jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: PEACERMAN στις Σεπτέμβριος 25, 2010, 14:41
-
Θελουν αλλαγμα τα τακακια??η εχουν προβλημα οι δισκοπλακες?!
-
Πότε τσιρίζουν? Ξαφνικά? Πόσα ΚΜ έχουν τα τακάκια? Νιώθεις τρέμουλο στο φρενάρισμα?
-
Πότε τσιρίζουν? Ξαφνικά? Πόσα ΚΜ έχουν τα τακάκια? Νιώθεις τρέμουλο στο φρενάρισμα?
Οταν παταω φρενο...!λογικα οταν αρχιζουν να ζεστενονται τσιριζουν..τρεμουλο δεν νιωθω..απλα ενα σπαστικο τσιριγμα..!εχουν περιπου 13.000 χιλιομετρα..!
-
Αν δεν τρέμει, δεν θες δισκόπλακες, με την έννοια του στραβώματος. θα βεβαιωθείς κ με οπτικό έλεγχο. αν έχει χώρο η ζάντα σου να βάλεις χέρι μπορείς κ χωρίς να βγάλεις τροχό να δεις αν είναι φαγωμένες πολύ (χλωμότατο). τα τακάκια σου έχουν λίγα ΚΜ, αλλά παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, ή αν έχουν ζεσταθεί πολύ μια φορά τότε πάει το τακάκι (αναλόγως αν είναι μαλακό, σκληρό κτλ). Πάλι αν έχει χώρο από την ζάντα βλέπεις αν έχει ψωμί. αν έχει μπορείς να δοκιμάσεις να τα τρίψεις λίγο με γυαλόχαρτο. επίσης δοκίμασε κ ένα καλό πλύσιμο με το λάστιχο (χωρίς να βγάλεις τροχούς κτλ), αν κ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα αλλάξεις με ένα ferodo premier, κόστος γύρο στα 45-50 ευρά συν ότι σου πάρει ο μάστορας για την αλλαγή. κ στα καινούρια όμως ελαφρύ τρίψιμο με γυαλόχαρτο πριν φορεθούν.
-
Το γυαλλοχαρτο γιατι χρειαζεται? (τι νουμερο)?
Εχει αλλαξει κανεις μονος του τακακια; θελει ειδικα εργαλεια; επμβαινεις στο υδραυλικο συστημα ωστε να εχεις προβλημα με το να παρει αερα;
-
Το γυαλόχαρτο ας είναι όσο πιο λεπτό, 1000άρι ας πούμε. ελαφρύ τρίψιμο είπαμε, οπότε δεν παίζει κ πολύ ρόλο. είναι καλύτερο γιατί κάνεις το πρώτο πάτημα μόνος σου κ όχι πάνω στην δισκόπλακα. επίσης, σε τακάκια που έχουν γωνίες στις άκρες, τις στρογγυλεύουν για να μην κάνουν θόρυβο (δεν θα δεις ακριβό - αγωνιστικό τακάκι με γωνίες). ειδικά εργαλεία δεν θέλει, αλλά αν δεν το έχεις ξανακάνει μην το κάνεις. όχι δεν χρειάζεται να βγάλεις τα σωληνάκια των φρένων. αλλά αν δεις ότι δεν μπορείς αλλιώς πάρε ένα δοχείο γεμάτο υγρό φρένων κ βάλε το σωληνάκι μέσα, δεν θα πάρει αέρα. πάντως αν δεν το έχει ξανακάνει κάποιος ας το πάει σε ένα μάστορα, για φρένα μιλάμε...