jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: manolo στις Φεβρουάριος 16, 2010, 08:48
-
καλημερα καλη σαρακοστη.
παραθετω το προβλημα μου για να με βοηθησετε.
εχω ενα jimny του 1999 και εδω και μερικους μηνες μου παρουσιαζει προβλημα με την θερμοκρασια.
το εχω παει στον μηχανικο για να το φτιαξει πολλες φορες και αντι να μου βρει το προβλημα απο που εχει ξεκινησει το φτιαχνει, και ξανα τα ιδια το jimnaki μου. δεν εχει βρει το προβλημα απο που εχει ξεκινησει. οχι τιποτε αλλο εχω πληρωσει τοσα λεφτα και δουλεια δεν εχω κανει.
θα ηθελα να μου πειτε αν υπαρχει καποιος μηχανικος που να μπορει να με βοηθησει να τελειωνω με το προβλημα χωρις να με κοροιδευει συνεχεια.
ευχαριστω εκ των προτερων.
-
καλημερα καλη σαρακοστη.
παραθετω το προβλημα μου για να με βοηθησετε.
εχω ενα jimny του 1999 και εδω και μερικους μηνες μου παρουσιαζει προβλημα με την θερμοκρασια.
το εχω παει στον μηχανικο για να το φτιαξει πολλες φορες και αντι να μου βρει το προβλημα απο που εχει ξεκινησει το φτιαχνει, και ξανα τα ιδια το jimnaki μου. δεν εχει βρει το προβλημα απο που εχει ξεκινησει. οχι τιποτε αλλο εχω πληρωσει τοσα λεφτα και δουλεια δεν εχω κανει.
θα ηθελα να μου πειτε αν υπαρχει καποιος μηχανικος που να μπορει να με βοηθησει να τελειωνω με το προβλημα χωρις να με κοροιδευει συνεχεια.
ευχαριστω εκ των προτερων.
Καταρχάς σε ποιά περιοχή μένεις για να μπορέσει κάποιος να σε κατευθύνει, αλλά πές μας και τι πρόβλημα με την θερμοκρασία εννοείς, καθώς και πότε παρουσιάζεται, επίσης τι είναι αυτό που φτιάχνει περιοδικά ο "μηχανικός" σου...
-
sorry εχεις απολυτο δικιο.
μενω αθηνα και το προβλημα ειναι οτι οτι μου καιει τα νερα και ανεβαζει θερμοκρασια. εχω αλλαξει κατα καιρους ταπα στο ψυγειο, θερμοστατη, ολο το ψηγειο, τρομπα νερου, σωληνακια, κλπ. το θεμα μου ειναι οτι ενω εχει ενα προβλημα το αμαξι, δεν εχει εντοπησει το προβλημα. και μου λεει οτι δεν μπορει να βρει το προβλημα και δεστο εσυ τι σου κανει και τετοια...
ο μηχανικος μου λεει οτι εχει φτιαξει το θεμα με τα νερα και μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια.
ελπιζω να σε βοηθησα λιγο.
το θεμα μου ειναι να βρουμε εναν μηχανικο που να μου πει, η ζημια ειναι αυτη, εχει αυτο και αυτο και να τελειωνω.
οχι τιποτε αλλο αλλα θα παθει μεγαλη ζημια και δεν θα ξερω τι να το κανω.
-
Σου κατεβάζει τα νερά? Βλέπεις από που είναι η διαρροή? Τα λάδια σου είναι αφρισμένα?
Αν έχεις αλλάξει τάπες, ψυγεία, θερμοστάτες κτλ, το πιο πιθανόν είναι να έχεις κάψει φλάντζα κεφαλής ή να έχει ραγίσει η κεφαλή, με αποτέλεσμα να σου βάζει τα νερά μέσα στα λάδια.
Τσέκαρε αυτά που σου είπα κ ξαναπες μας....
-
Σου κατεβάζει τα νερά? Βλέπεις από που είναι η διαρροή? Τα λάδια σου είναι αφρισμένα?
Αν έχεις αλλάξει τάπες, ψυγεία, θερμοστάτες κτλ, το πιο πιθανόν είναι να έχεις κάψει φλάντζα κεφαλής ή να έχει ραγίσει η κεφαλή, με αποτέλεσμα να σου βάζει τα νερά μέσα στα λάδια.
Τσέκαρε αυτά που σου είπα κ ξαναπες μας....
+100
-
ειδα οτι εχει κανει υπερχηλιση απο το δοχειο διπλα απο το ψηγειο.
τσεκαρα τα λαδια και δεν ειναι αφρισμενα, ουτε η ταπα των λαδιων ειναι αφρισμενη, δηλαδη δεν εχει σημαδια να εχει καψει φλαντζα.
ολα αυτα τα λεω αλλα βασικο ειναι οτι δεν ειμαι ειδικος και ξερω μονο τα βασικα.
4Χ4er το +100 τι ειναι?
-
Δηλ την διαρροή την εντοπίζεις από το δοχείο της πλήρωσης? Αν ισχύει αυτό δεν δουλεύει καλά η τάπα του ψυγείου.
Εξηγώ: Η τάπα, έχει ενσωματωμένη μια βαλβίδα τύπου θερμοστάτη. Στέλνει νερά προς το δοχείο πλήρωσης, όταν το νερό ζεσταθεί, που σημαίνει ότι διαστέλλεται και έτσι το κλειστό κύκλωμα έχει σταθερά ποσότητα υγρού. Όταν το κύκλωμα κρυώσει, ανοίγει η βαλβίδα της τάπας κ ξαναρουφάει τα νερά από το δοχείο πλήρωσης ώστε το κύκλωμα να έχει και πάλι την σωστή ποσότητα υγρού. Αν κολλήσει η τάπα σου στέλνει τα νερά προς το δοχείο αλλά δεν μπορεί να τα ξαναπάρει.
Απλό τεστ: Βγάλε την τάπα κ πάρτην σπίτι. Βάλτην σε ένα διάφανο δοχείο με νερό κ ξεκίνα να βράζεις το νερό. Θα πρέπει να δεις κάτι να κουνιέται εκεί που έχει ένα ελατήριο.
Η τάπα δεν είναι ακριβή. Και σε ένα βενζινάδικο να πας, μπορεί να βρεις.
Γενικά σε τέτοιες καταστάσεις, αλλάζουμε τάπα, θερμοστάτη κ μετά βλέπουμε.
-
εχω αλλαξει 3 φορες την ταπα. την πρωτη φορα ειχε ενα τρυπημα στην πανω πλευρα, και την αλλαξα και τωρα την αλλαξα μαζι με το ψυγειο που την ειχε απο την αντιπροσωπεια.
οπως εχετε καταλαβει εχω παιδευτει αρκετα με το θεμα αυτο γι' άυτο ζητησα την βοηθεια σας.
εσεις ξερετε καποιον μηχανικο που να εμπιστευεται να το παω να το κοιταξει?
-
Σου έχω στείλει πμ.
-
4Χ4er το +100 τι ειναι?
Ότι συμφωνώ με την άποψη του verce και επαυξάνω επι εκατό ;)
-
μηπως φταιει το βεντιλατερ ( το θερμικο της φτερωτης);;;;;;;; λεω μηπως!!!!
-
Ειχα μια παρομοια εμπειρια στο punto που ειχα πριν.Στις 70000χλμ εχανα νερα και ανεβαζε θερμοκρασια,πολλα απο τα οποια τα εβρισκα στην καμπινα στο πατωμα του συνοδηγπυ.Τελικα ηταν το ψυγειο του Air condition που ηθελε αλλαγη και οντως μετα ηταν νενταξει.Δεν ξερω αν ειναι σχετικο αλλα κοιτα το και αυτο.
-
Σωστά! Το ψυγείο του καλοριφέρ είναι πίσω από το ταμπλό, αν έχει τρυπήσει θα έχει βραχεί η μοκέτα στον συνοδηγό. Σε εμάς το air condition είναι ανεξάρτητο κύκλωμα. Δεν έχει να κάνει με τα νερά του ψυγείου.
Το βεντιλατέρ λειτουργεί μόνιμα. Ένας απλός οπτικός έλεγχος είναι αρκετός ενώ δουλεύει το αυτοκίνητο. Αν δεν δούλευε όμως, το πιο πιθανόν είναι να τρυπήσει το ψυγείο από τις θερμοκρασίες.
-
δουλευει και το βεντιλατερ συνεχεια.
και μετα απο τηλ με τον φανη ειδα και την μοκετα κατω απο τον συνοδηγο και δεν φαινεται να εχει τρεξει κατι.
θα με τρελανει αυτο το jimnaki!!!!
-
Χωρίς να θέλω να είμαι off topic, σε ένα BMW που έχω συμπλήρωνα επί ένα χρόνο ψυκτικό υγρό στο ψυγείο, και πάντα έλειπε. Δεν έσταζε από πουθενά. Το λαδάκι κομπλέ στο χρώμα του.
Τελίκα αφού να άλλαξα όλα (θερμοστάτη, αντλία νερού, σωληνάκια, βαλβίδες υποπίεσης) η φλάτζα είχε πάρει τον *ούλο και τελικά την άλλαξα μαζί με κάτι ωστήρια... Τούφα το ντουμάνι!!
Από καυσαέρια πως πας?
-
περυσι μου εσπασε το δικο μου καπακι μηχανης.. τσεκαρε μηπως εχει σπασει το καπακι και σου περναει τα νερα απο την εξατμιση ετσι λειπει νερο απο το κυκλωμα με συνεπεια να ζεσταινεται το αυτοκινητο και να σου πεταει εν συνεχεια τα νερα απο την ταπα το να εντοπισεις την παραπανω βλαβη θελει γατο μηχανικο ελπιζω το ψυγειο να αντικατασταθηκε με καινουριο
-
Επειδη και εγώ αντιμετωπίζω πρόβλημα όχι όμως υπερχειλησης, δηλαδη να μεταφερει και να φουσκωνει το βοηθητικο δοχειο.
Συπληρωνω 300-400ml ανα 300 χιλιομετρα.
Προσφατα αλλαγμενη αντλια νερου.
Εξονιχιστικο ψαξιμο με κρυα και ζεστη μηχανη τιποτα.
Ελενχος ταπα λαδιου για αφρους πεντακαθαρη ταπα.
Σταμπες κατω πουθενα.
Καυσαερια κανονικα.
Πριν μηνα καρτα καυσεριων ,και ουτε ντουμανια λευκα κλπ , για ενδειξη καμμενης φλατζας.
Το μοτερ δε ρεταρει στο ρελαντι ακομα και οταν ειναι κρυο.
Check engine δεν εχει αναψει.
Θερμοκρασια δεν εχει ανεβασει.
Να εχει χαλασει η ταπα του ψυγειου θα αφηνε υδρατμους αφου το ανοιγω και το λενχω αμεσως ή θα αφηνε χρωμα παραγλου στο χειλος του σπειρωματος της ταπας.
Αν ρουφαγε νερα σε κυλινδο με καμμενη φλατζα θα εβγαζε καπνους λευκους η εξατμιση.Αλλα τόσο νερο θα εκανε υδραυλικη πιεση.
Να χανει απο κολλαρο ή απο καποιο μερος του ψυγειου και λογο θερμοκρασιων υψηλων να μην 'φαινεται' τιποτα?
Εχουν σπασει τα νευρα μου.Δεν ξερω τι γινεται bhe bhe
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΕΟ ??? ??? ??? ???
-
Φιλε manolo κατα πασα πιθανοτητα εχεις ρηγμα στο καπακι, η καμενη φλατζα.
Οταν συμβαινει αυτο δεν ειναι απαραιτητο να βρεις τα νερα μεσα στα λαδια
Τα πεταει απο την εξατμιση η", η φλατζα εχει σκασει προς τα εξω, και χανεις απο την πισω πλευρα κοντα στο σασμαν, γι"αυτο και δεν φαινετε ευκολα.
-
καλημερα
εχω αλλαξει και καπακι πριν μερικους μηνες και φλαντζα στο αμαξι κατα καιρους.
το βασικο προβλημα μου ειναι το ΓΙΑΤΙ τα παθαινει αυτα.
ΓΙΑΤΙ φτανει να καψει φλαντζα, να χαθουν τα νερα, να ραγισει το καπακι, κλπ.
εδω ειναι το προβλημα μου. οτι φτιαχνουν την βλαβη αλλα δεν εντοπιζουν την αιτια που το προκαλεσε.
-
καλημερα
εχω αλλαξει και καπακι πριν μερικους μηνες και φλαντζα στο αμαξι κατα καιρους.
το βασικο προβλημα μου ειναι το ΓΙΑΤΙ τα παθαινει αυτα.
ΓΙΑΤΙ φτανει να καψει φλαντζα, να χαθουν τα νερα, να ραγισει το καπακι, κλπ.
εδω ειναι το προβλημα μου. οτι φτιαχνουν την βλαβη αλλα δεν εντοπιζουν την αιτια που το προκαλεσε.
φιλε στην καμμενη φλατζα σου και το ραισμενο καπακι , αν δεν κανω λαθος θα πρεπει να σου ειχε ανεβασει θερμοκρασια ?Ειχες λευκους αφρους στα λαδια?πολλους?Στη ταπα λαδιου ή στο δεικτη λαδιου?
Στο ψυγειο ή στο βοηθητικο ιχνη λαδιου?
-
καλημερα
εχω αλλαξει και καπακι πριν μερικους μηνες και φλαντζα στο αμαξι κατα καιρους.
το βασικο προβλημα μου ειναι το ΓΙΑΤΙ τα παθαινει αυτα.
ΓΙΑΤΙ φτανει να καψει φλαντζα, να χαθουν τα νερα, να ραγισει το καπακι, κλπ.
εδω ειναι το προβλημα μου. οτι φτιαχνουν την βλαβη αλλα δεν εντοπιζουν την αιτια που το προκαλεσε.
Ψαξε το ψυγείο σου. Υπάρχει ιστορικό βουλωμάτων στα Jimny, οπότε άνετα ανεβάζεις θερμοκρασίες
-
καλημερα
εχω αλλαξει και καπακι πριν μερικους μηνες και φλαντζα στο αμαξι κατα καιρους.
το βασικο προβλημα μου ειναι το ΓΙΑΤΙ τα παθαινει αυτα.
ΓΙΑΤΙ φτανει να καψει φλαντζα, να χαθουν τα νερα, να ραγισει το καπακι, κλπ.
εδω ειναι το προβλημα μου. οτι φτιαχνουν την βλαβη αλλα δεν εντοπιζουν την αιτια που το προκαλεσε.
Ψαξε το ψυγείο σου. Υπάρχει ιστορικό βουλωμάτων στα Jimny, οπότε άνετα ανεβάζεις θερμοκρασίες
+1000
Το πρώτο ψυγείο έσπασε στα 80.000κμ το δευτερο βούλωσε στα 50.000 και υπερχείλησε σχεδον το μισό παραφλού στο δοχείο, τώρα το 3ο ψυγείο είναι οκ και ελπίζω να μην βουλώσει και αυτό μιας και δοκιμάσαμε καινούργιο παραφλού με μια πυριτιούχα σύνθεση...
είδομεν
-
με σχετικη σειρα θα σας τις ζημιες που εχο παθει σε χρονικο διαστημα 1 χρονου.
μου ανεβασε θερμοκρασια και εβαλα υγρο που καθαριζει το ψυγειο σαν αρχη. μια απο τα ιδια μετα απο λιγο καιρο.
αλλαζω την ταπα γιατι τα εβγαζε απο την υπερχηληση στο δοχειο διπλα και ειχε ενα χτυπημα.
μετα αλλαξα θερμοστατη μηπως ειχε προβλμα ο θερμοστατης.
μετα αλλαξα φλαντζα και καπακι που ειχε ριγμα.
μετα αλλαξα ψηγειο και ταπα και τρομπα νερου.
και οταν το πηρα απο το μηχανικο το βραδι, την επομενη το πρωι οταν εφτασα στην δουλεια και πατησα μια με το χειρογκαζο εβγαλε καπνους απο το χταποδι και τρελο καπνο απο την εξατμηση.
πιστευω και εγω οτι μπορει να ειναι φλαντζα η καπακι και μπορει να γινομαι κουραστικος αλλα με ενδιαφερει να μου πει καποιος μηχανικος (δεν εχω απαιτηση απο εδω μεσα αλλα να βρω εναν μηχανικο που να γουσταρει να κανει την δουλεια του σωστα) τι τα προκαλει ολα αυτα.
ευχαριστω ολους απο εδω μεσα για την βοηθεια και ξερω οτι και οποιος εχει προβλμα εδω ερχετε για να τον βοηθησουν.
-
και οταν το επαθα αυτο κοιταξα τα λαδια και την ταπα του λαδιου και ηταν καθαρο λαδι δεν ειχε καθολου σαπουναδα ποτε στο ψυγειο με τα νερα ειχε κατι
-
Μανόλη, κάτι δεν πάει καλά στην περιγραφή σου. όταν σου ανέβασε θερμοκρασία, δεν καθαρίζεις απλά το ψυγείο, αλλά αλλάζεις κ παραφλού κ τάπα κ θερμοστάτη κ τρόμπα νερού. το συνολικό κόστος είναι μικρότερο από τα προβλήματα που σου δημιούργησε μετά. προφανώς με τις σταδιακές αλλαγές, η φλάντζα κ το καπάκι δεν άντεξαν. οπότε για μένα είναι λάθος του μηχανικού. πλέον που έχουν αλλαχτεί όλα αυτά, είτε κάτι από τα παραπάνω πάλι χάλασε, είτε το καπάκι με την φλάντζα δεν τοποθετήθηκαν σωστά (πχ δεν έγινε σωστό πλανάρισμα στο καπάκι η στον κορμό), είτε είναι κάτι με το καλοριφέρ (αλλά αν λες ότι στην καμπίνα δεν έχει νερά το ψιλοαποκλείουμε), είτε εξαρχής είχε ρωγμή κ ο κορμός κ ξαναχάνεις από το ίδιο σημείο.
Το καπάκι που άλλαξες ήταν καινούριο ή μεταχειρισμένο?
Σε κάθε περίπτωση, έλα μια βολτίτσα μέσα στην βδομάδα να τα πούμε κ από κοντά...