jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasos στις Μάρτιος 01, 2011, 12:29
-
Μήπως ξέρει κανένας συνφορουμίστας αν κυκλοφορούν στην αγορά τέτοια γρανάζια για jimny του 2005 VVT με κουμπάκια??
ευχαριστώ,
-
Μήπως ξέρει κανένας συνφορουμίστας αν κυκλοφορούν στην αγορά τέτοια γρανάζια για jimny του 2005 VVT με κουμπάκια??
ευχαριστώ,
φυσικα :)
***************************************************************************************
new reduction gearset for the VVT and diesel Jimny models (2005-onward) is now available!
Our gearset fits the new Jimny electronic transfer cases without any modification, is available both in 20% and 27% reduction over standard gearing (plese specify the required ratio in the order) and is covered by a 2 year warranty valid also for use in competitions.
******************************************************************************************
το μυνημα ειναι απο το 2009 οποτε λογικα η τιμη δε ξερω αν ισχυει και την εσβησα. εγκυκλοπαιδικα να ξερεις, ζηταγε τοτε 750 ευρω.
http://www.trialjimny.com/intro.html (http://www.trialjimny.com/intro.html)
-
Ευχαριστώ φίλε,Μήπως ξέρεις ποιά είναι η σχέση του VVT??
Θα έχω μείωση και όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς τετρακίνηση??
απλά αντικαθηστούν τα εργοστασιακά γρανάζια ή θα χρειαστή και κάποια μετατροπή??
Μήπως τα έχει δοκιμάσει κανείς??
-
Θα έχω μείωση και όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς τετρακίνηση??
Ναι, κονταίνουν μακριά-κοντά το ίδιο...
-
Δηλαδή θα έχω μείωση στην τελική ταχύτητα,έτσι δεν είναι??
-
Αν φοράς τα λάστιχα-τέρατα που βλέπω στη φωτογραφία σου, μάλλον θα βελτιώσεις την τελική σου (πιστεύω ότι θα έχεις καιρό να δεις πάνω από 140).
Αυτό που πρακτικά θα σου συμβαίνει είναι ότι θα έχεις περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα.
-
Βασικά αυτό θέλω,αυτά που έχω επάνω τώρα είναι 235/75R15 ,και έχω και ακόμα μία τετράδα 275/60R15.Mε αυτό ποθ μου αναφέρεις δηλαδή,σε μια ανηφόρα π.χ τώρα βγένω με την 3η γύρω στα 75χλμ,όταν μπούν τα γρανάζια θα βγένω με την 4η με περισσότερα χλμ??
βασικά έγω θέλω αυτά τα γρανάζια για να μην ζόριζεται υπερβολικά το αυτοκίνητο πάνω σε ανηφόρες και αναβάσεις.θα με βοηθήσουν αυτά τα γρανάζια??
-
Βασικά αυτό θέλω,αυτά που έχω επάνω τώρα είναι 235/75R15 ,και έχω και ακόμα μία τετράδα 275/60R15.Mε αυτό ποθ μου αναφέρεις δηλαδή,σε μια ανηφόρα π.χ τώρα βγένω με την 3η γύρω στα 75χλμ,όταν μπούν τα γρανάζια θα βγένω με την 4η με περισσότερα χλμ??
βασικά έγω θέλω αυτά τα γρανάζια για να μην ζόριζεται υπερβολικά το αυτοκίνητο πάνω σε ανηφόρες και αναβάσεις.θα με βοηθήσουν αυτά τα γρανάζια??
Σε καμία περίπτωση... Με πόσες στροφές ανεβαίνεις με 3η κ 75? σκέψου ότι για να πηγαίνεις πάλι με 75 θα έχεις περισσότερες στροφές... σε παίρνει ή θα βαράς κόφτες κ θα αναγκαστείς να βάλεις 4η? κ αν βάλεις 4η θα έχει δύναμη ή θα κρεμάσει???
-
Μια χαρα θα σε βοηθησουν αλλα θα εχεις παραπανω στροφες.
Η τιμη τους ειναι 650ε. Βεβαια υπαρχει κ κατι αλλο made in Greece patent, το ειχαν κανει τα παιδια απο τα γρεβενα,
για vvt εδινε μειωση 16% κ 22%. Το ειχε κ ο nick απο το φορουμ μας, αλλα το εχει δωσει το jimny πλεον.
Αν δεν βαριεσαι ριξε μια ματια στα μηχανολογικα και στο θεμα <<κοντυματα>>. Καπου το αναφερει.
-
νομιζω και ο νταγκας(λαρισα) κατι εχει γυρω στα 400 ευρω.
παντως το κοντημα με αυτα τα λαστιχα επιβαλλεται!
-
Βασικά αυτό θέλω,αυτά που έχω επάνω τώρα είναι 235/75R15 ,και έχω και ακόμα μία τετράδα 275/60R15.Mε αυτό ποθ μου αναφέρεις δηλαδή,σε μια ανηφόρα π.χ τώρα βγένω με την 3η γύρω στα 75χλμ,όταν μπούν τα γρανάζια θα βγένω με την 4η με περισσότερα χλμ??
βασικά έγω θέλω αυτά τα γρανάζια για να μην ζόριζεται υπερβολικά το αυτοκίνητο πάνω σε ανηφόρες και αναβάσεις.θα με βοηθήσουν αυτά τα γρανάζια??
Σε καμία περίπτωση... Με πόσες στροφές ανεβαίνεις με 3η κ 75? σκέψου ότι για να πηγαίνεις πάλι με 75 θα έχεις περισσότερες στροφές... σε παίρνει ή θα βαράς κόφτες κ θα αναγκαστείς να βάλεις 4η? κ αν βάλεις 4η θα έχει δύναμη ή θα κρεμάσει???
Ναι φίλε μου ,όμως θα μπορώ να βγένω λογικά με την 4η 80χλμ για να μην ζοριζεται το αμάξι για παραδειγμα,έτσι δεν είναι??
-
θα το μελετήσω πολύ το θεμα προτού τα αγοράσω.να ακούσω και καμιά γνώμη για αξιοπιστία,φθορές κλπ
-
Βασικά αυτό θέλω,αυτά που έχω επάνω τώρα είναι 235/75R15 ,και έχω και ακόμα μία τετράδα 275/60R15.Mε αυτό ποθ μου αναφέρεις δηλαδή,σε μια ανηφόρα π.χ τώρα βγένω με την 3η γύρω στα 75χλμ,όταν μπούν τα γρανάζια θα βγένω με την 4η με περισσότερα χλμ??
βασικά έγω θέλω αυτά τα γρανάζια για να μην ζόριζεται υπερβολικά το αυτοκίνητο πάνω σε ανηφόρες και αναβάσεις.θα με βοηθήσουν αυτά τα γρανάζια??
Σε καμία περίπτωση... Με πόσες στροφές ανεβαίνεις με 3η κ 75? σκέψου ότι για να πηγαίνεις πάλι με 75 θα έχεις περισσότερες στροφές... σε παίρνει ή θα βαράς κόφτες κ θα αναγκαστείς να βάλεις 4η? κ αν βάλεις 4η θα έχει δύναμη ή θα κρεμάσει???
Ναι φίλε μου ,όμως θα μπορώ να βγένω λογικά με την 4η 80χλμ για να μην ζοριζεται το αμάξι για παραδειγμα,έτσι δεν είναι??
Δεν μπορώ να στο πω με σιγουριά... κάτσε μπας κ το δει ο Σπύρος (Sav), το έχει το θέμα με τις μειώσεις, κάνει κ καλές μαθηματικές πράξεις lol , κ στα βγάζει ακριβώς...
Όπως είπαν κ τα παιδιά, επιβάλλεται το κόντεμα, αλλά να ξέρεις τι περιμένεις σαν αποτέλεσμα... γνώμη μου είναι ότι παραπάνω χιλιόμετρα δεν πρόκειται να δεις... με όσα πας θα πηγαίνεις στην καλύτερη, αλλά πιο άνετα, πιο γρήγορα, πιο ξεκούραστα... σε σχέση με όπως είσαι τώρα εννοείται....
-
Δηλαδη φίλε verse για να καταλάβω ,αυτό το γρανάζι θα μου κοντήνει τις ταχύτητες και την τελική ταχύτητά??
για παραδειγμα η 2α με 3000 στροφές πιάνει 45χλμ με το παλιό γραναζι,με αυτό θα πίανει 45χλμ στισ 4500 στροφές.?
συγνώμη για τισ πολλές ερωτήσεις αλλά δεν κατέχω και πολλά από αυτό το θέμα.
-
Δηλαδη φίλε verse για να καταλάβω ,αυτό το γρανάζι θα μου κοντήνει τις ταχύτητες και την τελική ταχύτητά??
για παραδειγμα η 2α με 3000 στροφές πιάνει 45χλμ με το παλιό γραναζι,με αυτό θα πίανει 45χλμ στισ 4500 στροφές.?
συγνώμη για τισ πολλές ερωτήσεις αλλά δεν κατέχω και πολλά από αυτό το θέμα.
Ούτε εγώ το κατέχω το θέμα αδελφέ... για το μοτερικό κομμάτι που κάπως το ξέρω σου λέω.... Αν πχ είχες με 5η 140km/h και 5500rpm, τώρα τα ίδια km//h θα έχεις αλλά με 6φεύγα rpm... Άρα ίδια τελική, γιατί κ να μπορέσει το σασμάν πλέον να σου δώσει κ την τελευταία σταγόνα από το μοτέρ σου, αρχίζεις κ μένεις από στροφές, δηλ θα χτυπήσεις κόφτη. Άρα δεν θα δεις παραπάνω τελική, στην καλύτερη να έχεις την ίδια σε μεγαλύτερες στροφές (μετά θα πιάσεις κόφτη)... μέχρι πόσες στροφές πιάνεις με 4η κ 5η κ τι KM?
ακριβώς όπως το λες θα γίνει... αλλά τα νούμερα των στροφών είναι τυχαία... εγώ δεν ξέρω να σου πω πόσες στροφές παραπάνω θα είσαι... απλά σου λέω μην περιμένεις να δεις παραπάνω τελική... θα νιώσεις δύναμη παραπάνω αλλά όχι τελικές...
Να στο πω διαφορετικά πως θα νιώσεις, όπως όταν προσπαθείς να ανέβεις μια μεγάααααλη ανηφόρα με μακριά, έχεις μια πρώτη κοντά στις 4-5000rpm. πας να ανέβεις την ίδια ανηφόρα με κοντά αλλά τώρα έχεις 2α με 3-4000 rpm, κάπως έτσι θα είναι η διαφορά μεταξύ παλιού κ καινούριου γραναζιού...
Ξαναλέω, δεν έχω αλλάξει γρανάζια, δεν έχω καμία προσωπική εμπειρία, απλά γνωρίζω πως μπορεί να αποδώσει ένα μοτέρ... κ επειδή ανέφερες κάτι για τελικές, γι αυτό σου λέω τα παραπάνω... δύναμη θα δεις, ζωντάνια, ενδεχομένως μια σχέση πάνω, αλλά τελική όχι γιατί δεν έχουμε μεγάλο εύρος στροφών ανεκμετάλλευτες (στροφές του κινητήρα δηλ που να μην μπορούμε να τις πιάσουμε λόγω σασμάν)
Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός κ να μην σε μπερδεύω χειρότερα... κ όπως είπαν, σίγουρα με αυτά τα λάστιχα θες μείωση...
-
εμενα για παραδειγμα που ειναι το παλιο jimny με το λεβιε για την τετρακινηση,
εβαλα βοηθητικο απο 410.(μειωση 12%)
Με 215-75-15 ειχα 110χλμ με 4300στρ. Παντου το αμαξι σηκωνε ολες τις ταχυτητες με πατημα του γκαζιου κ χωρις κατεβασμα.
Με την ιδια διασταση με το μαμα κιβωτιο ειχα 3700στρ κ 130χλμ ψωφιο ομως κ συνεχεια κατεβαζα ταχυτητα για να εχω δυναμη.
Τωρα με 235-75-15 εχω 110χλμ με 4000στρ. Παλι εχω παραπανω δυναμη με πατημα του γκαζιου κ τραβαει-παει καλυτερα.
Μονο τα κοντα δεν με καλυπτουν.Ειναι λιγο το -12% κ μαλλον θα παω σε μειωτηρες 4.16 που τα γρηγορα ειναι το ιδιο αλλα τα κοντα -80%
-
Πάνο γράφαμε μαζί μάλλον....
από ότι καταλαβαίνω, η καταγραφή της εμπειρίας σου, με αυτά που γράφω συμπίπτουν...
Μια λεπτομέρεια μόνο, με μαμά διαστάσεις κ με τα τέρατα που φοράτε, τα KM στο κοντέρ δεν είναι ίδια!!!!
Με 215/75/15 που φορούσα κάποτε, GPS κ κοντέρ ήταν ακριβώς τα ίδια...
Οπότε, όταν κάνετε τέτοιες δοκιμές, μην βγαίνουν λανθασμένα συμπεράσματα, έχοντας ως δεδομένο λανθασμένα δεδομένα (λάθος ένδειξη στο κοντέρ)
-
Αποκλιση υπαρχει μονο μετα τα 110χλμ, μετρημενο με gps.
Και η διαφορα ειναι μικρη.
Vaso για μενα καλυτερα να βαλεις βοηθητικο απο 413 με μειωτηρες 4.16.
Το κοστος θα ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το να βαλεις μονο γραναζια, αλλα δεν θα το μετανιωσεις.
Ενδεικτικα: βοηθητικο 413, 200ε με 300ε
κομπλε κιτ τοποθετησης βοηθητικου με βασεις,γραναζι για χλμ με βαση του 250e
(http://offroad-armory.com/images/BIG%20IMAGES/JTB001-LG.jpg)
μειωτηρες 4.16, 420ε
2 κεντρικοι samurai, 200ε
Συνολο 1200ε περιπου. Αλλα ξεμπερδευεις με αυτο το θεμα.
-
Φίλε verse δεν σου λέω εγώ ότι θα έχω περισότερη τελική,το καταλαβαίνω ότι θα έχω μείωση,αλλα δεν θέλω πχ με την 5η στους κόφτες να έχω τελική 110χλμ.η trialjimny βγάζει 3 μειώσεις,20-27-35% ποιά θα είναι η ειδανικότερη λύση για την περίπτωση μου??φίλε panos d εγώ έχω το jimny με τα κουμπάκια γιαυτό και θα πάω για γρανάζια.
-
Φίλε verse δεν σου λέω εγώ ότι θα έχω περισότερη τελική,το καταλαβαίνω ότι θα έχω μείωση,αλλα δεν θέλω πχ με την 5η στους κόφτες να έχω τελική 110χλμ.η trialjimny βγάζει 3 μειώσεις,20-27-35% ποιά θα είναι η ειδανικότερη λύση για την περίπτωση μου??φίλε panos d εγώ έχω το jimny με τα κουμπάκια γιαυτό και θα πάω για γρανάζια.
Εφόσον κατάλαβες τι θέλω να σου πω, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, γιατί δεν ξέρω... οι πιο έμπειροι παρακαλώ...
ΥΓ: νομίζω κάτι έχει γραφτεί ότι έχει βγάλει η Protrack για μείωση για κουμπάκια...
-
δεν χρειαζεται. Και στο δικο σου μπαινει βοηθητικο.
Η τρυπα για το λεβιε υπαρχει κατω απο την μοκετα οπως στο δικο μας.
Απλα ακυρωνεις τα κουμπια για το 4χ4 απο την πλεξουδα κ θα το εχεις με τον λεβιε.
Αν παλι θελεις να πας για γραναζια, το -35 ειναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολυ κοντο.
Το -27% ειναι παλι πολυ κοντο.
Αν κανεις κ πολλα χιλιομετρα στον δρομο μονο το -20% θα σου κανει. Τα αλλα 2 θα σε παιδεψουν πολυ κ ειναι για μεγαλυτερης
διαμετρου ελαστικα.
Στην Θασο ειναι ενα jimny με μειωτηρα στο μαμα κιβωτιο -25% κ εχω μαθει οτι εχει παρα πολυ καλες εντυπωσεις αλλα με 31'' λαστιχα.
Οποτε βγαλε τα συμπερασματα σου για το ποιο σετ πρεπει να επιλεξεις.
Στην ιδια τιμη εχει κ ο αμοργιανος γραναζια αλλα δεν ξερω αν κανουν στο vvt , κανε του ενα τηλ να μαθεις.
http://protrack.gr/proionta/suzuki/adm-menu/jimny/105-jimny-gears.html
-
φίλε panos d ο amorgianos μόνο για το πρό vvt μοντέλο έχει αν δεν κάνω λαθος.και ο ιταλός παρέχει και 2 χρόνια εγγύηση.απο θέμα οικονομίας τι λεεί.?
-
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
87 87 87 87 87 87 87 87 87 87 87 87 87
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Οικονομια???????????
Τι ειναι αυτο?
Υπολογισε οτι αν τωρα καις οσο κ εγω δλδ περιπου 10 με 12 λτ/100χλμ να ανεβει λιγο ακομα γτ θα δουλευει σε μεγαλυτερες στροφες
ο κινητηρας.
-
Δεν πειράζει .φτάνει να είναι πιό δυνατό το αυτοκίνητο.θα νιώσω κάποια διαφορα.έτσι δεν είναι??συγνώμη για τις πολλές απορίες!
-
Λοιπόν φίλε μου, θα κάνεις τα εξής:
Πήγαινε στο ακόλουθο λίνκ και έλενξε τη διαφορά % (μάκρυμα) που έχεις με τα τωρινά σου λάστιχα, σε σχέση με τα μαμά. Αν θέλεις να είσαι ίσα βάρκα -ίσα νερά, πας στην αντίστοιχη μείωση (επί τοις εκατό). Αν τώρα θέλεις πιό ζωντανό αυτοκίνητο, ανάλογα βάζεις και πιο μεγάλη μείωση, αφού όμως έχεις υπολογίσει πρώτα την παραπάνω μείωση (αυτήν δηλαδή που "ισοφαρίζει" το μάκρυμα εξαιτίας του μεγαλώματος της διάστασης των ελεαστικών).
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit
-
Φίλε το έκανα και μου έβγαλε αυτά τα αποτελέσματα.
Speedometer Difference: 9.813% too slow
Diameter Difference: 8.94%
κατα τη γνώμη σας ποιό γρανάζι είναι το καλύτερο για την περίπτωση μου??
-
Επικοινώνησα με αυτούς σήμερα μέσω e-mail και μου είπαν ότι υπάρχει σε 20% & 27% γρανάζι.750ευροπουλάκια και 70 για μεταφορικά.
-
δλδ θα σου βγει 820ε.
Παλι θα κανω τον δικηγορο του διαβολου κ θα σου πω με τα ιδια χρηματα να βαλεις 413 με μειωτηρα 4.16. >:D
Αυτο που χρειαζεται ειναι το 20%. Κανονικα θελεις καπου στο 15% για να εχεις ενα κλικ πιο πανω απο το μαμα.
Αλλα κ παλι με μερικες αλλαγες κ συνηθεια στον τροπο που θα πρεπει να οδηγεις απο εδω κ περα θα εισαι οκ με το 20%.
Το 27% ειναι πολυ κοντο, για 31'' διαμετρο.
Κλαη επιτυχια σε οτι επιλεξεις και περιμενουμε νεα κ εντυπωσεις.
-
Και για να σε βαλω κ σε μεγαλυτερη σκεψη ,
τα γραναζια αυτα για μειωση 25%(για το Jimny προ vvt) δινουν στα κοντα σχεση μεταδωσης 2.65:1 κ γρηγορα 1.63:1
το βοηθητικο απο το 410 που εχω εγω τωρα επανω δινει στα κοντα 2,55:1.
Με τα 235-75-15 που εχω σου λεω οτι δεν. Ειναι λιγο κ θα το μετανιωσεις. Στα γρηγορα θα σε καλυψει αλλα στα κοντα....... bhe bhe
-
Και για να σε βαλω κ σε μεγαλυτερη σκεψη ,
τα γραναζια αυτα για μειωση 25%(για το Jimny προ vvt) δινουν στα κοντα σχεση μεταδωσης 2.65:1 κ γρηγορα 1.63:1
το βοηθητικο απο το 410 που εχω εγω τωρα επανω δινει στα κοντα 2,55:1.
Με τα 235-75-15 που εχω σου λεω οτι δεν. Ειναι λιγο κ θα το μετανιωσεις. Στα γρηγορα θα σε καλυψει αλλα στα κοντα....... bhe bhe
Μπορείς να μου εξηγήσεις περισότερο τι εννοάς με τη σχέση μετάδοσης??
-
Οση μειωση εχω εγω στα κοντα με το 410, τοση θα εχεις κ εσυ κ στα κοντα κ στα γρηγορα με τα γραναζια -25%.
Αλλα επειδη στο vvt εχει -20% κ -27% , κ το -20% ειναι αυτο που κανει για σενα, εγω με το 410 θα ειμαι πιο κοντος απ'οτι εσυ :o .
Δλδ ειτε βαλεις βοηθητικο 410 ητε παρεις τα γραναζια ειναι το ιδιο πραγμα στα κοντα. Στα γρηγορα θα εισαι πιο κοντος απο μενα.
Επλιζω να καταλαβες.
Αν καποιος νομιζει οτι οι υπολογισμοι μου ειναι λαθος ας με διορθωσει. ;D
-
μπορει κάποιος να με βοηθήσει με τους υπολογισμούς?ευχαριστώ
-
Για το λαστιχο που εχεις το -20% ειναι οτι πρεπει.Μη ξεχνας οτι το vvt σε σχεση με το παλιο εχει πιο κοντη 1 , πιο μακρια 5 και πιο κοντα αργα.Για την αντοχη των γραναζιων του traial jimny δεν μπορω να σου πω,αλλα με -20% θα εισαι super >033_
-
ένα περίπου πόση αύξηση στροφων θα έχω??
π.χ πιάνω τα 100 με 3η στις 4000στροφές.τώρα με γρανάζι 20% στις πόσες στροφές θα τα πιανώ?για να υπολογίσω τι πρεπει να κάνω??θα πρέπει να κάνω 4000 φορές το 20 διά 100??και προσθέτω το αποτέλεσμα στισ 4000 στροφές??
-
Για ταξίδια θα κάνει to jimny οταν του βαλω τα 20% γραναζια??
-
φιλε vasos δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα πρωτα απ'ολα πρεπει να καταληξεις για το τι θες να βελτιωσεις σε κατι το τζιπ.οχι μονο εσυ αλλα και ολοι μας..!
δεν μπορουμε να εχουμε ενα αυτοκινητο για ολα,να ειναι τουμπανο,να κανουμε ταξιδια,να τρεχουμε σε αγωνες trial,να τρεχουμε σε αγωνες rally raid,να ειναι οικονομικο,να ειναι γρηγορο, κτλ.κτλ.κτλ........
πρεπει να καταληξεις που δουλευεις περισσοτερο το αμαξι(η αλλιως που σ'αρεσει να το δουλευεις) σε χωμα η σε ασφαλτο.και μετα κανεις την αναλογη μετατροπη ωστε να μπορεις να εχεις ενα αυτοκινητο ικανοποιητικο για τη δουλεια που το θες.
τωρα οσον αφορα για το αν μπορεις να κανεις ταξιδια,ναι σιγουρα θα μπορεις!και ποσο αντεχει απο κουραση ο οργανισμος σου lol lol.σιγουρα δεν θα εινα καλυτερο απο το να οδηγας μια κουρσα σε εθνικη...
παντως για μενα αν χρησιμοποιεις το τζιπ πιο πολυ για ταξιδια βαλε εναν διλιτρο(ή τουλαχιστον 1600) κινητηρα πανω για να εχεις δυναμη και θα ησυχασεις!!!βελτιωσε του λιγο και τα φρενα(για να σταματαει lol lol) και θα εισαι μια χαρα.το κοστος βεβαια θα ειναι λιγο πιο μεγαλο θα εχεις αυτο που λειπει απο το jimny.ΔΥΝΑΜΗ!!! ;)
-
vasos , εχοντας δουλεψει με μειωση στα γρηγορα 18,3% για πανω απο 3 χρονια ακομα και με 30" λαστιχο ειχε "ορεξ稨" το jimny στο δρομο, το 20% μειωση στα γρηγορα ειναι πολυ για λαστιχο μικροτερο των 75 εκ διαμετρο . Για τα αργα 20% μειωση ειναι της πλακας , αλλα και παλι απο το ψοφιμι που φοραει κατι `ειναι και αυτη..
Συμπληρωσε τον παρακατω τυπο και θα βρεις ποσο θα πηγαινεις μετα τη μειωση
στροφες κινητηρα χ διαμετρο ελαστικου
_______________________________________________________________= μιλια/ ωρα
σχεση διαφορικου χ σχεση σασμαν(5ης) χ σχεση τρανφερ χ 336
-
vasos, πες μας αν μπορείς να περάσεις τις διαστάσεις από τα διάφορα λάστιχα που σε ενδιαφέρουν εδώ
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit (http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit)
και να εντοπίσεις τις διαφορές στο μέγεθός τους :)
Επίσης, αν έχεις διαβάσει αυτή την ενότητα
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3280.0.html
-
Τις π'ερασα τις διαστασεις φίλε sav,αλλά δεν καταλαβαίνω τι πρεπει να κάνω
επίσης ποιά είναι η σχεση του διαφορικού,και ποια η σχεση σασμαν,και ποιά του τρανσφερ??
ευχαριστώ!
-
vasos , εχοντας δουλεψει με μειωση στα γρηγορα 18,3% για πανω απο 3 χρονια ακομα και με 30" λαστιχο ειχε "ορεξ稨" το jimny στο δρομο, το 20% μειωση στα γρηγορα ειναι πολυ για λαστιχο μικροτερο των 75 εκ διαμετρο . Για τα αργα 20% μειωση ειναι της πλακας , αλλα και παλι απο το ψοφιμι που φοραει κατι `ειναι και αυτη..
Συμπληρωσε τον παρακατω τυπο και θα βρεις ποσο θα πηγαινεις μετα τη μειωση
στροφες κινητηρα χ διαμετρο ελαστικου
_______________________________________________________________= μιλια/ ωρα
σχεση διαφορικου χ σχεση σασμαν(5ης) χ σχεση τρανφερ χ 336
Kώστακο ωραίος τύπος και με συμφέρει θα έλεγα...! Μου έβγαλε αποτέλεσμα 6800 miles/sec...! Kαι σκέψου οτι ακόμα δεν έχω βάλει τους καινούριους υαλοκαθαριστήρες...!Εκεί να δείς τι θα βγάζει φίλε!!!! ha
-
Τις π'ερασα τις διαστασεις φίλε sav,αλλά δεν καταλαβαίνω τι πρεπει να κάνω
επίσης ποιά είναι η σχεση του διαφορικού,και ποια η σχεση σασμαν,και ποιά του τρανσφερ??
ευχαριστώ!
Γράψε αν θέλεις, πόσο % μεγαλύτερα είναι τα λάστιχα που θέλεις να βάλεις, από τα μαμά 205/70/15...
-
johny μου δεν σου βγηκε γιατι, ξεχασα punch να
αναφερω οτι βαζουμε τη διαμετρο ελαστικου σε ιντσες, αν θυμαμε καλα το εργαστασιακο ειναι περιπου 26,5 ιντσες,οποτε'
3500 στροφες χ 26,5
__________________________ = 62,3 μιλια ha
3,9 χ 0,86 χ 1,32 χ 336
-
για τον vasos ,αν υποθεσουμε οτι εχεις την εργοστασιακη διασταση και κοντυνεις 20% αυτη θα γινει απο 1.32 σε 1,58 οποτε μετα τη μειωση
3500 χ 26.5
_________________= 52.0 αρα με 20% και ολα τα υπολοιπα νορμαλ θα πηγαινει με τις ιδιες στροφες 10 μιλια λιγοτερα δηλ περιπου 16 χλμ..
3,9 χ 0,86 χ 1.58 χ 336
-
Ευχαριστώ πολύ.SAV τα ελαστικά που θα βάλω είναι 235/75R15 ,και είναι 8,94% μεγαλύτερα.
-
Ευχαριστώ πολύ.SAV τα ελαστικά που θα βάλω είναι 235/75R15 ,και είναι 8,94% μεγαλύτερα.
Ωραία μέχρι εδώ.
Η αλλαγή που έκανες, έχει δύο επιπτώσεις.
1. Εχει αυξήσει την συνολική σχέση μετάδοσης (δλδ έχει "μακρύνει") κατά 8,94%.
2. Εχει αυξήσει το μέγεθος και το βάρος των τροχών και κατά συνέπεια, τις τριβές και τις απώλειες ισχύος.
και τα δύο αυτά, οδηγούν σε μειωμένο "άρπαγμα" του αυτοκινήτου, δλδ μειωμένη ικανότητα επιτάχυνσης. Επίσης εχουν διαφοροποιήσει τη σχέση στροφών κινητήρα-ταχύτητας του αυτοκινήτου, σε κάθε περίπτωση.
Δηλαδή
αν με τα μαμά λάστιχα πήγαινες με 5η και 4.000 σαλ με 120 km/h,
..................τώρα θα πηγαίνεις με 5η και 3.642,4 σαλ με 120 km/h δηλαδή 8,94% λιγώτερες, ακριβώς!!!!
αν θελήσεις να επιταχύνεις από εδώ, το αυτοκίνητο θα είναι πιό "ψόφιο", λόγω
α. των αυξημένων τριβών που είπαμε
β. του ότι ξεκινάς από χαμηλότερες στροφές σε σχέση με πρίν.
οταν διαβάσεις αυτά και μου πείς ότι τα κατάλαβες και ότι συμφωνείς, θα συνεχίσω...
-
Αυτ'ο το κατάλαβα φίλε sav,θα με βοηθήσει λές αυτό το γρανάζι??θα επιταχύνει πιό γρήγορα με το νέο γρανάζι??
-
Αυτ'ο το κατάλαβα φίλε sav,θα με βοηθήσει λές αυτό το γρανάζι??θα επιταχύνει πιό γρήγορα με το νέο γρανάζι??
μου λες σε παρακαλώ για ποιό γρανάζι μιλάς????????????????????????????
-
Για το γραναζι του trialjimny για το vvt με μειωση -20% σε αργα κ γρηγορα.
-
Ναι φίλε sav για το γρανάζι της trialjimny 20% για vvt
-
τα ελαστικά που θα βάλω είναι 235/75R15 ,και είναι 8,94% μεγαλύτερα.
Φίλε vasos, αυτό που θέλεις (απ' ότι έχω μέχρι τώρα καταλάβει) είναι να 'ισοφαρίσεις' το μάκρυμα που έχεις στη μετάδοσή σου λόγω της χρήσης μεγαλύτερων ελαστικών. Με λίγα λόγια θα ήθελες να επαναφέρεις με κάποιο τρόπο τις επιδόσεις του μαμά jimny.
Αν τα λάστιχά σου είναι 8,94% μεγαλύτερα, εσύ χρειάζεσαι τότε κάτι γύρω στο 10% κοντύτερο (λόγω αυξημένης τριβής, απώλειας ισχύος και στροφορμής).
Αν είναι έτσι, σου έχω έτοιμη λύση για ακριβώς 10% κόντυμα...
-
Φίλε vasos, αυτό που θέλεις (απ' ότι έχω μέχρι τώρα καταλάβει) είναι να 'ισοφαρίσεις' το μάκρυμα που έχεις στη μετάδοσή σου λόγω της χρήσης μεγαλύτερων ελαστικών. Με λίγα λόγια θα ήθελες να επαναφέρεις με κάποιο τρόπο τις επιδόσεις του μαμά jimny.
Αν τα λάστιχά σου είναι 8,94% μεγαλύτερα, εσύ χρειάζεσαι τότε κάτι γύρω στο 10% κοντύτερο (λόγω αυξημένης τριβής, απώλειας ισχύος και στροφορμής).
DinDin 185.gif
οντως αυτό χρειάζεται!
με 10% κοντύτερη σχέση, θα "ισοφαρίσει" το μάκρυμα λόγω των ελαστικών, και μάλιστα θα βγεί και 1,06% πιό κοντός ;).
Αν και εγώ θα πρότεινα λίιιιιιιγο μεγαλύτερο κόντυμα....
Πες μας και τη λύση σου :o :o :o :o
-
Τι έτοιμη λύση φίλε din-din?? για πές!!!!
-
Αυτ'ο το κατάλαβα φίλε sav,θα με βοηθήσει λές αυτό το γρανάζι??θα επιταχύνει πιό γρήγορα με το νέο γρανάζι??
επειδή είχα λίγο πατραπάνω όρεξη, σου ετοίμασα και το διάγραμμα επιτάχυνσης
JIMNY VVT MAMA
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/JIMNY%20VVT%20MOTHER.png)
JIMNY VVT + 235/75/15 -20%
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/JIMNY%20VVT_235-75-215_%20-20.png)
-
Ορίστε, σας παραθέτω το 'αυγό του Κολόμβου'
Λοιπόν, τα κορωνοπήνια του παλιού jimny είναι 10% πιο μακριά από τα δικά σου.
Βάζεις και τα γρανάζια του trialjimny -20%, οπότε ξαφνικά έχεις ένα πολύ ωραίο -10%.
Τα κ/π του παλιού jimny μπορείς να τα βρεις πολύ εύκολα.
π.χ. εγώ ευχαρίστως θα έκανα ανταλλαγή τα δικά μου και θα σου έδινα και κανα 200άρι.
Έτσι όλοι θα ήμασταν ευτυχισμένοι a105 a105 a105
-
Μα φίλε Din din εγώ είμαι απο κύπρο!!!σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλες σας.!!!!
-
Σωστος ο Ντινος. Ετσι κ αυτος θα κοντυνει -14% κ ο vasos θα φερει το αμαξι εκει που θελει.
Με ενα σμπαρο 2 jimny-onia.
-
Ορίστε, σας παραθέτω το 'αυγό του Κολόμβου'
Λοιπόν, τα κορωνοπήνια του παλιού jimny είναι 10% πιο μακριά από τα δικά σου.
Βάζεις και τα γρανάζια του trialjimny -20%, οπότε ξαφνικά έχεις ένα πολύ ωραίο -10%.
Τα κ/π του παλιού jimny μπορείς να τα βρεις πολύ εύκολα.
π.χ. εγώ ευχαρίστως θα έκανα ανταλλαγή τα δικά μου και θα σου έδινα και κανα 200άρι.
Έτσι όλοι θα ήμασταν ευτυχισμένοι a105 a105 a105
(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)(http://www.forumup.gr/images/smiles/hate-ok.gif)
-
Φίλε sav να σε ταλαιπορήσω για ακόμη ένα πράγμά?μπορείς σε παρακαλώ να μου φτιάξεις και ένα πίνακα με jimny VVT ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΆ 235/75R15 και μαμά transfer??(εννωό χώρις γρανάζια μείωσης.)τον θέλω και αυτόν τον πίνακα για να συγκρίνω πως θα είναι το jimny πριν και μετά τα γρανάζια μειωσης.ευχαριστώ.
-
JIMNY VVT + 235/75/15 -20%
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/JIMNY%20VVT_235-75-15.png)
δεν αργώ καθολου, έτσι? ? ? ? ;D
-
Να σε καλά sav!!
-
Φίλε sav δεν είναι ο ίδιος αυτός ο πίνακας με τον 2ο??
-
JIMNY VVT + 235/75/15
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/JIMNY%20VVT_235-75-15.png)
μπέρδεψα λιγάκι τα γραφήματα, sorry, αυτό είναι το σωστό ;D
-
Ευχαριστώ!!!
-
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αν ξέρει κανεις???? t4 t4
-
μπέρδεψα λιγάκι τα γραφήματα, sorry, αυτό είναι το σωστό ;D
ΑΠΑΙΧΤΟΣ ο "γραναζολόγος" Σπύρος... yah j12 roc2 a105
-
Εδώ ερχόμαστε στο θέμα των προσωπικών επιλογών.
Το σίγουρο είναι ότι αν βάλεις λάστιχα 9% "μακρύτερα", πρέπει να "κοντύνεις" 9%+κάτι για τα λάστιχα
Το παρακάτω QUIZ, δεν είναι για καψόνι, είναι για να σε βοηθήσει. Μπορείς να σημειώσεις τις απαντήσεις?
QUIZ
Το μαμά JIMNY σου φαινότανε
Α. κανονικό
Β. κοντό
Γ. μακρύ
Σε ενδιαφέρουν οι trial επιδόσεις ή τα ταξίδια?
Α. Ούτε τόνα ούτε τάλλο
Β. Ταξίδια
Γ. trial
Εχεις βενζινάδικο?
Α. Στην Κύπρο δεν μας πολυνοιάζει
Β. Οχι
Γ. Ναι
Θα ξανααλλάξεις λάστιχα?
Α. Οχι, θα μείνω με αυτά
Β. Ναι, θα τα ξαναμικρύνω
Γ. Μάλλον θα πάω σε ακόμα μεγαλύτερα
Τι λάστιχα θα είναι τα 235/75/15?
Α. All terain
Β. Street
Γ. Mud
-
Εδώ ερχόμαστε στο θέμα των προσωπικών επιλογών.
Το σίγουρο είναι ότι αν βάλεις λάστιχα 9% "μακρύτερα", πρέπει να "κοντύνεις" 9%+κάτι για τα λάστιχα
Το παρακάτω QUIZ, δεν είναι για καψόνι, είναι για να σε βοηθήσει. Μπορείς να σημειώσεις τις απαντήσεις?
QUIZ
Το μαμά JIMNY σου φαινότανε
Α. κανονικό
Β. κοντό
Γ. μακρύ
Σε ενδιαφέρουν οι trial επιδόσεις ή τα ταξίδια?
Α. Ούτε τόνα ούτε τάλλο
Β. Ταξίδια
Γ. trial
Εχεις βενζινάδικο?
Α. Στην Κύπρο δεν μας πολυνοιάζει
Β. Οχι
Γ. Ναι
Θα ξανααλλάξεις λάστιχα?
Α. Οχι, θα μείνω με αυτά
Β. Ναι, θα τα ξαναμικρύνω
Γ. Μάλλον θα πάω σε ακόμα μεγαλύτερα
Τι λάστιχα θα είναι τα 235/75/15?
Α. All terain
Β. Street
Γ. Mud
SAV: Μέχρι πρόσφατα Τρανσφερολόγος
Τώρα και Στατιστικολόγος, Ειδικός Δημοσκοπήσεων!! >egrapses< _231;
-
1.A
2.A (με ενδιαφερουν και το ένα και το αλλο από λίγο,να έχει καλές off road επιδώσεις αλλά να κάνει και για κανένα ταξιδακι μεσα-μέσα,)
3.Β
4.Α
5.Γ (Επίσης έχω και άλλη μια τετράδα ελαστικά 275/60r15 του δρόμου)
-
Τώρα έχω τα 235/75 με μαμά transfer και είναι πολύ αργο το jimny(αργεί πολύ να πιάσει τα χιλιόμετρα,και μου μάκρινε και τις ταχύτητες νομίζω.),όταν θα βάλω το 20% θα καλυτερέψει αυτή η κατάσταση λέτε??
-
Σ Ι Γ Ο Υ Ρ Α
-
Λοιπόν, ετοίμασα και δεύτερη σειρά (και mph λόγω Κύπρου)
Το μαμα JIMNY παει με 5η και 80 mph
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/80%20mph%20mother.png)
το δικό σου πάει έτσι
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/80%20mph%20mother_235-75-15.png)
και με το εν λόγω γρανάζι θα πηγαίνει
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/80%20mph%20mother_235-75-15_-20.png)
με την έννοια που το θέτεις, θα γίνει πιό "γρήγορο", πιό "ζωντανό", θα "αρπάζει" περισσότερο, άλλο τόσο από όσο έχασε με την αλλαγή ελαστικών, αλλά,,,
Θα καίει περισσότερο, θα έχει περισσότερο θόρυβο και φθορές... :( :(
Εκτός δρόμου σίγουρα θα σου χαρίσει πολλά χαμόγελα :) :) :) :)
αν είσαι προετοιμασμένος για όλα αυτά, ναι, βάλτο!!!
-
Ρε συ Σπύρο, πολύ γενικά του τα είπες, εξήγησέ του με περισσότερες λεπτομέρειες να καταλάβει ο άνθρωπος... >141< la_h la_h eys _261> _1087>
Τα ρέστα μου, δε μπορώ να πω τίποτ' άλλο... >egrapses< _supr> _brav/ gr_t _231;
-
Σας ευχαριστω όλους,και ειδικότερα τον φίλο SAV που μου τα ανάλυσε όλα με το Ν και με το Σ!!!!
ακόμα κάτι και τέλος.τι φθορές θα έχω φίλε SAV??
-
Ας πούμε ότι κάνουν τη διαδρομή Αγία Νάπα-Πάφο 3 Jimny
A. Μαμά
Β. Το δικό σου
Γ. Ενα σαν το δικό σου με τα γρανάζια -20%
Οι κινητήρες τους θα περιστραφούν
Α. 263.100 φορές
Β. 239.580 φορές
Γ. 286.680 φορές
-
Ναι φίλε σίγουρα!!
-
_231;
-
Παίδες,επειδή έχω δύο τράνσφερ με κουμπάκια. Είναι καλύτερα να ανταλλάξω το ένα με τράνσφερ με λεβιέ και να γραναζώσω αυτό?
-
Παίδες,επειδή έχω δύο τράνσφερ με κουμπάκια. Είναι καλύτερα να ανταλλάξω το ένα με τράνσφερ με λεβιέ και να γραναζώσω αυτό?
-
Παίδες,επειδή έχω δύο τράνσφερ με κουμπάκια. Είναι καλύτερα να ανταλλάξω το ένα με τράνσφερ με λεβιέ και να γραναζώσω αυτό?
-
σε 2002 μοντελο με 215-75-15 αν βαλω σκετο 413 θα δω διαφορα?απο φθορες και θορυβο τι γινετε?
-
Οχι απλα θα δεις διαφορα αλλα το αμαξι θα ειναι παντου με μια ταχυτητα επανω.
Το ειχα ετσι το δικο μου επι 2 χρονια κ ηταν ολα τα λεφτα.
Στα εκτος με 4L συμπλεκτη δεν πατουσα πουθενα. 1η αργα κ πηγαινε μονο του κ με λιγο γκαζι.
Για μενα η καλυτερη λυση. Κ αργοτερα αν θελεις να πας σε μεγαλυτερα λαστιχα πχ 30'' με ενα μειωτηρα εισαι ετοιμος.
Καντο κ δεν θα το μετανιωσεις.
Θορυβως το ιδιο με μαμα , φθορες παλι το ιδιο.
Ειναι η καλυτερη λυση απο το να βαλεις γραναζια στο μαμα βοηθητικο.
Δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι τα αλλαζουν μετα απο λιγο καιρο με αλλα απο σαμι με μειωτηρες η χωρις.
-
Οχι απλα θα δεις διαφορα αλλα το αμαξι θα ειναι παντου με μια ταχυτητα επανω.
Το ειχα ετσι το δικο μου επι 2 χρονια κ ηταν ολα τα λεφτα.
Στα εκτος με 4L συμπλεκτη δεν πατουσα πουθενα. 1η αργα κ πηγαινε μονο του κ με λιγο γκαζι.
Για μενα η καλυτερη λυση. Κ αργοτερα αν θελεις να πας σε μεγαλυτερα λαστιχα πχ 30'' με ενα μειωτηρα εισαι ετοιμος.
Καντο κ δεν θα το μετανιωσεις.
Θορυβως το ιδιο με μαμα , φθορες παλι το ιδιο.
>sostos<
Ειναι η καλυτερη λυση απο το να βαλεις γραναζια στο μαμα βοηθητικο.
Δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι τα αλλαζουν μετα απο λιγο καιρο με αλλα απο σαμι με μειωτηρες η χωρις.
-
ευχαριστω παιδια!το εχω στα σκαρια απλα ελπιζω να ειναι οκ.... ;D
-
απο καυσιμο θα εχει διαφορα?
-
και εγω ψηνωμε για 413 ;)
λογικα αμα δεν βαλεις καμοια τεραστια διασταση ελαστικων και το κοψεις παλι το αυτοκινητο
πιστευω να δουμε και οικονομια οχι τρελλα πραγματα αλλα σιγουρα μια μικρη διαφορα θα ειναι εμφανη.
-
yah j12
-
φίλοι θέλω τη βοήθεια σας.είναι θέμα ημερών η αγορά των γραναζιών μείωσης της trialjimny 20% για vvt.να προχωρήσω με αυτ'α ή να προσπαθήσω να βρώ τράνσφερ με λεβιέ?επίσης θα δώ αρκετά μεγάλη διαφορά μετά την τοποθέτηση του γραναζιού??(τώρα φοράω 235/75/15 και είμαι στους +11)Η μηχανή θα ζωντανέψει μετά από αυτή τη μετατροπή?σας ευχαριστώ!επίσης είναι κανείς άλλος που να φτιάχνει γρανάζια για vvt?
-
για μενα δεν αξιζει.ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
και να σου πω και τον λογο με ενα παραδειγμα...
φοραω τρανσφερ απο 410 με λαστιχα 225/75/15.
μολις μπω σε καποιο μαλακο εδαφος και χρειαστει να κλειδωσω και τα 2 μπλοκε για να κανω ταρζανιες...λογο προσφυσης,ο κινητηρας κρεμαει και στα αργα.οποτε μετα απο λιγο αρχιζουν οι μυρουδιες!!! lol
για να αυξησεις την δυναμη θελει μειωτηρα,κανονικο,και οχι με το ιδιο ποσοστο και στα γρηγορα και στα αργα.γιατι αν βαλεις την διαφορα ελαστικου,ας πουμε οτι ερχεσαι στα ισα με το να ειχες μαμα.αν βαλεις ομως ζορια και μπλοκε,τοτε ξεφευγεις τελειως!!
αυτο βεβαια εχει να κανει καθαρα με το τι κανεις στο τεραιν!!
-
παίδες αν αλλάξω τράνσφερ και βάλω με λεβιέ ακόμη πόσο θα μακρύνω<??
γιατί σκέφτομαι μιας και θα βάλω γρανάζια να αλλάξω και τράνσφερ και να βάλω με λεβιέ.
-
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3280.msg94104.html#msg94104
-
φίλε sav αν βάλω τράνσφερ με λεβιέ και γρανάζι του protrack με μείωση 15,3% θα είναι καλύτερα από το να γραναζώσω το τράνσφερ του vvt με γρανάζι 20%.
τα ελαστικά που φοράω τώρα είναι 235/75R15 το οποίο είναι 8,94% πιο μεγαλύτερο από το εργοστασιακό. πόσο τις % μείωση θα περισσέψει με το γρανάζι με το λεβιέ αν βάλω 15,3% γρανάζια σε αυτό.
ελπίζω να μην σας πολυζαλισα,γιατί είμαι και λίγο ψιλοάσχετος σε αυτά τα θέματα.
ευχαριστώ
-
Κανείς??δεν έχει κανεί κανείς αυτή τη μετατροπή?μπορεί να μου πει κάποιος πόση συνολική μείωση θα έχω εαν βάλω τράνσφερ του παλιού jimny με λεβιέ και γρανάζια του protrack με μείωση 15,3%??ύπόψην ότι τώρα φοράω 235/75R15 και το αμάξι σέρνεται.
ποιά η καλύτερη λύση κατά τη γνώμη σας??
α)να γραναζώσω το τράνσφερ του vvt με γρανάζια μείωσης 17%
ή
β)να αλλάξω τράνσφερ και να βάλω του παλιού με λεβιέ και να το γραναζώσω με γρανάζια μείωσης 15,3%????
Βοηθήστε με γιατί έχω πελαγώσει!!!! t4 t4 t4 ??? ??? ???
-
Αυτό που θα σου μείνει είναι η διαφορά του ποσοστού που το έχεις μακρύνει με το ποσοστό μείωσης του καινούριου γραναζώματος! Δηλαδή θα είναι όπως ήταν μαμά και λίγο πιο κοντό ακόμα!
-
Για τα άλλα δεν ξέρω...κι εγω vvt έχω. Αλλά μου φαίνεται μπελάς να βρίσκω κ να βάζω λεβιέδες κ ιστορίες. Επειδή το ψάχνω κι εγώ μιας και χρειάζεται λίγο "ξύπνημα" και το δικό μου, έβλεπα προς τη λύση του γραναζώματος του vvt transfer...ίσως απλά και μόνο για την ευκολία γιατί εδώ δεν έχω και καλά μαστόρια...
-
μα δεν χρει'αζονται και ιδιαίτερες μετατροπές φίλε alpinist για να μπεί τράνσφερ με λεβιέ.εφαρμόζει ακριβώς εκεί που είναι αυτό με τα κουμπάκια,και εξάλου η τρύπα για το λεβιέ υπάρχει!!
δηλαδή 15,3% που είναι το γρανάζι μείων 8,94%=6,36%
άρα η διαφορά που μένει είναι 6,36%
θέλω να ξέρω όμως πόση διαφορά έχουν το vvt με το παλιό τρλανσφερ με εργοστασιακά γρανάζια!
-
Φίλε vasos, είμαι σίγουρος ότι αν ανατρέξεις σε παλιότερα posts θα βρεις τις απαντήσεις που θέλεις στο συγκεκριμένο θέμα. Αυτό που χρειάζεται είναι λίγο ψάξιμο (και χρόνος βεβαίως...)
-
μα δεν χρει'αζονται και ιδιαίτερες μετατροπές φίλε alpinist για να μπεί τράνσφερ με λεβιέ.εφαρμόζει ακριβώς εκεί που είναι αυτό με τα κουμπάκια,και εξάλου η τρύπα για το λεβιέ υπάρχει!!
δηλαδή 15,3% που είναι το γρανάζι μείων 8,94%=6,36%
άρα η διαφορά που μένει είναι 6,36%
θέλω να ξέρω όμως πόση διαφορά έχουν το vvt με το παλιό τρλανσφερ με εργοστασιακά γρανάζια!
Α ναι, sorry, νόμιζα ήθελες να βάλεις απο samourai....έχεις δίκιο... γιατί από samy έχει πολλή δουλειά....
-
Επειδη πριν απο 1 χρονο κ κατι βαλαμε σε ενα jimny με λεβιε βοηθητικο απο 410 , δεν ειναι τπτ δυσκολο κ φοβερο.
Το κοστος ηταν κατι λιγοτερο απο τα γραναζια για το κανονικο βοηθητικο.
Χρειαζεται μια βαση , το βοηθητικο κ ισως αποστατες για τους κεντρικους αναλογα το υψος που εχεις.
Κοστος χοντρικα 500 με 550e .
Για 235-75-15 ενα βοηθητικο απο 410 ειναι οκ.
-
Επειδη πριν απο 1 χρονο κ κατι βαλαμε σε ενα jimny με λεβιε βοηθητικο απο 410 , δεν ειναι τπτ δυσκολο κ φοβερο.
Το κοστος ηταν κατι λιγοτερο απο τα γραναζια για το κανονικο βοηθητικο.
Χρειαζεται μια βαση , το βοηθητικο κ ισως αποστατες για τους κεντρικους αναλογα το υψος που εχεις.
Κοστος χοντρικα 500 με 550e .
Για 235-75-15 ενα βοηθητικο απο 410 ειναι οκ.
ωστοσο πανο για μενα τα αργα με μπλοκε μπρος πισω ειναι πεθαμενα και με μικροτερο λαστιχο...
-
αν δεν κανω λαθος η διαφορα παλιου και vvt εναι στα κωρονοπηνια ;)10% πιο κοντο το vvt για το τρανσφερ δεν γνωριζω αν ειναι καποιο πιο κοντο
-
3,9 φοραει εμενα.
-
Κανείς??δεν έχει κανεί κανείς αυτή τη μετατροπή?μπορεί να μου πει κάποιος πόση συνολική μείωση θα έχω εαν βάλω τράνσφερ του παλιού jimny με λεβιέ και γρανάζια του protrack με μείωση 15,3%??ύπόψην ότι τώρα φοράω 235/75R15 και το αμάξι σέρνεται.
ποιά η καλύτερη λύση κατά τη γνώμη σας??
α)να γραναζώσω το τράνσφερ του vvt με γρανάζια μείωσης 17%
ή
β)να αλλάξω τράνσφερ και να βάλω του παλιού με λεβιέ και να το γραναζώσω με γρανάζια μείωσης 15,3%????
Βοηθήστε με γιατί έχω πελαγώσει!!!! t4 t4 t4 ??? ??? ???
Vasos για το VVT που έχεις βρεί γραναζώματα? Και πόσο? Η trialjimny τα δίνει 750+70 τα μεταφορικά για Ελλάντα που είπε... έχει -20, -27 και -35%....και 2 χρόνια εγγύηση.
-
σου έχω στείλει Π.Μ.
-
;)
-
φίλοι σήμερα έβαλά τα γρανάζια μειωτήρα αγορασμένα από τον ιταλό.βγήκαν τα εργοστασιακά και στη θέση τους μπήκαν τα γρανάζια του ιταλού.το μόνο πρόβλημά που εντόπισα είναι ότι χαλάρωσε ελάχιστα η καδένα.είναι φυσιολογικό αυτό? t4 t4επίσης τώρα οι βάσεις που πιάνουν πάνω οι άξωνες γυρίζουν με λίγη δυσκολία,αλλά γιατί έτσί?
αύριο θα μπεί το τράνσφερ πάνω στο jimny και θα σας πω εντυπώσεις!!!
-
έχει κάνει κάποιος άλλος συνφορουμίστας μετατροπή πάνω σε τράνσφερ με κουμπιά για να μου πεί τι προβλήματα αντιμετώπισε βάζοντας γρανάζια μειωτήρα?? t4 t4 t4 t4
-
Φιλοι συμφορουμιστες εχω μια απορια.εβαλα γραναζια μειωτηρα .μηπως ο μετρητης των χιλιομετρων τρεχει ποιο γρηγορα τωρα?
-
οχι γιατι διαβαζει επανω απο ενα γραναζι σταθερο απο την πισω εξοδο,που απ'οσο θυμαμαι δεν αλλαζει.
-
Διαβαζει λιγοτερα χλμ εαν εχεις αλλαξει (μεγαλωσει) την διαμετρο των ελαστικων...
-
εγώ μιλάω για τον μετρητή απόστασης φίλε.
-
Δεν αλλάζει τίποτις, μην ανησυχείς...
-
Α.οκ επειδη ειδα διαφορα στην καταναλωση προς το καλυτερο και λεω μπας και αλλαξε κατι.ευχαριστω
-
Οντως δεν αλλάζει κάτι στην ένδειξη του κοντέρ. Οπως είπε και ο Κυριάκος, χλμ/ωρα και απόσταση μετριούνται από το ίδιο αισθητήριο, στην έξοδο του transfer (Νο 13)
(http://dl.dropbox.com/u/3129702/t-case%20planetary.png)
Αυτό που λές είναι ενδιαφέρον!!
Α.οκ επειδη ειδα διαφορα στην καταναλωση προς το καλυτερο και λεω μπας και αλλαξε κατι.ευχαριστω
Για δώσε περισσότερα στοιχεία!!!!
-
σπυρο...πολλα ρωτας...γιατι; lol
-
σπυρο...πολλα ρωτας...γιατι; lol
Τρανσφερολόγος φίλε μου, ...τρανσφερολόγος!!! ;D ;D
-
Αυτό που λές είναι ενδιαφέρον!!
Α.οκ επειδη ειδα διαφορα στην καταναλωση προς το καλυτερο και λεω μπας και αλλαξε κατι.ευχαριστω
Για δώσε περισσότερα στοιχεία!!!!
Και εγώ με 15% μείωση στη μετάδοση έχω λίγο περισσότερο από 10% μείωση στην κατανάλωση (έπεσα σταθερά επιτέλους κάτω από τα 10 λίτρα) yah yah yah
-
Και εγώ με 15% μείωση στη μετάδοση έχω λίγο περισσότερο από 10% μείωση στην κατανάλωση (έπεσα επιτέλους κάτω από τα 10 λίτρα) yah yah yah
Πως τα έχεις καταφέρει βρε Ντίνο???
-
Γρανάζια transfer, δεν υπάρχει άλλος τρόπος (α, και με κορωνοπήνια γίνεται αλλά θέλει μπρος-πίσω οπότε πάει μακριά η βαλίτσα...)
-
και εγώ με 20% μείωση φίλε και ελεύθερο φίλτρο κάνω γύρω στα 400 χλμ το γέμισμα.ενώ πριν έκανα με του κόσμου το ζόρι καμιά 340αριά με εργοστασιακό φίλτρο.
-
εντός ημερών θα ποστάρω τις διαφορές που έγιναν στο αυτοκίνητο μετά την τοποθέτηση του γραναζιού 20% μείωσης του trialjimny.
-
Γρανάζια transfer, δεν υπάρχει άλλος τρόπος (α, και με κορωνοπήνια γίνεται αλλά θέλει μπρος-πίσω οπότε πάει μακριά η βαλίτσα...)
Επειδή έχω και εγώ την ίδια περίπου μείωση (Αμοργιανός), η κατανάλωση με 195/15 είναι 10 λίτρα ακατέβατα.....
Τώρα βέβαια, αν πήγαινα ένα ολόκληρο τεπόζιτο με 80 χλμ/ώρα στην εθνική, πιθανόν...
-
Σίγουρα η αναγόμωση κόβει. Το BF που φοράω εγώ είναι πιο σκληρό αλλά και πιο ελαφρύ. Εκτός δρόμου βέβαια δεν είναι και για πολλά-πολλά...
-
και γω με τα 6.5...παει σαν σαξοραλο αλλα...μεχρι τα 85,γιατι μετα καιει τον πατο του!!!
-
εντός ημερών θα ποστάρω τις διαφορές που έγιναν στο αυτοκίνητο μετά την τοποθέτηση του γραναζιού 20% μείωσης του trialjimny.
εντος ...πόσων ημερών? ? ? ? ?
-
Τα γραψά πάνω σε ένα χαρτί και ψάχνω να το βρω φίλε.Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο ζωντάνεψε πολύ και είμαι 20 χιλιομετρα κάτω σε κάθε ταχύτητα.θα ψάξω ξανά το απόγευμα,και αν τα βρώ θα τα ποστάρω.συγνώμη για την καθυστέρηση.
-
Μου έβγαλε και οικονομία το γραναζί φίλοι!!!
-
Μου έβγαλε και οικονομία το γραναζί φίλοι!!!
Φτιάξε μας!!!
-
αν και λίγο καθυστερημένα σας παραθέτω τις απόψεις μου για τα γρανάζια του trialjimny με μείωση 20% σε ηλεκτρονικό τράνσφερ.
η όλη μετατροπή μου στοίχησε γύρω στα 900 ευρώ(800 τα γρανάζια,και 100 κάτι βάσεις πιό ενισχυμένες,βάσεις τράνσφερ ,εργατικά)
μετά την τοποθέτηση του γραναζιού το αμάξι έγινε ποιό ζωντανό.τώρα σηκώνει όλες τις ταχύτητες,ενώ πριν την 5η την έβαζα μόνο στον αυτοκινητόδρομο.
άξιζε τα λεφτά της αυτή η μετατροπή.αλλά γενικά χρειάζομαι ακόμα λίγη δύναμη στις ανηφόρες,εκεί που αλλάζεις απο 3η σε 4η κρεμμάει λίγο το αμάξι.
σας παραθέτω τις μετρήσεις πριν και μετά την τοποθέτηση του γραναζιού
ΠΡΙΝ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ RPM ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
1η 4000 22-23
2η 3000 41
2η 4000 52-53
3η 3000 57
3η 4000 73
4η 3000 78
5η δεν μετρήθηκε γιατί χρειαζόταν πολλή ευθεία για την μέτρηση της lol lol lol lol lol
ΜΕΤΑ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ RPM ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
1η 3000 10
1η 4000 17
2η 3000 30
2η 4000 42
3η 3000 42
3η 4000 57
4η 3000 60
4η 4000 80
5η 3000 70
5η 4000 97
Η τελική του δεν ξέρω πόση έγινε τώρα,το μόνο σίγουρο πως πάνω από 150 κατά τη γνώμη μου δεν θα πηγαίνει,θα μπαίνει κόφτες.
οι μετρήσεις έγιναν με ελαστικά 235/75r15 MT
Eπίσης παλιά το jimny έκανε με χίλια ζόρια 320-340 χιλιόμετρα το γέμισμα με εργοστασιακό φίλτρο αέρα.
τώρα μου βγάζει γύρω στα 400 με φίλτρο ελέυθερο.
-
Συνάδελφε, εξαιρετικές οι μετρήσεις σου, σε ευχαριστούμε!! _supr> _supr> _supr> _supr> >best
Με δυό λόγια, για τα ίδια km/h, έχεις 20% παραπάνω στροφές, και παρ΄ολα αυτά έχεις και σημαντική οικονομία!!!!
Αυτό δεν το είχαμε επισημάνει μέχρι τώρα!
-
Οχχ καταλαβα τωρα,ολοι θα τρεξουμε για μειωτηρες. lol lol lol lol lol lol lol
ΟΜΑΔΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!
-
τώρα μένει να δυναμόσουμε λίγο περισσότερο.τι προτείνετε??
-
να αλλαξεις μειωτηρα.... lol
περα απο την πλακα,πισευω οτι δεν αξιζει ο μειωτηρας...
καλυτερα σαμυ τρανσφερ με μειωτηρα...
-
Eπίσης παλιά το jimny έκανε με χίλια ζόρια 320-340 χιλιόμετρα το γέμισμα με εργοστασιακό φίλτρο αέρα.
τώρα μου βγάζει γύρω στα 400 με φίλτρο ελέυθερο.
Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια για τις αναλυτικές μετρήσεις!!!
Στο κομμάτι της οικονομίας, (έχοντας ένα παραπλήσιο γρανάζι του Αμοργιανού, 12,5%, με λάστιχα 195/15), κάνω μέσα στην πόλη περίπου 240 χλμ και με πολύ προσοχή, στην εθνική 320-350 χλμ..... bhe
Λογικά, όσο περισσότερες στροφές/λεπτό, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη κατανάλωση, άρα λιγότερα χλμ/τεπόζιτο??? Ή είμαι ακόμα νυσταγμένος και λέω ανακρίβειες..... 0_21
-
θα το ξαναμετρήσω και θα σας ενημερώσω για την κατανάλωση μήπως και κάνω κάποιο λάθος.
-
τα παντα για την καταναλωση εχουν να κανουν με το φορτιο,δηλαδη με την θεση της πεταλουδας.
αφου χρειαζεται λιγοτερο γκαζι για να κινηθει με αυτες τις στροφες τοτε ειναι οικονομικοτερο.
-
αυτο το ελαβα με mail μολις σημερα:
Trail Tough's Suzuki Samurai 4.16 transfer case gear kits are ON SALE NOW for $399.00. 84% low range reduction, 12% high range reduction. A must when using larger tires. Our one piece billet gears are made in Japan, run QUIET and provide superior quality. Kit includes gears, all seals and gaskets, counter shaft, needle bearings, thrust washers,oring, and a new shift sheet!
Sale is on while supplies last!
.
Trail Tough Products
877-SUZUKIS
www.trailtough.comBrent & Linda
για οποιον ενδιαφερεται.
-
αυτο το ελαβα με mail μολις σημερα:
Trail Tough's Suzuki Samurai 4.16 transfer case gear kits are ON SALE NOW for $399.00. 84% low range reduction, 12% high range reduction. A must when using larger tires. Our one piece billet gears are made in Japan, run QUIET and provide superior quality. Kit includes gears, all seals and gaskets, counter shaft, needle bearings, thrust washers,oring, and a new shift sheet!
Sale is on while supplies last!
.
Trail Tough Products
877-SUZUKIS
www.trailtough.comBrent & Linda
για οποιον ενδιαφερεται.
Έχει πέσει πείνα μάλλον.
Το έλαβα και εγώ, και φαντάζομαι και κάποιοι εκατομμύρια ακόμα......
-
τα παντα για την καταναλωση εχουν να κανουν με το φορτιο,δηλαδη με την θεση της πεταλουδας.
αφου χρειαζεται λιγοτερο γκαζι για να κινηθει με αυτες τις στροφες τοτε ειναι οικονομικοτερο.
Λδλ κυριακο αν βαλω 5,14 γραναζια αντι για τα 4,16 με τις 300στρ παραπανω που θα εχω στα 100 χλμ θα εχω μικροτερη καταναλωση γτ θα ειναι πιο ανετο στο δρομο?
Θα πηγαινω με μια ταχυτητα επανω. Αλλα θα ειναι ετσι με την καταναλωση? Καποιος με 5,14 κ 31''
-
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....
το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)
οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
-
πανο σου απαντησε πληρως ο φιλος απο πανω!!! ;)
το φορτιο δεν ειναι κατι σταθερο.ωστοσο ομως να ξερεις οτι οσο κοντενεις της σχεσης, και αναλογικα δεν αυξανεις το βημα,τοτε ριχνεις την ταχυτητα διαφορετικα θα δουλευεις με υψηλες στροφες που δεν ειναι και το πιο οικονομικο. ;)
-
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....
το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)
οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
μια χαρά τα κατανοείς yes
Οντως τα πράγματα είναι απλά, δύσκολο όμως να τα εξηγήσεις!
-
Με τα 31'' κ το 4,16 οντως το αμαξι ζοριζεται κ ανεβαζω τις ταχυτητες σε παραπανω στροφες, ειδικα σε μεγαλες ανηφορες κ προσπερασεις.
Οποτε με το 5,14 θα ειμαι με πιο απαλο ποδι στο γκαζι κ εννοηται κ λιγοτερα χλμ στις ιδιες στροφες.
π.χ. τωρα με 5η κ 4000στρ η ταχυτητα ειναι 110χλμ, οποτε θα ειμαι παλι με 100χλμ κ 4000στρ.
Το εχω υπολογισει αλλα θελω επιβεβαιωση για να ειμαι σιγουρος. ;D
-
(http://iceal.wikidot.com/local--files/ropi-kai-metadosi/sx1-2.jpg)
δείτε (και μελετήστε!) το διάγραμμα φορτίων – στροφών με τις καμπύλες σταθερής ειδικής κατανάλωσης.
-
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....
το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)
οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
μια χαρά τα κατανοείς yes
Οντως τα πράγματα είναι απλά, δύσκολο όμως να τα εξηγήσεις!
>plaka/ >egrapses< _231; _231; _231;
-
δείτε (και μελετήστε!) το διάγραμμα φορτίων – στροφών με τις καμπύλες σταθερής ειδικής κατανάλωσης.
185.gif 185.gif 185.gif 185.gif
Δεν έχει να κάνει μόνο με τα φορτία... τα μείγματα βενζίνης αέρα έχουν προκαθορισμένες αναλογίες... μεγαλύτερο άνοιγμα στην πεταλούδα, περισσότερο καύσιμο... τα μοτέρ αποδίδουν καλύτερα σε κάποιες ωφέλιμες στροφές... αυτό σημαίνει πως έχεις την καλύτερη απόδοση με την όσο πιο δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση... επομένως το "στοίχημα" είναι αναλόγως του φορτίου να έχεις τέτοια σχέση στο κιβώτιο που να είσαι στις ωφέλιμες στροφές....
το καλύτερη απόδοση από την άλλη, έχει 2 μεταφράσεις... απόδοση ως προς την κατανάλωση (άρα δεν έχω μεγάλα φορτία κ μπορώ να κινούμαι με 2-3000rpm), απόδοση ως προς το έργο που παράγεται (δηλ. έχω μεγάλο φορτίο αλλά πάω τα ίδια)
οπότε Πάνο η απάντηση έχει να κάνει με το κατά πόσο οι 300 επιπλέον στροφές (που αυξάνουν υπό νορμάλ συνθήκες την κατανάλωση) έχουν σημασία στα δικά σου φορτία με τις σύνηθες διαδρομές που κάνεις κ με τον στυλ οδήγησής σου... δηλ αν έχεις νιώσει ότι σου λείπει δύναμη κάνοντας μια διαδρομή και αναγκάζεσαι να φορτώσεις μια ταχύτητα για να αλλάξεις μετά και να πηγαίνεις ανθρώπινα, τότε ναι συνολικά θα σου ρίξει την κατανάλωση...
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι καθαρά προσωπική άποψη βασισμένος στα λίγα που κατανοώ... πρακτική εμπειρία θα μας διαφωτίσει...
>WooHoo >best _brav/