jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimny35 στις Απρίλιος 08, 2010, 16:14
-
Εχω ενα jimny 1999 μοντ.με 160000χλμ.Εχει αρκετο καιρο που καθε πρωι οταν το βαζω μπροστα καπνειζει.Επιπλεον εχω διαπιστωσει οτι καιει λαδια.Το πηγα στο συνεργειο και μου ειπανε οτι θελουνε αλλαγη τα τσιμουχακια.Το κοστος ειναι λεει περιπου στα 300 ευρο.Πιο πολλυ κοστειζει λεει η εργασια.Εχει παθει κανεις κατι αναλογο να με βοηθεισει?
-
Άμα είναι τα τσιμουχάκια μόνο καλά είσαι... Πόσο λάδι σου κατεβάζει ανα χ ΚΜ?
-
καλησπερα φιλε απο μια τσιμουχα εχανε λαδια το δικο μου πολυ λιγα
εγω ομως με τα λεφτα που λες αλαξα και ολους τους ιμαντες -λουρια γιατι εφοσον στο λυνει που η εργασια ειναι ακριβη αλαζουν και αυτα
για μονο τσιμουχες ακριβα σου ειπε οσο για τον ασπρο καπνο και μενα το κανει τωρα τελευτεα,σιγουρα δεν ειναι απο τσιμουχακια
ψαξου και αλλου καλυτερα.και ενημερωσε για τον ασπρο καπνο και εγω μοντελο 2000 εχω με μπολικα χλμ.
-
Γιώργο, άσπρος καπνός δεν είναι λάδια... Σου κατεβάζει? Μήπως κατεβάζει νεράκι? Για κοίτα μήπως αρχίζουν κ σαπουνιάζουν τα λάδια σου...
-
μηπως παμε για φλατζα?
-
Αν σου κατεβάζει νερά, πας για καπάκι μάλλον... Θα είσαι πολύ τυχερός αν είναι μόνο φλάντζα...
-
ρε παιδια δεν ειπε το παληκαρι οτι του βγαζει ασπρο καπνο,καπνιζει απλα ειπε.
πιθανον να ειναι τα τσιμουχακια αλλα απο τιμη λιγο τσιμπιμενη μου φενεται!
-
ρε παιδια δεν ειπε το παληκαρι οτι του βγαζει ασπρο καπνο,καπνιζει απλα ειπε.
πιθανον να ειναι τα τσιμουχακια αλλα απο τιμη λιγο τσιμπιμενη μου φενεται!
Για το παλικάρι απαντήσαμε πρώτα, κ περιμένουμε κ απάντηση στην ερώτηση που κάναμε.. Εν τω μεταξύ, είπαμε να λύσουμε κ άλλα θεματάκια... lol lol lol lol
-
ρε παιδια δεν ειπε το παληκαρι οτι του βγαζει ασπρο καπνο,καπνιζει απλα ειπε.
πιθανον να ειναι τα τσιμουχακια αλλα απο τιμη λιγο τσιμπιμενη μου φενεται!
Για το παλικάρι απαντήσαμε πρώτα, κ περιμένουμε κ απάντηση στην ερώτηση που κάναμε.. Εν τω μεταξύ, είπαμε να λύσουμε κ άλλα θεματάκια... lol lol lol lol
ok,no problem...
ναι αλλα απ΄τη στιγμη που καει λαδια (κατεβαινει η σταθμη) δεν νομιζω να ειναι φλατζα.
παντως καλο ειναι να μετρησεις και τη συμπιεση στους κυλινδρους,για να δεις την κατασταση του κυλινδρου.ελατηρια και χιτωνια δηλαδη.
ποσα χλμ.εχει κανει?
-
ρε παιδια δεν ειπε το παληκαρι οτι του βγαζει ασπρο καπνο,καπνιζει απλα ειπε.
πιθανον να ειναι τα τσιμουχακια αλλα απο τιμη λιγο τσιμπιμενη μου φενεται!
Για το παλικάρι απαντήσαμε πρώτα, κ περιμένουμε κ απάντηση στην ερώτηση που κάναμε.. Εν τω μεταξύ, είπαμε να λύσουμε κ άλλα θεματάκια... lol lol lol lol
ok,no problem...
ναι αλλα απ΄τη στιγμη που καει λαδια (κατεβαινει η σταθμη) δεν νομιζω να ειναι φλατζα.
παντως καλο ειναι να μετρησεις και τη συμπιεση στους κυλινδρους,για να δεις την κατασταση του κυλινδρου.ελατηρια και χιτωνια δηλαδη.
ποσα χλμ.εχει κανει?
Σωστός, αλλά να μας πει πρώτα πόσο λάδι του καίει, γιατί αν είναι λίγο, όντως πάει για τσιμουχάκια κ γλιτώνει αρκετά...
-
για πολυ λιγο βγαζει ασπρο καπνο με το μου ξεκιναω κομπλε μετα τσιμουχακια εχω αλλαξει πριν 2 μηνες οσο για τα χλμ
αβυσσος ο χιλιομετρητης του μεταχειρησμενου lol πριν ενα χρονο που το πηρα εγραφε 72000χλμ και ειναι μοντ 2000
παω να τσεκαρω νερα και λαδια.
-
Βρε στην αρχή δεν πειράζει αν βγάζει λίγο μέχρι να ζεσταθεί... Που μένεις? Έχει υγρασία το μέρος πολύ? Το θέμα είναι αφού ζεσταθεί να μην βγάζει...
-
κοιταξα απο νερα ειναι κομπλε μονο τα λαδακια δεν ηταν μεχρι το φουλ.το πρωι στις 5 ολο και λιγο υγρασια θα εχει ιλιον μενω αλλα και μεσημερι που σχολαω βγαζει μονο με το που το βαζω μπροστα.
λιγο λαδακι ειδα μονο ακριβως στην ενωση του καρτερ δεν ξερω αν ειναι κατι αυτο
-
Τα λαδια και τα νερα ειναι καθαρα.Καιει περιπου 1 λιτρο στα 2500χλμ.
-
το προβλημα ακριβως το ιδιο το ειχα εγω οταν ηταν παγωμενο εβγαζε ασπρο καπνο μετα που ζεσταινοταν ηταν ενταξει!
το προβλημα ηταν στο καπακι στην φλατζα αν και τα νερα ηταν ενταξει δεν ηταν τα τσιμουχακια .η αληθεια ειναι οτι για 2 χρονια ηταν ετσι με 152000 χλμ
κοιταξε την φλατζα και οποιος αλλος εχει αυτο το προβλημα και μετα για τα τσιμουχακια!
αν καιει η μηχανη λαδια ο καπνος ειναι μπλε και συνεχωμενος οταν δουλευει η μηχανη
Υ.Γ δεν ειναι μεγαλοτο κοστος αν καποιος ποιανουν τα χερια του το αλλαζουμε μονοι μας τα συνεργεια ειναι για ααααααλλες δουλειες :)
-
απο οτι καταλαβα τελικα εδω περα εχουμε 2 διαφορετικες περιπτωσεις...
του jimny 36 και του givrgos.
το ενα ειναι θεμα λαδιων και το αλλο θεμα καπνου.
οταν μπλεδιζει ο καπνος-καιει λαδια.
οταν ειναι ασπρος ειναι φλαντζα-νερα στον κυλινδρο-περισσεια αερα
μαυρος καπνος-ακαυστο μιγμα
-
Απλά να τονίσω πως σπάνια στα jimny καίγεται η φλάντζα... συνήθως ραγίζει το καπάκι... οπότε Γιώργο, καθάρισε καλά την περιοχή που πιστεύεις ότι χάνει λίγο λάδι, κ παρακολούθησε το. Να μαντέψω ότι είναι στην νοητή ευθεία μεταξύ 2ου κ 3ου μπουζιού από την μεριά της εξάτμισης?
Για τον άλλο φίλο, αν σου καίει τόσο λαδάκι, τότε τα μπουζί σου πρέπει να είναι ελαφρώς λαδωμένα. Αν όντως ισχύει, πας για τσιμουχάκια, αν όχι πρώτα ψάξε γύρω γύρω το μοτέρ μήπως έχεις κάπου αλλού διαρροή, κ μετά ξεκίνα να σκέφτεσαι ότι καίει λάδι με ότι αυτό συνεπάγεται...
-
Εχει τυχει σε κανεναν να τρυπησει το καρτερ?
-
Για να τρυπήσει το κάρτερ πρέπει να βρεις από κάτω... δεν έχω ακούσει να έχει τρυπήσει ποτέ από θερμοκρασίες...
-
Γιώργο, άσπρος καπνός δεν είναι λάδια... Σου κατεβάζει? Μήπως κατεβάζει νεράκι? Για κοίτα μήπως αρχίζουν κ σαπουνιάζουν τα λάδια σου...
¨Ασπρος καπνός είναι λάδια... μπλεδίζει λίγο αλλά σε πολλούς φαίνεται άσπρος...αν είναι φλάντζα κεφαλής το μοτέρ σταματάει αφού σιγά σιγά πέρνει νερό μέσα στους θαλάμους καύσης.
Χώρια που ανεβοκατεβαίνει και πολύ έντονα η θερμοκρασία νερού...
-
Γιατί να σταματήσει το μοτέρ? Στην αρχή το ρήγμα στο καπάκι είναι μικρό, κ το νερό εξατμίζεται, μετά αρχίζει κ περνάει στους κυλίνδρους. Μπορεί να πάρει κ 10000ΚΜ μέχρι να κολλήσει το μοτέρ. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει εφόσον υπάρχει αρκετό νερό στο κύκλωμα, δηλ αν συμπληρώνουμε νερό...
Τώρα για το τι χρώμα έχει ο καπνός, οκ, είναι υποκειμενικό το άσπρο με το μπλε στο φως του ήλιου...
-
τελικα παιδια στην περιπτωση μου ειναι τσιμουχακια βαλβιδων.
μαλλον το κοβω να το αφηνω ως εχει και συμπληρωμα λαδακι που και που μου ειχε καψει γυρω στα 700ml στα 2500 χλμ
-
Είναι αρκετά Γιώργο. Βάλτο στο πρόγραμμα σιγά σιγά... Είναι κρίμα για τσιμουχάκια να πας μετά για άλλα ντράβαλα...
Τα μπουζί στα λαδώνει? Λίγο στην άκρη ή μέχρι το σπείρωμα?
-
τα μπουζι δεν τα ειδα καθολου φιλε μου εννοειτε θα το φτιαξω αλλα θελει κανα 500αρικο η ολη διαδικασια απο οτι μου ειπαν με εργασια αναλωσιμα φλατζες και τσιμουχακια.
-
givrgos ειδες τελικα που τα 300 ευρο που μου ειπανε ειναι καλα?Δεν ειπες οτι τα εχεις αλλαξει?
-
τσιμουχα στροφαλου ειχα αλλαξει φιλε μου και ολους τους ιμαντες και λουρια
οχι τσιμουχακια στις βαλβιδες μαλλον μπερδεμα για πες μου φιλε σε suzuki πηγες?
τελικα εσυ φιλε μου τα αλλαξες?
αν ναι πες αναλυτικα λιγο τι σου εκανε και τελικη τιμη με αναλωσιμα
-
Δεν αλλαξα τιποτα.Προς το παρον συμπληρωνω λαδακι.Στην τελευταια αλλαγη λαδιων,του εβαλα λαδι diesel.Εχω την εντυπωση οτι καιει λιγοτερο και καπνειζει επισης πολυ λιγοτερο.Στην suzukι μου ειχανε πει οτι δεν προκειται να παθει καποια μεγαλυτερη ζημια εαν δεν τα αλλαξω.
-
Δεν αλλαξα τιποτα.Προς το παρον συμπληρωνω λαδακι.Στην τελευταια αλλαγη λαδιων,του εβαλα λαδι diesel.Εχω την εντυπωση οτι καιει λιγοτερο και καπνειζει επισης πολυ λιγοτερο.Στην suzukι μου ειχανε πει οτι δεν προκειται να παθει καποια μεγαλυτερη ζημια εαν δεν τα αλλαξω.
Λάδι Diesel??????
Δεν θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά αν δεν τα αλλάξεις?????
Σπάταλοι αυτοί οι Ιάπωνες που πάνε κ βάζουν κοκοψόνια όπου βρούνε.
0_21 bhe 0_21 bhe 0_21 bhe
-
φιλε και εγω δεν βλεπω να τα αλλαζω με 500 ευ`ρω βρηκα μοτερ απο ignis sport με 4000χλμ απο φιλο αμα ειναι κουμπονω κανα τετοιο και τελειωνει η υποθεση εννοειται οτι θελει και εξατμισεις και εργασια αλλα πιστευω αξιζει περισσοτερο.
-
Βρε παιδιά, τσιμουχάκια βαλβίδων δεν είναι ανάγκη να αλλάξετε στην Suzuki. Με τα μισά λεφτά πιστεύω πως μπορείτε να κάνετε την δουλειά κ έξω...
Όσο για το Ignis μοτέρ, μελέτησε το καλά το ζήτημα... Θα ξεφύγει αρκετά η τιμή, θέλεις χρόνο κ όρεξη για τρέξιμο...
-
εγω προσοπικα για εξω μιλαω οχι για αντιπροσοποια με 200ε δεν πιστευω να κατσει να σου λυσει μοτερ να πλαναρει καπακι να αγωρασει ανταλλακτικα τα τσιμουχακια φλατζες και βαλε και λαδια τι θα βγαλει 20 ευρω? ειναι η διαδικασια ακριβη γενικοτερα.
εγω φοβαμε βασικα και για κανα καπακι πιο μετα μη ραγισει και μετα τα ξανασκαω παλι και περασω κατα πολυ το αλλο μοτερ που ειναι η φυσικη καταληξη των παλιων μοντελων
-
Πάντως υπάρχει τρόπος να αλλαχτούν κ χωρίς να ανοιχτεί καπάκι, ρίχνοντας σημαντικά το κόστος...
Τώρα αυτό που λες για το ράγισμα, τα έχεις τα δίκια σου...
-
τι να κανουμε οσο την παλεψει ετσι το καλο ειναι οτι ολοι οι μηχανικοι συμφωνουνε οτι δεν παθενει κατι εφοσον συμπληρωνεις λαδακι.
δευτερο καλο τα λαδια τα περνω τσαμπα εκτος μονο αμα φτασει σε κανα τραγικο σημειο και ανα 1000χλμ θελει 2 λιτρα λαδι
τωρα με 700μλ λαδακι ανα 2500χλμ ενταξει καλα ειμαστε.
-
Να τσεκάρεις κ τα μπουζί σου κάθε που συμπληρώνεις κ να τα καθαρίζεις λίγο...
-
πλακα πλακα το ξεχασα δεν τα εχω κοιταξει ακομα σημερα θα τα τσεκαρω