jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: soctap στις Ιανουάριος 25, 2010, 02:49
-
Καλησπερα παιδια βρισκομαι 2 μερες με καινουργιο jimny kαι την καταναλωση την βλεπω οτι μαλλον την κατσαμε την βαρκα....και εγω το πηρα για οικονομια γιατι κανω αρκετα χιλιομετρα παρολω που μενω σε νησι την κω , μηπως στρωνοντας ο κινητηρας βγαλει περισσοτερα χιλιομετρα; μηπως να βαλω λαδια 0-20w που λεει το manual; HELP βοηθεια για λυσεις αν υπαρχουν γιατι οι εποχες ειναι δυσκολες ναστε ολοι καλα . THANKS
-
καλημέρα και καλορίζικο το jimnaki. H κατανάλωση θα μειωθεί πολύ μόλις στρώσει το αυτοκίνητο και εγώ μόλις το είχα πάρει έκαιγε πάρα πολύ μετά κυρίως τις 10.000χλμ περίπου μειώθηκε αρκετά.Στην αρχή έκαιγε γύρω στα 10,5-11 lt/100km στη συνέχεια πέφτει και κάτω από τα 9lt/100km με ήρεμη οδήγηση σε αστικό κύκλο.Βέβαια μην περιμένεις να κάνεις ρεκόρ οικονομίας με το jimny. Ελπίζω να μην σε απογοήτευσα!!!
-
Καλως ήρθες,
Υπολόγιζε 8-9 λίτρα αν το αφήσεις μαμά, αν αρχίσεις ψηλωματα και μετατροπές (λάστιχα κτλ) θα ανέβει και η κατανάλωση σου.
Πάντως είναι πιο οικονομικό απο το ΝΙΒΑ,και το Vitara... ha ha ha
-
ΡΕ παιδια εχει σιμαντικο προβλημα με την καταναλωση το εργαλειο και ολοι το περνουν για οικονομικο 1300cc αλλα τους βγαινει μετα η καταναλωση και τρελενονται...δεν μπορει κατι θα υπαρχει να την ρειξουμε....εμενα ειναι του 2004 και τωρα πηγα πηλιο εκανα συνολο 850χλμ και εβαλα 90 ευρω βενζινη.ημαρτον....
-
Με αεροδυναμικό συντελεστή ψυγείου.... δεν γίνεται να πέσει η κατανάλωση ;D
-
Μια χαρα ειναι η καταναλωση του ρε παιδια.4χ4 εχουμε.
Τα swift,splash,alto δεν μπορει να εχουν την ιδια καταναλωση με το δικο μας.
Το jimny ουτε αμαξι πολης ειναι,ουτε αμαξι για ταξιδια...
Πριν πατε για αγορα αυτοκινητου σκεφτειτε τους λογους που θελετε να αγορασετε κατι συγκεκριμενο. ;)
Εμενα π.χ. με +10cm αναρτηση και 5 ποντους φαρδυτερο απο καθε πλευρα μου βγαζει 400χλμ το τεποζιτο σε φυσιολογικες συνθηκες.
-
.......μου βγαζει 400χλμ το τεποζιτο..........
Πώς το κατάφερες αυτό;;;!!!!!!!!
Έχεις 50άρι τεπόζιτο;
Πάνω απο 320χλμ δεν έχω δεί να βγάζει το μαράζι.
Πές μας τη λύση να πάω αύριο το πρωί να το κάνω!!!!!
-
συμφωνο μαζι σου και εμενα 320 με 350 βγαζει.
-
Απλα να οδηγας ηρεμα και να μην του πινεις το αιμα σε 1η,2α.! ;)
320χλμ???Τοσα υπολογιζω να μου βγαλει με 215/80/15 Μ/Τ λαστιχα που θα βαλω.
Κανονικο τεποζιτο 42 λιτρων εχω.
Αυτη τη στιγμη ο δεικτης ειναι ακριβως στη μεση και εχω κανει 187.7χλμ με αυτο το τεποζιτο.
Εχω βαλει κατι μαγνητακια ιονισμου και κατι αλλο στον αερα και εχω παρατηρησει οτι κανουν δουλεια, οχι οσο λενε φυσικα (30% μειωση στην καταναλωση) αλλα ενα 8-10% το κανουν.
Τωρα θα δοκιμασω νεο συστημα και αν δω μεγαλυτερη διαφορα, θα ειστε οι πρωτοι που θα το μαθετε. ;)
-
Τοσα υπολογιζω να μου βγαλει με 215/80/15 Μ/Τ λαστιχα που θα βαλω.
Ακόμα μαμά διαστάσεις φοράς;
Γιατί μόνο μ' αυτά μπορείς να πετύχεις τέτοια κατανάλωση.
-
εγώ μαμά διάσταση φοράω αλλά mud και η κατανάλωση έχει ανέβει 15% σίγουρα μπορεί και παραπάνω,το καλοκαίρι που είχα βάλει πάλι τα ασφάλτινα η κατανάλωση ήταν μια χαρά και κάτω από 9 σε αστικό κύκλο.
-
ΡΕ παιδια εχει σιμαντικο προβλημα με την καταναλωση το εργαλειο και ολοι το περνουν για οικονομικο 1300cc αλλα τους βγαινει μετα η καταναλωση και τρελενονται...δεν μπορει κατι θα υπαρχει να την ρειξουμε....εμενα ειναι του 2004 και τωρα πηγα πηλιο εκανα συνολο 850χλμ και εβαλα 90 ευρω βενζινη.ημαρτον....
Εμένα καίει λίγο λιγότερο από αυτό που αναφέρεις αλλά σε καμία περίπτωση το jimny δεν είναι 1 οικονομικό αυτοκίνητο.
-
Παιδια δοκιμασε κανεις λαδια 0-20W που αναφερει και το manual σαν προτεινομενα;
-
.......μου βγαζει 400χλμ το τεποζιτο..........
Πώς το κατάφερες αυτό;;;!!!!!!!!
Έχεις 50άρι τεπόζιτο;
Πάνω απο 320χλμ δεν έχω δεί να βγάζει το μαράζι.
Πές μας τη λύση να πάω αύριο το πρωί να το κάνω!!!!!
Δουλευε το στις 2000 με 2500 στροφες και αλλαγες στις 3000 στροφες.
Αλλα εσεις ολοι βιαστικοι ειστε ολοι με την ψυχη στο στομα να φτασετε καπου...
Ενα καλοκαιρι πηρα το αυτοκινητο και γυρνουσα στους γυρω νομους 300 χιλιομετρα εκανα σε μια μερα και ξοδεψα μισο ντεποζιτο μα ταχυτητες 65 με 70 χλμ/ω. Γενικα παντως πανω απο 3000 στροφες ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ!
-
Εχει απολυτο δικιο ο eldar..... roc2 roc2 roc2
Η λεγομενη οικονομικη-οικολογικη οδηγηση..... j12 j12
-
Επιβεβαιώνω, με τέτοιες ταχύτητες στην Κεφαλλονία (και ακριβώς την ίδια οδήγηση σε επίπεδο στροφών και αλλαγών) έβγαζα 490-500 χλμ. Το όχημα είναι όντως οικονομικό για αλλαγές μέχρι 2.500-3.000 r/min (εγώ προσωπικά 2.500 εντός πόλης και 3.000 εκτός) και για ταχύτητες μέχρι 105-110 (3.500-3.600 r/min).
-
Ναι θυμαμαι το καλοκαιρι που εκενα 450-500χλμ την εβδομαδα Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη μου εβγαινε ενα τεποζιτο.με 2800-3200στροφες.
Παλι αν κανω τις ιδιες διαδρομες παρολο τις αλλαγες που εχει υποστει ο μητσος δεν θα εχει μεγαλη διαφορα γιατι το παρατηρω και μεσα στην πολη...καιω ακριβως τα ιδια οταν το ειχα μαμα.
-
Μια χαρα ειναι η καταναλωση του ρε παιδια.4χ4 εχουμε.
Τα swift,splash,alto δεν μπορει να εχουν την ιδια καταναλωση με το δικο μας.
Το jimny ουτε αμαξι πολης ειναι,ουτε αμαξι για ταξιδια...
Πριν πατε για αγορα αυτοκινητου σκεφτειτε τους λογους που θελετε να αγορασετε κατι συγκεκριμενο. ;)
Εμενα π.χ. με +10cm αναρτηση και 5 ποντους φαρδυτερο απο καθε πλευρα μου βγαζει 400χλμ το τεποζιτο σε φυσιολογικες συνθηκες.
Πολύ σωστά
Δουλευε το στις 2000 με 2500 στροφες και αλλαγες στις 3000 στροφες.
Αλλα εσεις ολοι βιαστικοι ειστε ολοι με την ψυχη στο στομα να φτασετε καπου...
Ενα καλοκαιρι πηρα το αυτοκινητο και γυρνουσα στους γυρω νομους 300 χιλιομετρα εκανα σε μια μερα και ξοδεψα μισο ντεποζιτο μα ταχυτητες 65 με 70 χλμ/ω. Γενικα παντως πανω απο 3000 στροφες ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΥ!
ακόμα πιο σωτά
-
Ο τρόπος της οδηγησης παίζει σημαντικότατο ρόλο! Εκανα ταξίδι Αλεξ/πολη-Κεφαλονιά και ήταν πολυ καλη ευκαιρία να ξαναμετρήσω την κατανάλωση μετά από όποιες μετατροπές έκανα τον τελευταίο χρόνο(ανάρτηση+4,λάστιχα kumho kl71 195-80-15, αποστάτες τροχών 3,2εκ, κομμένος προφυλακτήρας μπροστα, φίλτρο ΚΝ) και έβγαλα παραπάνω απο 400χλμ με ένα ρεζερβουαρ. Προσέχετε πολύ με τις στροφες του κινητήρα. Μέχρι τα 100-110χλμ πιστευω είναι οικονομικοτατο!! Μαμα βέβαια μου έχει βγάλει πολύ περισσότερα. Αλλά 400χλμ δεν ειναι κ λίγα....
-
Τι λέτε ωρέ κλεφτόπουλα???? 400 & 500 χλμ.??? το δικό μου αν βγάλει 250 χλμ. κάνω πάρτυ με χαβιάρι και σαμπάνια. Και μιλάμε για ταχύτητες μέχρι 85 χλμ/ώρα και αλλαγές μέχρι τις 3500 rpm. Μάγκες, κακά τα ψέματα....έτσι και αρχίσεις και πειράζεις το τουτού, η κατανάλωση παέι στο Θεό. Μαμαδάκι είναι μια χαρά για την αεροδυναμική του, μετά ξεφεύγει.
-
Μάγκες, κακά τα ψέματα....έτσι και αρχίσεις και πειράζεις το τουτού, η κατανάλωση παέι στο Θεό. Μαμαδάκι είναι μια χαρά για την αεροδυναμική του, μετά ξεφεύγει.
Γι’άυτό αν είναι το κύριο αυτοκίνητό μας και δεν το έχουμε μόνο για χώμα, είναι καλύτερο να μην το πειράζουμε ιδιαίτερα…
-
Τι λέτε ωρέ κλεφτόπουλα???? 400 & 500 χλμ.??? το δικό μου αν βγάλει 250 χλμ. κάνω πάρτυ με χαβιάρι και σαμπάνια.
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
-
lol lol lol lol lol lol lol lol
-
Η αλήθεια είναι πως καίει και το ρεζερβουάρ του είναι λίγο μικρότερο από ότι θα ήθελα.
-
Ναι κ εγω θα προτιμουσα ενα 55αρι.! ;)
-
Μιας και βλέπω θεματάκι που μ'αρέσει είπα να γράψω κι εγώ...
Εγώ συνήθως βγάζω 420χλμ-440χλμ το πολύ... Μοντέλο 05/2007...
Μαμά όλα.. Απλά φροντίζω να πηγαίνω οικονομικά... 2500στροφές οδήγηση και στις 3000στρ. αλλαγές...
-
Τελευταίο ταξίδι που έκανα κατάφερα με γεμάτο ρεζερβουάρ να κάνω 390κάτι χιλιόμετρα με aircondition αποσκευές κ με αρκετές εναλλαγές στο στροφόμετρο του μήτσου...άρα πιστεύω ότι με αγάπη κ φροντίδα άνετα θα μπορούσα να κάνω 430-450 χιλιόμετρα...το αυτοκίνητο είναι μαμα με την μόνη αλλάγή στα ελαστικά του που είναι μαμα διάσταση αλλά τύπου Α/Τ (γνωστα κ ως 50-50).
Εν κατακλείδι πιστεύω ότι για 1.3 είναι καλά...όχι τοπ απλά καλά...αν αναλογιστούμε ότι ο συντελεστής αεροδυναμικης παίζει να είναι κάπου στο 1, αν επίσης αναλογιστούμε ότι το βάρος σκέτου του αυτοκινήτου είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο (200-300 κιλά) κ επίσης το χαρακτήρα του μήτσου ε τότε μιλάμε κ για άριστα αποτελέσματα(Ι.Μ.Ο)!!!
-
Συμφωνω με τον gagarin κ γω εκαψα μισο ντεποζιτο με τις ιδιες συνθηκες οδηγησης κ εκανα 290 χλμ με 50-50 λαστιχο 5η κ 2300 στροφες.
-
ολα τα βενζινοκινητα τζιμνυ εχουν καταναλωση με νορμαλ ταχυτητα 90 χλμ/ωρα απο 8 εως 9 λιτρα στα 100 χλμ.μονο τα πετραιλαια εχουν καταναλωση 5,5 εως 7,1.για ελαφρια μειωση της καταναλωσης προσθετουμε intercooler στην μηχανη αλλα κοστιζει λιγο.και ολα αυτα με μανισια συστηματα ,οχι με μετατροπες.
-
δεν μπορω να φανταστω οτι αγοραζει καποιος το τζιμακο για οικονομια!!!! :o :o εγω παντως το θεμα καταναλωση το εχω λυση με το υγραεριο :) ;) ;)δεν με νοιαζει τι καιει πλεον και κανω και 200 χιλ.την ημερα. :)
-
Εχω βαλει κατι μαγνητακια ιονισμου και κατι αλλο στον αερα και εχω παρατηρησει οτι κανουν δουλεια, οχι οσο λενε φυσικα (30% μειωση στην καταναλωση) αλλα ενα 8-10% το κανουν.
Τωρα θα δοκιμασω νεο συστημα και αν δω μεγαλυτερη διαφορα, θα ειστε οι πρωτοι που θα το μαθετε. ;)
αυτο το κατι στον αερα ειναι μια μεταλικη σταθερη φτερωτη ?
τι νεο συστημα?
-
δεν μπορω να φανταστω οτι αγοραζει καποιος το τζιμακο για οικονομια!!!! :o :o εγω παντως το θεμα καταναλωση το εχω λυση με το υγραεριο :) ;) ;)δεν με νοιαζει τι καιει πλεον και κανω και 200 χιλ.την ημερα. :)
την μπουκαλα που την τοποθετησες;;;;;
-
την μπουκαλα γιωργο κανονικα πισω στο πορτ-μπαγκαζ....μειωθηκε ο χωρος αλλα δεν πειραζει....δεν ειναι για τρελο φορτωμα ο τζιμακος.....το εχω 2 χρονια τωρα το υγραεριο χωρις κανενα προβλημα....πραγματικα αξιζει τον κοπο και το χρημα.
-
βρε παιδια πως ειναι δυνατον να βγαζεται τοοοσσα χμ.....ποτε δε ξεπερασα τα 380 με οδηγηση χαλαρη αλλαγες στις 3 με 3,5 το πολυ.... το αλλο σε ανηφορα αμα αλλαξεις ταχυτητα στις 2,5κ ρπμ θα πεσει στις 1,5 και δε θα τραβαει καθολου..... εμενα η καταναλωση βρισκεται στα 9 με 10 λιτρα στα 100 με σχετικα ηρεμη οδηγηση, με το προ ββτι κινητηρα και λαστιχα 50-50......
-
italtronic μη το κουραζεις δε παει παρακατω, ετσι το φερνει κ μενα.
ανιχνευτη η μπουκαλα με ζοριζει σε ολο το συστημα
-
συμφωνο μαζι σου και εμενα 320 με 350 βγαζει.
440 αλλα τελειος αδειο
-
βρισκομαστε σε περιοδο στρωσιματος-ρονταρισματος κινητηρα (καινουργιο γαρ) και το πρωτο φουλαρισμα εδειξε 31λ βενζινης για διανυθήσα απόσταση 458κμ (ολα τα κμ εχουν γινει με οδηγο συνοδηγο) κινηση χωρις μποτιλιαρισμα 50% πολη 50% επαρχιακο δρομο
-
βρισκομαστε σε περιοδο στρωσιματος-ρονταρισματος κινητηρα (καινουργιο γαρ) και το πρωτο φουλαρισμα εδειξε 31λ βενζινης για διανυθήσα απόσταση 458κμ (ολα τα κμ εχουν γινει με οδηγο συνοδηγο) κινηση χωρις μποτιλιαρισμα 50% πολη 50% επαρχιακο δρομο
Φίλε, δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση..
Πρέπει να έχεις πολύ ελαφρύ πόδι και παπούτσι lol lol
-
βρισκομαστε σε περιοδο στρωσιματος-ρονταρισματος κινητηρα (καινουργιο γαρ) και το πρωτο φουλαρισμα εδειξε 31λ βενζινης για διανυθήσα απόσταση 458κμ (ολα τα κμ εχουν γινει με οδηγο συνοδηγο) κινηση χωρις μποτιλιαρισμα 50% πολη 50% επαρχιακο δρομο
Φίλε, δεν υπάρχει αυτή η κατανάλωση..
Πρέπει να έχεις πολύ ελαφρύ πόδι και παπούτσι lol lol
γενικα εχω "ρυθμισιμο ποδι" μπορει να γινει πολυ βαρυ αλλα και πολυ ελαφρυ
υπεθυμιζω τις συνθηκες ομως για να μην παρεξηγουμαστε
"περιοδο στρωσιματος-ρονταρισματος κινητηρα (καινουργιο γαρ), κινηση χωρις μποτιλιαρισμα 50% πολη 50% επαρχιακο" δρομο
-
γιατι ρε μαγκες το παιδευεται το θεμα της καταναλωσης!!!!! ειπαμε οτι τον τζιμακο δεν τον παιρνεις γιατι ειναι οικονομικος!!!το αντιθετο θα ελεγα καθως ο μεσος ορος καταναλωσης του ειναι 9-10 λιτρα/100 χιλ.αλλα το παιρνεις για της ικανοτητες του σε εκτος δρομου διαδρομες και ευκολο-χρησιας στην πολη(μικρο-ευκολο παρκαρισμα)βεβαια η τιμη της βενζινης εχει γινει απαγορευτικη για την ελλαδα αλλα δεν νομιζω οτι με διαφορες περιεργες λυσεις μπορει καποιος να κατεβαση την καταναλωση σε επιθυμητα επιπεδα.....προσωπικα πιστευω οτι η μονες περιπτωσης για οικονομικο jimny ειναι η το πετελειοκινητο η μετατροπη του βενζινοκινητου και σε υγραεριο.
-
Φίλε Anixneftis,
Για το jimnyclub, πιστεύω ότι δεν υπάρχει μέσος όρος κατανάλωσης.
Kαλό όμως είναι να ανταλλάσεις απόψεις με συναδέλφους σε σχέση με τις αλλαγές που κάνει ο κάθε ένας από μας.
Π.χ. Κάποιος που βάζει 50-50 ή mad, είναι ενδιαφέρον από την στιγμή που μετακινείται καθημερινά με τον jimnako μας, να έχει μια ιδέα το πόσο ανεβαίνει η κατανάλωση. Αν ψηλώσει +4, +6, αν φαρδύνει κ.ο.κ.
Σίγουρα δεν αποφασίζεις να αγοράσεις jimny για λόγους οικονομίας, αλλά να σου υπενθυμίσω ότι 1 από τις 2 συζητήσεις που κάνουμε καθημερινά, έχει να κάνει με την κρίση που βιώνουμε οι περισσότεροι από εμάς.
Φιλικά,
Σ.
-
Συμφωνω φιλε sokrates ...αυτο ακριβως κανουμε εδω...ανταλλασουμε αποψεις και εμπειριες μεταξυ μας μοιραζομενοι ολοι μαζι την ιδια τρελα-χομπυ για το βουνο την τετρακινηση κλπ.ειμαστε μια πολυ ομορφη μεγαλη παρεα και πιστευω οτι εχουμε και πολυ επικοδομητικα αποτελεσματα σε πραγματα που κανουμε επανω στα οχηματα μας αλλα διευρηνουμε και της γνωσης μας αφου εχουμε την τυχη να υπαρχουν στο jimnyclub ανθρωποι που εχουν πολλες γνωσεις σχετικα με μετατροπες -μηχανολογικα και αλλα.Οσο για βεβαια για της συζυτησεις περι οικονομικων κλπ δεν θα μπορουσε να μην ειναι οι συζητησεις γυρω απο αυτα αφου ειναι σημεια των καιρων που δυστυχως μας καινε και μας απασχολουν ολους.
Φιλικα Θοδωρης
-
Το έχει βάλει κανείς αυτό ?
http://cgi.ebay.com/Tuning-Suzuki-Carry-Grand-Vitara-Ignis-Jimny-Cappuccino-/130469511443?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item1e6096c113
Δίνει λέει σταθερό ρεύμα στον κινητήρα .... υπάρχει πιθανότητα να παίζει ?
-
αν δεν σου κανει το γυρνας και σου επιστρεφουν μεχρι και τα μεταφορικα...
-
Οντως δινει σταθερο ρευμα στον κινητηρα αλλα νομιζω οτι και αυτο το ιδιο κανει:
http://global.ebay.com/Voltage_Stabilizer_POWER_Booster_FUEL_Saver_Universal_A/270686066946/item
-
Οντως νομιζω ειναι το ιδιο ,επίσης υπάρχει και αυτή η έκδοση
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/i-Charge-POWER-Booster-FUEL-Saver-Voltage-Stabilizer-A-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a0d044510QQitemZ180607010064QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
-
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα.
Παιδια αν κάποιος έχει πάρει αυτό ας μας πει εντυπώσεις γιατί θέλω να το πάρω.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130537996823&viewitem=
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
φίλε greemjimny το αγώρασα και εγώ αλλά δεν είδα την παραμικρή αλλαγή στην κατανάλωση του jimnakou.
-
Μην πετάτε τα λεφτά σας. Αν υπήρχε τόσο φθηνή λύση για μείωση κατανάλωσης με ταυτόχρονη αύξηση ιπποδύναμης, μείωσης ρύπων και μετατροπή του οχήματός σας σε μια οικολογική λαμποργκίνι τότε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δε θα επένδυαν δισεκατομμύρια σε έρευνα και ανάπτυξη ενώ, θα προσέφεραν αυτή την "μαγική" τεχνολογία στο βασικό εξοπλισμό των οχημάτων τους. Υπάρχει λόγος που καμία αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη δεν υποστηρίζει τέτοια συστήματα και αυτός είναι ο εξής απλός: πρόκειται για κοροϊδία.
Βέβαια, ένα τέτοιο αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για μια εμπειρία placebo όπου ουσιαστικά ο πεπεισμένος για το προϊόν οδηγός θα χρησιμοποιεί με περισσότερη φειδώ το γκάζι άρα και θα έχει μειωμένη κατανάλωση επιβεβαιώνοντας την πεποίθησή του και ταυτόχρονα αναιρώντας τη (παράδοξο ε; )
-
+1000
κ επιπλέον ΙΣΩΣ κάνουν δουλειά κάτω από ιδανικές συνθήκες κ παράγοντες, παράγοντες που πρακτικά δεν επιτυγχάνονται κ δεν ελέγχονται (από εμάς τουλάχιστον)...
-
Εχουμε η δεν εχουμε την καλυτερη κλαμπαρα ε!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Οπότε δεν θα το πάρω...ευχαριστώ συνάδελφοι.!! ;D
Για την υδρογονοκίνηση το έχει ψάξει κανείς??
-
Για δες εδώ:
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,5080.0.html
-
άλλο λέει ο φίλος... όχι υγραέριο... υδρογόνο...
το έχει βάλει ένας φίλος σε accent. αυτός λέει ότι κάνει δουλειά... δεν έχω πειστεί 100%.... κ το ποσό εγκατάστασης είναι περίπου το μισό από το υγραέριο...
-
Ναι, υδρογόνο... βιάστηκα λίγο να απαντήσω :-[.
Παρεπιπτόντως, όσον αφορά τα εναλλακτικά καύσιμα βασικά έχω δύο ενδοιασμούς.
1. Πρέπει να υπάρχουν στα πέριξ ένας λογικός αριθμός από πρατήρια που να προσφέρουν το επιλεγόμενο καύσιμο. Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις ποτέ από καύσιμο αφού η δυνατότητα καύσης βενζίνης διατηρείται, αλλά τι να το κάνεις το εναλλακτικό καύσιμο αν δεν το έχεις όποτε το χρειαστείς?
2. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα όπου ο σεβασμός στον πολίτη-καταναλωτή δεν υφίσταται, ποιός μου λέει εμένα ότι μία ωραία πρωία με διατάξεις του τύπου "αποφασίζομεν και διατάζομεν" δεν αυξηθεί ξαφνικά η φορολόγηση σε οποιοδήποτε εναλλακτικό καύσιμο κάνοντας την επένδυσή μου στην εγκατάσταση του εναλλακτικού κινητήρα σχεδόν άνευ σημασίας.
-
Θεωριτικά η δεξαμενή του υγραερίου έχει αυτονομία για κάπου 2500χλμ. αλλά είμαι επιφυλακτικός για το κατά πόσο κάνει δουλειά.
-
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Με το υγραέριο, η κατανάλωση καυσίμου αυξάνεται... το όφελος στην τσέπη μας έρχεται από την τιμή που έχει το υγραέριο..
Με το υδρογόνο, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται... συνεχίζει κ καίει βενζίνη απλά έχει κ ένα σύστημα με ένα δοχείο νερού, που ενισχύει την καύση της βενζίνης με υδρογόνο, κ από εκεί έρχεται η μείωση κατανάλώσης...
ΠΡΑΚΤΙΚΑ
Το υγραέριο όντως αποδίδει στην τσέπη μας, μιας κ η τιμή του υγραερίου είναι εγγυημένα πιο χαμηλή από την βενζίνης, κ η διαφορά αυτή υπερκαλύπτει την μικρή αύξηση κατανάλωσης καυσιμου
Για το υδρογόνο δεν έχουν ακουστεί πολλά πράγματα, εγώ από φίλο που το έχει βάλει δεν έχω πειστεί 100%... ο ίδιος ισχυρίζεται πως έχει μειωθεί αισθητά...
-
Μια ένσταση. Η τιμή του υγραερίου δεν είναι εγγυημένα χαμηλότερη. Είναι προς το παρόν χαμηλότερη ενώ πιθανότατα λόγω φόρων και ζήτησης αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Καλό είναι όποιος σκέφτεται να επενδύσει σε αυτό να το μελετήσει ενδελεχώς. Όλοι οι εγκαταστάτες βέβαια θα "αποδείξουν" πως συμφέρει όμως, πρακτικά εσείς πρέπει να τα βάλετε κάτω και να υπολογίσετε το πόσο γρήγορα θα κάνει απόσβεση.
-
καλησπερα σε ολους
εκ πειρας απο το πρωτο μου τζιμνυ αστα να πανε κατα διαβολου με την καταναλωση ειχα φτασει και τα 12 λιτρα στα 100 χιλιομετρα και οσο πιο πολυ το ζοριζεται στο δρομο καιει πιο πολλα στο βουνο καιει λιγωτερα και αμα το πειραξεται και μηχανολογικα με αλλες σουστες και λαστιχα τοτε κλαψε χαραλαμπε !!! γιαυτο μετα απο 3 χρονια αλλαξα τη βενζινα και πηρα απο γερμανια πετρελειο με τουρμπο και ιντερκλουλερ και ησυχασε το κεφαλι μου και η τσεπη μου ,εχω καταναλωση 6 εως 6,5 λιτρα στα 100 χιλμ με μεγαλυτερη ροπη και δυνατα τραβηγματα ,αμμα εχετε την δυνατοτητα αλλαγης καντετη,θα ησυχασεται και ολα αυτα με εγγυηση.
-
Απο οτι διαβαζω ολοι μας εχουμε ενα θεματακι με την καταναλωση του jimny μας.
Το δικο μου ειναι μοντελο 2004 με τον Μ13Α και μου βγαζει γυρω στα 450χλμ ενα τεποζιτο να σημειωσω ομως οτι ειμαι ψηλωμενος +6 με πιο φαρδια λαστιχα με -13 offset ζαντες και προβολεις οροφης και φιλτρο ελευθερας.
Το καλοκαιρι του 2013 εφυγα απο Αθηνα πηγα Αλιβερι για μια δουλεια και απο εκει απο τον παλιο δρομο μεσω Ιτεας Γαλαξιδι Ναυπακτο Μεσολογγι Αγρινιο Αμφιλοχια Βονιτσα εφτασα Λευκαδα εκει εκανα βολτες για μπανιο γυρισα σχεδον την μιση Λευκαδα γυρισα Αθηνα απο τον ιδιο δρομο εκανα συνολικα 1100χλμ και εκαψα συνολικα ενα τεποζιτο και το πρωτο τεταρτο απο το δευτερο τεποζιτο.
Και περυσι που πηγα Ναυπακτο παλι απο τον ιδιο δρομο εκανα συνολικα 550χλμ και εκαψε σχεδον μισο τεποζιτο.