jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: whirlygr στις Οκτώβριος 25, 2009, 18:10
-
Μετά από βόλτα μου άναψε το λαμπάκι του λαδιού όπου μέσα σε 20-25 λεπτά έσβηνε σταδιακά!!
Σήμερα μου το ξαναέκανε…..
Έχω 43600 χλμ, μήπως είναι γι’αυτό;;
(Πριν την πρώτη φορά (Τετάρτη αν θυμάμαι) και πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα είχα τσεκάρει τα λάδια και είχα βγάλει το φίλτρο αέρα για να το καθαρίσω με αέρα.)
-
Οταν αναβει λαμπακι λαδιου λογικα δν εχεις πιεση στα λαδια. η αντλια λαδιου λειτουργει κανονικα ??? μιπως απο κανα δυνατο κοπανημα εσπασε ι ξεκολισε το κατω μερος της ?? (το επαθα με ενα punto ) bhe
-
ποσα χιλιομετρα εχεις κανει με αυτα τα λαδια ??
εχει μπει σωστη ποιοτητα λαδιου ?? ενας γνωστος αγορασε καινουριο τζιμνακο και του εκανε αλλαγη λαδιων στα 30000 χλμ το λαδι ειχε γινει νερο εκανε αλλα 6-7000 χλμ και το μοτερακι βαρησε μπιελα....
-
Επισης αν ανεβηκες μεγαλη ανηφορα με μεγαλη κλιση, μπορει να ανεβηκαν τα λαδια επανω, οπως οταν σου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.Το επαθε ενας φιλος σε μια βολτα που καναμε μαζι (εμενα δεν αναψε λαμπακι 87).Το αφησε για 10 λεπτα σε ισιο δρομο και εσβησε.
-
Την πρώτη φορά μου άναψε απέναντι από τις αλυκές στη Ανάβυσσο. Στην παραλία όπου ήταν γεμάτη νερά μέγιστου βάθους 10-15cm!!!! Σε ίσιωμα!! Η δεύτερη ήταν στη Πεντέλη σε μικρή κατηφορίτσα. Τα λάδια είχαν αλλαχτεί στο σέρβις των 37500χλμ (έτσι τουλάχιστον έγραφε το χαρτί!!!!!). Την ημέρα που μου άναψε για πρώτη φορά τα είχα τσεκάρει εγώ πριν ξεκινήσω…..
-
ελπιζω να εχουν αλλαχτει οπως αναγραφει το χαρτι γιατι αλλιως .... το ταχυτερο κανε ξανα αλλαγη λαδιων και εξετασε προσεχτικα την ταπα του λαδιου για τυχον γρεζια .. παρε το παλιο φιλτρο λαδιου και σκιστο στην μεση σαν καρπουζι αν δεις εκει γρεζια η πολυ μικρα κομματακια μεταλλου τα νεα δεν ειναι καθολου εξετασε το φιλτρο και θα ξερεις τι συμβαινει