jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: IronΜan στις Μάρτιος 19, 2006, 10:01
-
Μετά απο ένα χρόνο συνβίωσης με την Mad&Monroe(+2,5εκ) αποφασίστηκε η αναβάθμιση της, έστω και μικρή.
Ο λόγος ήταν ότι με τα mud ελαστικά, λόγω σκληρότερων πλαινών , σκλήρυνε το σύνολο.
Αποφασίστηκε, για την μείωση του κόστους , η χρήση μακρύτερων αμορτισέρ μόνο, με τα πολύ καλά mad, και δη η τοποθέτηση, των γνωστων και εξαίρετων ΟΜΕ(028-029).
Η αύξηση του ύψους, απο τη ελευθέρωση του ελατηρίου μετρήθηκε στο 1 εκ , τα ΟΜΕ σαν πολύ πιο μαλακά απο τα Monroe έκαναν αυτό που ζητούσα, συν του ότι πετύχαμε μεγαλύτερη άρθρωση κατά 4 εκ σε σχέση με πρίν μιας και τα Monroe είναι στην μαμίσια διάσταση(αρα και το κρέμασμα ήταν ίδιο με το εργοστασιακό).
Εντός δρόμου το σύνολο είναι πιο ασαφές σε σχέση με το mad&monroe καλύτερο όμως απο το αμειγές ΟΜΕ.
Εκτός δρόμου η βελτίωση είναι παραπάνω απο καλή μιας και το κατά 4 εκ μεγαλύτερο κρέμασμα, βοηθάει το αυτοκίνητο να πατάει καλύτερα, οι αποσβέσεις είναι πιο καλές(ιδίως σε διαγώνια περάσματα).
Οι χρήστες Mad&Monroe που θα αποφασίσουν να κάνουν την αλλαγή, θα ενθουσιαστούν.
Φωτογραφίες(όχι απο την τοποθέτηση) απο Δεύτερα, ευχαριστώ τον Γιώργο Κ. (λέγε με Cliff) για την φαεινή ιδέα που είχε να επινοήση το εν λόγω κιτ.
Και εις άλλα με υγεία.........
(http://i51.photobucket.com/albums/f372/jimnys/917953954972957945006.jpg)
-
Να σαι καλά Γιάννη, χαίρομαι που σου αρέσει. Σε σύγκριση με την εργοστασιακή ανάρτηση το μόνο αρνητικό είναι η λίγο μεγαλύτερη ασάφεια στην άσφαλτο από τα 100 χλμ και πάνω. Οπουδήποτε αλλού το σύνολο υπερτερεί από αρκετά έως πολύ (σε σχέση πάντα με την εργοστασιακή). Το πιο θετικό για εκτός είναι ότι αυξάνεται δεόντως η διαδρομή. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό σύνολο για 50% άσφαλτο και 50% χώμα -πας ταξίδι χωρίς πρόβλημα τηρουμένων των αναλογιών- αλλά "πατάς" και εκτός πολύ καλύτερα.
Καλοδούλευτες και καλά χώματα cl
-
?ντε Γιάννη καλορίζικη και όπως συνηθίζεται και καλοκρέμαστη roc2
-
Ποιο ειναι το κοστος της συγκεκριμενης αναρτησης??Φαινεται μια καλη αγορα και βελτιωση....Για πειτε,για πειτε...... ???
-
Ποιο ειναι το κοστος της συγκεκριμενης αναρτησης??Φαινεται μια καλη αγορα και βελτιωση....Για πειτε,για πειτε...... ???
Δεν μπορώ να σου πω :o δεν με αφήνουν οι άλλοι lol lol lol lol lol(μόνο τα ΟΜΕ πλήρωσα, τα Mad τα είχα...) j12
-
Πόσο ακριβώς κέρδισες μπροστά και πόσο πίσω? Σε κρέμασμα μόνο φαντάζομαι είναι το κέρδος.
Καλοτάξιδες βεβαίως βεβαίως. Από σταθερότητα στο δρόμο?
-
Λοιπόν.....
Απο 64,5-65 εκ εμπρός πίσω πήγα στα 66-66,5 εκ αντίστοιχα, κερδίζοντας και το ύψος, και το έξτρα κρέμασμα απο τα ΟΜΕ.
Εχθές έκλεισα το 10ο χιλιόμετρο εκτός με την ανάρτηση, να είναι πραγματικά απίστευτη ΄περνώντας "αέρα" απο νεροφαγώματα που μπροστινοί μου πέρναγαν κατα πολύ πιο συγκρατημένα...
Για να πούμε και το κόστος, τα αμορτισέρ ήταν σε εξαιρετική τιμή τα ελατήρια δεν θυμάμε αλλά μπορείτε να πάρετε την Αmorteam και θα σας πεί, άλλωστε κάνε πολύ καλές τιμές για τους χρήστες του foroum μας.
Οσοι θέλουν να πάρουν καινούργια, έχει ο κος Τσούκας (x-treme) και ο Αντιπρόσωπος του στην Θεσ/νίκη.
-
Λοιπόν.....
Απο 64,5-65 εκ εμπρός πίσω πήγα στα 66-66,5 εκ αντίστοιχα, κερδίζοντας και το ύψος, και το έξτρα κρέμασμα απο τα ΟΜΕ.
Εχθές έκλεισα το 10ο χιλιόμετρο εκτός με την ανάρτηση, να είναι πραγματικά απίστευτη ΄περνώντας "αέρα" απο νεροφαγώματα που μπροστινοί μου πέρναγαν κατα πολύ πιο συγκρατημένα...
Για να πούμε και το κόστος, τα αμορτισέρ ήταν μεταχειρισμένα σε εξαιρετική κατάσταση(μετρήθηκαν) αγορά 100€ τα ελατήρια δεν θυμάμε αλλά μπορείτε να πάρετε την Αmorteam και θα σας πεί, άλλωστε κάνε πολύ καλές τιμές για τους χρήστες του foroum μας.
Οσοι θέλουν να πάρουν καινούργια, έχει ο κος Τσούκας (x-treme) και ο Αντιπρόσωπος του στην Θεσ/νίκη.
Και ποια η διαφορα με τα ελατηρια τις ΟΜΕ???
-
Τα ελατήρια της ΟΜΕ είναι και μισό πόντο(αμελητέο θα μου πεις) πιο μεγάλα απο τα mad αλλά και πιο μαλακά απο τα mad...
Eκτός απο την x-treme ΟΜΕ έχουν οι sirros sport, vitarakias, tetrakinisi, kokolakis(i think) κτλ....
-
με γεια ρε μπεμπυ :) αν παντως τα χρησιμοποιησεις για αρκετα xtreme, σκεψου να βαλεις βιδες ασφαλειας. Εγω το αμελησα, οχι οτι εγινε τιποτα βεβαια... ;)
-
Γιώργο έχω βάλει ασφαλείας στα μπροστινά(με παίδεψε λίγο το σπείρωμα καθώτι γαλικό) τα πίσω δεν χρειαζόντουσαν ροδέλες ασφαλείας μιας και απο κατασκευής το ΟΜΕ δεν αφήνει το σινεμπλόκ να βγεί
-
Γιώργο έχω βάλει ασφαλείας στα μπροστινά(με παίδεψε λίγο το σπείρωμα καθώτι γαλικό) τα πίσω δεν χρειαζόντουσαν ροδέλες ασφαλείας μιας και απο κατασκευής το ΟΜΕ δεν αφήνει το σινεμπλόκ να βγεί
Παγκοσμια πατεντα για τα πισω κατω σινεμπλοκ:
Βγαζεις τα σινεμπλοκ απο τα μαμα αμορτισερ που εχουν και μεταλλικο σωληνακι και τα πρεσσαρεις στα καινουρια! ;)
Βεβαια καλου κακου βαζεις και τη ροδελα κοντρα για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο!
Οσο για τα μπροστινα,τα δικα μου μονροε ειχαν διπλά παξιμαδια κοντρα κι ασφαλεια με δοντακια απο πανω!
Πιθανοτητα να φυγουν τα μπροστα η' τα πισω 0%!
-
Σήμερα έβγαλα τα mud, καλό καλοκαίρι, και βρήκα ξανά την υγειά μου. Ρε Γιάννη ήδη ο συνδιασμός mad και μονρόε αρχίζει να ψαρεύει στο δρόμο αν κάνεις μικρές τιμονιές, αλλά επανέρχεται, με μαλακότερα ελατήρια πρέπει να έχεις αυτοκίνητο και βάρκα 2 σε 1.
-
Σήμερα έβγαλα τα mud, καλό καλοκαίρι, και βρήκα ξανά την υγειά μου. Ρε Γιάννη ήδη ο συνδιασμός mad και μονρόε αρχίζει να ψαρεύει στο δρόμο αν κάνεις μικρές τιμονιές, αλλά επανέρχεται, με μαλακότερα ελατήρια πρέπει να έχεις αυτοκίνητο και βάρκα 2 σε 1.
με kilen-monroe στους 11 τι να πουμε doc b53
-
με kilen-monroe στους 11 τι να πουμε doc b53
Βάρκα που χεις τόσα δίχτυα γλύτωσέ με από τα ξενύχτια.... ca_n
-
Μία φιλική συμβουλή σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ και παίζετε με το ύψος στις αναρτήσεις σας .
Ελέγχετε τι γίνεται στη συμπίεση της ανάρτησης με τα αμορτισέρ σας , εάν τερματίσουν στη συμπίεση ΜΙΑ φορά , έχουν τερματίσει για ΠΑΝΤΑ .
Βαγγέλης Τσούκας
-
Μία φιλική συμβουλή σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ και παίζετε με το ύψος στις αναρτήσεις σας .
Ελέγχετε τι γίνεται στη συμπίεση της ανάρτησης με τα αμορτισέρ σας , εάν τερματίσουν στη συμπίεση ΜΙΑ φορά , έχουν τερματίσει για ΠΑΝΤΑ .
Βαγγέλης Τσούκας
Ερώτηση πρώτη:
Είναι κιτ τα mad ελατήρια με τα Monroe αμορτισέρ? Αν όχι με ποιά είναι?
Ερώτηση δεύτερη:
Πώς να ξέρω αν τα ελατήρια τερματίζουν εγώ ο φτωχός από μηχανολογικά? Να βάλω μια κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση? Τί εννοείς ακριβώς, δεν είναι λογικό αν τερματίσουν τα ελατήρια να τερματήσει και το αμορτισέρ στην μέγιστη συμπίεση?
ή συμβαίνει αυτό όταν έχει μεγαλύτερο μήκος από αυτό που πρέπει να έχει σύμφωνα με τα ελατήρια?
-
Γιώργο έχω βάλει ασφαλείας στα μπροστινά(με παίδεψε λίγο το σπείρωμα καθώτι γαλικό) τα πίσω δεν χρειαζόντουσαν ροδέλες ασφαλείας μιας και απο κατασκευής το ΟΜΕ δεν αφήνει το σινεμπλόκ να βγεί
και αυτα που ακουστηκανε παλια, οτι βγηκαν τα πισω; αλλος τυπος;
-
Είναι κιτ τα mad ελατήρια με τα Monroe αμορτισέρ?
Nαι ρε είναι κιτ απο το Hellenic Jimnys Club ή HJC εν συντομία lol lol lol lol lol lol lol
Αν όχι με ποιά είναι??
Η ΟΜΕ είναι κιτ(ολοκληρωμένη πρόταση- κατασκευασμένη απο ετερεία) καιθώς και οποιαδήποτε άλλη πρόταση κομπλέ....
Ερώτηση δεύτερη:
Πώς να ξέρω αν τα ελατήρια τερματίζουν εγώ ο φτωχός από μηχανολογικά? Να βάλω μια κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση? Τί εννοείς ακριβώς, δεν είναι λογικό αν τερματίσουν τα ελατήρια να τερματήσει και το αμορτισέρ στην μέγιστη συμπίεση?
ή συμβαίνει αυτό όταν έχει μεγαλύτερο μήκος από αυτό που πρέπει να έχει σύμφωνα με τα ελατήρια?
Το ελατήριο δεν θα τερματίσει ποτέ, όσο υπάρχει το Bump stop, σκύψε κάτω και δες στο πάνω μέρος του ελατηρίου το τσουτσούνι που έχει ανάμεσα, για τα αμορτισέρ μίλησε ο άνθρωπος και φυσικά θα τερματίζουν ευκολότερα εαν είναι μεγαλύτερα σε μήκος των ελατηρίων.
Ενα αμορτισέρ μπορείς να το τερματίσεις και με τα χέρια(ενα ελατήριο ποτέ, εκτός απο τον superman φυσικά).
Βέβαια σε αυτό το τερμάτισμα δεν ξέρω το αν ισχύει το μια φορά και καπούτ....
-
Το ελατήριο δεν θα τερματίσει ποτέ, όσο υπάρχει το Bump stop, σκύψε κάτω και δες στο πάνω μέρος του ελατηρίου το τσουτσούνι που έχει ανάμεσα, για τα αμορτισέρ μίλησε ο άνθρωπος και φυσικά θα τερματίζουν ευκολότερα εαν είναι μεγαλύτερα σε μήκος των ελατηρίων.
Ενα αμορτισέρ μπορείς να το τερματίσεις και με τα χέρια(ενα ελατήριο ποτέ, εκτός απο τον superman φυσικά).
Βέβαια σε αυτό το τερμάτισμα δεν ξέρω το αν ισχύει το μια φορά και καπούτ....
Ωραία κάτι κατάλαβα, που ξέρεις εσύ τώρα ότι τα μακρύτερα αμορτισέρ δεν τερματίζουν όταν βρίσκει το bump stop στο σασί?
-
Ωραία κάτι κατάλαβα, που ξέρεις εσύ τώρα ότι τα μακρύτερα αμορτισέρ δεν τερματίζουν όταν βρίσκει το bump stop στο σασί?
Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ(ΟΜΕ) είναι 0,5 cm μεγαλύτερα απο τα ελατήρια, η διαφορά μήκους δεν είναι τραγική.
Και να τερματίσει(πράγμα απίθανο μιας και το ελατήριο δεν θα τερματίσει ποτέ) τι έγινε???
Αναλόγως πως θα τερματίσει...εαν πχ κάνεις άλματα, standard θα σπάσεις και τις βάσεις των αμορτισέρ(οπότε καθαυτό το αμορτισέρ δεν σε ενδιαφέρει), εαν τεματίσει γλυκά, σε νεροφάγωμα πχ.....θα του περάσει, δεν είναι τιποτα... lol
-
Το ελατήριο δεν θα τερματίσει ποτέ, όσο υπάρχει το Bump stop, σκύψε κάτω και δες στο πάνω μέρος του ελατηρίου το τσουτσούνι που έχει ανάμεσα, για τα αμορτισέρ μίλησε ο άνθρωπος και φυσικά θα τερματίζουν ευκολότερα εαν είναι μεγαλύτερα σε μήκος των ελατηρίων.
Ενα αμορτισέρ μπορείς να το τερματίσεις και με τα χέρια(ενα ελατήριο ποτέ, εκτός απο τον superman φυσικά).
Βέβαια σε αυτό το τερμάτισμα δεν ξέρω το αν ισχύει το μια φορά και καπούτ....
Ωραία κάτι κατάλαβα, που ξέρεις εσύ τώρα ότι τα μακρύτερα αμορτισέρ δεν τερματίζουν όταν βρίσκει το bump stop στο σασί?
Γιατρέ μου εκεί είναι που πρέπει να λερώσεις τα χέρια σου που λένε (get down n' dirty), γιατί πρέπει να μελετήσεις αλλά ακόμη πιο σημαντικό να μετρήσεις το εργοστασιακό στήσιμο και μέτα φυσικά να μετρήσεις εξονυχιστικά τον aftermarket συνδυασμό που έχεις επιλέξει στην μέγιστη συμπίεση και εκτόνωση καθώς και μία μέτρηση στην κατάσταση ηρεμίας...μετρώντας θα καταλάβεις αν θα τερματίσει η όχι το αμορτισέρ πριν ο άξονας φτάσει στο bump stop, βλέπεις τις διαφορές και αρχίζεις να μετράς αν σου χρειάζεται μακρύτερο bump stop, πόσο θα πρέπει να είναι αυτό κλπ κλπ...!!!
Υ.Γ. Ένα αμορτισέρ απο την στιγμή που τερματίζει βίαια είναι περίπου σίγουρο ότι είναι και τελειωμένο όπως είπε και ο Xtreme 4x4. Να το τερματίσεις με το χέρι βέβαια ironman φίλε μου είναι άκακο μιας και δεν μπορείς να του προξενήσεις καμία ζημιά.
-
(get down n' dirty)
Aκούγετε πολύ Heavy Metal j12 για τον Κάτσενο lol lol lol lol lol lol
-
(get down n' dirty)
Aκούγετε πολύ Heavy Metal j12 για τον Κάτσενο lol lol lol lol lol lol
Για άρχισε να ελέγχεις τα μακρύτερα αμορτισέρ σου και άσε τα rock σχόλια.
Εγώ τουλάχιστον με 3 cm μακρεύτερα ελατήρια και μαμίσια αμορτισέρ δεν κινδυνεύω. j12
-
Εγώ τουλάχιστον με 3 cm μακρεύτερα ελατήρια και μαμίσια αμορτισέρ δεν κινδυνεύω. j12
Eχεις σκεφτεί τι μπορείς να πάθεις εαν η ανάρτηση συμπιεστεί και εκτονωθεί απότομα????
Μην ξεχνάς ότι το ελατήριο έχει είδη αποθυκευμένη δυναμική ενέργεια , λόγω το ότι το αμορτισέρ είναι μικρότερο και το κρατάει κάτω....
-
Εγώ τουλάχιστον με 3 cm μακρεύτερα ελατήρια και μαμίσια αμορτισέρ δεν κινδυνεύω. j12
Eχεις σκεφτεί τι μπορείς να πάθεις εαν η ανάρτηση συμπιεστεί και εκτονωθεί απότομα????
Μην ξεχνάς ότι το ελατήριο έχει είδη αποθυκευμένη δυναμική ενέργεια , λόγω το ότι το αμορτισέρ είναι μικρότερο και το κρατάει κάτω....
Όλα τα ελατήρια κρατούνται κάτω από το βάρος του αυτοκινήτου ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας. Αυτά άλλωστε δίνουν το ύψος στην ανάρτηση όχι τα αμορτισέρ, τα λέω σωστά?
-
Μία φιλική συμβουλή σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ και παίζετε με το ύψος στις αναρτήσεις σας .
Ελέγχετε τι γίνεται στη συμπίεση της ανάρτησης με τα αμορτισέρ σας , εάν τερματίσουν στη συμπίεση ΜΙΑ φορά , έχουν τερματίσει για ΠΑΝΤΑ .
Βαγγέλης Τσούκας
Ερώτηση πρώτη:
Είναι κιτ τα mad ελατήρια με τα Monroe αμορτισέρ? Αν όχι με ποιά είναι?
Ερώτηση δεύτερη:
Πώς να ξέρω αν τα ελατήρια τερματίζουν εγώ ο φτωχός από μηχανολογικά? Να βάλω μια κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση? Τί εννοείς ακριβώς, δεν είναι λογικό αν τερματίσουν τα ελατήρια να τερματήσει και το αμορτισέρ στην μέγιστη συμπίεση?
ή συμβαίνει αυτό όταν έχει μεγαλύτερο μήκος από αυτό που πρέπει να έχει σύμφωνα με τα ελατήρια?
Η πρώτη σου ερώτηση είναι ήδη απαντημένη "σε όλους εσάς που δεν τοποθετείτε κιτ αναρτήσεων αλλά "παντρεύετε" ελατήρια άλλης εταιρείας απο αυτή των αμορτισέρ " .
Στην δεύτερη ερώτησή σου " Πώς να ξέρεις ?? " η απάντηση είναι "Πήγαινε σε κάποιον που να ξέρει " .
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .
Για να τερματίσει το αμορτισέρ στη μέγιστή συμπίεση σημαίνει οτι ή έχεις βάλει πολύ μαλακά αμορτισέρ που τελικά οι σπείρες τους λειτουργούν και σαν Bump stop αλλά τελειώνουν μετά το τελείωμα των αμορτισέρ ή τα bump stop του αυτοκινήτου σου δεν λειτουργούν πριν τελειώσουν τα αμορτισέρ όπως θα έπρεπε .
Για να μην παρεξηγηθούμε , οι συμβουλές είναι καθαρά φιλικές για να μην πληρώνετε δύο φορές τα ίδια πράγματα , εσείς που έχετε κάποιες γνώσεις ή σας αρέσει να κάνετε πράγματα μόνοι σας στο αυτοκίνητό σας . Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να φανεί οτι " ψάχνω " νέους πελάτες μέσα απο το Forum .
Βαγγέλης Τσούκας
-
................. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να φανεί οτι " ψάχνω " νέους πελάτες μέσα απο το Forum .
Βαγγέλης Τσούκας
Εμείς σε "ψάχνουμε" όχι εσύ μια και η δουλειά σου είναι γνωστή και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που απαντάς στις απορίες μας μιας και θα μπορούσες στην καλύτερη να μας αγνοήσεις.
Και γνωρίζεις ή έχεις κάποια γνώμη για τον συνδιασμό mad & monroe 4x4 adventure?
-
................. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να φανεί οτι " ψάχνω " νέους πελάτες μέσα απο το Forum .
Βαγγέλης Τσούκας
Εμείς σε "ψάχνουμε" όχι εσύ μια και η δουλειά σου είναι γνωστή και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που απαντάς στις απορίες μας μιας και θα μπορούσες στην καλύτερη να μας αγνοήσεις.
Και γνωρίζεις ή έχεις κάποια γνώμη για τον συνδιασμό mad & monroe 4x4 adventure?
Δυστυχώς δεν τα έχουμε δουλέψει ούτε τα μέν ούτε τα δέ και δεν έχω άποψη για τον συνδυασμό αυτό .
Βαγγέλης Τσούκας
-
Για να μην παρεξηγηθούμε , οι συμβουλές είναι καθαρά φιλικές για να μην πληρώνετε δύο φορές τα ίδια πράγματα , εσείς που έχετε κάποιες γνώσεις ή σας αρέσει να κάνετε πράγματα μόνοι σας στο αυτοκίνητό σας . Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να φανεί οτι " ψάχνω " νέους πελάτες μέσα απο το Forum .
Βαγγέλης Τσούκας
Κάποιος που απλά ψάχνει πελάτες δεν κάθεται να αναλύσει και να αναλωθεί σε μια τέτοια συζήτηση... Συνήθως γράφεται στο φόρουμ και στέλνει απλά και μόνο "Ανακοινώσεις" και "Δελτία τύπου".
Η δική σου ενασχόληση με το φόρουμ δεν είναι τέτοια και πραγματικά χαιρόμαστε που κάποιοι ειδικοί του χώρου μοιράζονται γνώσεις μαζί μας.
Ολοι μας έχουμε και αντίληψη και κρίση για τα γραφόμενα και το αν κάποιοι από μας γίνουν "πελάτες" σου θα γίνουν γιατί καταλαβαίνουν ότι ξέρεις και ότι μπορείς να τους βοηθήσεις...
Σταλίκας Γιάννης.
-
Για τα τερματίσματα της ανάρτησης (συμπίεση ή έκταση) τα πράγματα δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο.
Στην συμπίεση το αν θα πάθει ζημιά το αμορτισέρ εξαρτάται και από την κατασκευή του και από την δύναμη που θα δεχτεί στο κλείσιμο. Οπότε δεν συμφωνώ με την άποψη ότι τερματισμένο αμορτισέρ = τελειωμένο. Υπάρχουν αμορτισέρ που έχουν τερματίσει αρκετά απότομα αρκετές φορές και δουλεύουν κανονικά. Σίγουρα δεν τους κάνει καλό αλλά δεν τα καταστρέφει με τη μια.
Αυτό που "καταστρέφεται" ακόμη και με ένα τερμάτισμα είναι κάποια ελατήρια. Το καταστρέφεται είναι σε "" γιατί αυτό που ουσιστικά συμβαίνει είναι να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του και οι φυσικές του διαστάσεις και όχι πχ να σπάσει (κάτι που μπορεί να γίνει αλλά είναι δύσκολο). ?ρα ένα ελατήριο που δεν είναι σχεδιασμένο για να τερματίζει, αν τερματίσει μια φορά έχει γίνει... άλλο ελατήριο στην κυριολεξία. Μπορεί να σχεδιαστεί ελατήριο που δεν παθαίνει τίποτα στο τερμάτισμα. Το ότι ένα ελατήριο δεν είναι για να τερματίζει ΔΕΝ σημαινει ότι έιναι λάθος.
Για όσους έχουν αμορτισέρ πιο κοντά από τα ελάτήρια, δηλαδή σε ηρεμία το αμορτισέρ είναι σε έκταση, έχουν το πρόβλημα του εύκολου τερματίσματος στην έκταση. Σε σαμαράκια που μπορεί να οδηγήσουν σε αναπήδηση αυτό κάνει αρκετά κακό και μπορεί να προκαλέσει ανάλογες βλάβες στο αμορτισέρ όπως και η συμπίεση. ?ρα και αυτό πρέπει να αποφεύγεται.
?ρα, όπως έχουν πει και άλλοι στο θέμα πολύ σωστά, το κόλπο έιναι να ταιριάξουν αμορτισέρ-ελατήρια ώστε όλα αυτά τα προβλήματα να μην υπάρχουν.
-
Ίσως τελικά να μήν έθεσα καλά το προηγούμενο post και να πρέπει να το αναλύσω .
Εάν στήσεις μία ανάρτηση που υπάρχει η πιθανότητα να τερματίζουν τα αμορτισέρ στη συμπίεση , σίγουρα δεν θα τερματίσουν ούτε μία ούτε δύο φορές αλλά περισσότερες . Η εμπειρία μου , μου λέει οτι είναι απίθανο να μην τύχει να γίνει βίαιο τερμάτισμα της ανάρτησης σε μία μετρίας δυσκολίας offroad διαδρομής και κατ' επέκταση θα έρθει και η καταστροφή των αμορτισέρ .
Τα αμορτισέρ που θα τερματίσουν βίαια θα σπάσουν , σίγουρα δεν σπάνε ή καταστρέφονται με μια προοδευτική συμπίεση την οποία όμως δεν μπορείς να ελέγξεις στην offroad χρήση .
Ποιό είναι λοιπόν το νόημα απο το post , έχετε στο μυαλό σας ότι άν τερματίσουν μια φορά θα τερματίσουν για πάντα και δεν θα χρειαστεί να τα πληρώσετε δεύτερη φορά , θα τα έχετε προστατέψει απο την κατασκευή της ανάρτησης και το στήσιμο που θα έχετε κάνει .
Όσον αφορά αυτό που είπε ο apostolosnt ότι δεν συμφωνεί ότι δεν σπάνε όλα τα αμορτισέρ στη βίαιη συσμπίεση έχει δίκιο . Με τη διαφορά ότι αν έχω καταλάβει σωστά εδώ μιλάμε για αμορτισέρ industial όπως τα procomp , monroe , old man , rancho , ΚΥΒ κτλ . χαμηλού έως μεσαίου κόστους αγοράς και όχι για κάποες μάρκες που κατασκευάζουν custom αμορτισέρ με το ανάλογο κόστος όπως Hollins , Fox , Proflex , Racerunner κτλ .
Τα industrial λοιπόν συνήθως σπάνε . Τα custom δεν σπάνε διότι τα περισσότερα απο αυτά έχουν ένα δικό τους bump stop μέσα στο καλάμι του αμορτισέρ , είναι αναπόσπαστο κομάτι τους και τα προστατεύουν απο τη βίαιη συμπίεση .
Βαγγέλης Τσούκας
-
Το σχόλιό μου αφορούσε καθαρά το θέμα αν σπάνε-καταστρέφονται με την πρώτη απότομη συμπίεση. Σε αυτό δεν συμφωνώ.
Από την άλλη για τα αμορτισέρ υψηλών ή ειδικών προδιαγραφών έτσι κι αλλιώς για να βάλεις τέσσερα πουλάς το jimny! άρα δεν μιλάμε για αυτά... (όταν πάμε σε κάνα baja 1000 με jimny!!!!!! θα το σκεφτούμε).
-
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .
....
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
-
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
Στους μετέπειτα πάντως είχε μάθει ο πωλητής lol lol lol lol
-
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .
....
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
Με τί συνδιασμό την πάτησες?
-
......
Να μήν βάλεις κάμερα να παρακολουθεί την ανάρτηση , αυτός που θα αναλάβει την τοποθέτηση είναι αυτός που οφείλει να ξέρει , να μετρήσει , να δεί , να γνωρίζει και φυσικά να αντικαταστήσει (χωρίς χρέωση εάν κάτι παέι στραβά απο δικό του λάθος) όλα αυτά που εσένα μπορεί να σου φαίνονται "δύσκολα" .
....
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
Με τί συνδιασμό την πάτησες?
κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.
-
αυτο ξαναπεστο... ετσι την πατησα εγω μια φορά πριν καταληξω τελικα σε γνωστο σετακι...αφου δε τσακισα το αυτοκινητο παλι καλα... ;)
Στους μετέπειτα πάντως είχε μάθει ο πωλητής lol lol lol lol
ναι... τους την πουλουσε πιο ευκολα ;)
-
Τελικά ο επόμενος που πίστηκε να βάλει, είναι ο Chris "Katsumoto" Villas, που μαζί με τον μηχανικό του pepe caribu, φόρεσαν σήμερα τα ΟΜΕ.
Ενα μικρό πρόβλημα που τους παρουσιάστηκε, με την αντιστρεπτική νομίζω ότι λύθηκε τηλεφωνικά...
Αντε καλοφόρετη βρε 87
-
Τελικα τα ΟΜΕ τα βαλατε γιατι κερδιζετε στην αρθρωση,ε?
-
ΚΑΙ Υψος Βασίλη, 1.5 εκ. συν 4-5 εκ άρθρωση περισότερη απο το μονρόε.....
Αλλη μια προτοπωρεία του com, απλά όταν κρεμάσουν και οι δύο τροχοι στον αέρα, και στρίψεις το τιμόνι μπλέκει η αντιστρεπτική, με την πανάρ ???, νομίζω μου είπε ο chris, αλλά όπως του είπα, και μάλον του είπε και ο Μπαρμπασύρρος η πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο τροχοι στον αέρα και εσύ να τερματίζεις το τιμόνι είναι πολύ πολύ μικρή.
Παρόλα αυτά το Jimny μου είναι ψηλότερο απο του chris σαν ανάρτηση(δεν ξέρω πως το κατάφερε αυτό...) και φυσικά το colway195/80 είναι μεγαλύτερο απο το bfg2 15/75 κατά 2 εκ :o
Αυτή την στιγμή το τουτού, μετρημένο απο ζάντα είναι 66 εκ μπρός-πίσω.Εγινε και η ζυγοστάθμιση σήμερα και είμαστε κομπλέ.
Αυτό που μου αρέσει πάντως είναι ότι μπορεί να φύγαμε απο τον Σύλλογο, αλλά εδώ πέρνουν τηλ για να ρωτήσουν ha lol
Δεν πειράζει...καλό Πάσχα να έχουμε ;)
-
www.jimnyclub.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=29&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3861
www.jimnyclub.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=29&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3863
>:D >:D >:D
-
κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.
Και ποιό ακριβώς ήταν το πρόβλημα?
-
κιλλεν 4εκ και μονροε αμορτισερ. Την πατησα στα κιλλεν.
Και ποιό ακριβώς ήταν το πρόβλημα?
ηταν πολυ μαλακό το ελατηριο και τερματιζε το εμπρος μερος στο bump-stop στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου... επισης το αυτοκινητο, λογω οτι τα εμπρος ελατηρια δεν το κρατουσανε ως βαρος, ειχε μια ντραγκστερ οψη...
στα 6εκ τα κιλεν δεν εχουνε προβλημα...
-
(http://i51.photobucket.com/albums/f372/jimnys/0009.jpg)
Πάρτε και καμιά φωτογραφιούλα....ναι απο την Κηφησσίας ...με αγάπη lol lol lol