jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: baba στις Ιανουάριος 14, 2010, 17:37
-
κυρίες , κύριοι και αγαπητά μου παιδιά καλησπέρα σας
... γνωρίζει ή έχει κάποιος από εσάς βάλει ελεύθερη , μα ελεύθερη όμως lol lol lol , εξάτμιση στο jimny του, γνωρίζετε να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα με την συμπεριφορά του καταλύτη ( υπερθέρμανση ίσως ;;; ... ) όταν συνεργάζεται με ελεύθερη εξάτμιση και εάν χρειάζονται ::) τπτ τροποποιήσεις στο όλο σύστημα ...
ευχαριστώ
γιάννης
-
Αυξάνεις την ηχορύπανση και μειώνεις την απόδοση του κινητήρα.
Για να δουλέψει σωστά μια ελεύθερη, πρέπει να τουρμπίσεις και αυτό ισχύει και αντίστροφα.
Γνώμη μου είναι να μη το κάνεις, εκτός αν έχεις σκοπό να "κάνεις" κάτι και στο μοτέρ..... (συμπίεση-εκκεντροφόρο-παροχή βενζίνης)
Υπάρχουν λύσεις (custom), αλλά θέλει συζήτηση....
-
Το Jimny έχει κ προκαταλύτη κ καταλύτη... όπως έχει κ αισθητήρες ΚΑΙ στα 2. Οπότε για αρχή, αν καταργήσεις τον προκαταλύτη θα σου ανάβει το check engine. Πέρα του αν θα δουλεύει καλά ή όχι, αν φοβάσαι για υπερθέρμανση του καταλύτη, τον βγάζεις κ βάζεις έναν για μεγαλύτερα κυβικά (πχ. 2500cc), εμένα μου είχε στοιχίσει γύρω στα 100 ευρά. έτσι πιστεύω πως δεν θα έχεις πρόβλημα.
ΥΓ: Συμφωνώ με τον Χάρη περί απόδοσης, και συνιστώ (όπως κ θα κάνω εντός ολίγου) χταπόδι, καταλύτης, σφαίρα (αντί για ένα μικρό καζανάκι που έχει), τελικό λίγο πιο ελεύθερο... Έτσι ούτε θόρυβος, ούτε και πνίξιμο του κινητήρα...
-
Κ τι κερδιζεις με αυτο φιλε μου? Ξερεις περιπου κοστος?
-
βγαλε το μαμα καταλυτη και βαλε εναν μεταλικο <ανοιχτο> αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...ΟΧΙ για παραπανω κυβικα....βγαλε τον προ-καταλυτη και βαλε το <ματι> της φυσας επανω στο σωλινα ( ετσι δεν θα αναβει κανενα λαμπακι)....βγαλε τελειως απο επανω το τελικο καζανακι...ετσι θα κανεις και βαζουρα ( να θυμηθεις τα νιατα σου ) και δεν θα χασει το αμαξι....λιιιιγο θα χασεις στα χαμηλα...αν θες να μην χασεις καθολου και να <ακουγεσε> λιγο παραπανω απο <μαμα> βαλε ενα ελευθερας τελικο....βεβεα....θα εχεις λιγο βουητο μεσα στην καμπινα...... ;)
-
Γιατί όχι από μεγαλύτερο αυτοκίνητο ο καταλύτης? Και αυτός πιο "ελεύθερος" δεν είναι?
-
Γιατί όχι από μεγαλύτερο αυτοκίνητο ο καταλύτης? Και αυτός πιο "ελεύθερος" δεν είναι?
αλλα καυσαερια δεχεται ο ενας αλλα ο αλλος...εαν βαλεις απο μεγαλυτερο θα ειναι σαν να εχεις βαλει <μπουκα> επανω και το αμαξι θα <κρεμαει > τρελα....βαζωντας εναν μεταλικο <ανοιχτο> για το συγκεκριμενο αμαξι τοτε του δινεις λιγο <ανασα> αλλα δεν κρεμαει....
-
βγαλε το μαμα καταλυτη και βαλε εναν μεταλικο <ανοιχτο> αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...ΟΧΙ για παραπανω κυβικα....βγαλε τον προ-καταλυτη και βαλε το <ματι> της φυσας επανω στο σωλινα ( ετσι δεν θα αναβει κανενα λαμπακι)....βγαλε τελειως απο επανω το τελικο καζανακι...ετσι θα κανεις και βαζουρα ( να θυμηθεις τα νιατα σου ) και δεν θα χασει το αμαξι....λιιιιγο θα χασεις στα χαμηλα...αν θες να μην χασεις καθολου και να <ακουγεσε> λιγο παραπανω απο <μαμα> βαλε ενα ελευθερας τελικο....βεβεα....θα εχεις λιγο βουητο μεσα στην καμπινα...... ;)
+ 100000 roc2