θα σου κανει καποιο θορυβο
Οσον αφορα την ντιζα δεν θυμαμαι αν ειναι καθαρη η οχι απο λασπες.
Οταν αλλαξα δισκο-πλατο αλλαξε και το ρουλεμαν.
Οσον αφορα τωρα τον θορυβο κανει ενα τριξιμο οταν παταω το συμπλεχτη.
Απο τι μπορει να ειναι ο θορυβος αυτος?
λογικα ντιζα, πριν την αλλαξεις μπορει να δοκιμασει ο μαστορας να την καθαρισει ριχνοντας μεσα wd-40 η κατι παρομοιο.
-
οταν το εκανε σε μενα ειχε κοπει η λαμαρινα στη πεταλιερα
ριξε μια καλη ματια ;)
-
οταν το εκανε σε μενα ειχε κοπει η λαμαρινα στη πεταλιερα
ριξε μια καλη ματια ;)
Η λαμαρινα αυτη φιλε μου που ακριβως βρισκεται στην πεταλιερα?
-
πισω απο τα πεταλ , στη βαση τους .
αν σκυψεις θα τη δεις. κοιτα τη προσεκτικα γιατι μπορει να μη φαινεται
με τη πρωτη ματια. παθων!!!
-
και γω για ντιζα λεω,αν και μια φορα μου εχει περιστραφη στον εαυτο του,ο αξονας του πεταλ στο βιταρα...
-
Σημερα το πρωι βαζοντας μπροστα το αμαξι για να παω σε μια δουλεια που ειχα το πενταλ του συμπλεκτη πετρα πατιοταν με παρα πολυ δυσκολια οποτε κατευθειαν στο συνεργειο για μια ακομη διαγνωση.
Το αμαξι σηκωθηκε ψηλα εβγαλε το μαυρο πλαστικο καπακι που ειναι στο σασμαν και εριξε μπολικο σπρευ μπας και στρωσει αλλα τιποτα.
Το πορισμα ειναι οτι αυριο θα μπει στο συνεργειο να κατεβει κατω το σασμαν για καθαρισμα μεσα γιατι το πιο πιθανον ειναι να εχει πιασει χωμα μεσα και να κανει ολη αυτη την ιστορια.
Για ακομα μια φορα ζηταω τα φωτα σας.
Ειναι δυνατον το σασμαν μεσα να εχει πιασει χωμα και να κανει ολη αυτη την ιστορια?
-
Σημερα το πρωι βαζοντας μπροστα το αμαξι για να παω σε μια δουλεια που ειχα το πενταλ του συμπλεκτη πετρα πατιοταν με παρα πολυ δυσκολια οποτε κατευθειαν στο συνεργειο για μια ακομη διαγνωση.
Το αμαξι σηκωθηκε ψηλα εβγαλε το μαυρο πλαστικο καπακι που ειναι στο σασμαν και εριξε μπολικο σπρευ μπας και στρωσει αλλα τιποτα.
Το πορισμα ειναι οτι αυριο θα μπει στο συνεργειο να κατεβει κατω το σασμαν για καθαρισμα μεσα γιατι το πιο πιθανον ειναι να εχει πιασει χωμα μεσα και να κανει ολη αυτη την ιστορια.
Για ακομα μια φορα ζηταω τα φωτα σας.
Ειναι δυνατον το σασμαν μεσα να εχει πιασει χωμα και να κανει ολη αυτη την ιστορια?
Γιατί δεν ξεκινάς με μια απλή αλλαγή ντίζας? το πολύ πολύ να χάσεις τα λεφτά της ντίζας, αλλά κ πάλι καλό θα έχεις κάνει στο αυτοκίνητό σου...
Πιστεύω όταν είχε πιάσει λάσπη το σασμάν (αλήθεια από που να μπει η λάσπη?) θα είχες σοβαρότερα προβλήματα.... για μένα ντίζα κ την πεταλιέρα που αναφέρουν οι υπόλοιποι... μήπως να έβλεπες κ άλλον μάστορα?
-
Γιατί δεν ξεκινάς με μια απλή αλλαγή ντίζας? το πολύ πολύ να χάσεις τα λεφτά της ντίζας, αλλά κ πάλι καλό θα έχεις κάνει στο αυτοκίνητό σου...
Την ντιζα την ειδε και ειναι οκ δεν εχει καποιο προβλημα.
-
Γιατί δεν ξεκινάς με μια απλή αλλαγή ντίζας? το πολύ πολύ να χάσεις τα λεφτά της ντίζας, αλλά κ πάλι καλό θα έχεις κάνει στο αυτοκίνητό σου...
Την ντιζα την ειδε και ειναι οκ δεν εχει καποιο προβλημα.
Πως την είδε την ντίζα? την έβγαλε κ την δοκίμασε με το χέρι?
-
Ξαναδιαβάζοντας το στόρυ σου, να σου βάλω μια φιτιλιά? μήπως το παλικάρι που σου άλλαξε δίσκο-πλατό, που σου κοίταξε την ντίζα κ που θέλει τώρα να σου κατεβάσει το σασμάν κάτι δεν έχει κάνει σωστά από την αρχή?
-
Πως την είδε την ντίζα? την έβγαλε κ την δοκίμασε με το χέρι?
Την ξεκουμπωσε με μια πενσα απο την βαση που την κραταει οταν πατας το συμπλεχτη και ο συμπλεχτης πηγαινε πισω με ανεση ενω τωρα θελει λιγακι πιο πολυ πιεση για να παει πισω.
-
Ξαναδιαβάζοντας το στόρυ σου, να σου βάλω μια φιτιλιά? μήπως το παλικάρι που σου άλλαξε δίσκο-πλατό, που σου κοίταξε την ντίζα κ που θέλει τώρα να σου κατεβάσει το σασμάν κάτι δεν έχει κάνει σωστά από την αρχή?
Δεν νομιζω γιατι ημουν μπροστα και οταν το κατεβασε για να βγαλει το παλιο δισκο-πλατο αλλα και οταν το ξανατοποθετησε πανω με το καινουργιο δισκο-πλατο.
-
Δεν πολύ κατάλαβα πως τέσταρε την ντίζα... φαντάζομαι ότι την ξεκούμπωσε από την μεριά του σασμάν κ πάταγε συμπλέκτη... τώρα για την αλλαγή που ήσουν μπροστά εσύ ξέρεις καλύτερα τι κατάλαβες κ τι όχι...
Γιατί δεν κάνεις μια απλή αλλαγή σε βαλβολίνες στο σασμάν να δεις σε τι κατάσταση θα βγουν? αν έχει χώμα, νερό κτλ σίγουρα κάτι θα δεις στις βαλβολίνες... στην τελική πάρε κ ένα φτηνό λάδι κ ρίχνε από την πάνω τάπα με την κάτω ανοιχτή να δεις τι παίζει.... Μου φαίνεται υπερβολικό το να κατεβάσεις σασμάν χωρίς να έχεις αποδείξει πως οι ενδείξεις που έχεις είναι αληθινές...
-
Το αμαξι μπηκε σημερα το πρωι για εξεταση.
Κατεβηκε το σασμαν κατω και διαπιστωθηκε οτι το προβλημα ηταν στο ρουλεμαν και στο πλατο.
Το ρουλεμαν που μπαινει στην θεση που κουμπωνει η ντιζα ειχε κολλησει με αποτελεσμα οταν παταγα στο συμπλεκτη για να βαλω ταχυτητα το ρουλεμαν δεν εκανε επιστροφη οπως πρεπει κανονικα με αποτελεσμα τα χτενια απο το πλατο να πεταχτουν εξω ευτυχως ο δισκος δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα και ειχε αρκετα ψωμια ακομα.
Αλλα επειδη ρουλεμαν και πλατο δεν πηγαινουν χωριστα οποτε αλλαχτηκε ξανα δισκο-πλατο πιο ενισχυμενο απο το μαμα αλλα και ντιζα συμπλεχτη για να εχω το κεφαλι μου υσηχο.
Την ντιζα την αλλαξα για να εχω το κεφαλι μου υσηχο και να μην παραδωσει πνευμα και με αφησει στα κρυα του λουτρου.
Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι απο την στιγμη που παω σε λασπες και τα σχετικα καλο ειναι να φτιαξω μια ποδια να καλυψω το σασμαν για να μην εχω παλι το ιδιο προβλημα αργοτερα.
-
αν μπεις σε βαθια λεπτορευστη λασπη,η ποδια δεν κανει τιποτα.
αυτο που εχεις να κανεις ειναι μετα απο τετοια περιπτωση,να παρεις εναν λεπτο ευκαμπτο σωληνα νερου και να το βαζεις μεσα απο το δυχαλο και να το ξεπλενεις καλα.
μετα ριχνεις και λιγο wd-40 επανω στο ρουλεμαν και εισαι κυριος!!
-
αυτο που εχεις να κανεις ειναι μετα απο τετοια περιπτωση,να παρεις εναν λεπτο ευκαμπτο σωληνα νερου και να το βαζεις μεσα απο το δυχαλο και να το ξεπλενεις καλα.
μετα ριχνεις και λιγο wd-40 επανω στο ρουλεμαν και εισαι κυριος!!
Μπορεις να μου το εξηγησεις λιγακι πιο αναλυτικα αυτο φιλε μου?
-
φυσικα και μπορω!
παιρνεις ενα σωληνα νερου τον οποιο τον συνδεεις στο νερο.
καλο ειναι να ειναι ο σωληνας,αν ειναι δυνατον και πιο στενος απο το κανονικο.πχ 1/4'' αντι για 1/2''.
πεφτεις απο κατω,τραβας λαστιχο που ειναι επανω στο δυχαλο το συμπλεκτη(πανευκολο),βαζεις μεσα στην τρυπα το λαστιχο με το νερο και ανοιγεις την βρυση.το κουνας οσο μπορεις για να πλυθει ολο καλα.
οταν δεις οτι το νερο βγαινει καθαρο,σταματας.
αν δεν το εχεις κανει,θα βγει ποοοοοοοοολυ βρωμα απ μεσα,ειδηκα αν συνηθηζεις να το κανεις λασπο-υποβρυχιο. lol
μετα ριξε και λιγο σπρευ επανω στο ρουλεμαν που σπρωχνει το δυχαλο και τελος!!!
-
πεφτεις απο κατω,τραβας λαστιχο που ειναι επανω στο δυχαλο το συμπλεκτη(πανευκολο),βαζεις μεσα στην τρυπα το λαστιχο με το νερο και ανοιγεις την βρυση.το κουνας οσο μπορεις για να πλυθει ολο καλα.
οταν δεις οτι το νερο βγαινει καθαρο,σταματας.
αν δεν το εχεις κανει,θα βγει ποοοοοοοοολυ βρωμα απ μεσα,ειδηκα αν συνηθηζεις να το κανεις λασπο-υποβρυχιο. lol
μετα ριξε και λιγο σπρευ επανω στο ρουλεμαν που σπρωχνει το δυχαλο και τελος!!!
Αν καταλαβα καλα εννοεις να βγαλω το μαυρο πλαστικο καπακι που ειναι πανω στο σασμαν που καλυπτει το διχαλο και να βαλω εκει μεσα στο λαστιχο??
Δεν υπαρχει προβλημα αν πεσει νερο καθως θα το καθαριζω πανω στο δισκο-πλατο??
-
Τώρα εγώ γιατί πιστεύω ότι δεν φταίει το λασπόλουτρο? αν ήταν έτσι, οι γνωστοί "κανίβαλοι" της παρέας θα ήθελαν ένα σετάκι κάθε φορά που βγαίνουν βόλτα. κ σιγά μην κάθονται κάθε φορά να πλένουν έτσι το δίσκο-πλατό (αν κ δεν είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τόσο νερό, είτε με το ρουλεμάν του δίσκου είτε μην περάσει σε κανά σασμάν ή βολάν το νερό)
για μένα ή έχει σκιστεί η φούσκα κ πήρε λάσπη (εγώ σε καμία αλλαγή δεν έχω βρει χώμα μέσα) ή λάθος τοποθέτηση ή ελαττωματικό σετ...
-
δηλαδη εσυ πιστευεις οτι το ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ θα κανει κακο αντι της λασπης που εχει μεσα και χωμα;
στο ρουλεμαν;
η λασπη εκει που παει δεν κανει κακο;
εγω το εχω κανει...δεν ξερω ποσες φορες στο βιταρα που ειχε καινουργιο δισκο πλατο και μετα απο 2 μηνες ''μπανια'' στην λασπη αρχισε να βουιζει,και 2 χρονια μετα,με αυτον τον τροπο το βουητο ηταν στα ιδια επιπεδα.
ο καθενας μας προτεινη,και οι υπολοιποι αποφασιζουν.
υγ.δεν ειπα οτι η ζημια προηλθε απο αυτο,αλλα προτεινα εναν τροπο συντηρισης που σε εμενα εχει δουλεψει.
ολα εκει κατω ειναι στεγανα.
αν δεν ειναι θα το δεις και στης βαλβολινες που συμαινει προβλημα.
και παλι ομως καλυτερα νερο,παρα λασπη.
-
δηλαδη εσυ πιστευεις οτι το ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ θα κανει κακο αντι της λασπης που εχει μεσα και χωμα;
στο ρουλεμαν;
η λασπη εκει που παει δεν κανει κακο;
εγω το εχω κανει...δεν ξερω ποσες φορες στο βιταρα που ειχε καινουργιο δισκο πλατο και μετα απο 2 μηνες ''μπανια'' στην λασπη αρχισε να βουιζει,και 2 χρονια μετα,με αυτον τον τροπο το βουητο ηταν στα ιδια επιπεδα.
ο καθενας μας προτεινη,και οι υπολοιποι αποφασιζουν.
υγ.δεν ειπα οτι η ζημια προηλθε απο αυτο,αλλα προτεινα εναν τροπο συντηρισης που σε εμενα εχει δουλεψει.
ολα εκει κατω ειναι στεγανα.
αν δεν ειναι θα το δεις και στης βαλβολινες που συμαινει προβλημα.
και παλι ομως καλυτερα νερο,παρα λασπη.
λέω πως εκεί θα πρέπει να είναι στεγανά. άρα η λύση είναι να δει από που μπαίνει νερό. άρα αν η φούσκα δεν είναι σκισμένη ώστε να πάρει από εκεί, το πρόβλημα δεν ήταν η λάσπη ;) το ότι κόλλησε το ρουλεμάν δεν σημαίνει λάσπη απαραίτητα (αλήθεια το είδες? )
εγώ θα φοβόμουν να ρίξω νερό... καλύτερα δίσκο πλατό χαλασμένο από λασπη, παρά νερά στις βαλβολίνες. άρα καλύτερα να δούμε από που μπαίνουν οι λάσπες κ να διορθώσουμε αυτό...
-
Στεγανα δεν μπορει να ειναι, γιατι δεν ειναι υποβρυχιο, εχει ενα γωνιακο λαμαρινακι της πλακας οπως τα περισσοτερα σασμαν,και τα πλαστικο καλυμα επισης της πλακας στην εισοδο της ντιζας του συμπλεκτη, απο αυτα τα δυο σημεια μπαινει λασπονερο και οταν στεγνωνει,
η χελωνα του σασμαν ειναι γεματη απο το χωμα που μενει.
Η μεθοδος "αποκαταστασης" που προτεινει ο extractor ειναι η απολυτως ενδεδυγμενη για τον καθαρισμο του διχαλου κλπ, μετα απο "σοβαρα" λασπολουτρα.
Νερο να εισχωρησει μεσα στο σασμαν δεν παιζει ουτε μια στο 1000000, ακομα και αν το ρουλμαν της μπριζ -ντιρεκτ χανει λιγο, παλι δεν περναει νερο.
-
οκ πάσο.. αν το έχετε δοκιμάσει :)
-
Παιδια σας ευχαριστω παρα πολυ ολους σας για τις απαντησεις αλλα και για τις γνωμες σας.
Νομιζω παντως οτι το πιο σωστο ειναι να βρεθουμε μια μερα πχ για ενα καφε να τα πουμε αλλα και να δουμε τι μπορουμε να κανουμε για αυτο το θεμα.
Δεν ξερω αν συμφωνειτε μαζι μου.
-
για μένα ή έχει σκιστεί η φούσκα κ πήρε λάσπη (εγώ σε καμία αλλαγή δεν έχω βρει χώμα μέσα) ή λάθος τοποθέτηση ή ελαττωματικό σετ...
Ποια φουσκα λες και που ακριβως ειναι αυτη φιλε μου?
Οσον αφορα το ελαττωματικο σετ τους το ειπα και μου ειπαν οτι αν ηταν ελαττωματικο γιατι στο εμφανισε μετα απο 7.000χλμ και δεν στο εμφανισε πιο νωρις.
Αυτη ηταν η απαντηση που πηρα απο τον μαστορα.
-
το λάστιχο που αναφέρει ο extractor λέω....
εσύ έκανες τίποτα βάρβαρα λασπόλουτρα αυτά τα 7000 ΚΜ? το είδες ότι ήταν λασπωμένο?
-
εσύ έκανες τίποτα βάρβαρα λασπόλουτρα αυτά τα 7000 ΚΜ? το είδες ότι ήταν λασπωμένο?
Μπα οχι κατι ιδιαιτερο.
3-4 φορες μονο στην παιδικη χαρα ειχα παει μονο μεσα σε αυτα τα 7.000χλμ και οταν γυρναγα σπιτι την αλλη μερα καλο πλυσιμο απο κατω με το πιεστικο αλλιως σε πλυντηριο για να γινει καλυτερη δουλεια.
-
εγώ ξαναλέω. αν ήταν τόσο εύκολο να πάρει λάσπες, οι υπόλοιποι δεν θα προλάβαιναν να αλλάζουν... γνώμη μου!
-
τα μπανια και η συχνοτητα ειναι κατι σχετικο για το καθενα μας.
προσωπικα δεν ειναι λιγες οι φορες που ειχα κατσει σε παχια λασπη για τοση ωρα ωστε να μου μπει η λασπη μεσα στην καμπινα.
βολτες εγω πηγαινα αν οχι 2 σιγουρα 1 την εβδομαδα.
στην τελικη ας κανει οποιος θελει ενα πειραμα.
μπορει να βαλει το λαστιχο και αν βγει βρωμικο...
-
τα μπανια και η συχνοτητα ειναι κατι σχετικο για το καθενα μας.
προσωπικα δεν ειναι λιγες οι φορες που ειχα κατσει σε παχια λασπη για τοση ωρα ωστε να μου μπει η λασπη μεσα στην καμπινα.
βολτες εγω πηγαινα αν οχι 2 σιγουρα 1 την εβδομαδα.
στην τελικη ας κανει οποιος θελει ενα πειραμα.
μπορει να βαλει το λαστιχο και αν βγει βρωμικο...
φίλε extractor δεν είναι ότι διαφωνώ με αυτά που λες. αλλά ο μάστορας του Σταύρου από τη αρχή δεν μου έχει "κάτσει" καλά από τα λεγόμενά του (όπως τα μεταφέρει ο ίδιος Σταύρος), γι αυτό κ οι πολλές ερωτήσεις μου κ ο αντίλογος ως προς αυτά που λες... για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν πείθομαι ότι έγινε λόγω λάσπης... πες με περίεργο αλλά από την αρχή ο άλλος έχει φαγωθεί να κατεβάσει το σασμάν χωρίς να βεβαιωθεί ότι είναι αυτό... δεν είπε ας κατεβάσουμε πρώτα μόνο δίσκο-πλατό κ βλέπουμε, ή ας δούμε πρώτα πως θα βγουν οι βαλβολίνες κ βλέπουμε... με πιάνεις???? (εκτός αν με το "σασμάν" που λέει ο Σταύρος δεν εννοεί κυριολεκτικά το σασμάν, Σταύρο συγνώμη δεν έχω σκοπό να σε θίξω αλλά δεν γνωρίζω σε τι επίπεδο είναι οι γνώσεις σου στα μηχανολογικά)
κατά τα άλλα, extractor είμαι σίγουρος ότι έχεις κάνει άπειρα παραπάνω λασπόλουτρα από μένα κ το σύστημα που προτείνεις είναι δοκιμασμένο... εξέφρασα την αμφιβολία μου,μου απαντήθηκε , πείστηκα.... για την συγκεκριμένη περίπτωση όμως εγώ δεν έχω πειστεί (κ ποιος είσαι εσύ ρε μεγάλε που πρέπει να σε πείσουμε? Σωστό κ αυτό ! lol lol lol)
-
φιλε μου δεν προσπαθω να σε πεισω.μια πατεντα που ειχα δοκιμασει ανεφερα και απο κει και μετα ο καθεις οτι καταλαβαινει.
δεν το μπλεκω τοσο με την υποθεση.
παιζει παντα και η αστοχια υλικου ή η μη αλλαγη του ρουλεμαν και ας ειναι μεσα στην συσκευασια.
στην δικη μου περιπτωση σε ενα hyundai που ειχα και το διαπυστωσα,η δικαιολογια ηταν οτι το...ξεχασε...
-
φιλε μου δεν προσπαθω να σε πεισω.μια πατεντα που ειχα δοκιμασει ανεφερα και απο κει και μετα ο καθεις οτι καταλαβαινει.
δεν το μπλεκω τοσο με την υποθεση.
παιζει παντα και η αστοχια υλικου ή η μη αλλαγη του ρουλεμαν και ας ειναι μεσα στην συσκευασια.
στην δικη μου περιπτωση σε ενα hyundai που ειχα και το διαπυστωσα,η δικαιολογια ηταν οτι το...ξεχασε...
ακριβώς το ίδιο λέμε... η πρακτική σου, εφόσον είναι κ δοκιμασμένη, πολύ καλή....
η συγκεκριμένη περίπτωση μου θυμίζει το hyundai σου ;)