jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: psebos στις Φεβρουάριος 15, 2010, 13:25
-
Καλησπέρα,
Έχω ένα jimny εδώ και 6 μήνες (10/2004 ανοικτό) και έχω το γνωστό τρέμουλο στα 75-80 χιλιόμετρα.
Εχθές γύρισα από ένα διήμερο Αρκαδία / Μεσσηνία και ομολογώ ότι έχω τρομάξει. Εμφανίζεται σχεδόν
συνέχεια και όταν αυξάνω ταχύτητα και όταν μειώνω (στις περισσότερες περιπτώσεις είναι σαν το video:
http://www.youtube.com/watch?v=iMLVa-TNb9o&feature=related)
Πρωτοεμφανίστηκε πριν μερικούς μήνες και το πήγα στο συνεργείο και μου έσφιξαν τα μπόσικα του
τιμονιού και μου είπαν να προσέχω την πίεση στα ελαστικά (που ήταν λάθος). Το πρόβλημα εξαφανίστηκε
και το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά έως την προηγούμενη εβδομάδα (μετά από μια επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ
λόγω μιας προβληματικής βαλβίδας στο λάστιχο του οδηγού όπου έβγαλαν το ζαντολάστιχο και το έβαλαν πάλι)
Το ξαναπήγα στο συνεργείο και αυτό που έκανα είναι να βγάλουν την ρόδα και να την ξανατοποθετήσουν
με τον τρόπο που την είχαν σημαδέψει (μου είπαν ότι ο λαστιχάς την είχε τοποθετήσει λάθος).
Η πίεση των ελαστικών ήταν σωστή. Παρόλα αυτά συνέχιζε να το κάνει. Και έγραψα τρόμαξα μέσα στο διήμερο.
Πέρασα το πρωινό μου διαβάζοντας τα θέματα
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,1722.180.html
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2069.15.html
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3936.180.html
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,4299.0.html
και αυτό που κατέληξα είναι να το πάω για ζυγοστάθμιση (με τις ρόδες επάνω)
και μετά σε κάποιο άλλο συνεργείο (ή στην αντιπροσωπεία) για να μου ρίξουν μια ματιά.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο συνεργείο κοντά στο Ίλιον/Περιστέρι που
πιθανά να με βοηθήσει λίγο περισσότερο?
Σε κάποιο θέμα διάβασα και τρόμαξα (αλλά δεν καταλαβαίνω και ακριβώς την ορολογία)
"το εχω δει κ εγω σε φιλο, κ οπωσ ειπε κ ο χαρισ αν δεν σταματουσε χανοταν ο ελεγχος.το πηγαμε στο συνεργειο κ ειχε αρχισει να κοβετε στην βαση παναρ,και αυτο δημιουργηθηκε επειδη ετρεμε πολυ καιρο. ετσι η παναρ απο το τρεμουλο εσκαγε ολες τισ δυναμεις σε εκεινο το σημειο.γιαυτο τοποθετουμε ενα αμορτισερ τιμονιου να ελατωσει το τρεμουλο και να μην δημιουργησει αυτα τα προβληματα." Υπάρχει κάποιος κίνδυνος?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παναγιώτης
-
Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσο μεγάλος λόγος ανησυχίας. Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι το πρόβλημα του τρέμουλου είναι θέμα ζυγοστάθμισης.
-
Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσο μεγάλος λόγος ανησυχίας. Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι το πρόβλημα του τρέμουλου είναι θέμα ζυγοστάθμισης.
+1 και θεμα μπουλονιων τουλαχιστον στο δικο μου αμαξι.!
-
Ευχαριστώ παιδιά!
Ποια είναι ακριβώς αυτά τα μπουλόνια? Τα μπουλόνια των τροχών?
Και ποια είναι η λύση?
-
Τα μπουλονια των τροχων.Μολις τα αλλαξα, απαλλαχτηκα για παντα απο το τρεμουλο. ;)
Εβαλα κατι νικελενια του εμποριου.
-
υπαρχει καποιος ορος να τα ζητησεις τα μπουλονια;; σε τι μαγαζι;;;;;
-
Λοιπόν πήγα σήμερα στην Κηφισίας στα σίδερα χαλανδρίου στον Πάχυλα και έκανα ζυγοστάθμιση (με τις ρόδες πάνω στο αμάξι)
και ευθυγράμμιση.
(τον Πάχυλα τον επέλεξα λόγω του thread http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,1722.0.html)
Οι τύποι φαίνονται πολύ σχετικοί και μου είπαν ότι τα λάστιχα μου είναι στραβά και για αυτός είναι ο βασικός λόγος του τρέμουλου.
Το jimny το πήρα μεταχειρισμένο πριν απο 6 μήνες και φοράει τα pirelli scorpion STR (P205/70R15 96H) και κάποιες ζάντες 4x4
enkei (δεν μπορώ να βρω το μοντέλο).
Τα λάστιχα είναι σε πολύ καλή κατάσταση (τα εβάλε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πριν 1 χρόνο παρόλο που η ημερομηνία κατασκευής είναι 42η εβδομάδα του 2007). Ο κύριος που έκανε την ζυγοστάθμιση μου είπε να πάρω την pirelli τηλέφωνο και να τους ζητήσω χρήματα. Μου είπε ότι την ζυγοστάθμιση την έκανε στο περίπου και με το μάτι και πιθανόν να το ξανακάνει.
Έχετε κάποια παρόμοια εμπειρία?
-
πως γινετε η ζυγοσταθμηση με το ματι;;;;;;
-
πως γινετε η ζυγοσταθμηση με το ματι;;;;;;
Έτσι...
(http://img211.imageshack.us/img211/6058/axa.jpg)
Ή έτσι...
(http://img220.imageshack.us/img220/6561/52339673.jpg)
-
:D :D :D
-
lol lol lol lol lol lol
Οσο για τα μπουλονια, ο λαστιχας μου εβαλε κατι νικελενια του εμποριου, αν θελει καποιος ας μου πει να του στειλω φωτο να τα δει.!!@
-
καπως ετσι το φανταζομουν και γω 4x4er
αν γινετε στειλε σε μενα green jimny τη φωτο με τα μπουλονια.
στη θηβα στη σουζουκι μου ειπαν 200 ευρω το ανωτερο και το φτιαχνουν .....λεει!!!!!
-
καπως ετσι το φανταζομουν και γω 4x4er
αν γινετε στειλε σε μενα green jimny τη φωτο με τα μπουλονια.
στη θηβα στη σουζουκι μου ειπαν 200 ευρω το ανωτερο και το φτιαχνουν .....λεει!!!!!
http://global.ebay.com/KYOKUGEN_WHEEL_LUG_NUTS_G20_I30_M35_G35_G37_M45_SILVER/230436416860/item
ιδια μπουλονια με αυτα εχω βαλει.! ;)
-
ευχαριστω!! εχεις δοκιμασει να βαλεις παλι τα αλλα μπουλονια να δεις αν το κανει;;;;
-
Παιδιά αν εφταιγαν τα μπουλονια για το τρεμουλο θα είχαμε αλλάξει ολοι..έχω κάνει ζυγοσταθμίσεις και πάνω και κάτω,στρώνει για λίγο και μετά ξαναρχίζει...και δεν γίνεται όλα τα λάστιχα να είναι στραβά όπως λένε...ότι δεν μπορείς να αποφύγεις απόλαυσέ το! yah
-
όπως λένε...ότι δεν μπορείς να αποφύγεις απόλαυσέ το! yah
Ναι, ρίχνει και τα παχάκια στα άνω άκρα ! Σαν power plate ένα πράμα, με άλλο σχήμα. Και άσε τους άλλους να πληρώνουν γυμναστήρια.
-
ότι δεν μπορείς να αποφύγεις απόλαυσέ το! yah
[/quote]
Για απόλαυση δεν ξέρω αλλά για συνήθεια σίγουρα ναι :D.
-
εμένα μου άλλαξαν στη suzuki κάτι ρουλεμάν και ροδέλες κτλ και μέχρι στιγμής είναι μια χαρά,έδεσε και πολύ το τιμόνι γιατί πριν είχε λίγο μπόσικο.
-
Λοιπόν άργησα να απαντήσω γιατί ήθελα να δοκιμάσω το αυτοκίνητο. Το πρόβλημα με το τρέμουλο για εμένα ήταν πολύ σοβαρό
ακριβώς όπως στο video http://www.youtube.com/watch?v=iMLVa-TNb9o&feature=related
Ο κύριος που μου έκανε την ζυγοστάθμιση ισχυρίστηκε ότι τα λάστιχα είναι στραβά και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα οπότε
οπότε πρόσθεσε κάτι βαρίδια στο περίπου (με το μάτι όπως είπε).
Το πρόβλημα εξαφανίστηκε μέχρι στιγμής. Μπορεί να έχω γύρω στα 80 καμιά φορά ένα μικρό τρέμουλο το οποίο δεν ενοχλεί
καθόλου.
Φαντάζομαι και οι άλλοι που μιλάνε για ροδέλες κτλ είναι ένας άλλος τρόπος αντιμετώπισης. Αλλά τελικά για εμένα η ζυγοστάθμιση (πάνω στο αυτοκίνητο) δείχνει να δούλεψε. Προφανώς και περιμένω κάποια στιγμή να το ξανακάνει αλλά ξέρω τώρα πως θα το αντιμετωπίσω!
Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας
-
Εγω εχω μοντελο 99 και τετοια προβληματα δεν εχει.Αυτο στο βιντεο ειναι τραγικο παιδες.
Ενα μικρο τζογο εχω μονο ,ξερει κανεις πως διορθονεται?
-
Εγω εχω μοντελο 99 και τετοια προβληματα δεν εχει.Αυτο στο βιντεο ειναι τραγικο παιδες.
Ενα μικρο τζογο εχω μονο ,ξερει κανεις πως διορθονεται?
Φαινεται φιλε μου πως τα δικα μας που ειναι παλιοτερα αντεχουν στο χρονο.. 87 Ουτε το δικο μου τρεμει!
Βαλε ενα αμορτισερ τιμονιου για να διορθωσεις τον τζογο. ;)
-
Εγω εχω μοντελο 99 και τετοια προβληματα δεν εχει.Αυτο στο βιντεο ειναι τραγικο παιδες.
Ενα μικρο τζογο εχω μονο ,ξερει κανεις πως διορθονεται?
Φαινεται φιλε μου πως τα δικα μας που ειναι παλιοτερα αντεχουν στο χρονο.. 87 Ουτε το δικο μου τρεμει!
Βαλε ενα αμορτισερ τιμονιου για να διορθωσεις τον τζογο. ;)
ενα μικρο τζογο τον εχει το τιμονι εκ κατασκευης. με το αμορτισερ τιμονιου δεν θα αλλαξει κατι. επιπλεον εχει σημασια που εμφανιζεται ο τζογος. Αν εχει μποσικα το μπαλακι που ειναι στο Ζ του τιμονιου για παραδειγμα τι να κανει το αμορτισερ τιμονιου ? (αν θα μπορουσε να δουλεψει σε τοσο μικρες ανοχες φυσικα)
-
την Παρασκευή πήγα κι εγώ το δικό μου στη Suzuki για "μετρήσεις" και μου είπαν ότι θα αλλάξουν κάτι ροδέλες, σινεμπλόκ κλπ και...ο θεός βοηθός!
απ'ότι κατάλαβα δεν υπάρχει συγκεκριμένη λύση για όλα τα αυτοκίνητα, αλλά δοκιμάζουν 2-3 πράγματα ανάλογα με την περίπτωση
μόλις το πάρω θα σας πω εντυπώσεις
-
Εγω εχω μοντελο 99 και τετοια προβληματα δεν εχει.Αυτο στο βιντεο ειναι τραγικο παιδες.
Ενα μικρο τζογο εχω μονο ,ξερει κανεις πως διορθονεται?
Φαινεται φιλε μου πως τα δικα μας που ειναι παλιοτερα αντεχουν στο χρονο.. 87 Ουτε το δικο μου τρεμει!
Βαλε ενα αμορτισερ τιμονιου για να διορθωσεις τον τζογο. ;)
ενα μικρο τζογο τον εχει το τιμονι εκ κατασκευης. με το αμορτισερ τιμονιου δεν θα αλλαξει κατι. επιπλεον εχει σημασια που εμφανιζεται ο τζογος. Αν εχει μποσικα το μπαλακι που ειναι στο Ζ του τιμονιου για παραδειγμα τι να κανει το αμορτισερ τιμονιου ? (αν θα μπορουσε να δουλεψει σε τοσο μικρες ανοχες φυσικα)
υπαρχει ενας μικρος τζογος οταν ειναι ακινητο το αυτοκινητο,οταν πας με χιλιομετρα νιωθεις οτι εχει ενα μικρο κενο απο το κεντρο μεχρι το αριστερα ή δεν δεξια ,την κινηση που θελεις να κανεις δηλαδη.
Το Ζ που λες εννοεις την μπαρα ζαμφορ?Εχω αλλαξει σινεμπλοκ σε αυτη προσφατα.Τι εννοεις?
-
Εγω εχω μοντελο 99 και τετοια προβληματα δεν εχει.Αυτο στο βιντεο ειναι τραγικο παιδες.
Ενα μικρο τζογο εχω μονο ,ξερει κανεις πως διορθονεται?
Φαινεται φιλε μου πως τα δικα μας που ειναι παλιοτερα αντεχουν στο χρονο.. 87 Ουτε το δικο μου τρεμει!
Βαλε ενα αμορτισερ τιμονιου για να διορθωσεις τον τζογο. ;)
ενα μικρο τζογο τον εχει το τιμονι εκ κατασκευης. με το αμορτισερ τιμονιου δεν θα αλλαξει κατι. επιπλεον εχει σημασια που εμφανιζεται ο τζογος. Αν εχει μποσικα το μπαλακι που ειναι στο Ζ του τιμονιου για παραδειγμα τι να κανει το αμορτισερ τιμονιου ? (αν θα μπορουσε να δουλεψει σε τοσο μικρες ανοχες φυσικα)
υπαρχει ενας μικρος τζογος οταν ειναι ακινητο το αυτοκινητο,οταν πας με χιλιομετρα νιωθεις οτι εχει ενα μικρο κενο απο το κεντρο μεχρι το αριστερα ή δεν δεξια ,την κινηση που θελεις να κανεις δηλαδη.
Το Ζ που λες εννοεις την μπαρα ζαμφορ?Εχω αλλαξει σινεμπλοκ σε αυτη προσφατα.Τι εννοεις?
Στο Ζ που λεω ειναι η μπαρα του τιμονιου. Τσεκαρε και αυτην.
-
την Παρασκευή πήγα κι εγώ το δικό μου στη Suzuki για "μετρήσεις" και μου είπαν ότι θα αλλάξουν κάτι ροδέλες, σινεμπλόκ κλπ και...ο θεός βοηθός!
απ'ότι κατάλαβα δεν υπάρχει συγκεκριμένη λύση για όλα τα αυτοκίνητα, αλλά δοκιμάζουν 2-3 πράγματα ανάλογα με την περίπτωση
μόλις το πάρω θα σας πω εντυπώσεις
το πήρα την περασμένη εβδομάδα, το κυκλοφόρησα και τρέμουλο τέλος! κάτι ροδέλες αλλάξανε που κοστίζουνε κανονικά 4-5€, αλλά εγώ ήμουν μέσα στην εγγύηση. γενικώς έμεινα ευχαριστημένος από τη συγκεκριμένα αντιπροσωπεία
-
Και εγώ το πήγα στην suzuki , μου αλλάξανε ροδέλες ,σινεμπλόκ κτλ . Το τρέμουλο σταμάτησε . Χάρηκα!
Αλλά για κανα μήνα. Το γνωστό σε όλους τρέμουλο ξαναγύρισε.
-
Το ίδιο και σε εμένα.
-
να πω κατι ρε παιδια....δωκιμασε κανεις με 4χ4 hi αν το κανει ?
-
εμένα με το 4χ4Η έτρεμε πολύ λιγότερο ως καθόλου.
-
ωραια...
κανεις αλλος που βαζωντας 4χ4h να <στρωνει> καπως η κατασταση ?
-
ωραια...
κανεις αλλος που βαζωντας 4χ4h να <στρωνει> καπως η κατασταση ?
! Εγώ..
-
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ , ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ JIMNY ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΜΕΙ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΤΙΣ 4/3/10 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SUZUKI ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΟΠΟΥ ΗΜΟΥΝΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΛΕΞΗ: ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΤΙ, ΒΑΛΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΝ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ, ΑΝ ΛΥΘΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΧΛΜ, ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ......
ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ SUZUKI ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ:
ΑΘΗΝΑ,ΚΑΡΔΙΤΣΑ,ΛΑΡΙΣΑ,ΤΡΙΚΑΛΑ , ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΗΡΘΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο Κ.ΘΕΟΔΟΡΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ SUZUKI ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ KAI ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΥΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ......
ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ..... bhe
-
Εμένα απλά δε το έκανε ποτέ! Όμως η λύση είναι η ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αμάξι. Εκεί διορθώνεται και ο τζόγος που μπορεί να υπάρξει αν δε πιάσουν κέντρο όλες οι βίδες. Ομως όλα τα ΑΤ ελαστικά κλπ εκτός δρόμου, μου είχανε πεί οτι παρουσιάζουν το φαινόμενο τρέμουλου πολύ εντονότερα. Πιστεύω λοιπόν οτι αν βάλεις ελαστικά σα τα μαμά δε θα το κάνει.
-
Εμένα απλά δε το έκανε ποτέ! Όμως η λύση είναι η ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αμάξι. Εκεί διορθώνεται και ο τζόγος που μπορεί να υπάρξει αν δε πιάσουν κέντρο όλες οι βίδες. Ομως όλα τα ΑΤ ελαστικά κλπ εκτός δρόμου, μου είχανε πεί οτι παρουσιάζουν το φαινόμενο τρέμουλου πολύ εντονότερα. Πιστεύω λοιπόν οτι αν βάλεις ελαστικά σα τα μαμά δε θα το κάνει.
αυτο σημαινει οτι δε μπορεις να βαλεις αλλα λαστιχα αν θελεις να πας σε πιο πολυ χωμα η οτιδηποτε αλλο .......
-
εμενα εχει τρεμουλο μονο στο φρεναρισμα απο τα 80-70 που σημαινει στραβος δισκος και εχω λαστιχα ατ. ο λαστιχας ομως εκανε ζυγοσταθμηση με τη βαση που παταει ο τροχος στο μηχανιμα σα να ηταν πανω στο αμαξι ......
-
Καλησπερα,
Αφου το εχουμε χιλιοτονισει οτι ειναι θεμα ζυγοσταθμισης απορω με καποιους που ψαχνονται σ ολα τα συνεργεια μηπως και βρουν καποια αλλη λυση.....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ....
2 ζυγοσταθμισεις εχω κανει και λυθηκε το προβλημα....τελος.
Τζαμπα σπαταλατε το χρονο σας με το να τρεχετε απο δω κι απο κει.
-
μαλον εσυ φιλε θα εχεις τον (καλυτερο) λαστιχα και ολοι εμεισ οι υπολοιποι δεν ξερουμε που να κανουμε ζυγοσταθμιση,και πανω στο αυτοκινητο εχουμε κανει ζυγοσταθμιση και κατω,μετα απο καιρο επανερχετε το τρεμουλο δεν διωρθονετε μονιμα.του βαζεισ ενα αμορτισερακι και τελειωνεισ
-
το δικό μου πάντως 15000χλμ μετά την επισκευή (εντός εγγύησης) στο εξουσιοδοτημένο συνεργειο,...ροδέλες ,ρουλεμαν..δισκόπλακες...τακάκια..
δεν έχει υποψία τρέμουλου, εν τω μεταξύ έχω αλλάξει και λάστιχα με ζυγοστάθμιση εκτός αυτοκινήτου....
επίσης δεν έχω αμορτισέρ τιμονιού.....
Το αυτοκίνητο έχει κάνει 45000χλμ και τα λάστιχα 10000χλμ....
-
Δεν ξερω αν εχω τον καλύτερο λαστιχά, αλλα απο τότε που αλλαξα ζάντες-λάστιχα-μπουλόνια...δεν ξερω τι θα πει τρεμουλο. 8)
-
Παιδια εγω θελω να ρωτησω επειδη τωρα φτανει η ωρα για το πρωτο μου σερβις μπορω να τους πω να με αλλαξουν και εμενα αυτες της ροδελες που λετε θα ειμαι εντος της εγγυησης η θα πληρωσω ακριβα την τοποθετηση και αν θα με της βαλουν χωρις να με πουν τιποτα οτι δεν μπορουμε.
-
Παιδια εγω θελω να ρωτησω επειδη τωρα φτανει η ωρα για το πρωτο μου σερβις μπορω να τους πω να με αλλαξουν και εμενα αυτες της ροδελες που λετε θα ειμαι εντος της εγγυησης η θα πληρωσω ακριβα την τοποθετηση και αν θα με της βαλουν χωρις να με πουν τιποτα οτι δεν μπορουμε.
Κατά πρώτον, είσαι εντός εγγύησης και δεν πληρώνεις. Τουλάχιστον στη δική μου αντιπροσωπεία, αυτό ισχύει.
Κατά δεύτερον, αυτά τα "με τις βάλουν", "με πουν" και "με αλλάξουν" με φτιάξαν απίστευτα !!
-
Γιατί? παντα φιλικα.
-
Λόγω καταγωγής μου από Βέροια.
-
>egrapses<
-
ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ CLUB EXEI GINEI PANO STO AYTOKINHTO MOY KAI AKOMA TREMEI ...................... ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(
-
ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ CLUB EXEI GINEI PANO STO AYTOKINHTO MOY KAI AKOMA TREMEI ...................... ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(
τι αλλαγες ακριβως εχεις κανει? ζυγισμα των τροχων επανω στο αμαξι εχεις κανει?
ποτε εχεις τρεμουλο?
-
ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ CLUB EXEI GINEI PANO STO AYTOKINHTO MOY KAI AKOMA TREMEI ...................... ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔ...........????????????????????????????? >:(
ζαντες αλλαξες;
-
Λοιπόν,
Πήγα για ενα τρέμουλο που μου παρουσίαζε στα 70-80km/h στον Σφακιανάκη πριν ένα μήνα, με πήραν μετά από 4 ώρες τηλ. και μου είπαν έτοιμο. Την ώρα που το παρέλαβα, ΔΕΝ ήταν ο υπεύθυνος συνεργείου εκεί να μου πει τι και πως. Απλά με ενημέρωσαν ότι το πήγαν για ζυγοστάθμιση..
Φεύγω και παρατηρώ ότι είχα το ίδιο σύμπτωμα (σιγά μην το φτιάχναν).
Δεν φτάνει αυτό. Πλένω το αυτοκίνητο και παρατηρώ το εξής ΤΡΑΓΙΚΟ (κατ'εμέ):
Είχαν αλλάξει τον μπροστινό δεξί τροχό με τον πίσω αριστερό.
Τους πήρα σήμερα και τους ξέχεσα... Δηλαδή αν είχα φθαρμένα λάστιχα πίσω και μου τα πέρναγαν μπροστά, με βροχή γλίτσα θα με σκότωναν? Ζώα..
-
Λοιπόν,
Πήγα για ενα τρέμουλο που μου παρουσίαζε στα 70-80km/h στον Σφακιανάκη πριν ένα μήνα, με πήραν μετά από 4 ώρες τηλ. και μου είπαν έτοιμο. Την ώρα που το παρέλαβα, ΔΕΝ ήταν ο υπεύθυνος συνεργείου εκεί να μου πει τι και πως. Απλά με ενημέρωσαν ότι το πήγαν για ζυγοστάθμιση..
Φεύγω και παρατηρώ ότι είχα το ίδιο σύμπτωμα (σιγά μην το φτιάχναν).
Δεν φτάνει αυτό. Πλένω το αυτοκίνητο και παρατηρώ το εξής ΤΡΑΓΙΚΟ (κατ'εμέ):
Είχαν αλλάξει τον μπροστινό δεξί τροχό με τον πίσω αριστερό.
Τους πήρα σήμερα και τους ξέχεσα... Δηλαδή αν είχα φθαρμένα λάστιχα πίσω και μου τα πέρναγαν μπροστά, με βροχή γλίτσα θα με σκότωναν? Ζώα..
αν δεν εχεις τζογους σε ρουλεμαν τροχων, ρουλεμαν βασιλικων πυρων, σε σινεμπλοκ κλπ συνδεσμους, αν δεν εχεις στραβιες δισκοπλακες τοτε πηγαινε κανε ενα ζυγισμα με τους τροχους επανω στο αμαξι και θα ηρεμησεις.
-
ρε παιδιά έλεος με το τρέμουλο..... πηγαίνετε να βάλετε τις ροδέλες στους πύρους και όχι μόνο μία σε κάθε πύρο.. αλλά όχι πάνω από 3......
τρέμουλο τέλος.
-
ρε παιδιά έλεος με το τρέμουλο..... πηγαίνετε να βάλετε τις ροδέλες στους πύρους και όχι μόνο μία σε κάθε πύρο.. αλλά όχι πάνω από 3......
τρέμουλο τέλος.
οι ροδελες δεν ειναι σιγοθρο οτι απαιτουνται. Τις βαζουν για να μειωσουν το οποιο κενο τυχον υπαρχει. ομωςνην θελει καθολοθ ροδελες ή και να θελει πανω απο μια οπως αναφερεις.
Αν βαλεις πολλες ροδελες το σιγουρο ειναι οτι θα σφιξει τοσο πολυ το ρουλεμαν οταν βιδωσεις τους πυρους που και το ρουλεμαν θα καταστρεψεις γρηγορα και το τιμονι σου θα ειναι πολυ σφιχτο.
αν το αμαξι δεν εχει μποσικα δεν υπαρχει λογος για περεταιρω αλλαγες περα απο ενα καλο ζυγισμα.
το προβλημα ειναι σε σχεδιαστικο λαθος και ολα τα υπολοιπα που κανουμε ειναι για να καμουφλαρουν προσωρινα το προβλημα
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ CLUB:
TΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ 100% ΑΣΦΑΛΤΟΥ MICHELIN LATITUDE,EΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΠΑΝΩ, ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΛΑΞΑ,ΡΟΔΕΛΕΣ,ΣΥΛΕΝΤ ΜΠΛΟΚ, ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΠΥΡΟΥ, 2 ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ,ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ,ΤΑΚΑΚΙΑ, ΜΟΥΑΓΙΕ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ ΑΚΟΜΑ.
*ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΣΕ ΧΩΜΑ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ,ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ, ΚΕΡΩΜΑ 1 ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΕGUIARS, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΥΦΘΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ.......
-
Να πας σε αλλον λαστιχα να σου κανει ζυγοσταθμιση ;)
Αλλη λυση δεν υπαρχει...αφου λες οτι τα αλλαξες ολα... αν παλι δεν διορθωθει πουλα το και παρε κατι αλλο αν σε ενοχλει τοσο πολυ, αφου λες οτι δεν το βγαζεις εκτος δρομου κανεις τη δουλεια σου και με ενα αλλο αμαξι. ;)
Φιλικα παντα
-
θα κανω αλλη μια ερωτηση και ας ακουστει χαζη :) το ζυγισμα επανω στο αμαξι το εκανες πριν ή αφου τα αλλαξες ολα αυτα? το τρεμουλο σου ειναι το γνωστο που εχουμε στα 70-80κμ ?
Αν το ζυγισμα επανω στο αμαξι δεν ειναι το τελευταιο πραγμα που εκανες, τοτε πηγαινε ξανακανε.
και στους πισω τροχους εκανες ζυγισμα επανω στο αμαξι? το ρωταω γιατι ακομα και ο πισω αξονας μπορει να προκαλεσει τον συντονισμο του μπροστα.
-
θα κανω αλλη μια ερωτηση και ας ακουστει χαζη :) το ζυγισμα επανω στο αμαξι το εκανες πριν ή αφου τα αλλαξες ολα αυτα? το τρεμουλο σου ειναι το γνωστο που εχουμε στα 70-80κμ ?
Αν το ζυγισμα επανω στο αμαξι δεν ειναι το τελευταιο πραγμα που εκανες, τοτε πηγαινε ξανακανε.
και στους πισω τροχους εκανες ζυγισμα επανω στο αμαξι? το ρωταω γιατι ακομα και ο πισω αξονας μπορει να προκαλεσει τον συντονισμο του μπροστα.
Σωστόοοοςς.... (οπως παντα :) )
-
*ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΣΕ ΧΩΜΑ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ,ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ,ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΕΡΑ, ΚΕΡΩΜΑ 1 ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΕGUIARS, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΥΦΘΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ.......
Με αυτά που περιγράφεις, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είσαι οδηγός Τζίμνυ..... lol lol
Φιλικά πάντα..
-
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ
όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.
Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.
Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...
-
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ
όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.
Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.
Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...
Εγω ανεφερα οτι το προβλημα καμουφλάρεται επειδη πολυ απλά ακομα και ολα να τα εχεις αλλαξει αν δεν εχει και αψογο ζυγισμα το τρεμουλο εστω και λιγο θα υπαρχει. Αρα το προβλημα καμουφλαρεται και βελτιωνεται αλλα δεν φτιαχνεται εντελως.
Σχετικα με τις ροδελες υπαρχουν jimny που μπορει να βαλεις παραπανω απο μια ροδελες σε καθε πύρο και σε αλλο πυρο να μην χωραει ουτε μια γιατι αλλιως δε θα παταει σωστα.
Το οτι σκληραινει το τιμονι δεν ειναι κακο, σε χρηση δρομου ειναι και θετικο γιατι εχει πιο καλη αισθηση. Ομως το ποσο σφιχτο θα ειναι εχει και τα ορια του.Αν ο τροχος δυσκολευεται να γυρισει δεξια αριστερα ακομα και με το αμαξι στον αερα τοτε σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο , ποσο μαλλον αν προσθεσεις και το ζορι απο τα off road. Ο λογος ειναι οτι αργα η γρηγορα η αντλια του τιμονιου θα παραδωσει το πνευμα.
Το θετικο ειναι οτι με αυτο τον τροπο η μαμα εταιρεια συμβαλει στην βελτιωση των σχεσεων μεταξυ πελατη και μηχανικου, δημιουργειται ενα πιο ομαδικο πνευμα καθοτι και οι δυο πλευρες αναζητουν μια λυση και τελος ειναι ενας καλος τροπος να γνωρισεις το τροπο λειτουργιας του αυτοκινητου σου και να μην μενεις μονο στο να το καβαλας για βολτες.
Ασχετα με την πλακα , ειμαστε σε καλο δρομο και αν ολα τα παραπανω γινουν σωστα, εστω και προσωρινα εχουμε το κεφαλι μας ηρεμο.
:)
-
το πρόβλημα με τις ροδέλες δεν καμουφλάρεται αλλά φτιάχνεται... μπορεί να μην είναι ο πιο τέλειος τρόπος για να φτιαχτεί το σχεδιαστικό λάθος της κατασκευαστικής εταιρίας αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, έτσι διορθώνεται. Αν το googliσετε θα δείτε ότι λέγεται death wobble και είναι φαινόμενο που το συναντάμε σε πολλά τζιπ με άκαμπτο άξονα εμπρός, βλ. wrangler, patrol, κλπ
όσο ελαχιστοποιείς ότι μπόσικα μπορεί να υπάρχουν στο σύστημα διεύθυνσης τόσο λιγότερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί το πρόβλημα.
Ναι σίγουρα προσθέτοντας τις ροδέλες θα χρειαστεί να αλλάξουμε τα ρουλεμάν των πύρων σε συντομότερο χρονικό διάστημα αλλά το θεωρώ απλά ένα τίποτα μπροστά στο να μην τρέμει το αμάξι μου. Όσο για το γεγονός ότι γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι να πω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο καθότι υδραυλικό και αρκετά δυνατό (φανταστείτε τι ζόρι τρώει όταν είναι μέσα σε χαντάκι και εμείς το ζορίζουμε για να βγεί), απλά δεν είναι τόσο γρήγορη η επαναφορά του τιμονιού...και πάλι μικρή η διαφορά.
Υ.Γ. Για τον φίλο που λέει ότι έχει δοκιμάσει τα πάντα... φίλε μου πήγαινε να βάλεις ροδέλες στους βασιλικούς πύρους του jimny σου και δοκίμασε το πάλι... αυτό που λες ότι έχεις κάνει τα πάντα και δεν βλέπεις καμία διαφορά ούτε καν στο ίδιο το τρέμουλο απλά δεν στέκει...
Δυστυχώς Γιάννη εγώ εχω βάλει και ροδέλες, έχω αλλάξει βασιλικούς πύρους, τα ρουλεμάν μου πολύ καλά, η μπάρα τιμονιού παράλληλη με τον άξονα, έχω κάνει ευθυγράμμιση - ζυγοστάθμιση πάνω στον τροχο - το μπροστά σύστημα είναι σχεδόν καινούργιο, φοράω αμορτισέρ τιμονιού rancho και το death wobble το έχω σε ορισμένες περιπτώσεις.....
Το συμπέρασμα που εβγάλα με τον Μιχάλη (Αμοργιανό) είναι οτι πιθανότατα προέρχεται απο τα λάστιχα (πρωτογενές yokohama geolandar m/t 30").. θα δοκιμάσω και με πιο βαρύ λάστιχο και θα δούμε...
ps: δεν έχω τρέμουλο - έχω death wobble στα 60km και κάτω...
death wobble = πολύ βίαιος συντονισμός του μπροστινού συστήματος - με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι σταματήσεις...
http://www.youtube.com/watch?v=x7cEOPYQFTs&feature=related
-
Η λύση υπάρχει!!!
Τόσο απλή...
τόσο μεγαλειώδης!!!
Πληροφορίες μόνο με πμ
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php?action=profile;u=1550