jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: venomjimny στις Νοέμβριος 01, 2010, 13:25
-
Παιδια μηπως γνωριζει καποιος γιατι με σταθερο γκαζι στις 2000 στροφες με οποιαδηποτε σχεση στο σασμαν, μου κανει ενα ρεταρισμα? bhe
-
Κρύο ζεστό?
Όταν λες οποιαδήποτε σχέση? αν έχεις 5η κ είσαι με 2000rpm κ πατήσεις γκάζι, θα τρέμει ολόκληρο.
Αν μαρσάρεις στο ρελαντί στο κάνει?
Από ρελαντί μέχρι 2000rpm πως συμπεριφέρεται?
Θα κοιτούσα για αρχή το αισθητήρα πεταλούδας. μπορεί να έχει ξερυθμιστεί ή κ χαλάσει τελείως.
-
παντα το κανει ειτε κρυο ειτε ζεστο! με ολες τις ταχυτητες! και δεν ειναι ακριβως ρεταρισμα, ειναι σαν να κανει διακοπες απο τροφοδοσια! σαν να παιζεις γρηγορα με το γκαζι (δωσε ασε) ενω ειναι σταθερο....
μονο εκει το κανει στις 2000, οπουδηποτε αλλου ειναι κομπλε
θα κοιταξω παντως την πεταλουδα. ευχαριστω!
-
παντα το κανει ειτε κρυο ειτε ζεστο! με ολες τις ταχυτητες! και δεν ειναι ακριβως ρεταρισμα, ειναι σαν να κανει διακοπες απο τροφοδοσια! σαν να παιζεις γρηγορα με το γκαζι (δωσε ασε) ενω ειναι σταθερο....
μονο εκει το κανει στις 2000, οπουδηποτε αλλου ειναι κομπλε
θα κοιταξω παντως την πεταλουδα. ευχαριστω!
και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω στις 2000-2200 στροφές σε vvt και στην αντιπροσωπεία λένε ότι δεν έχει τίποτα.Στην αρχή δεν έδωσα σημασία γιατί νόμιζα ότι είναι από κακή βενζίνη αλλά δυστυχώς το πρόβλημα είναι μόνιμο.Εγώ πάντως αυτό το κόψιμο το αισθάνομαι και κάτα την επιτάχυνση στις ίδιες πάντα στροφές.Το πρόβλημα είναι ότι σε λίγο λήγει η εγγύηση και λήση δεν βρίσκω!!!
Εμένα πάντως μου καθάρισαν την πεταλούδα αλλά δεν είδα διαφορά.
-
Εκτός από το καθάρισμα, μιλάω για ρύθμιση του αισθητήρα πεταλούδας ή γκαζιού ή throttle sensor (όπως θέτε πείτε το) !!!
-
Εκτός από το καθάρισμα, μιλάω για ρύθμιση του αισθητήρα πεταλούδας ή γκαζιού ή throttle sensor (όπως θέτε πείτε το) !!!
Φάνη ρυθμίζεται και στο vvt?
-
vvt εναι και μενα! υπαρχει περιπτωση να ειναι τρομπα βενζινης?????????
-
λογικά πρέπει να ρυθμίζεται. Αν έχει βίδα που μπορεί να λασκάρει λίγο κ να "παίξει" ο αισθητήρας μερικές μοίρες, τότε ρυθμίζεται. Δες το κ πες μου...
-
λογικά πρέπει να ρυθμίζεται. Αν έχει βίδα που μπορεί να λασκάρει λίγο κ να "παίξει" ο αισθητήρας μερικές μοίρες, τότε ρυθμίζεται. Δες το κ πες μου...
Φάνη έχει βίδα που ρυθμίζει...
-
Ωραία, διάβασμα λοιπόν από το service manual, γιατί έχει συγκεκριμένες τιμές που πρέπει να βλέπεις στο πολύμετρο.
@venomjimny: η τρόμπα να σου κάνει κόλπα μόνο στις 2000rpm που δεν έχει κ απαιτήσεις σε καύσιμο? δύσκολο.
-
ευχαριστω verse!
-
μπουζι αλλαγη και μονο ιριδιου δες γενικα τα ηλεκτρικα
-
0_21 δεν εχω βαλει αυτη τη φορα ιριδιου,,,, χαζομαρα ε?
-
0_21 δεν εχω βαλει αυτη τη φορα ιριδιου,,,, χαζομαρα ε?
λες να μου βαλανε λαθος μπουζι στο σερβις???
-
Δείτα τα, αλλά νομίζω πως το πρόβλημα δεν θα ήταν μόνο στις 2000rpm.
-
εγω ειμαι σιγουρος γιατι το κανω μονος μου το service απο τη ληξη της εγγυησης και μετα...
-
κερδιζουμε κατι με τα μπουζι ιριδιου?εγω του βαζω τα κλασικα...
-
Θεωρητικά "καλύτερο" ρεύμα κ μεγαλύτερη διάρκειας ζωής. Πρακτικά σε εμάς μόνο την διάρκεια ζωής.
-
λοιπον με τα μπουζι ιριδιου παιτιχενουμε καλητερη καυση μεγαλητερη οικονομια και ποιο σωστο δουλεμα της μηχανης αλλα ειναι ακριβα 50-70 ευρο και κραταει 40 χιλ χιλ νομιζω αλλα η σουσουκι αυτα βαζει και για να τα βαζει κατι ξερει
-
Ξαναλέω πρακτικά μόνο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα μπουζί.
Το μπουζί αυτό που κάνει είναι να δίνει την σπίθα για να ξεκινήσει η καύση. Τα ιριδίου δίνουν μεγαλύτερο ρεύμα, κ πιο σταθερό όταν τα άλλα τα "παίζουν" όταν υπάρχουν απαιτήσεις. στο δικό μας μοτέρ δεν πρόκειται να δείτε καμία διαφορά!!!!!! έχω βάλει κ απλά, κ ιριδίου κ σούπερ ντούπερ ρεησινγκ να πούμε, τα ίδια.
Όντως στα VVT δίνει ιριδίου, μήπως για λόγους marketing? μήπως για λόγους κόστους στα service? δεν λέω ότι κάνει κακό. κ εγώ τέτοια έχω βάλει, για να μην κάθομαι να τα αλλάζω κάθε τόσο....
-
Για δες τους ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ σου , και εσθητιρα κεντροφορων μετα......... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Α....... να δεις και τις γιοσεις του κινητηρα και αν θες βαλε και καμια ακομα δεν κανει κακο ::) ::) ::) ::)
-
Παιδια μηπως γνωριζει καποιος γιατι με σταθερο γκαζι στις 2000 στροφες με οποιαδηποτε σχεση στο σασμαν, μου κανει ενα ρεταρισμα? bhe
Φίλε μου εχω ακριβως το ιδιο προβλημα στις ιδιες στροφες που αναφερεις. Θα ψαχτώ και εγω και για οτι νεοτερο θα ενημερωσω..
-
ok anastosjimny! θα περιμενω νεα σου μηπως βγαλουμε καμια ακρη...
j12
-
μου άλλαξαν δύο πολλαπλασιαστές αλλά καμία βελτίωση bhe bhe bhe
-
βαλβιδα ATR (Βαλβιδα διαχειρισης καυσιμου)
η συνηθεστερη ασθενεια των jimny οσον αφορα την ασταθεια του ρελαντι
καντε ενα chek στον εγκεφαλο και αμεσως θα σας βγαλει το προβλημα ''301''
το λεω γιατι μετα απο 6 χρονια και μετα απο συζητηση με παιδια πο το club ειχαν το παρομοιο προβλημα ηρθε λοιπον και η σειρα μου
οτι αλλο χρειαστειτε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε πληροφορια
-
βαλβιδα ATR (Βαλβιδα διαχειρισης καυσιμου)
η συνηθεστερη ασθενεια των jimny οσον αφορα την ασταθεια του ρελαντι
καντε ενα chek στον εγκεφαλο και αμεσως θα σας βγαλει το προβλημα ''301''
το λεω γιατι μετα απο 6 χρονια και μετα απο συζητηση με παιδια πο το club ειχαν το παρομοιο προβλημα ηρθε λοιπον και η σειρα μου
οτι αλλο χρειαστειτε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε πληροφορια
στο ρελαντι δεν έχω πρόβλημα και ο εγκέφαλος δεν γράφει καμία βλάβη,το πρόβλημα είναι εν κινήσει στις 1800-2200 στρ/λπτ
-
και μενα ρελαντι ρολοι δουλευει... 0_21
-
μου άλλαξαν δύο πολλαπλασιαστές αλλά καμία βελτίωση bhe bhe bhe
Μιας κ είναι σε συγκεκριμένες στροφές, κοίταξες αισθητήρα πεταλούδας? Αμέσως μετά, αισθητήρα εκκεντροφόρου κ αισθητήρα στροφάλου...
-
τελικα λυση βρεθηκε ?
-
τελικα λυση βρεθηκε ?
ακομη παλευουμε αλλα τιποτα....
-
τελικα λυση βρεθηκε ?
ακομη παλευουμε αλλα τιποτα....
μου κανει και εμενα ενα ρεταρισμα και εδω και 2-3 βδομαδες στο ρελαντι ριχνει μονο του τις στροφες λιγο και τρανταζεται ολο το αμαξι.
δεν εχω προλαβει να το παω στον γιατρο αλλα θα φροντισω αμεσα.
-
καποιο νεο παιδια γιατι με ταλαιπωρει ακομη? u10
-
καποιο νεο παιδια γιατι με ταλαιπωρει ακομη? u10
το δικο μου ηταν απο πολλαπλασιαστες και μπουζοκαλωδια.
-
απο τιμη οι πολλαπλασιαστες;;;; πικρα;;;;;
-
βαλβιδα ngr και εγω το ειχα 200 με 300 ευρο