jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: verse στις Σεπτέμβριος 29, 2009, 13:17
-
Αγαπητοί φίλοι κ φίλες,
Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει κ ξενερώνω έντονα με το Jimny μου... Κάνω καθημερινά αρκετά KM, κ πλέον με κουράζει που δεν τσουλάει, που τρίζει, που καίει, που αρχίζει κ βγάζει μικρό ζημιές, που που που...
Από την άλλη, με αποζημιώνει σε κάθε είδους ανωριμότητα, κ πρακτικά (σέρνω γύρω στα 1000 κιλάκια) αλλά κ ψυχολογικά με τις αποδράσεις σε βουνά κτλ
Σκέφτομαι 3 λύσεις, η πρώτη να πουληθεί κ να πάρω κάτι σε SUV αλλά πρώτον δεν έχω τα χρήματα, δεύτερον δεν με ενθουσιάζει κάτι. Άλλη λύση είναι να αγοραστεί 2 αυτοκίνητο που ίσως καλύψει τις καθημερινές ανάγκες τουλάχιστον, αλλά κ πάλι διπλά έξοδα, κ γενικά αυτό το διπλό ταμπλό δεν το μπορώ. Τρίτη κ επικρατέστερη λύση μέχρι στιγμής, είναι να επενδυθούν κάποια χρήματα πάνω στο Jimny για να τονωθεί κ το ίδιο κ η ψυχολογία μου. Η γενική ιδέα, είναι αλλαγή μοτερ, κ διάφορες μετατροπές (ψηλώματα, φαρδέματα κτλ) ώστε overall να γίνει εργαλείο διασκέδασης, να είναι πρακτικό κ συνάμα ευχάριστο...
Το ολικό κόστος με πολύ πολύ πρόχειρους υπολογισμούς το κόβω γύρω στα 5000 ευρά.
Οπότε, τι επιλογές έχουμε σε κινητήρες? Κ ποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν... Έχω ακούσει διάφορα, αλλά ποτέ από κάποιον με σχετική εμπειρία...
Παρακαλώ τις γνώσεις σας, πάνω στο θέμα μοτερ, αλλά κ απόψεις στο από πάνω σκεπτικό...
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
Φάνης
-
Και εγώ μαζί σου φίλε...Πάντως έχω διαβάσει πως είναι ασύμφορο να το "φτιάξεις", εγώ τελευταία σκέφτομαι την αγορά ενός στεισον-βαγκον, μεταχειρισμένου για ταξίδια ασφάλτινα και το "κατσικάκι" για σκαρφαλώματα και για το φουσκωτό... roc2
-
Και εγώ μαζί σου φίλε...Πάντως έχω διαβάσει πως είναι ασύμφορο να το "φτιάξεις", εγώ τελευταία σκέφτομαι την αγορά ενός στεισον-βαγκον, μεταχειρισμένου για ταξίδια ασφάλτινα και το "κατσικάκι" για σκαρφαλώματα και για το φουσκωτό... roc2
Δεν αντιλέγω πως η καλύτερη λύση είναι να έχεις ένα αυτοκίνητο για το σκοπό του... Κ εγώ πολύ θα ήθελα να έπαιρνα κ ένα roadster αλλά.... Σε κάθε περίπτωση να πάω να χρεωθώ στην παρούσα φάση για αυτοκίνητο δεν παίζει!!!!!
-
Παιδια συμφωνω και εγω.Το τζιμνακι με κουραζει πολυ στα ταξιδια και αν ηταν να δωσω 5.000 ευρω, πρωτα θα επαιρνα ενα 2ο αμαξι μετριας κατηγοριας π.χ. nissan almera, toyota corolla κλπ, και μετα θα μαζευα χρηματα για να φτιαξω το τζιμνι.Φιλε verse αν φτιαξεις το τζιμνι σου, τοτε σιγουρα θα καιει περισσοτερο,δεν θα ειναι ανετο και παλι θα σε κουραζει.Πλεον τα μεταχειρισμενα εχουν γινει κελεπουρι και υπαρχουν πολλες υπερευκαιριες.
Αν παλι αποφασισεις να αλλαξεις μοτερ θελει προσοχη.Απ'οτι ξερω μπορεις να βαλεις τους εξης κινητηρες:suzuki grand vitara 1.6, daihatsu feroza 1.6, suzuki baleno 1.4-1.6, και σιγουρα υπαρχουν και πολλοι αλλοι αξιολογοι αλλα αν σκεφτεις το κοστος μετατροπης, οτι πρεπει να το δηλωσεις και αλλα 1000 τοσα, παιρνεις ενα 2ο αμαξι και ησυχαζεις.
-
Παιδια συμφωνω και εγω.Το τζιμνακι με κουραζει πολυ στα ταξιδια και αν ηταν να δωσω 5.000 ευρω, πρωτα θα επαιρνα ενα 2ο αμαξι μετριας κατηγοριας π.χ. nissan almera, toyota corolla κλπ, και μετα θα μαζευα χρηματα για να φτιαξω το τζιμνι.Φιλε verse αν φτιαξεις το τζιμνι σου, τοτε σιγουρα θα καιει περισσοτερο,δεν θα ειναι ανετο και παλι θα σε κουραζει.Πλεον τα μεταχειρισμενα εχουν γινει κελεπουρι και υπαρχουν πολλες υπερευκαιριες.
Αν παλι αποφασισεις να αλλαξεις μοτερ θελει προσοχη.Απ'οτι ξερω μπορεις να βαλεις τους εξης κινητηρες:suzuki grand vitara 1.6, daihatsu feroza 1.6, suzuki baleno 1.4-1.6, και σιγουρα υπαρχουν και πολλοι αλλοι αξιολογοι αλλα αν σκεφτεις το κοστος μετατροπης, οτι πρεπει να το δηλωσεις και αλλα 1000 τοσα, παιρνεις ενα 2ο αμαξι και ησυχαζεις.
Κ πάλι όμως το jimny θέλει χρήμα.... προτιμώ λοιπόν ένα κ όπως το θέλω, παρά 2 κ παλιά κ τα 2 ;)
Όσον αφορά το κόστος μετατροπής, θεωρώ πως το μεγαλύτερο μέρος είναι η απόκτηση του μοτέρ... Μετά θα γίνουν όλα σχεδόν ανέξοδα... κάτι έχω ακούσει για baleno 1.8....
-
κάτι έχω ακούσει για baleno 1.8....
[/quote]
Δεν ξερω αν υπαρχει αυτος ο κινητηρας, απο το swift το καινουριο θα εβαζα αν γινοταν.
-
κάτι έχω ακούσει για baleno 1.8....
Δεν ξερω αν υπαρχει αυτος ο κινητηρας, απο το swift το καινουριο θα εβαζα αν γινοταν.
[/quote]
Αυτή είναι στην ουσία η ερώτηση... τι γίνεται κ τι δεν γίνεται... ποιο συμφέρει καλύτερα...
-
Παντως Φανη δε σε βλεπω να το αποχωριζεσαι.....αυτο ελειπε αλλωστε.... lol lol lol
Παντως με τοσα φραγκα που λες μπορεις να το κανεις να ειναι κ τερατακι εκτος, αλλα κ εντος να εισαι αρχοντας απο ολες τις αποψεις!! a105 a105
-
Παντως Φανη δε σε βλεπω να το αποχωριζεσαι.....αυτο ελειπε αλλωστε.... lol lol lol
Παντως με τοσα φραγκα που λες μπορεις να το κανεις να ειναι κ τερατακι εκτος, αλλα κ εντος να εισαι αρχοντας απο ολες τις αποψεις!! a105 a105
Ναι ρε συ Ευθύμη αυτός είναι ο στόχος... Απλά λέω να αρχίσω από το μοτέρ, και σιγά σιγά τα υπόλοιπα... Κάτσε να δούμε τι μπορεί να φορεθεί επάνω...
-
Εχω ακουσει απο ομοσταβλους οτι ο κινητηρας απο Ignis Sport 1.500κ.εκ. απόδοσης 109 ίππων μπαινει κουτι ....χωρις καμια μετατροπη!
-
Εχω ακουσει απο ομοσταβλους οτι ο κινητηρας απο Ignis Sport 1.500κ.εκ. απόδοσης 109 ίππων μπαινει κουτι ....χωρις καμια μετατροπη!
συγνωμη που επεμβαινω αλλα αν ταιριαζει απο ignis sport πιστευω ειναι οτι καλυτερο!απο baleno παντως το ειχε κανει φιλος πριν καποια χρονια και μπηκε κουτι.αλλο αμαξι μου ειχε πει.περισσοτερες λεπτομεριες δεν γνωριζω για να βοηθησω(κοστος κτλ.)
-
Παντως να κοιταξεις να παρεις ροπες παρα αλογα...Θα παρεις κ αλογα,αλλα κυριως ροπες θελεις....
Οποτε εγω θα ελεγα περισσοτερο για 1800 Baleno.Αν και του ignis δε πρεπει να ειναι ασχημος....
-
συγνωμη που επεμβαινω αλλα αν....
??? ??? ??? ??? ::)
-
κάτι έχω ακούσει για baleno 1.8....
Δεν ξερω αν υπαρχει αυτος ο κινητηρας, απο το swift το καινουριο θα εβαζα αν γινοταν.
Αυτή είναι στην ουσία η ερώτηση... τι γίνεται κ τι δεν γίνεται... ποιο συμφέρει καλύτερα...
Αδερφέ πρίν από κάποιες μέρες μπήκε αυτή η αγγελία
http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=721 στο το4χ4. Στο 1) αν δείς, μιλάει για μοτέρ από swift 2008. Δές μηπως μπορείς να μάθεις τίποτα από το παληκάρι ;)
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις - τοποθετήσεις σας...
-
Το θέμα είναι να μάθεις πια μοτέρ μπαίνουν πάνω χωρίς πολλές πολλές μετατροπές άρα και με τα λιγότερα έξοδα εργασίας.
Αυτό που εμπαινε έυκολα ήταν το vitara 1600 και το baleno 1600 αν δεν κάνω λάθος. Όλα αυτά όμως για το παλίο μοντέλο και όχι το vvt.
Εγώ ήθελα να βάλω μοτέρ αλλά δεν μου είπε κανείς κάτι για στάνταρ μετατροπή που να μπαίνει κουτί. Ακομα και γνωστός βελτιωτής suzuki που πήρα τηλέφωνο και που έχει φτιάξει άλλο jimny αλλά παλιότερο μοντέλο μου είπε οτι για vvt δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο πρόγραμμα φίλτρο εξάτμιση και θα πήγαινε ένα κάρο λεφτά για το τίποτα!
Το όλο θέμα είναι να ψάξεισ να βρεις κάποιον που έχει κάνει κάποια παρόμοια μετατροπή και να σου πει σίγουρα πράγματα γιατί όπως μου είπε και ο μηχανικός μου οτι μοτέρ θέλεις μπαίνει αρκεί να υπάρχουν τα ανάλογα χρήματα και ο ανάλογος χρόνος. Μοτέρ σαν του ignis ή swift καινούριου δεν ξέρω κατά πόσο θα σε συμφέρουν λόγω του οτι θα τα βρείς ακριβά.
Ασε που μετά το αυτοκίνητου σου μένει για πάντα!
Πιστευω πως πρέπει να σκεφτείς να βάλεις ενα βοηθητικό και εναν μειωτήρα απο σαμουράι για αρχή.
Δεν έχω καταλάβει αν το έχεις βελτιώσει καθόλου πάντος αν δεν του έχεις κάνει τιποτα περίεργο και έχεις παράπονο πούλα το και παρε κατι άλλο.