jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Ελαστικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: geoarab στις Φεβρουάριος 09, 2010, 18:54
-
Καλησπέρα σε όλους.
Ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά.Δεδομενης της χρήσης που κάνω (10χλμ η συζηγος καθημερινά για την εργασία της και κάθε δυο εβδομάδες πάμε βόλτα στην Παρνηθα ή σε αλλά κοντινά βουνά) θεωρώ ότι η αγορά ενός 50/50 είναι ότι καλύτερο.Δεδομένης όμως της οικονομικής κατάστασης και ότι τα 50/50 είναι φωτιά σκεφτομουνα για την αγορά ελαστικου αναγομωσης Lerma Gomme AT Goodrider με πέλμα ίδιο με BF...κόστος 300euro η τετράδα...http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=107
ποια είναι η γνώμη σας....
Ευχαριστώ.....!!!!!
-
Kαλησπερα φιλε εγω εβαλα απο εκει πριν τρεις βδομαδες τη προσφορα που ειναι και ζαντες μαζι σε πελμα lerma trail extreme
τα δικα μου που ειναι πολυ χειροτερα για ασφαλτο συμπεριφερονται μια χαρα και μου εδωσε 1 χρονο εγγυηση (μην πεταξει κανα βυζι το ελαστικο)οπου η αλλαγη ειναι αμεση.
Σε πελμα α/τ μην τα φοβασαι καθολου.
Τωρα για επιδοσεις τρελλες σε λασπη μη περιμενεις με α/τ.
καλητερα κοιτα αυτα http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=320με wild power πελμα και κρατα αυτα που εχεις για καλοκαιρι
θορυβο πολυ δεν κανουν και καλη συμπεριφορα σε λασπη ,χιονι και βρεγμενο δρομο.
-
Αφού με τα εργοστασιακα και δυο ζευγάρια αλυσίδες διεσχησα τα Χριστουγεννα Βαλια Καλτα με τρελό χιόνι τότε τα 50/50 είναι τέλεια.δεν θέλω κάτι παραπάνω αυτή την στιγμή.το ζήτημα είναι αν για απλές μετακινήσεις και χαλαρά ταξίδια το λάστιχο αυτό θα παρέχει την τυπική ασφάλεια που θέλεις από ένα λάστιχο που θα το έχεις 365 ημέρες το χρόνο. Η Λουλουκα μου ( η συζηγος ) μην πάθει τίποτα...τα λάστιχα, οι επιδόσεις και το αυτοκίνητο να πανε να χ.....μπιιιιιιιιπ....!!!!
-
Mια χαρα ειναι αμα δεν εχεις σκοπο να ξεπερνας το οριο ταχυτητας 160χλμ.που δεν πιστευω.
-
160...!!!...;;;;....!!!!...θα σκορπίσει....!!!!
-
Όσον αφορά στα αναγομωμένα, θα σου θέσω υπ' όψη τα εξής για να τα λάβεις υπόψη:
Σε αναγομωμένα λάσπης που φοράμε, η γόμμα είναι πολύ μαλακή (περισσότερο από ένα πρωτογενές), με αποτέλεσμα το λάστιχο να μην γλυστράει. Μπορώ να σου πω, καλύτερα και από ένα αντίστοιχο πρωτογενές (το οποίο, κατά κανόνα, είναι σκληρότερο).
Από την άλλη πλευρά, η μαλακή γόμμα δεν "κρατάει" σε χιλιομετρική απόδοση, όσο ένα πρωτογενές (βέβαια εδώ αναφέρομαι κυρίως στο "φάγωμα" των ακμών των τακουνιών), αλλά και στο γεγονός ότι με τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο, η μαλακή γόμμα "καίγεται" σκληραίνει και χάνει κάπως τις ιδιότητές της.
Τώρα βέβαια, πιθανόν το ΑΤ να έχει διαφορετικής σύστασης γόμμα, η οποία να μην παρουσιάζει τέτοιες αλλοιώσεις.
Ψάξτο λίγο...
-
Όσον αφορά στα αναγομωμένα, θα σου θέσω υπ' όψη τα εξής για να τα λάβεις υπόψη:
Σε αναγομωμένα λάσπης που φοράμε, η γόμμα είναι πολύ μαλακή (περισσότερο από ένα πρωτογενές), με αποτέλεσμα το λάστιχο να μην γλυστράει. Μπορώ να σου πω, καλύτερα και από ένα αντίστοιχο πρωτογενές (το οποίο, κατά κανόνα, είναι σκληρότερο).
Από την άλλη πλευρά, η μαλακή γόμμα δεν "κρατάει" σε χιλιομετρική απόδοση, όσο ένα πρωτογενές (βέβαια εδώ αναφέρομαι κυρίως στο "φάγωμα" των ακμών των τακουνιών), αλλά και στο γεγονός ότι με τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο, η μαλακή γόμμα "καίγεται" σκληραίνει και χάνει κάπως τις ιδιότητές της.
Τώρα βέβαια, πιθανόν το ΑΤ να έχει διαφορετικής σύστασης γόμμα, η οποία να μην παρουσιάζει τέτοιες αλλοιώσεις.
Ψάξτο λίγο...
+1
-
Είχα βάλει παλαιότερα τα Malatesta A/T με πέλμα BFGoodrich A/T, το λάστιχο κρατούσε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, σε γλίτσα, χιόνι, πάγο, παντού... ;)
-
πόσο χλμ άντεξε το malatesta AT?
-
Ευχαριστω τους πάντες για τις απαντήσεις τους. Από ότι κατάλαβα δεν θα έχω κανενα πρόβλημα δεδομένου ότι η χρήση του αυτοκινήτου είναι μολις στο 1% τον δυνατοτήτων του αυτοκινητου. Το ερώτημα όμως είναι : δεδομένου ότι το λάστιχο αυτό θα το έχω χειμώνα - καλοκαίρι θα αντιμετοπήσω πρόβλημα τους καλοκαιρινούς μήνες με την ζέστη ή αφού δεν του κάνω κάποια ιδιαίτερη χρήση το υποτηθέμενο πρόβλημα δεν θα το αντιληφθώ καθόλου...?
Εχει κάποιος άλλος να προτεινει κάποια άλλη οικονομική λύση με κόστος 300 - 350€...?
Ευχαριστώ...!!!
Καλό Τριήμερο σε όλους...!!!
-
Η δική μου γνώμη είναι να δώσεις τα 50-100 ευρά παραπάνω για καινούριο λάστιχο, εφόσον πρόκειται για την ασφάλεια σου κ της γυναίκας σου. τα Geolader ΑΤ πόσο βγαίνουν?
Από εκεί κ πέρα, όταν ξέρουμε τι οδηγούμε κ ποιες οι αδυναμίες του οχήματος μας, πάμε κ πιο προσεχτικά για να μην έχουμε στεναχώριες.
Ότι κ να επιλέξεις, καλοφόρετα!
-
Η δική μου γνώμη είναι να δώσεις τα 50-100 ευρά παραπάνω για καινούριο λάστιχο, εφόσον πρόκειται για την ασφάλεια σου κ της γυναίκας σου. τα Geolader ΑΤ πόσο βγαίνουν?
Από εκεί κ πέρα, όταν ξέρουμε τι οδηγούμε κ ποιες οι αδυναμίες του οχήματος μας, πάμε κ πιο προσεχτικά για να μην έχουμε στεναχώριες.
Ότι κ να επιλέξεις, καλοφόρετα!
+10000
Τα Geolader θα τα βρεις και με 360 αυτην την εποχη
-
Εχει κάποιος άλλος να προτεινει κάποια άλλη οικονομική λύση με κόστος 300 - 350€...?
Αναγομωμένο αγοράζεις και insa turbo με 280 η τετράδα.
-
Τα Geolader θα τα βρεις και με 360 αυτην την εποχη
[/quote]
Αν ισχύει η τιμή αυτή είναι πολύ καλή.
-
Εχει κάποιος άλλος να προτεινει κάποια άλλη οικονομική λύση με κόστος 300 - 350€...?
Αναγομωμένο αγοράζεις και insa turbo με 280 η τετράδα.
Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν τα αναγομωμένα?
(Άν μπορεί να υπολογιστεί σε σχέση με τα στάνταρ ελαστικά off road...)
-
πόσο χλμ άντεξε το malatesta AT?
Δε γνωρίζω γιατί τα έδωσα σε πολύ καλή κατάσταση...
-
file mou ego 4 xronia emeina euxarisstimenos me ta geolander ta yokohama....poli kala se xioni kai pago kai opou kai an piga st kinigh den m prodosan.... ipopsin sthn asfaalto apsogh simperifora os ta 170..... gia thn xrhsh pou kaneis esi pisteyo pos einai mia kali kai dokimasmenh lush kai se prosith timh...