jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasos στις Ιούνιος 24, 2010, 16:06
-
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος εως τώρα με το κιτ της TOP-R αλλά νομίζω δεν κάνει όσο θα έπρεπε κρέμασμα μπροστα.λέτε να είναι που άλλαξα τα σινεμπλόκ και έβαλα παράκεντρα σινεμπλόκ??απότι νομίζο το κίτ της ΟLD MAN EMU +4 κάνει περισσότερο κρέμασμα απότι τησ top-r.Ποιο λέτε κατα τη γνώμη σας να είναι το πρόβλημα??Λέτε να θέλω μεγαλύτερα αμορτισέρ??
μπροστά έβαλα πανάρ ρυθμιζόμενη,αμορτισέρ,ελατηρια 3".μακρύτερα σωληνάκια,και παράκεντρα συνεμπλόκ,αν τα λέω σωστά..
Υ.Γ
στο jimnaky μου ακόμη να αλλάξω μπράτσα και να βάλω μεγαλύτερα.
-
η αντιστρεπτικη μαλλον κανει ολη την βρωμοδουλεια,οσο το ψηλωνεις πρεπει να κατεβει και η αντιστρεπτικη η αλλιως κανε την αποσπωμενη.
-
η αντιστρεπτικη μαλλον κανει ολη την βρωμοδουλεια,οσο το ψηλωνεις πρεπει να κατεβει και η αντιστρεπτικη η αλλιως κανε την αποσπωμενη.
Γιάννη μου φαίνεται οτι πρέπει να πάρεις προαγωγή και να γίνεις ο "ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΟΛΟΓΟΣ" του φόρουμ... cl cl cl
-
τελικα ποια πραγματα κανονιζουν το μεγαλυτερο κρεμασμα? ::)
-
η αντιστρεπτικη μαλλον κανει ολη την βρωμοδουλεια,οσο το ψηλωνεις πρεπει να κατεβει και η αντιστρεπτικη η αλλιως κανε την αποσπωμενη.
Γιάννη μου φαίνεται οτι πρέπει να πάρεις προαγωγή και να γίνεις ο "ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΟΛΟΓΟΣ" του φόρουμ... cl cl cl
185.gif lol lol lol lol
-
τον μεγαλητερο ρολο τον παιζουν τα αμορτισερ,οσο ποιο μεγαλο ανοιγμα εχει τοσο το αμορτισερ τοσο ποιο πολυ θα κρεμασει ο τροχος
αλλα μην σκεφτει καποιος π.χ. εχω 6 ποντη αναρτηση να βαλω μια τετραδα αμορτισερ για 12ποντη αναρτηση για να εχω κρεμασματα
θα κανει τρομερο λαθος γιατι κατα αρχην στο πρωτο κρεμασμα που θα κανει θα βγει το ελατηριο αφου η αποσταση απο τις 2 βασεις του ελατηριου θα ειναι μεγαλητερη απο ενα 6 ποντο ελατηριο και κατα δευτερον στο βυθμισμα μεσα στον θολο που θα κανει η αλλη ροδα θα δωσει ολο το βαρος του αυτοκινητου στο αμορτισερ και ισως σπασει και αυτο για τον λογο οτι το εμβολο του αμορτισερ επειδη ειναι μεγαλητερο θα τερματισει ποιο γρηγορα απο οτι το ελατηριο με αποτελεσμα το αμορτισερ να ειναι 100% συμπιεσμενο και το ελατηριο καπου στο 80%
δεν ξερω αν τα εξηγησα καλα ωστε να ειναι κατανοητα
με λιγα λογια οτι μεγεθος ελατηριο επιλεξουμε περνουμε και το αντιστοιχο αμορτισερ
βαβαια υπαρχουν και οι προσθηκες ελατηριων και εκει αλλαζει το πραγμα
-
Το δοκίμασα και χωρίς αντιστρεπτικη και πάλι τα ίδια.αλλά τώρα έχω κάνει τακάκια 5cm της αντιστρεπτικης.
λέτε να ευθύνονται τα παράκεντρα συνεμπλόκ?
-
α) Με τι αμορτισέρ έχεις βάλει τα ελατήρια της Top-R μπροστά ? υπάρχει πιθανότητα να είναι μικρά σε άνοιγμα για τα συγκεκριμένα ελατήρια οπότε χάνεις σε διαδρομή.
β) Το μάτι μπορεί να σε ξεγελά, μέτρα τη διαδρομή της μπροστινής ανάρτησης να δεις πόσο είναι για να καταλάβεις αν είναι μικρή ή μεγάλη (ή αντίστοιχα από την ΟΜΕ).
γ) Δε νομίζω ότι τα έκκεντρα σινεμπλόκ μπορούν να σου κόψουν τόση διαδρομή αλλά πάλι δεν είμαι και πολύ σίγουρος.
Το σετ ελατηρίων 4" της Top-R που έχω πάνω (και μάλιστα τα σκληρά μπροστά για εργάτη) έχει πολύ μεγάλες διαδρομές με τα αμορτισέρ μου, δε νομίζω ότι φταίνε τα ελατήρια... ;)
-
Φίλε metalaxe εγώ έχο τα 3" ελατήρια.μαζί με τα ρυΘμιζόμενα αμορτισερ που δίνει το κιτ της TOP-R ΓΙΑ 3" σήκωμα.Λές να αφαιρέσω τα αμορτισερ και να το δοκιμάσω?
εσύ τι μου συστήνεις ως πιο expert σε τετοιου είδους προβλήματα??
-
Φίλε metalaxe ......
εσύ τι μου συστήνεις ως πιο expert σε τετοιου είδους προβλήματα??
no1 no1 no1 no1 no1 no1 no1
Λιγο σεβασμό στον αναρτησιολόγο μας
>best >best >best
-
Λιγο σεβασμό στον αναρτησιολόγο μας
>best >best >best
Κύριε τρανσφερολόγε με κάνετε και κοκκινίζω... :D :D :D lol lol lol lol lol lol ha ha
Φίλε vasos υποθέτω (δεν είμαι σίγουρος με όλα αυτά που έχω δει κατά καιρούς), ότι εφόσον τα αμορτισέρ τα δίνει η Top-R μαζί με τα ελατήρια σετ ότι θα είναι σωστά.
Από κει και πέρα μέτρα τη διαδρομή του μπροστινού άξονα και πες μας το νούμερο να δούμε αν όντως είναι μικρό και πόσο... ;)
-
Πως να μετρήσω την διαδρομή του aξονα φίλε metalaxe?
-
Βρίσκεις μια ράμπα ή κάτι παρόμοιο και ανεβάζεις τον ένα μπροστινό τροχό επάνω μέχρι να χάσει πρόσφυση ο απέναντι (στην ουσία ίσα που θα πατάει στο έδαφος).
α) Μετρας την απόσταση από ένα σταθερό σημείο της ζάντας (π.χ. κάτω χείλος) μέχρι ένα σταθερό σημείο του αμαξώματος (π.χ. κάτω μέρο του φτερού) για τον τροχό που είναι σε έκταση.
β) Κάνεις την ίδια μέτρηση στον απέναντι τροχό που είναι συμπιεσμένος.
γ) Αφαιρείς το (β) από το (α) και η διαφορά είναι η διαδρομή του άξονα.
-
Ευχαριστώ φίλε Metalaxe.θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω.
-
βρίσκω το α)83,5 και το β)64,5 άρα 83,5-64,5=19
Η διαδρομή του άξονα είναι 19 cm
Αλλά τι σημαίνει αυτο?
μπορεί κάποιος να με ενημερώσεί?
-
βρίσκω το α)83,5 και το β)64,5 άρα 83,5-64,5=19
Η διαδρομή του άξονα είναι 19 cm
Αλλά τι σημαίνει αυτο?
μπορεί κάποιος να με ενημερώσεί?
Αν δεις (αν δεν έχεις διαβάσει το τεύχος) εδώ http://www.tetrakinisimag.gr/ (http://www.tetrakinisimag.gr/) θα διαπιστώσεις ότι η διαδρομή των 19 εκ. είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο (μάλλον είναι η δεύτερη καλύτερη) και μάλιστα με διαφορά.
Άρα λοιπόν όπως κατάλαβες άδικα ανησυχείς... ;) ;)
ΥΓ. Η μέτρηση είναι με τη ζαμφόρ επάνω ή χωρίς αυτήν ?
-
Η μέτρηση έγινε με την ζαμφόρ επάνω!
-
Η μέτρηση έγινε με την ζαμφόρ επάνω!
j12 j12 j12 j12 j12
-
Πιο τέυχος να διεβάσω από το tetrakinisi mag φίλε metalaxe??
-
Η μέτρηση έγινε με την ζαμφόρ επάνω!
Μην το πεις ούτε του παπά...αν τη βγάλεις η διαδρομή θα είναι αρκετά μεγαλύτερη.
Ενδεικτικά σου λέω ότι στις μετρήσεις του tetrakinisimag, τα Jimny με τις μεγαλύτερες διαδρομές δεν είχαν ζαμφόρ και όλα (πλην ενός ;D) είχαν διαδρομή κάτω από 19 εκ οπότε είσαι πολύ καλός...
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν το τεύχος Ιουνίου 2007, θα κοιτάξω σπίτι και θα σου πω... ;)
-
ρε παιδια μπερδευτηκα, σηκωνω με υδραυλικο γρυλο το μπροστινο αξονα (απο τη μερια του συνοδηγου) και μετραω τη διαφορα υψους απο το πισω αξονα η απο τον μπροστινο? γιατι οντως ετσι στο πισω αξονα η διαφορα μου ειναι 19,5cm ενω στο μπροστινο δεν εχω μεγαλη βυθιση του απεναντι τροχου ???
-
λογικά κάνει 19 εκατοστά επειδή έβαλα και τακάκια στην ζαμφόρ και κατέβηκε 5 εκατοστά πιο κάτω.Φίλε metalaxe όμως και να βγάλω τη ζαμφόρ το ίδιο θα είναι γιατί τερματίζουν τα αμορτισέρ μου με τη ζαμφόρ επάνω.Άρα θα θέλω μεγαλύτερα αμορτισέρ??
-
ρε παιδια μπερδευτηκα, σηκωνω με υδραυλικο γρυλο το μπροστινο αξονα (απο τη μερια του συνοδηγου) και μετραω τη διαφορα υψους απο το πισω αξονα η απο τον μπροστινο? γιατι οντως ετσι στο πισω αξονα η διαφορα μου ειναι 19,5cm ενω στο μπροστινο δεν εχω μεγαλη βυθιση του απεναντι τροχου ???
Φίλε Patelis κοίταξε εδώhttp://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36777 (http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36777) και εδώ http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36783 (http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36783) για να καταλάβεις πως πρέπει να γίνεται κανονικά η μέτρηση.
Βέβαια πρέπει να είναι άσφαλτος κάτω αλλά θα κάνεις δουλειά κι έτσι.
λογικά κάνει 19 εκατοστά επειδή έβαλα και τακάκια στην ζαμφόρ και κατέβηκε 5 εκατοστά πιο κάτω.Φίλε metalaxe όμως και να βγάλω τη ζαμφόρ το ίδιο θα είναι γιατί τερματίζουν τα αμορτισέρ μου με τη ζαμφόρ επάνω.Άρα θα θέλω μεγαλύτερα αμορτισέρ??
Τα αμορτισέρ λογικά θα ανοίγουν τέρμα αλλά δε θα συμπιέζονται πλήρως με τη ζαμφόρ επάνω, άρα η διαδρομή θα αυξηθεί όταν τη βγάλεις μιας και ο τροχός που συμπιέζεται θα συμπιέζεται περισσότερο (το αμορτισέρ σχεδόν σίγουρα δεν τερματίζει στο κλείσιμο με τη ζαμφόρ επάνω)...
-
Φίλε metalaxe χωρίς τη ζαμφόρ επάνω συμπιέζεται ο τροχός ακόμη 4 εκατοστά.λές να βγάλω τα αμορτισέρ και να το δοκιμάσω χωρίς αμορτισερ?Μάλλον θα πρέπει να πάω για μεγαλύτερα αμορτισέρ?θα πρέπει να αλλάξω και τα μπράτσα ομώς γιατί τώρα έχω τα μαμα!
-
Φίλε metalaxe χωρίς τη ζαμφόρ επάνω συμπιέζεται ο τροχός ακόμη 4 εκατοστά.λές να βγάλω τα αμορτισέρ και να το δοκιμάσω χωρίς αμορτισερ?Μάλλον θα πρέπει να πάω για μεγαλύτερα αμορτισέρ?θα πρέπει να αλλάξω και τα μπράτσα ομώς γιατί τώρα έχω τα μαμα!
Άρα λοιπόν, η διαδρομή μπροστά είναι 19+4=23 εκατοστά, πάρα πολύ καλή όπως καταλαβαίνεις. Μην πειράξεις τίποτα, όλα είναι εντάξει εφόσον είσαι πολύ πάνω από το μέσο όρο.
Τα μπράτσα είναι άλλη υπόθεση, κανονικά πρέπει να τα αλλάξεις για να διορθωθεί η κάστερ, δεν έχει να κάνει με τη διαδρομή του άξονα.
-
Έχω βάλει και castor correction bushes.Αυτά δεν βοηθούν λίγακι με το θέμα μπράτσα?
-
Έχω βάλει και castor correction bushes.Αυτά δεν βοηθούν λίγακι με το θέμα μπράτσα?
Τα έκκεντρα σινεμπλόκ απ' όσο γνωρίζω είναι για μέχρι 2" ψήλωμα, από κει και πάνω θέλεις άλλα μπράτσα...
-
Ευχαριστώ φίλε metalaxe για τη πολύτιμη βοήθεια σου.
-
Ευχαριστώ φίλε metalaxe για τη πολύτιμη βοήθεια σου.
Τίποτα φίλε μου, να 'σαι καλά :)