jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: PEACERMAN στις Οκτώβριος 10, 2009, 11:11
-
Λετε να μπορουμε να βαλουμε start and stop στα τωρινα μας jimny??(ισως απο Τοyota..?) ::) ...
-
πουλανε μπουτον start - stop αλλα οπως και να εχει το κλειδη θα το βαζεις στην μιζα και θα πρεπει να τρυπησεις καπου για να το βαλεις.
λιγο σπαστικο το βλεπω να πρεπει να κανω 2 κινησεις για να βαλω μπροστα
-
πουλανε μπουτον start - stop αλλα οπως και να εχει το κλειδη θα το βαζεις στην μιζα και θα πρεπει να τρυπησεις καπου για να το βαλεις.
λιγο σπαστικο το βλεπω να πρεπει να κανω 2 κινησεις για να βαλω μπροστα
Οχι δεν με καταλαβες..!Ενοω το start and stop που εχουν καπια αμαξια οταν σταματανε πχ στο φαναρι και ο κινητηρας μπαινει σε αναμονη ..
-
πουλανε μπουτον start - stop αλλα οπως και να εχει το κλειδη θα το βαζεις στην μιζα και θα πρεπει να τρυπησεις καπου για να το βαλεις.
λιγο σπαστικο το βλεπω να πρεπει να κανω 2 κινησεις για να βαλω μπροστα
Οχι δεν με καταλαβες..!Ενοω το start and stop που εχουν καπια αμαξια οταν σταματανε πχ στο φαναρι και ο κινητηρας μπαινει σε αναμονη ..
πλάκα κάνεις, έτσι;;;; ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
πουλανε μπουτον start - stop αλλα οπως και να εχει το κλειδη θα το βαζεις στην μιζα και θα πρεπει να τρυπησεις καπου για να το βαλεις.
λιγο σπαστικο το βλεπω να πρεπει να κανω 2 κινησεις για να βαλω μπροστα
Οχι δεν με καταλαβες..!Ενοω το start and stop που εχουν καπια αμαξια οταν σταματανε πχ στο φαναρι και ο κινητηρας μπαινει σε αναμονη ..
πλάκα κάνεις, έτσι;;;; ??? ??? ??? ??? ??? ???
Αν λες για εμενα..οχι δεν κανω πλακα.. ;D
-
Αν λες για εμενα..οχι δεν κανω πλακα.. ;D
[/quote]
φίλε μου νομίζω ότι το jimnακι μας έχει άλλα βασικά προβλήματα! δεν νομίζω οτι πραγματικά μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε jimny. εδώ δεν είχε θερμόμετρο εσύ θέλεις να βάλεις σύστημα για να μπαίνει ο κινητήρας σε αναμονή σε περίπτωση στάσης;;;; πραγματικά χωρίς παρεξήγηση, νομίζω οτι κάνεις πλάκα!!!!
-
Αν λες για εμενα..οχι δεν κανω πλακα.. ;D
φίλε μου νομίζω ότι το jimnακι μας έχει άλλα βασικά προβλήματα! δεν νομίζω οτι πραγματικά μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε jimny. εδώ δεν είχε θερμόμετρο εσύ θέλεις να βάλεις σύστημα για να μπαίνει ο κινητήρας σε αναμονή σε περίπτωση στάσης;;;; πραγματικά χωρίς παρεξήγηση, νομίζω οτι κάνεις πλάκα!!!!
[/quote]
Δεν παρεξηγω..Αλλα δεν κανω πλακα.. ::)
-
Παίδες, όλα γίνονται. Και σας τα φτιάχνω εγώ αν θέλετε.
Ποιος πληρώνει όμως ένα τέτοιο αυτοματισμό?
Η πιο απλή κατασκευή είναι να σβήνει η μηχανή όταν έχουμε τη νεκρά για πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Και μετά να παίρνει μπρος μόλις πατήσουμε συμπλέκτη για να ξεκινήσουμε....
Αρα, 1 αισθητήρας νεκράς, 1 χρονοδιακόπτη, 1 ρελέ να σβήνει η μηχανή, 1 αισθητήρα στον συμπλέκτη, 1 ρελέ για τη μίζα, 1 αισθητήρα για να σταματήσει η μίζα όταν έχει πάρει η μηχανή
Και τι γίνεται αν πάρει μπροστά με πατημένο συμπλέκτη, αλλά δεν βάλουμε 1η ταχύτητα? Σε 1-2 δεύτερα θα δοθεί η εντολή να σβύσει, αλλά ο αισθητήρας του συμπλέκτη θα μιζάρει για να πάρει πάλι μπρος.
Σου δίνω μια απλή εκδοχή, χωρίς Artificial Inteligence. Για ποιό έξυπνα συστήματα, θες εγκέφαλο, και κάποιο πρόγραμμα για να λειτουργεί, μαζί με ένα κάρο αισθητήρες, πιθανόν αυτόματο κιβώτιο κτλ.....
Γνώμη μου είναι να το ξεχάσεις σαν πράξη και κράτα το σαν όνειρο.... lol lol lol
Οσο για τα αυτοκίνητα που έχεις δει να σταματάνε στο φανάρι και να σβήνει η μηχανή, ξεκινούν με ηλεκτρισμό και μετά από καποια χλμ/ω ενεργοποιείται ομαλά η μηχανή και κοτσάρει με αυτόματο κιβώτιο για ομαλή λειτουργία. Είναι τα λεγόμενα υβριδικά αυτοκίνητα (και έχουν πολλά και σύνθεα κόλπα για να λειτουργήσουν)
-
Παίδες, όλα γίνονται. Και σας τα φτιάχνω εγώ αν θέλετε.
Ποιος πληρώνει όμως ένα τέτοιο αυτοματισμό?
Η πιο απλή κατασκευή είναι να σβήνει η μηχανή όταν έχουμε τη νεκρά για πάνω από 1-2 δευτερόλεπτα. Και μετά να παίρνει μπρος μόλις πατήσουμε συμπλέκτη για να ξεκινήσουμε....
Αρα, 1 αισθητήρας νεκράς, 1 χρονοδιακόπτη, 1 ρελέ να σβήνει η μηχανή, 1 αισθητήρα στον συμπλέκτη, 1 ρελέ για τη μίζα, 1 αισθητήρα για να σταματήσει η μίζα όταν έχει πάρει η μηχανή
Και τι γίνεται αν πάρει μπροστά με πατημένο συμπλέκτη, αλλά δεν βάλουμε 1η ταχύτητα? Σε 1-2 δεύτερα θα δοθεί η εντολή να σβύσει, αλλά ο αισθητήρας του συμπλέκτη θα μιζάρει για να πάρει πάλι μπρος.
Σου δίνω μια απλή εκδοχή, χωρίς Artificial Inteligence. Για ποιό έξυπνα συστήματα, θες εγκέφαλο, και κάποιο πρόγραμμα για να λειτουργεί, μαζί με ένα κάρο αισθητήρες, πιθανόν αυτόματο κιβώτιο κτλ.....
Γνώμη μου είναι να το ξεχάσεις σαν πράξη και κράτα το σαν όνειρο.... lol lol lol
Οσο για τα αυτοκίνητα που έχεις δει να σταματάνε στο φανάρι και να σβήνει η μηχανή, ξεκινούν με ηλεκτρισμό και μετά από καποια χλμ/ω ενεργοποιείται ομαλά η μηχανή και κοτσάρει με αυτόματο κιβώτιο για ομαλή λειτουργία. Είναι τα λεγόμενα υβριδικά αυτοκίνητα (και έχουν πολλά και σύνθεα κόλπα για να λειτουργήσουν)
Oκ καταλαβα :P ..!!Παντος δεν ειναι μονο τα υβριδικα που εχουν τετιο συστημα..Και μινι κουπερ εχω δει και bmw εχω δει και yaris εχω δει...
-
Οσο για τα αυτοκίνητα που έχεις δει να σταματάνε στο φανάρι και να σβήνει η μηχανή, ξεκινούν με ηλεκτρισμό και μετά από καποια χλμ/ω ενεργοποιείται ομαλά η μηχανή και κοτσάρει με αυτόματο κιβώτιο για ομαλή λειτουργία. Είναι τα λεγόμενα υβριδικά αυτοκίνητα (και έχουν πολλά και σύνθεα κόλπα για να λειτουργήσουν)
Χαρη τα κανουν κ τα βενζινα...BMW 320 το κανει απλα πρεπει να φορας ζωνη ασφαλειας(το ξερω απο πρωτο χερι)...
Αλλα οπως καλα λες ειναι μπερδεμα...αρα ΟΝΕΙΡΟ κ να σου πω σιγα τι θα κερδισεις...@@
Ας βρεθει το φαρμακο για το parkinson κ μετα ολα τα αλλα ειναι πολυτελειες...
-
Οντως το after market σε τέτοια πράγματα ξέχνα το... ;)
-
Βασικά εμένα αν με ρωτούσαν 100 πράγματα που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν σαν έχτρα σε αυτό το αμάξι αυτό δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ.
Εκτος του οτι έχει αρκετά αλλα προβλήματα που θέλουν φτιαξιμο σε αυτό το αμάξι σκέψου πόσα άλλα υποτιθέμενα αυτοκίνητα εκτός δρόμου παρουσιάζουν προβλήματα στα ηλεκτρονικά τους απο υγρασίες και λάσπες! (οχι οτι το vvt δεν παρουσιάζει)!!
Τι νομίζεις οτι θα μπορούσες να κερδίσεις αν κατάφερνε κάποιος με πατέντα να σου κάνει αυτό που ζητάς;;
Και σου λέω οτι άντε οτι δουλεύει άψογα χωρις προβλήματα!
Στα χιλια λίτρα βενζίνης πόσα λίτρα είναι αυτά που θα γλιτώσεις;
Τι νομίζεις οτι καιει στο ρελαντί του αυτό το αυτοκίνητο;
Έχω ενα 320 με αυτό το σύστημα και πολλές φορές ειδικά οταν είμαι στην αθήνα το απενεργοποίω γιατί δεν έχει νόημα να αναβοσβήνει κάθε πέντε δευτερόλεπτα που σταματας και ξεκινας στην κίνηση.
Ασε που μια φορά επαθε ενα κόλλημα και δεν έπερνε μπρός με τίποτα.
Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω καλύτερα για την τσέπη σου να το ξεχάσεις. Εντελός φιλικά στο λέω απο τις ελάχιστές γνώσεις και εμπειρίες που έχω!
Αλήθεια πως σου μπήκε στο μυαλό αυτή η ιδέα;
-
Βασικά εμένα αν με ρωτούσαν 100 πράγματα που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν σαν έχτρα σε αυτό το αμάξι αυτό δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ.
Εκτος του οτι έχει αρκετά αλλα προβλήματα που θέλουν φτιαξιμο σε αυτό το αμάξι σκέψου πόσα άλλα υποτιθέμενα αυτοκίνητα εκτός δρόμου παρουσιάζουν προβλήματα στα ηλεκτρονικά τους απο υγρασίες και λάσπες! (οχι οτι το vvt δεν παρουσιάζει)!!
Τι νομίζεις οτι θα μπορούσες να κερδίσεις αν κατάφερνε κάποιος με πατέντα να σου κάνει αυτό που ζητάς;;
Και σου λέω οτι άντε οτι δουλεύει άψογα χωρις προβλήματα!
Στα χιλια λίτρα βενζίνης πόσα λίτρα είναι αυτά που θα γλιτώσεις;
Τι νομίζεις οτι καιει στο ρελαντί του αυτό το αυτοκίνητο;
Έχω ενα 320 με αυτό το σύστημα και πολλές φορές ειδικά οταν είμαι στην αθήνα το απενεργοποίω γιατί δεν έχει νόημα να αναβοσβήνει κάθε πέντε δευτερόλεπτα που σταματας και ξεκινας στην κίνηση.
Ασε που μια φορά επαθε ενα κόλλημα και δεν έπερνε μπρός με τίποτα.
Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω καλύτερα για την τσέπη σου να το ξεχάσεις. Εντελός φιλικά στο λέω απο τις ελάχιστές γνώσεις και εμπειρίες που έχω!
Αλήθεια πως σου μπήκε στο μυαλό αυτή η ιδέα;
Το εχω ξεχασει ηδη..! lol..Η ιδεα μου μπηκε γιατι θα ηθελα να κανω το jimny να μολυνη οσο πιο λιγο γινετε και να εξοικονομει οσο το δυνατων περισσοτερη βενζινη..!..Και σκεφτηκα οτι ισως ειναι ενας τροπος και αυτος..ειδικα για την πολη..
-
Στο τέλος θα πληρώνεις πιο πολλά σε μπαταρίες (αντί για 5 χρόνια, θα σε βγάζουν 1)
Λογικά τα αυτοκίνητα με τέτοια συστήματα πρέπει να έχουν σύστημα εκκίνησης με χαμηλή συμπίεση.
Το είχε ένα μηχανάκι μου χωρίς μίζα. Είχε μια μανέτα, τη πάταγες και άνοιγε μία βαλβίδα για να εκτονώνει τη συμπίεση και να μπορέσεις να βάλεις μπροστά με το πόδι. Μόλις έπερνε στροφές το μοτέρ, όπλιζε και κράταγε τη συμπίεση, και με την αδράνεια του στροφάλου συνέχιζε και έπερνε κανονικά.
Χωρίς αυτή τη μανέτα, ανέβαινες πάνω στο kick start και ούτε που στροφάριζε η μηχανή
-
δεν ειναι κατι απλο να φτιαχτει αυτο, καθως οι κινητηρες που εχουν αυτον τον αυτοματισμο,
εχουν ειδικη μιζα ωστε να γυριζει πιο γρηγορα και εχουν και προγραμμα που υπολογιζει περα απο το αν πατας φρενο, αν εχεις ταχυτητα μεσα κλπ κλπ , το ανοιγμα των βαλβιδων ετσι ωστε να μην εχεις καθυστερηση στην εκκινηση και ο κινητηρας να τεθει αμεσα σε λειτουργια.
βασικα ειναι ολα θεμα marketing Νομιζω.
Σε μια ερευνα που ειχε κανει το auto bild στα μικρα αυτοκινητα , κατω απο 1400 κε δεν ειχε ουσιαστικο οφελως καθως η διαφορα ηταν μηδαμινη και συγκριτικα με το επιπλεον κοστος αγορας δεν αξιζει τον κοπο.
Απο εκει και περα οταν αποκτησω οικολογικη συνειδηση ,θα κοιταξω το cuore που εχει καταναλωση κατω απο 5 λιτρα , ή θα βγαλω την σχαρα, τις μπαρες, τις κεραιες, τους προβολεις, και θα ξεχασω τα mud :)
-
Η λύση στο πρόβλημα του PEACERMAN.
Αντιγράφω απο το autotriti.gr
Start-Stop από τη Bosch
ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ: 10/11/2009
BOSCH, ROBERT BOSCH AE
Κατηγορία: Διάφορα Αξεσουάρ
Τα συστήματα start-stop απενεργοποιούν τον κινητήρα, όταν το όχημα σταματά σε έναν κόκκινο σηματοδότη ή σε μποτιλιάρισμα και τον ενεργοποιούν αυτόματα και πάλι μετά την απελευθέρωση του συμπλέκτη και την επιλογή ταχύτητας. Για αυτό το σύστημα η Bosch προσφέρει μια ειδική μίζα με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και ένα αθόρυβο, ενισχυμένο μηχανικό σύστημα εμπλοκής, τα οποία εγγυώνται ασφαλείς, γρήγορες και ήσυχες εκκινήσεις του κινητήρα. Το σύστημα περιλαμβάνει, επίσης, λογισμικό ελέγχου που γενικά ενσωματώνεται στον εγκέφαλο του κινητήρα, καθώς και έναν αισθητήρα μπαταρίας, ο οποίος μεταξύ άλλων καταγράφει την τρέχουσα φόρτιση της μπαταρίας και προωθεί αυτή την πληροφορία στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας σταματά μόνο αν η μπαταρία έχει συσσωρεύσει επαρκή ενέργεια για γρήγορη επανεκκίνηση του κινητήρα. Το σύστημα ολοκληρώνεται με έναν αισθητήρα στροφαλοφόρου άξονα, με αισθητήρες πεντάλ και με μπαταρία ανθεκτική σε βαθιά εκφόρτιση.
Για μια όσο το δυνατόν πιο αδιάλειπτη λειτουργία start-stop, η Bosch προσφέρει επίσης μια νέα σειρά γεννητριών. Στα μοντέλα της σειράς “Efficiency Line” (EL), οι μηχανικοί της Bosch έχουν βελτιώσει το σχεδιασμό του ηλεκτρικού συστήματος και χρησιμοποιούν νέες διόδους. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται οικονομία έως 77%. Επιπλέον αυτές οι γεννήτριες εξασφαλίζουν τη σωστή φόρτιση της μπαταρίας, ακόμα και αν ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί ή με χαμηλές στροφές. Και μια σωστά φορτισμένη μπαταρία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία start-stop. Ο συνδυασμός μιας γεννήτριας EL της Bosch και του συστήματος start-stop μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (και κατά συνέπεια των εκπομπών Co2) στην κίνηση στην πόλη έως και 10%.
Μπαίνει αραγε στο Jimny ?
-
@peacerman
Οι προθέσεις σου είναι αξιέπαινες· αλλά αντί να προσπαθούμε να κάνουμε το Τζίμνι να ρυπαίνει λιγότερο, που το λιγότερο είναι και πάλι πολύ για τα κυβικά του, είναι πολύ πιο εύκολο απλά να το χρησιμοποιούμε λιγότερο…
-
Φίλε agian όπως θα διάβασες λέει πως γενικά δύναται να προσαρμοστεί σε εγκεφάλους (αλλά σίγουρα όχι σε όλους) και επίσης αυτό το start stop δεν πωλείται τόσο ως aftermarket όσο ως πρώτης τοποθέτησης σε αμάξια με συμβατή προεγκατάσταση.
Θεωρητικά πάντως μπαίνει ΑΛλΑ
1) Θες τους αισθητήρες φρένου και συμπλέκτη
2) Θες να συνεργαστεί ο εγκέφαλος του jimny με το star-stop (κάτι που θεωρώ αρκετά απίθανο)
3) πιθανώς να υπάρχει κ κάποιο χωροταξικό θέμα με τη μίζα (αν κ δεν θυμάμαι τι γίνεται γύρω της)
-
@peacerman
Οι προθέσεις σου είναι αξιέπαινες· αλλά αντί να προσπαθούμε να κάνουμε το Τζίμνι να ρυπαίνει λιγότερο, που το λιγότερο είναι και πάλι πολύ για τα κυβικά του, είναι πολύ πιο εύκολο απλά να το χρησιμοποιούμε λιγότερο…
Aυτο γινετε ετσι και αλλιος...Απλα θα ηταν ακομα καλητερα οταν χρησιμοποιειτε το αμαξι να μολυνει και λιγοτερο..
-
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?
-
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?
Μέσα στην πόλη είναι πανεύκολο, αλλά εκτος δεν παίζει με τίποτε, μόνο αν έχεις κανα LC ή LR......
-
Η πιο απλή λύση είναι να μην ανεβάζουμε πάνω από 2500 στροφές.... ποιος το κάνει όμως?
Μέσα στην πόλη είναι πανεύκολο, αλλά εκτος δεν παίζει με τίποτε, μόνο αν έχεις κανα LC ή LR......
+1
-
Κι εγώ στην πόλη σπάνια ξεπερνάω τις 2.500 στροφές. Εκτός δεν γίνεται με τίποτα…