jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: jim_alexop στις Ιανουάριος 29, 2011, 14:39

Τίτλος: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: jim_alexop στις Ιανουάριος 29, 2011, 14:39
Σκέφτομαι να τοποθετήσω αυτό το εξάρτημα για να αλλάξω τη θέση των πίσω αμορτισέρ,πρώτον για να μην βρίσκουν τα rancho rs9000xl στη γέφυρα επειδή έχουν χοντρή μπουκάλα και δεύτερον μήπως κερδίσω λίγο άρθρωση???Ο αναρτησιολόγος μας τι γνώμη έχει??? t4 t4

http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=63_86&products_id=1424
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: constantinos στις Ιανουάριος 30, 2011, 03:49
Ωραίο φαίνεται,  αλλά κάτι λέει για μετατροπή στη σωλήνα της εξάτμισης. Καλύτερα να στύλε ένα μειλ να σου εξηγήσουν καλύτερα στα αγγλικά.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: jim_alexop στις Ιανουάριος 30, 2011, 12:15
Ωραίο φαίνεται,  αλλά κάτι λέει για μετατροπή στη σωλήνα της εξάτμισης. Καλύτερα να στύλε ένα μειλ να σου εξηγήσουν καλύτερα στα αγγλικά.

έκανα μετάφραση στο google από ιταλικά στα αγγλικά  (από ιταλικά στα ελληνικά δεν βγάζει νόημα) και το διάβασα για την μετατροπή στην εξάτμιση,αύτο είναι το λιγότερο,αν θα δουλέψει η ανάρτηση καλύτερα με νοιάζει.

Η μετάφραση:

With this coupling bar you can install and run different shocks increased without necessarily having to shim over the buffer limit of the bridge.
 With 3 settings, you can quickly guess the location suitable to your attitude, combining a series of springs long run, that will allow more travel to earn Twist.
 Recall that changing the anchor position, changes the leverage ratio, so the holes inside softens the hydraulic response of the shock.
 Compression will be softer and travel will be less restrained.
 Warning:
 A second model Jimny in your possession, to install this accessory you will need to slightly modify the position of the rear exhaust pipe before it enters the muffler.
 Supplied complete with nuts and Alu thickness necessary for the proper assembly.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: Metalaxe στις Ιανουάριος 30, 2011, 16:05
Σκέφτομαι να τοποθετήσω αυτό το εξάρτημα για να αλλάξω τη θέση των πίσω αμορτισέρ,πρώτον για να μην βρίσκουν τα rancho rs9000xl στη γέφυρα επειδή έχουν χοντρή μπουκάλα και δεύτερον μήπως κερδίσω λίγο άρθρωση???Ο αναρτησιολόγος μας τι γνώμη έχει??? t4 t4

http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=63_86&products_id=1424
Ο "αναρτησιολόγος" δε λέει τίποτα γιατί δεν το έχει δει ποτέ από κοντά, ως εκ τούτου δε θέλει να πάρει κανέναν στο λαιμό του... ;D ;D :D :D :D
Καλύτερα ρώτα το Χρήστο (Majestix) που έχει τα συγκεκριμένα αμορτισέρ, έχει αλλάξει κι αυτός τη θέση των πίσω αμορτισέρ. Πάντως, α) νομίζω ότι τα Rancho 9000 είναι πιο χοντρά από αυτά του Ιταλού οπότε μπορεί να βρίσκει πάλι στη γέφυρα (εγώ για παράδειγμα την έχω στραβώσει λίγο με κάβουρα) και β) τερματίζουν τώρα τα αμορτισέρ στο άνοιγμα ? αν όχι τότε δε νομίζω να κερδίσεις διαδρομή αλλά πάλι δεν είμαι και σίγουρος γιατί δεν το έχω δει από κοντά...
Πιο χρήσιμη θα είναι η γνώμη του Χρήστου πάντως, θα μας πει μόλις το δει... ;)
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: jim_alexop στις Ιανουάριος 30, 2011, 16:21
Τα αμορτισέρ θα δουλεύουν μετά πιο λοξά,αυτό έχει κάποιες συνέπειες???Πάντως από ότι είδα ο zanfi δεν συμπεριλαμβάνει στα ολοκληρωμένα κιτ που έχει με τα δικά του αμορτισέρ.Το δίνει για να τοποθετηθούν αμορτισέρ με πιο χοντρή μπουκάλα.Ο Χρήστος νομίζω ότι έχει τροποποιήσει μόνο τις κάτω βάσεις.Και εγώ έχω στραβώσει λίγο τη γέφυρα με κάβουρα αλλά παρόλα αυτά στα στραμπουλήγματα γλύφει λίγο τη μπουκάλα.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: panosd στις Ιανουάριος 30, 2011, 18:19
Αυτη την αλλαγη εχουν κανει οι περισσοτεροι που τρεχουν σε τροφυ κ τραιαλ.

πχ, θεολογης,τζιρινης,μουρατιδης κ.α.

Κερδιζεις σε αρθρωση αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις εχει στην καθημερινη μετακινηση η το ταξιδι.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: JM στις Ιανουάριος 30, 2011, 19:56
αλλαζεις την γωνια του αμορτισερ.αυτο το κανεις οταν βαλεις αρκετα μακρια αμορτισερ(π.χ.75cm ανοιχτα).λογω του οτι στην υπαρχουσα θεση(μαμισια) θα ειναι σχεδον κλειστα και με το παραμικρο βυθισμα θα σου τερματιζουν.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: k.Maltezos στις Ιανουάριος 31, 2011, 08:34
panosd  καλα τα λες ,οντως κερδιζει σε αρθρωση και flex , αλλα στο δρομο το πισω μερος γινεται πιο μαλακο , με μεγαλυτερες κλισεις στις στροφες .
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: Metalaxe στις Ιανουάριος 31, 2011, 09:02
Σαφώς και μπορείς να έχεις μεγαλύτερες διαδρομές όταν τα βάλεις πιο λοξά αλλά αυτό προϋποθέτει ότι με την "κανονική" τοποθέτηση έχεις φτάσει στα όρια του αμορτισέρ (στο άνοιγμα κυρίως), αλλιώς δεν έχει νόημα (δηλαδή όταν θέλεις να βάλεις μεγαλύτερα αμορτισέρ).
Επίσης για τη λειτουργία, παίζει ρόλο τι αμορτισέρ έχεις, με monotube αζώτου δεν έχεις πρόβλημα σε όποια γωνία και να τα βάλεις, αν είναι emulsion (πχ σαν τα δικά μου Fox) τότε δε δουλεύουν σωστά σε μεγάλη γωνία...
 
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: jim_alexop στις Ιανουάριος 31, 2011, 16:03
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: Majestix στις Ιανουάριος 31, 2011, 19:33
1. Μπορεί να φταίνε και τα σινεμπλοκ των μπράτσων σου...   ;)

2. Εμένα δεν δουλέυουν υπο κλίση αλλα ειναι σχεδον κάθετα μεταξύ μαμά βάσεων και του κέντρο του αξονα... πράγμα που δεν είναι θεωρητικά σωστό... αλλά λόγω ρύθμισης δεν υπάρχει πρόβλημα...



Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: Metalaxe στις Ιανουάριος 31, 2011, 19:45
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.
Η διαδρομή του αμορτισέρ δεν έχει ανάλογη σχέση με τη διαδρομή του άξονα, δηλαδή αν τα αμορτισέρ σου έχουν 36,2 εκ διαδρομή, ο πίσω άξονας μπορεί να έχει αρκετά λιγότερο έως αρκετά περισσότερο.
Για να δεις αν κερδίσεις σε διαδρομή, μέτρα το αμορτισέρ σε πλήρη έκταση του άξονα, αν έχει τερματίσει (δηλαδή αν είναι 56,2 εκατοστά), τότε μπορεί να κερδίσεις διαδρομή αν το βάλεις λοξά, αν όμως το αμορτισέρ είναι λιγότερο από 56,2 εκατοστά μάλλον δε θα κερδίσεις τίποτα.
Το ίδιο ισχύει και για τη συμπίεση, αν κατά τη μέγιστη συμπίεση του άξονα το αντίστοιχο αμορτισέρ είναι τέρμα κλειστό, τότε πιθανώς να κερδίσεις διαδρομή με λοξή τοποθέτηση, αν όχι τότε μάλλον δεν κερδίζεις τίποτα.
Βασικά έχε υπόψη ότι κανονικά το αμορτισέρ δεν πρέπει να τερματίζει, ούτε στο άνοιγμα, ούτε στο κλείσιμο γιατί υπάρχει μεγάλη περίπτωση να καταστραφεί σε συνεχόμενα ή δυνατά τερματίσματα... ;)   
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: V.Tsoukas στις Ιανουάριος 31, 2011, 20:12
Πάντως δεν έχω πάρει όλη τη διαδρομή από τα αμορτισέρ που έχω βάλει, η διαφορά ανοιχτό από κλειστό είναι 36+εκατοστά και σε άρθρωση έχω πάρει 32εκ.Δεν ξέρω τη φταίει, μπορεί οι προσθήκες ελατηρίων που σίγουρα χάνω σε συμπίεση.Αν χρησιμοποιήσω δηλαδή τα ήδη υπάρχοντα αμορτισέρ θα μεγαλώση η άρθρωση,το αμορτισέρ μου έιναι 56,20εκ ανοιχτό και και 20εκ συμπιεσμένο???Πάντως αν μαλακώσουν τα αμορτισέρ είναι καλοδεχούμενο γιατί είναι ρυθμιζόμενα και τα δουλέυω σχεδόν πάντα στην πιο μαλακή σκάλα επειδή είναι λίγο σκληρά για το jimny αφού αυτο τον κωδικό η Rancho το δίνει για wragler YJ 2-3 inch lift.

Απέφυγέ το , θα έχεις αστάθεια στο δρόμο και πολύ μεγαλύτερες κλίσεις του αμαξώματος στο εκτός δρόμου λόγω του οτι μεταφέρεις προς το κέντρο την επάνω έδραση . Το ζητούμενο για να έχετε πιο σταθερή ανάρτηση είναι να βγάζετε την έδραση των αμορτισέρ όσο πιο έξω γίνεται όχι το αντίθετο .
Τέλος στα περισσότερα 4χ4 τα αμορτισέρ είναι που σταματάνε τους άξονες στο άνοιγμα  , γενικά δεν έχουν πρόβλημα στο άνοιγμα αλλά στο βίαιο κλείσιμο που τα σπάει .
Ελπίζω να βοήθησα...
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: DinDin στις Μάιος 23, 2012, 11:34
Εδώ και 3 εβδομάδες τοποθέτησα τo coupling bar στο jimny μου. Πράγματι δίνει μεγαλύτερη απόσταση του αμορτισέρ από τη γέφυρα, αλλά λόγω αλλαγής θέσης του αμορτισέρ αυτό πλέον βρίσκεται έξω από τη καμπύλη που της έχει κάνει ο κατασκευαστής, οπότε πάλι χρειάστηκε να στραβωθεί λίγο.
Η τοποθέτησή της απαίτησε την αλλαγή της διαδρομής του σωλήνα εξάτμησης, αλλά και τρόχισμα του coupling bar σε κάποια σημεία για να χωρέσει (italian design bhe bhe bhe).
Από τη μέχρι τώρα χρήση μόνο θετικά μπορώ να τη χαρακτηρήσω.
Επιτέλους πλέον η πίσω ανάρτηση άρχισε να δουλεύει, αφού τα Monroe D4441 στην παραμικρή ανωμαλία πριν εκτόξευαν το πίσω μέρος στο διάστημα.
Στο δρόμο ΔΕΝ υπάρχει καμμία αστάθεια, ούτε κλίσεις (δεν ξέρω τι θα γίνει με πιο μαλακά αμορτισέρ).
Επιπλέον τώρα τα αμορτισέρ είναι κατά 6 εκ. μικρότερα από το μέγιστο άνοιγμα που δίνουν τα μπράτσα, οπότε μας βλέπω και για αμορτισέρ περί τα 60 εκ.
 
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: PATELIS στις Μάιος 23, 2012, 13:33
 _thank> _11370> ωραιος αντε καλοριζικα, τελικα το θεμα αναρτηση jimny ειναι ανεξαντλητο  a105
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: vasos στις Ιούνιος 12, 2012, 09:07
φίλε dindin χρειάστηκε να μετατοπίσης την εξάτμιση??
μειονεκτήματα πλεονεκτήματά.
έχει βγάλει το ίδιο και ο offroadarmoury σε πιό ελκιστική τιμή.
http://www.offroad-armory.com/store/index.php?route=product/product&path=20_69&product_id=200 (http://www.offroad-armory.com/store/index.php?route=product/product&path=20_69&product_id=200)
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: DinDin στις Ιούνιος 12, 2012, 10:49
Άλλαξα λίγο τη διαδρομή του σωλήνα της εξάτμισης και τίποτε άλλο.
Πάντως νομίζω ότι στην κάτω θέση που έχω βάλει τώρα τα αμορτισέρ μπορεί και να μην χρειαζόταν μετατροπή.
Το μοναδικό μειονέκτημα είναι το 50άρικο που μου πήρε ο εξατμισάς.

έχει βγάλει το ίδιο και ο offroadarmoury σε πιό ελκιστική τιμή.
http://www.offroad-armory.com/store/index.php?route=product/product&path=20_69&product_id=200 (http://www.offroad-armory.com/store/index.php?route=product/product&path=20_69&product_id=200)

Πολύ καλύτερη τιμή πράγματι. Το μόνο που δεν βλέπω όμως είναι αν έχει και τους αποστάτες που είναι απαραίτητοι για το μοντάρισμα...
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: vasos στις Ιούνιος 12, 2012, 15:58
του έστειλα μέηλ και λέει ότι συμπεριλαμβάνονται όλα όσα χρειάζονται για να εφαρμοστεί επάνω στο αυτοκίνητο(βήδες,αποστάτες.κτλ)
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: YannisS στις Ιούνιος 12, 2012, 16:14
του έστειλα μέηλ και λέει ότι συμπεριλαμβάνονται όλα όσα χρειάζονται για να εφαρμοστεί επάνω στο αυτοκίνητο(βήδες,αποστάτες.κτλ)
In that case, go for it!!!
Τίτλος: Απ: Coupling bar rear damper Jimny
Αποστολή από: vasos στις Ιούνιος 14, 2012, 09:12
προς το παρόν δεν μου χρειάζεται.σε λίγο καιρό όμως που θα κάνω κάποιες μετατροπές πίσω ίσως χρειαστεί!! ;) ;)