jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: ath.nasi στις Φεβρουάριος 23, 2011, 19:41
-
Χαιρετίζω την όμορφη παρέα ξανά, μετά από πολύ καιρό. hallo
Λόγω τής απεργίας σήμερα, χρησιμοποίησα το τζιμνάκι για να πάω στη δουλειά μου. Όσο περίμενα το πρωί για να ζεσταθεί η μηχανή στο ρελαντί, παρατήρησα υγρά να στάζουν και να εκτοξεύονται από την εξάτμιση. Όταν έφτασα στον προορισμό μου και μπορούσα να το ξανακοιτάξω, η εξάτμιση ήταν στεγνή και λειτουργούσε κανονικά.
Υποθέτω πως οφείλεται σε κακή ποιότητα βενζίνης, νοθευμένης με νερό.
Σωστά υποθέτω, ή μήπως πρόκειται για άκαυτη βενζίνη;
Πόσο επικίνδυνο είναι για το αυτοκίνητο;
Όποιος έχει κάτι στο μυαλό του, παρακαλώ να με διαφωτίσει.
-
Αν είχε τόσα πολλά νερά η βενζίνη τότε δεν θα περνούσαν πέρα απ τα μπέκ οπότε θα έσβηνε το αμάξι σου αμέσως.
Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα το παρουσιάζουν αυτό.
Όταν ζεστάθηκε δεν το παρουσίαζε, οπότε πιθανόν να έχει να κάνει με υγρασία.
Ακαυτη βενζίνη δε νομίζω να είναι γιατί το κάνει και το δικό μου αλλά τα πλακάκια στην πιλοτή είναι κάτασπρα (η βενζίνη αφήνει λεκέ).
-
Ευχαριστώ!
-
Η καύση οποιουδήποτε υδρογονάνθρακα έχει σαν προϊόν νερό, διοξείδιο του άνθρακα (η μονοξείδιο η ατελής κάυση) + κάποια άλλα παράγωγα.
Λόγω θερμοκρασίας καύσης, το νερό βγαίνει σε μορφή ατμού. Οταν το αυτοκίνητο (και η εξάτμηση) είναι κρύα, ο υδρατμός υγροποιείται, και βλέπετε τα σταγωνίδια. Οταν ζεσταθεί καλά η εξάτμηση, δεν υγροποιείται τίποτα, και φεύγουν όλα.
Αν πηγαίνετε μέχρι το περίπτερο, και γυρνάτε, δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί, και μένει το νερό μέσα. Αν το κάνετε συχνά, μένει αρκετό νερό μέσα στην εξάτμηση, σκουριάζει και στο τέλος τρυπάει.
-
Η καύση οποιουδήποτε υδρογονάνθρακα έχει σαν προϊόν νερό, διοξείδιο του άνθρακα (η μονοξείδιο η ατελής κάυση) + κάποια άλλα παράγωγα.
Λόγω θερμοκρασίας καύσης, το νερό βγαίνει σε μορφή ατμού. Οταν το αυτοκίνητο (και η εξάτμηση) είναι κρύα, ο υδρατμός υγροποιείται, και βλέπετε τα σταγωνίδια. Οταν ζεσταθεί καλά η εξάτμηση, δεν υγροποιείται τίποτα, και φεύγουν όλα.
Αν πηγαίνετε μέχρι το περίπτερο, και γυρνάτε, δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί, και μένει το νερό μέσα. Αν το κάνετε συχνά, μένει αρκετό νερό μέσα στην εξάτμηση, σκουριάζει και στο τέλος τρυπάει.
Πιο σωστά δεν γίνεται!!! _supr>
-
>0023<
-
Η καύση οποιουδήποτε υδρογονάνθρακα έχει σαν προϊόν νερό, διοξείδιο του άνθρακα (η μονοξείδιο η ατελής κάυση) + κάποια άλλα παράγωγα.
Λόγω θερμοκρασίας καύσης, το νερό βγαίνει σε μορφή ατμού. Οταν το αυτοκίνητο (και η εξάτμηση) είναι κρύα, ο υδρατμός υγροποιείται, και βλέπετε τα σταγωνίδια. Οταν ζεσταθεί καλά η εξάτμηση, δεν υγροποιείται τίποτα, και φεύγουν όλα.
Αν πηγαίνετε μέχρι το περίπτερο, και γυρνάτε, δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί, και μένει το νερό μέσα. Αν το κάνετε συχνά, μένει αρκετό νερό μέσα στην εξάτμηση, σκουριάζει και στο τέλος τρυπάει.
_231; _231; _231; _231; _231;
-
εξατμησιολογος δηλαδη;;;; lol lol ha
-
εξατμησιολογος δηλαδη;;;; lol lol ha
εξατμισιολόγος-καυσαεριολόγος μήπως! ??? ??? ???
-
Αμέσως να βγάλετε όνομα.... ου ρε... Ηλεκτρολόγος μου φτάνει...
-
εξατμησιολογος δηλαδη;;;; lol lol ha
εξατμισιολόγος-καυσαεριολόγος μήπως! ??? ??? ???
j12 j12 j12 j12 lol lol lol
-
>plaka/ >egrapses<