jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Ηλεκτρολογικά, Ηλεκτρονικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: sokrates στις Μάρτιος 29, 2011, 13:22
-
Μέσα στο πενταήμερο που πέρασε πρόλαβα και έκανα και μία ανάβαση στο Παγγαίο όρος.
Κατά την άνοδο και λίγο πριν φτάσω στην κορυφή (1800μ υψομετρο), από εκεί που είχα 1/4 παρα κάτι, ξαφνικά όχι μόνο άναψε λαμπάκι αλλά και ο δείκτης πήγε στην ίδια θέση που θα ήταν σβηστός ο διακόπτης!! Σκέφτηκα ξαφνικά για διαρροή. Μετά μου πέρασε από το μυαλό μπας και το 2WL καταβροχθίζει πολύ περισσότερο από το 4WL.
Το ξέρω και βλακεία μου που δεν είχα φουλάρει όπως και ότι ήμουν μόνος, αλλά ξαφνικά μία χαλαρή βόλτα μετατράπηκε σε εφιάλτη 0_21 0_21
Αφού έφτασα στις κεραίες πάνω από το χιονοδρομικό (πολύ κρύο λέμε), άρχισα την κατάβαση με νεκρό και φρένα snow2 Το κοντινότερο πρατήριο agr ήταν περίπου 25km και ο δρόμος δεν ήταν πάντα κατηφόρα..
Τελικά τα κατάφερε ο jimnakos. Στο φουλάρισμα έβαλα 38,5lt μέχρι τάπα.
Συνολικά από την στιγμή που άναψε έκανα 8km ανηφόρα 2WL και 25km νεκρό και 4τες ή 5τες.
Αναρρωτιέμαι όταν ανάβει το λαμπάκι πόσα λίτρα να έχει ακόμα μέσα? ???
Έχει κανείς παρόμοια ανωμαλία? ???
-
Λάθος σου που κατέβαινες με νεκρά!Καλύτερα να είχες μια ταχύτητα ,όσο μπορούσες μεγαλύτερη.Το αυτοκίνητο με νεκρά καίει πιο πολύ από ότι με ταχύτητα.
-
Λάθος σου που κατέβαινες με νεκρά!Καλύτερα να είχες μια ταχύτητα ,όσο μπορούσες μεγαλύτερη.Το αυτοκίνητο με νεκρά καίει πιο πολύ από ότι με ταχύτητα.
Δεν το ήξερα αυτό! Με κοινή λογική σκέφτηκα καλύτερα 1000rpm παρά 2000rpm...
-
Δε ψεκάζει παραπάνω στις 2000... Ψεκάζει όσο λέει ο εγκέφαλος, που πέρνει σήμα από τον αισθητήρα της πεταλούδας (πόσο γκάζι πατάς)... Αν πάει να πέσει από το ρελαντί (800-900) τότε ψεκάζει περισσότερο, και δίνει και ένα τσακ στη πεταλούδα.... Αν πας κατηφόρα με ταχύτητα στις 2000, χωρίς να πατάς γκάζι, κόβει τελείως το injection γιατί δεν χρειάζεται να κρατήσει το ρελαντί......
Επίσης δουλεύει καλύτερα η αντλία του υδραυλικού τιμονιού, καθώς επίσης και το σεβρόφρενο.... Δοκίμασέ τα στο ρελαντί και με στροφές, και θα καταλάβεις τη διαφορά...
-
το 2WL καταβροχθίζει πολύ περισσότερο από το 4WL.
τι είνα αυτά?? ???
-
το 2WL καταβροχθίζει πολύ περισσότερο από το 4WL.
τι είνα αυτά?? ???
2WL = κοντά μόνο πίσω
4WL = κοντά κ 4χ4
-
Τελικά το λαμπάκι στα πόσα λίτρα ανάβει, έχει παρατηρήσει κανείς? Μου φαίνεται ότι δεν το γράφει το manual.
-
Εγώ ξέρω ότι όταν πάει στο κόκκινο έχεις περίπου άλλα 50 χλμ.Το λαμπάκι ανάβει πιο κάτω σωστά??Έτσι όπως το υπολογίζω να μην είναι γύρω στα 10-20 χλμ??
-
Το θέμα δεν είναι πόσα χιλιόμετρα σου μένουν αλλά πόσα λίτρα έχει μέσα.
Γιατί αν τα κάνεις βουνό 4WL ή εθνική με 5η και 80 km/h ή Αθήνα κέντρο διαφέρει το 50km στον καθένα μας.
p.s. Αν τα κάνει ο jimever δεν θα του φτάσουν ούτε την μίζα να γυρίσει ha ha ha
-
Τελικά το λαμπάκι στα πόσα λίτρα ανάβει, έχει παρατηρήσει κανείς?
Στα 35. Μένουν άλλα 5.
-
p.s. Αν τα κάνει ο jimever δεν θα του φτάσουν ούτε την μίζα να γυρίσει ha ha ha
>8537< >8537< >8537<
-
Καλησπερα παιδια.
Σορρυ αν θα βγω off-topic.
Το jimny μοντελο του 2004 εχει ενδεικτικη λυχνια βενζινης η οχι?
-
Καλησπερα παιδια.
Σορρυ αν θα βγω off-topic.
Το jimny μοντελο του 2004 εχει ενδεικτικη λυχνια βενζινης η οχι?
Όχι... από το facelift κ μετά έχουν...
-
Όχι... από το facelift κ μετά έχουν...
Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου για την αμεση απαντηση που μου εδωσες.
-
Τελικά το λαμπάκι στα πόσα λίτρα ανάβει, έχει παρατηρήσει κανείς?
Στα 35. Μένουν άλλα 5.
Τοσα ειναι. οταν σου μεινουν 5 λιτρα αναβει το λαμπακι (στο VVT τουλαχιστων)