jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: PATELIS στις Φεβρουάριος 19, 2010, 12:09
-
ξερει κανεις πως μπορει να σβησει το λαμπακι και αν εχει σχεση με την αλλαγη σε ελευθερο φιλτρο που εκανα?
-
Που το έβαλες το ελεύθερο φίλτρο? Μέσα στο φιλτροκούτι? Αν δεις υπάρχει ένα τσουτσούνι που μπαίνει μέσα στο φιλτροκούτι. Αυτός είναι αισθητήρας αέρα. Αν δεν το έχεις βάλει ναι είναι από αυτό. Βγάλε αρνητικό πόλο μπαταρίας, περίμενε λίγο, κ ξαναβάλε. λογικά θα σβήσει.
-
στο φιλτροκουτι το εβαλα, ενα KN και εχω και τον αισθητηρα στη θεση του
-
Μήπως το έβαλες μπροστά για δοκιμή χωρίς να είχες τον σένσορα πάνω?
σε κάθε περίπτωση, τώρα που είναι ο σένσορας στη θέση του, βγάλε πόλο, περίμενε κανά λεπτό, βάλε πόλο, βάλε μπροστά. αν δεν σβήσει κάνε μια στάση σε μια suzuki να το διαβάσουν, να σου πουν τι είναι κ να στο μηδενίσουν.
Πες μας κ τα αποτελέσματα...
-
ξερει κανεις πως μπορει να σβησει το λαμπακι και αν εχει σχεση με την αλλαγη σε ελευθερο φιλτρο που εκανα?
σου έσβησε σε ανηφόρα με καλή κλίση και μετά άναψε λαμπάκι engine check?
Dimitris.
-
σου έσβησε σε ανηφόρα με καλή κλίση και μετά άναψε λαμπάκι engine check?
Αυτό μου έχει συμβεί εμένα, ξέρεις κάτι;
-
δε θυμαμαι ρε παιδια για σβησιμο σε ανηφορα, θα βγαλω το πολο και θα σας ενημερωσω
-
σου έσβησε σε ανηφόρα με καλή κλίση και μετά άναψε λαμπάκι engine check?
Αυτό μου έχει συμβεί εμένα, ξέρεις κάτι;
Οι ανηφόρες έχουν ως επίπτωση την μετατόπιση υγρών. άρα κάποιος αισθητήρας, μάλλον λαδιού που μετράει πίεση, πήρε λανθασμένη ένδειξη για λίγο κ γι αυτό σου άναψε το λαμπάκι.
-
ακολουθησα τις συμβουλες σας, εσβησε το λαμπακι , μετα απο λιγο ομως τελικα ξαναναψε, κατι μαλλον θελει να πει ο τζιμης
-
Μετά από λίγο κάνοντας τι? Έκανες βόλτα? Μήπως δεν έχει κουμπώσει καλά ο αισθητήρας του αέρα? φαντάζομαι δεν μετακίνησες το φιλτροκούτι, άρα αποκλείουμε το ενδεχόμενο να έχει ξεκουμπώσει το κολάρο. Το πιο απλό να πας σε μια Suzuki να μας πει τι θέλει να πει ;D
Και το φίλτρο φαντάζομαι έχει μπει σωστά κ έχει κλείσει κανονικά το κουτι, ε?
-
Εκτός από το λαμπάκι έχει άλλα συμπτώματα? Κανένα ρετάρισμα, κάποια "αδιαθεσία"?
-
σου έσβησε σε ανηφόρα με καλή κλίση και μετά άναψε λαμπάκι engine check?
Αυτό μου έχει συμβεί εμένα, ξέρεις κάτι;
Το διαγνωστικό έδωσε error code P0108, το οποίο εάν καταλάβα καλά ψάχνοντας στο internet αφορά το overflow ενός sensor (MAP) που βρίσκεται στην εισαγωγή του αέρα. Παραπέρα δεν ξέρω, καμία ιδέα;
Dimitris.
-
και το φιλτρο σωστα και το φιλτροκουτι κλειστο και κανενα αλλο συμπτωμα αλλα το λαμπακι λαμπακι
-
Το 'χω πάθει εγώ φίλε, αυτό. Όχι με τον Μιμάκο αλλά με τοποθέτηση Κ&Ν σε ένα Hyundai Tucson (κάναμε δοκιμές για να δούμε αν όντως υπάρχει πραγματική διαφορά σε επίδοση - κανά 2 άλογα παραπάνω που υπόσχονται - και μικρότερη κατανάλωση). Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη αλλά ζαλίστηκε ο σένσορας του οχήματος (κάναμε και τη μ@λ@κί@ να το πάμε στην αντιπροσωπεία μάλιστα, με τοποθετημένο το φίλτρο και απορώντας για το τι έπαθε το αυτοκίνητο).
-
Δεν γνωρίζω αν είναι ο αισθητήρας του τζιμακου να μετράει και να αναλύει το μίγμα του αέρα, έτσι ώστε να σου βγάζει σφάλμα.
Τέτοιους αισθητήρες έχουν τα γερμανικά αυτοκίνητα συνήθως. Αλλά και πάλι το βρίσκω προχωρημένο σενάριο γθα suzuki.
-
Τέτοιους αισθητήρες έχουν τα γερμανικά αυτοκίνητα συνήθως. [/quote]
Πριν 1 χρόνο είχα αλλάξει στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο Toyota corolla.
-
μου ειχε αναψει και εμενα και διαπιστωσα οτι ειναι απο βεντζινη το αφησα να τελειςσει και μετα το εσβησα το λαμπακι βγαζοντασ για λιγο τη μπαταρια,δεν ξαναεβαλα στον ιδιο βεντζινη.τωρα φιλτρο κν εχω βαλει και εγω,και δεν εχω κανενα προβλημα
-
μου ειχε αναψει και εμενα και διαπιστωσα οτι ειναι απο βεντζινη το αφησα να τελειςσει και μετα το εσβησα το λαμπακι βγαζοντασ για λιγο τη μπαταρια,δεν ξαναεβαλα στον ιδιο βεντζινη.τωρα φιλτρο κν εχω βαλει και εγω,και δεν εχω κανενα προβλημα
Γιώργο σωστή η εκδοχή σου αλλά ο map sensor δεν έχει σχέση με το καύσιμο ;).
-
Έχει αισθητήρα αέρα (MAP sensor) κ είναι στο φιλτροκούτι κ ρυθμίζει τα μίγματα μαζί με άλλους σένσορες. Για τον εγκέφαλο δηλ, διάφοροι σένσορες (λάμδα, speed sensor, MAP, του εκκεντροφόρου, της πεταλούδας, θερμοκρασίας κτλ κτλ) αποτελούν παράμετροι στην εξίσωση που λύνει ο εγκέφαλος για να βγάλει την σωστή αναλογία αέρα/καυσίμου.
Όταν έβγαλες τον πόλο τον άφησες αρκετά? Πάντως μην αγχώνεσαι, πας Suzuki σου λένε σίγουρα κ στο μηδενίζουν. Συνήθως χωρίς χρήματα.
-
Έχει αισθητήρα αέρα (MAP sensor) κ είναι στο φιλτροκούτι κ ρυθμίζει τα μίγματα μαζί με άλλους σένσορες. Για τον εγκέφαλο δηλ, διάφοροι σένσορες (λάμδα, speed sensor, MAP, του εκκεντροφόρου, της πεταλούδας, θερμοκρασίας κτλ κτλ) αποτελούν παράμετροι στην εξίσωση που λύνει ο εγκέφαλος για να βγάλει την σωστή αναλογία αέρα/καυσίμου.
Όταν έβγαλες τον πόλο τον άφησες αρκετά? Πάντως μην αγχώνεσαι, πας Suzuki σου λένε σίγουρα κ στο μηδενίζουν. Συνήθως χωρίς χρήματα.
Περίπου 5 λεπτά χρειάστηκε σε εμένα.
-
Έχει αισθητήρα αέρα (MAP sensor) κ είναι στο φιλτροκούτι κ ρυθμίζει τα μίγματα μαζί με άλλους σένσορες. Για τον εγκέφαλο δηλ, διάφοροι σένσορες (λάμδα, speed sensor, MAP, του εκκεντροφόρου, της πεταλούδας, θερμοκρασίας κτλ κτλ) αποτελούν παράμετροι στην εξίσωση που λύνει ο εγκέφαλος για να βγάλει την σωστή αναλογία αέρα/καυσίμου.
Ένα συχνό πρόβλημα που δημιουργείται με τη χρήση ελεύθερου φίλτρου είναι ότι φεύγει λάδι από το φίλτρο και κάθεται πάνω στον αισθητήρα αέρα.
Εκεί τότε αρχίζουν να μαζεύονται και διάφορες σκόνες με αποτέλεσμα να αρχίζει να διαβάζει άλλα'ντ'άλλων.
Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα καίγεται και ο αισθητήρας.
Για μένα, βγάλε τον αισθητήρα και καθάρισέ τον προσεκτικά και έλεγξε το φίλτρο σου μήπως είναι πολύ λαδωμένο.
Πληροφοριακά και μόνο, το ψέκασμα του λαδιού στο φίλτρο θα πρέπει να είναι πολύ ελαφρύ...
-
Έχει αισθητήρα αέρα (MAP sensor) κ είναι στο φιλτροκούτι κ ρυθμίζει τα μίγματα μαζί με άλλους σένσορες. Για τον εγκέφαλο δηλ, διάφοροι σένσορες (λάμδα, speed sensor, MAP, του εκκεντροφόρου, της πεταλούδας, θερμοκρασίας κτλ κτλ) αποτελούν παράμετροι στην εξίσωση που λύνει ο εγκέφαλος για να βγάλει την σωστή αναλογία αέρα/καυσίμου.
Ένα συχνό πρόβλημα που δημιουργείται με τη χρήση ελεύθερου φίλτρου είναι ότι φεύγει λάδι από το φίλτρο και κάθεται πάνω στον αισθητήρα αέρα.
Εκεί τότε αρχίζουν να μαζεύονται και διάφορες σκόνες με αποτέλεσμα να αρχίζει να διαβάζει άλλα'ντ'άλλων.
Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα καίγεται και ο αισθητήρας.
Για μένα, βγάλε τον αισθητήρα και καθάρισέ τον προσεκτικά και έλεγξε το φίλτρο σου μήπως είναι πολύ λαδωμένο.
Πληροφοριακά και μόνο, το ψέκασμα του λαδιού στο φίλτρο θα πρέπει να είναι πολύ ελαφρύ...
Πολύ πολύ σωστός!!!!
-
ο αισθητηρας με το ματι φαινεται καθαρος, με τι μπορω να τον καθαρισω? το λαμπακι το εχω σβησει τρεις φορες βγαζοντας τον πολο και παλι αναβει το αμαξι δεν εχει προβληματα δυσλειτουργιας παρολα αυτα
-
Με ένα πανάκι, με σπρέι καρμπιρατέρ ή φρένων...
Πάντως εγώ που το μπαινοβγάζω 2 χρόνια τώρα δεν έχει ανάψει ποτέ. Αλλά, δεν ανοίγω τον διακόπτη πριν τοποθετηθούν όλα όπως ήταν. Σιγουρευτείτε ότι βάζετε το φίλτρο σωστά (αν κ νομίζω ότι δεν κουμπώνει το καπάκι αλλιώς) κ ότι ο σένσορας έχει κουμπώσει καλά κ δεν παίρνει αέρα. Αυτό μπορείτε να το τεστάρετε ρίχνοντας σπρέι καρμπιρατέρ στην γύρω περιοχή κ να δείτε αν αλλάζει η συμπεριφορά του μοτέρ. ΠΡΟΣΟΧΗ να μην είναι πολύ ζεστός ο κινητήρας γιατί αυτά τα σπρέι είναι πολύ εύφλεκτα. ΠΑΝΤΑ πυροσβεστήρας κοντά μας όταν κάνουμε τέτοιες δουλειές!
-
πηγα σε suzuki στο περιστερι το διαγνωστικο τους εβγαλε σφαλμα απο αισθητηρα λαμδα, το σβησανε, μου πηραω το 20αρι και μετα απο λιγο αναψε ξανα, πηγα πισω μου ειπαν οτι τελικα θελει αλλαγμα και αφου περιμενα δυο μερες για την παραγγελεια τους πηρα τηλεφωνο να μου πουνε τιμη και ο υπευθυνος του service μου ειπε οτι δεν ηξερε τιμη.
ΑΥΤΑ τελικα το εχω ακομα ετσι, καμμια ιδεα?
-
Ποιος από τους 2 λάμδα? Ο ένας είναι μετά τον προκαταλύτη (μετά το χταπόδι) κ ο άλλος είναι πάνω στον καταλύτη...
-
ο πανω απο οτι ακουσα να λενε
-
Αν θες έχω να σου δανείσω να δοκιμάσουμε... Αλλά είναι λίγο περίπτωση να χάλασε ο λάμδα την ίδια στιγμή που έβαλες το φίλτρο... εμένα δεν μου κολλάει...
ο πρώτος λάμδα παίρνει ένδειξη για το πως είναι τα καυσαέρια όταν πρωτοβγαίνουν από το μοτέρ, κ ο δεύτερος αφού έχουν φιλτραριστεί... Τώρα που άλλαξες φίλτρο ενδεχομένως το μείγμα να είναι ελαφρώς πιο πλούσιο σε αέρα, κ κάτι να μην του πηγαίνει καλά του λάμδα. αλλά να χάλασε, είναι λαχείο... γνώμη μου πριν τον πληρώσεις δοκίμασε ότι όντως δεν ξανα ανάβει το λαμπάκι...
-
μου αρεσει η ιδεα της δοκιμης, να το κανονισουμε με π.μ.
-
γνωριζει καωεις κωδικο για αισθητηρα λαμδα πριν απο καταλυτη και τιμη και καταστημα αγορας? t4
-
λοιπον στην αντιπροσωπεια μου ζητησανε για τον αισθητηρα λαμδα πριν απο τον καταλυτη 237€!!!!! και πηρα ενα universal της bosch με 68€, το βραδακι θα μπει χερι και οτι νεοτερο εχω θα σας πω, πειτε μου καλη επιτυχια....
-
λοιπον στην αντιπροσωπεια μου ζητησανε για τον αισθητηρα λαμδα πριν απο τον καταλυτη 237€!!!!! και πηρα ενα universal της bosch με 68€, το βραδακι θα μπει χερι και οτι νεοτερο εχω θα σας πω, πειτε μου καλη επιτυχια....
Καλή επιτυχία. ;D
-
καλοφορετο , φιλαρακι !!!!!1
-
Καλή επιτυχία. j12
-
Καλη επιτυχια.....μονος θα τον περασεις??
-
λοιπον στην αντιπροσωπεια μου ζητησανε για τον αισθητηρα λαμδα πριν απο τον καταλυτη 237€!!!!! και πηρα ενα universal της bosch με 68€, το βραδακι θα μπει χερι και οτι νεοτερο εχω θα σας πω, πειτε μου καλη επιτυχια....
Τι καλή επιτυχία βρε? Αφού το τσεκάραμε!!!!!!
Άντε καλοφόρετος!!!! Κ σιγά σιγά τα ποταμάκια....
-
λοιπον στην αντιπροσωπεια μου ζητησανε για τον αισθητηρα λαμδα πριν απο τον καταλυτη 237€!!!!! και πηρα ενα universal της bosch με 68€, το βραδακι θα μπει χερι και οτι νεοτερο εχω θα σας πω, πειτε μου καλη επιτυχια....
Πως πήγε; :D
-
λοιπον μολις ξεμπερδεψα, τον τοποθετησα και ολα πηγαν καλα, το λαμπακι εσβησε και δεν ξαναναψε σε ολες τις δοκιμες που εκανα, ετσι λοιπον υπαρχει η φτηνη και αξιοπιστη (bosch ls 07) λυση για τον αισθητηρα λαμδα πριν το καταλυτη ετσι για να ξερουν οι αντιπροσωπιες οτι ξυπνησαμε και δε πληρωνουμε κοροιδιστικα.
Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολα τα φιλαρακια που ασχοληθηκαν με το θεμα μου και ιδιαιτερα στο φιλο verse που ανελαβε το τσεκαρισμα του παλιου αισθητηρα. j12
-
Ελατε ρε παιδια πως κανετε ετσι για 169€ διαφορά!!! >sostos<
-
Ελατε ρε παιδια πως κανετε ετσι για 169€ διαφορά!!! >sostos<
Έλα ντε! Τώρα που θα μας κάνουν και βαρβάτες αυξήσεις...