jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Εξοπλισμός τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: thanasoulas στις Σεπτέμβριος 16, 2009, 14:33
-
εχει κανεις χειροκινητο εργατη?αξιζει?σκεφτομαι να αγορασω αλλα δεν ξερω αν αξιζει για την χρηση που το θελω.τραβηγμα απο κολληματα. t4
-
Το κρικοπάλαγκο εννοείς χειροκίνητο εργάτη; Πόσο τον βρίσκεις;
-
320E 1.6t.τελικα το σκεφτομαι για εργατη.450Ε εργατης 200Ε μπαταρια και θα δω με την τοποθετηση.
-
Σκεψου το καλα παντως, ο εργατης δεν θεωρω οτι ειναι απαραιτητος.Οποιοι βαζουν εργατη σε jimny τον βαζουν για να τραβανε τους αλλους που κολλανε.Μια καλη αναρτηση και μια τετραδα λαστιχα ειναι αρκετα.
Πηγα μια βολτα προχτες με το ΚΙΑ club και με το μαμα jimny μου περασα απο απιστευτα κομματια που δεν το φανταζομουν.Απο τα 13 αυτοκινητα που ημασταν, μονο 3 ηταν μαμα και παλι δεν κολλησαν πουθενα.
-
Σκεψου το καλα παντως, ο εργατης δεν θεωρω οτι ειναι απαραιτητος.Οποιοι βαζουν εργατη σε jimny τον βαζουν για να τραβανε τους αλλους που κολλανε.Μια καλη αναρτηση και μια τετραδα λαστιχα ειναι αρκετα.
Πηγα μια βολτα προχτες με το ΚΙΑ club και με το μαμα jimny μου περασα απο απιστευτα κομματια που δεν το φανταζομουν.Απο τα 13 αυτοκινητα που ημασταν, μονο 3 ηταν μαμα και παλι δεν κολλησαν πουθενα.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ... το γεγονός ότι μια διαδρομή βγήκε χωρίς κόλλημα δεν καθιστά την τοποθέτηση εργάτη περιττή. Είναι ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να μας "βγάλει" από πολύ δυσάρεστες καταστάσεις ασχέτως αν τραβάμε εμάς ή κάποιον άλλο. Καταστάσεις που ένας ή και περισσότεροι ιμάντες δεν αρκούν.
-
Σκεψου το καλα παντως, ο εργατης δεν θεωρω οτι ειναι απαραιτητος.Οποιοι βαζουν εργατη σε jimny τον βαζουν για να τραβανε τους αλλους που κολλανε.Μια καλη αναρτηση και μια τετραδα λαστιχα ειναι αρκετα.
Πηγα μια βολτα προχτες με το ΚΙΑ club και με το μαμα jimny μου περασα απο απιστευτα κομματια που δεν το φανταζομουν.Απο τα 13 αυτοκινητα που ημασταν, μονο 3 ηταν μαμα και παλι δεν κολλησαν πουθενα.
Το αν είναι απαραίτητος έχει να κάνει με τις διαδρομές που κάνεις... και αν θές να είσαι σίγουρος οτι θα γυρίσεις το βράδυ με το αυτοκίνητο σπίτι...
Απο την στιγμή που βγαίνεις εκτός δρόμου... σε μή ελεγχόμενα εδάφη δεν ξέρεις που μπορεί να βρεθεί το αυτοκίνητο σου και δεν ξέρεις αν θα έχει ο φίλος σου για να σε ξεκολήσει....
Οχι τα Jimny δεν τον βάζουν για να τραβάνε τους αλλους.... ειναι πολύ ικανά εκτός αλλα.....
Για εμένα αν κάνεις πολύ χαλαρές διαδρομες σκέψου για ενα φορητό ηλεκτρικό ποθ σε συνδιασμό με ράουλο κάνει θάυματα.. ;)
-
Εχω φορητο εργατη της gorilla αλλα δεν τον χρειαστηκα ακομη.Τον εργατη θα τον χρειαστεις αν υπερτημησεις τις δυνατοτητες σου και του αυτοκινητου σου.
Μπορει καποιος να θελει να περναει απο κατσαβραχα ενω υπαρχει μονοπατι, ε τοτε ναι ας βαλει εργατη.
Ο εργατης προσθετει βαρος στο αμαξι.
Επισης δεν υπαρχει λογος να καταπονεις το αμαξι σε σημειο που να κολλησει γιατι σχεδον σε ολες τις διαδρομες υπαρχει και ευκολος δρομος για να κανεις τη βολτα σου.
Υπαρχει διαφορα οταν πηγαινεις σε μια διαδρομη για βολτα και οταν πας για να ξεπερασεις τα ορια σου.
Θα εβαζα εργατη στο αμαξι μου μονον αν το ειχα σαν δευτερο και για αποκλειστικη χρηση στο βουνο.
-
320E 1.6t.τελικα το σκεφτομαι για εργατη.450Ε εργατης 200Ε μπαταρια και θα δω με την τοποθετηση.
Κοίταξε επειδή το΄χω ψάξει και εγώ αρκετά, χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, ένα απλό κρικοπάλαγκο δεν κάνει πάνω από 100 ευρώ και έχω βρει φορητό εργάτη με 240 ευρώ στις 6000lbs o οποίος όμως από τα καλώδια και μόνο δεν μου πολυγέμιζε το μάτι, όμως μπορεί αύριο αν περάσω από εκεί κοντά να του ξαναρίξω μία ματιά. Εσύ τι από τα δύο εννοείς; Η τοποθέτηση από μαγαζί που ασχολείτε με 4χ4 για τον εργάτη, που πιστεύω ότι θα σου κάνουν και την καλύτερη δουλειά, πηγαίνει ταρίφα 300 ευρώ. Εκτός όμως από τα πιο πλεονεκτήματα θα πρέπει να συνυπολογίσεις και τα αρνητικά που για εμένα είναι 1) το μόνιμο βάρος που θα έχεις στο αυτοκίνητο για να τον χρησιμοποιήσεις και αν 1 φορά τον χρόνο 2) οι μη αναστρέψιμες μετατροπές που θα γίνουν στο αυτοκίνητο το οποίο αύριο μπορεί να πουλήσεις 3) το γεγονός ότι εργάτης μπορεί να σε ξεκολλήσει κινούμενος μόνο προς τα εμπρός και κάτι άλλο που τώρα έχω κολλήσει και δεν θυμάμαι. Να τονίσω ότι έχει και πολλά πλεονεκτήματα εκ των οποίων κάποια έχουν αναφερθεί.
-
Παιδια δεν τρεχουμε και σε αγωνες, ενας φορητος ειναι πολυ καλη λυση.Για να βαλεις εργατη θελει ολοκληρη διαδικασια, μπαταρια, καλωδια κλπ και απαγορευεται κιολας.
-
βασικα το αυτοκινητο δεν υπαρχει να πουληθει στα επονεμα 15 χρονια.η ουσια ειναι οτι δεν θελω να παω απο το ευκολο δρομο αλλα απο τον δυσκολο που μπορει να κολλησω roc2.εχω τρελα τι να κανω.
-
Πρεπει να κανεις αλλες μετατροπες πριν φτασεις στον εργατη αν θελεις να πηγαινεις απο τα δυσκολα σημεια.Ουτε εγω θα πουλησω το δικο μου αλλα δεν θα το διαλυσω κιολας ποσο μαλλον το δικο σου που ειναι και καινουριο.
-
θα μπουν ome +4cm
protrack airlocker πισω
tagom shark 195-80r15 σε ζευγαρι σιδερενιες ζαντες
και εργατης t-max h smittybilt κρυμενος στο προφυλακτηρα
πιστευω οτι δεν χρειαζεται να το διαλυσεις για να κολλησεις και αν δεν το σκισω εκτος τωρα που ειναι καινουργιο ποτε θα το κανω αυτο οταν παλιωσει?
-
Να πω και εγώ την γνώμη μου
το εάν θα βάλεις εργάτη η όχι εξαρτάτε από την χρήση και τον οδηγό δεν είναι απαραίτητο εργαλείο σε απλές διαδρομές απαραίτητο είναι το φτυάρι ο γρύλος ένας ιμάντας άντε και κάνα «κρικ» με αυτά τα 4 και με δουλεία μπορείς να βγάλεις το αμάξι από παντού και όταν βαρεθείς να σκάβεις τότε βάζεις και έναν εργάτη κανονικό, και όχι ημίμετρα γιατί καλύτερα να μην τα έχεις πάρα να στήριχθεις επάνω τους. ;)
κρικ= http://www.xtreme4x4.gr/products_detail.asp?m=1&e_cat_id=156&e_product_id=26304
-
θα μπουν ome +4cm
protrack airlocker πισω
tagom shark 195-80r15 σε ζευγαρι σιδερενιες ζαντες
και εργατης t-max h smittybilt κρυμενος στο προφυλακτηρα
πιστευω οτι δεν χρειαζεται να το διαλυσεις για να κολλησεις και αν δεν το σκισω εκτος τωρα που ειναι καινουργιο ποτε θα το κανω αυτο οταν παλιωσει?
Φιλε θαναση καλημερα! Εδω και καιρο ψαχνω και εγω για το θεμα του εργατη. Με δεδομενο το οτι το τουτουτ μου κανει και πολλα χλμ στην ασφαλτο και δεν το εχω μονο για βουνο κατεληξα στην λυση τυπου αποσπωμενου εργατη μπρος-πισω χωρις να εχω μονιμως τοσα κιλα μπροστα. Ο εργατης μπορει να ειναι TMAX Η SMITTYBUILT που αναφερεις! Πως γινεται αυτο??? Αγοραζοντας τον εργατη και φτιαχνοντας μια βαση η οποια να κουμπωνει στην βαση της αποσπωμενης κοτσαδουρας για πισω ενω μπροστα σε σιδερα μπορει να γινει αναλογη βαση τυπου κοτσαδουρας στο σασι και να προεξεχει μονο η υποδοχη(οπως πισω οταν δεν εχεις την κοστδουρα πανω στην βαση της). Την ποιο πανω λυση την ειδα και σε κλουβα 4χ4 VW(σε καταλογο γερμανικης εταιρειας 4Χ4) αλλα και στο site της Warn με τον 6000lb εργατη παλαιοτερα. ;)
-
Καμια φωτο εχεις να μας δειξει βρε alex??Ενδιαφερουσα η προταση σου....
-
Φαινεται και η βαση στα δεξια. ;)
http://www.warn.com/truck/winches/src/m6000sdp_multimount.shtml (http://www.warn.com/truck/winches/src/m6000sdp_multimount.shtml)
http://www.warn.com/truck/mounting-systems/front_receiver.shtml (http://www.warn.com/truck/mounting-systems/front_receiver.shtml)
-
παιδία δεν είναι σοβαρές λύσεις αυτές αφενός είναι δύσχρηστες και έχουν πρόβλημα με το πλάγιο τράβηγμα που είναι σύνηθες μην πετάτε τα λεφτά σας σε μεσοβέζικες λύσεις
-
ξέχασα που θα τον αποθηκεύσετε για την διαδρομή στο ντουλαπάκι του jimny ;)
-
Εχεις καποια δικια! Δεν διαφωνω! Μικρος ο χορος στα jimny αλλα οταν πας για βουνο δεν φορτωνεις λαο ενω ο μικρος χορος πισω ανετα φιλοξενει ενα εργατη. Τωρα για τα πλαγια τραβηγματα που λες , οπως ανεφερα και πριν δεν προκειτε για σκληρη χρηση.Τωρα να θεσω και το ερωτημα οτι η WARN μπορει να πεφτει τοσο εξω και να βαζει στο site της κατι το οποιο δεν θα λειτουργει και μαλιστα και εως 9000lb προβλεπομενη αποσπωμενη θηκη εργατη??? ;)
-
Εχω δει γερές και μόνιμες κατασκευές να λυγάνε για πλάκα.... 9000lbs είναι περίπου 4,5 τόνοι....είναι το βάρος τουλάχιστο 4 Jimny.... βάλτα το ένα πάνω στο άλλο και κρέμασέ τα μέσα σε ένα γκρεμό. Προσπάθησε να τα τραβήξεις τώρα με ένα Jimny έξω από το γκρεμό. Μετά, αν τα καταφέρεις, μέτρα το Jimny σου πόσους πόντους έχει μακρύνει 87 87 87
Για τη light δουλειά που το θες εσύ, με τα ίδια λεφτά παίρνεις 2 μικρόσωμους εργάτες των 1500-2000 lbs και τους βάζεις μόνιμα κάτω από τους προφυλακτήρες.
-
http://www.taubenreuther.de/ (http://www.taubenreuther.de/)
-
http://www.taubenreuther.de/ (http://www.taubenreuther.de/)
Α, αυτό πολύ μου άρεσε! lol lol lol lol
(http://www.taubenreuther.de/catalog/bilder/5-823183_g.jpg)
-
alex το σκεπτικό είναι απλό η χρειάζεσαι εργάτη η δεν χρειάζεσαι η λύση της worm εμένα που έχω μια εμπειρία επί του θέματος ( λέμε τώρα lol) δεν μου κάνει δεν είναι αξιόπιστη και το κόστος τελικά θα σου βγει μεγαλύτερο
βάση μπροστά, βάση πίσω, βάση μεταφοράς, εργάτης, εγκατάσταση
μπορεί το κώλυμα να είναι τέτοιο που να μην μπορείς να τοποθέτησης τον εργάτη ;) για να βγεις σχεδόν όλα τα κατηφορικά και πιο το όφελος τελικά
και μια ερώτηση πόσες φόρες έχεις κόλληση τον τελευταίο χρόνο ???
-
http://www.taubenreuther.de/ (http://www.taubenreuther.de/)
Α, αυτό πολύ μου άρεσε! lol lol lol lol
(http://www.taubenreuther.de/catalog/bilder/5-823183_g.jpg)
Και εχω τον φιλο J-Land να με ρωταει που θα βαλει τον εργατη!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
-
εγώ για οικονομία χώρου τον έβαλα μέσα στον προφυλαχτήρα ειδές το Lc μέχρι και στον προφυλακτήρα έχει χώρο 87 87 87 87 87
-
και μια ερώτηση πόσες φόρες έχεις κόλληση τον τελευταίο χρόνο ???
Στις φωτο με το χιονι θα βρεις την απαντηση που ψαχνεις!!! ha ha ha lol lol lol
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=29586&g2_page=15 (http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=29586&g2_page=15)
-
και στο jimny εχει χωρο στο προφυλακτηρα >:( >:(.και δεν ανοιγουμε καθε φορα το καπο για να κομπλαρουμε τον εργατη ha ha ha ha ha ha ha. 87 87 87
-
θα μπουν ome +4cm
protrack airlocker πισω
tagom shark 195-80r15 σε ζευγαρι σιδερενιες ζαντες
και εργατης t-max h smittybilt κρυμενος στο προφυλακτηρα
πιστευω οτι δεν χρειαζεται να το διαλυσεις για να κολλησεις και αν δεν το σκισω εκτος τωρα που ειναι καινουργιο ποτε θα το κανω αυτο οταν παλιωσει?
thanasoulas το protrack airlocker πισω πόσο θα σου κοστίσει; Και όλα μαζί εκτος από τα λάστιχα πόσο σου βγαίνουν;
-
protrack 750E ola mazi.lastixa 310E.anarthsh ome 650E.ergatis akoma den kserv timh.
-
protrack 750E ola mazi.lastixa 310E.anarthsh ome 650E.ergatis akoma den kserv timh.
ΟΚ Ευχαριστώ.
-
και μια ερώτηση πόσες φόρες έχεις κόλληση τον τελευταίο χρόνο ???
Στις φωτο με το χιονι θα βρεις την απαντηση που ψαχνεις!!! ha ha ha lol lol lol
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=29586&g2_page=15 (http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=29586&g2_page=15)
Βρε συ τι κάνεις στα μέρη μου???? Πολυθέα Ασπροπόταμου!!!
-
alex από ότι είδα στις φωτογραφίες αρκετές φόρες έχεις κόλληση όποτε τι το ψάχνεις βαλε έναν σοβαρό εργάτη σωστά τοποθετημένο και καθάρισες ;)
-
protrack 750E ola mazi.lastixa 310E.anarthsh ome 650E.ergatis akoma den kserv timh.
Για τον εργάτη τώρα που το θυμήθηκα τον T-MAX στις 6500lbs μαζί με την εργασία της τοποθέτησης και μία βάση που χρειάζεται μου είχαν πει 750ευρώ. Για να τονίσω όμως μία λεπτομέρεια δεν κοίταξα τον συγκεκριμένο εργάτη με λεπτομέρεια για να δω την χώρα προέλευσης.
-
Χωρα προελευσης Αυστραλια! ;) Φιλε JLand το ψαχνω για την ωρα και βλεπουμε. ;)
-
Αλεξ η σκαρα σου ειναι χειροποιητη γιατι ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τις συνηθισμενες;
-
Αλεξ η σκαρα σου ειναι χειροποιητη γιατι ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τις συνηθισμενες;
Την αγορασα απο Θεσνικη απο το 4X4XTREME και ειναι και τα τρια κοματια οποτε και πιανει ολη την οροφη. Ως συνηθως για το jimny μας ειναι το μπροστινο και το πισω αλλα εγω εβαλα και το μεσαιο ενω τον ανεμοθραυστη που κανει πολυ καλη δουλεια , τον εκανα απο λαμαρινα που την εκανα μονος και την εντισα με μαυρο αυτοκολητο.Υποψιν οτι με το τριτο(μεσαιο) κοματι τα πιασηματα στις οριζοντιες μπαρες δεν παταν απολυτα και θελει να προσθεσεις ενα σωληνα..... ;)