jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: gkaravou στις Ιούνιος 17, 2009, 19:05
-
καλησπερα θελω να ψηλοσω το jimny μου.το πολυ 4-5 ποντους τι μου προτινεται να βαλω?δεν θα το εχω για πολλυ extreme καταστασεις ηρεμα πραγματα!και σε ενα λογικο κοστος ευχαριστω καθε βοηθεια δεκτη.
-
καλησπερα θελω να ψηλοσω το jimny μου.το πολυ 4-5 ποντους τι μου προτινεται να βαλω?δεν θα το εχω για πολλυ extreme καταστασεις ηρεμα πραγματα!και σε ενα λογικο κοστος ευχαριστω καθε βοηθεια δεκτη.
Αν ψάξεις λίγο το θέμα σε παλαιότερα posts θα δείς οτι θα μάθεις πολλά! ;)
Φιλικά
Γιάννης
-
φιλε γιαννη το ξερω οτι εχουν γραφτει διαφορα γι αυτο που ζηταω αλλα εχω μπερδευτη με τοσα που λενε στο σαιτ!
-
Γιατί θέλεις να το ψηλώσεις???
-
για να ειμαι πιο ανετος εκει που παω μην χτυπισω απο κατω
-
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3286.msg52863.html#msg52863
Δες εδώ
-
ευχαριστω για τον χρονο σου!εχεισ δικιο σε αυτα που πρεπει να σκεφτουμε πριν κανουμε κατι.εγω οπως σου ειπα δεν το θελω για πολυ extreme καταστασεις απλα αν βρω μια δυσκολια να μπορεσω να τα βγαλω περα!
-
kai mama pou eisai pas mia xara sxedon pantou....
gia na psilwseis, meletise ligaki ta palaiotera post, dioti opws oles oi metatropes..... se kapoion tomea tha kerdiseis kai se kapoion sigoura tha xaseis kati...
mia kali epilogi einai to setaki OLD MAN EMU (+4cm) kai mpainei xwris alles metatropes
skepsou kai kane tin kaliteri epilogi analoga me ti xrisi pou tha kaneis a105
-
manolito, διαφωνώ με την άποψή σου για την ανάρτηση ΟΜΕ. Την έβαλα και εγώ, αλλά τελικά, αποδείχτηκε ότι ΔΕΝ αρκει μόνο η αλλαγή ελλατήριο/αμορτισέρ. Πιο συγκεκριμένα, τα σωληνάκια των φρένων είναι στο όριο, η γωνία caster έχει ξεφύγει (έφτασε περίπου -1 μοίρα), η αντιστρεπτική θέλει "φτιάξιμο".
-
manolito, διαφωνώ με την άποψή σου για την ανάρτηση ΟΜΕ. Την έβαλα και εγώ, αλλά τελικά, αποδείχτηκε ότι ΔΕΝ αρκει μόνο η αλλαγή ελλατήριο/αμορτισέρ. Πιο συγκεκριμένα, τα σωληνάκια των φρένων είναι στο όριο, η γωνία caster έχει ξεφύγει (έφτασε περίπου -1 μοίρα), η αντιστρεπτική θέλει "φτιάξιμο".
Συμφωνώ με τα τεχνικά, αλλά ακόμα και έτσι, το αμάξι δουλεύει άψογα. Σίγουρα οι άξονες "φεύγουν" ελάχιστα από τη θέση τους λόγω σταθερής πανάρ, αλλά δεν επηρεάζει σημαντικά την γεωμετρία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Οριακά, δουλεύει και η +6cm ανάρτηση.
Η ΟΜΕ +4 θεωρείται η περπατημένη οδός, και η καλύτερη λύση για τα λεφτά της. Ειδικά σαν πρώτη μετατροπή.
-
kai mama pou eisai pas mia xara sxedon pantou....
gia na psilwseis, meletise ligaki ta palaiotera post, dioti opws oles oi metatropes..... se kapoion tomea tha kerdiseis kai se kapoion sigoura tha xaseis kati...
mia kali epilogi einai to setaki OLD MAN EMU (+4cm) kai mpainei xwris alles metatropes
skepsou kai kane tin kaliteri epilogi analoga me ti xrisi pou tha kaneis a105
Καλά παντού δεν νομίζω να μπορεί να πάει :)
Σε πολύ αρκετά δυσκολότερα κομμάτια σχέση με άλλα αυτοκίνητα μπορεί.
Σε αρκετά αντικειμενικά δυσκολα κομμάτια μπορεί να πάει βεβαια αλλά προηγουμένως θα εχουν ξυλωθεί πολλά απο πάνω lol lol
-
ευχαριστω για τον χρονο σας παιδια και για τισ συμβουλες σας.θα δω τι θα κανω!θα διαβασω και τα αλλα ποστ.η λυση που μου λετε καλη ειναι για μενα που θελω πιο ηρεμα πραγματα!
-
YΓ ποσο κοστιζει η old man emou?
-
http://www.xtreme4x4.gr/
-
http://www.xtreme4x4.gr/
Δε νομιζω οτι ειναι κ ο φθηνοτερος στην αγορα....Αν ψαξεις λιγο μπορεις να βρεις κ καλυτερες τιμες!
-
ευχαριστω για τον χρονο σου!εχεισ δικιο σε αυτα που πρεπει να σκεφτουμε πριν κανουμε κατι.εγω οπως σου ειπα δεν το θελω για πολυ extreme καταστασεις απλα αν βρω μια δυσκολια να μπορεσω να τα βγαλω περα!
Aγαπητέ πιστεύω οτι όταν λες " σε μια δυσκολία να μπορέσω να τα βγάλω πέρα" θα πρέπει να εξηγήσεις στους παλαιότερους της παρέας τι ακριβώς εννοείς.Π.χ. εάν "δυσκολία" εννοείς μην βρεί στο έδαφος το τράνσφερ σου τότε πιστεύω οτι η παρέα θα σε "σπρώξει" προς αλλαγή ελαστικών παρά αλλαγή αναρτήσεων. :)
Παρέα αυτά έχω καταλάβει απο την μέχρι τώρα "εμπειρία" 87 87 87 (εννοείται οτι το smileys που χοροπηδά είστε εσείς και το ντροπιασμένο είμαι εγώ) lol lol lol στο οff-road και αν λέω ανακρίβειες παρακαλώ διορθώστε με!
Εν πάσει περιπτώσει πιστεύω οτι όλοι εμείς τα νέα μέλη θα πρέπει να είμαστε ακριβείς σε αυτά που ρωτάμε για να μπορούν όλοι οι παλαιότεροι και πιο έμπειροι να μας απαντούν καταλλήλως... ;)
Πάντα φιλικά
Γιάννης
-
φιλε γιαννη για αυτο ρωταω εσας που ξερεται περισσοτερα πραγματα απο εμενα!πιστευω να καταλαβατε τι ακριβως ρωταω αν οχι sorry παιδια!
-
Το να ψηλωσεις μονο με αναρτηση δεν εχει σχεση με το να μη "βρισκεις " απο κατω, μιας και το ψηλωμα το κανουμε για να βαλουμε μεγαλυτερης διαστασης ελαστικα. Μονο απο τα μεγαλυτερης διαστασης ελαστικα, παιρνεις πραγματικο υψος. Με την αναρτηση, απλως εχεις λιγο καλυτερες γωνιες εισοδου κι εξοδου. Με δυο λογια ψηλωμα χωρις μεγαλυτερα ελαστικα= καθολου περισσοτερο υψος απο το εδαφος. roc2
-
Αντώνη κατ' αρχήν καλώς όρισες!! Σε αυτό που αναφέρεις για την ανάρτηση, έχεις εν μέρει δίκιο. Όντως μόνο με ψηλότερη ανάρτηση και χωρίς αλλαγή σε μεγαλύτερα ελαστικά, δεν αυξάνει η απόσταση των διαφορικών από το έδαφος. Η ανάρτηση παρόλα αυτά, δεν δίνει μόνο μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης & διαφυγής, αλλά και ράμπας, όπως και μεγαλύτερη κοιλιακή ελευθερία σε όλο το αυτοκίνητο εκτός του εμπρός και πίσω διαφορικού. Επιπλέον, ένα άλλο τεράστιο πλεονέκτημα της ψηλότερης ανάρτησης είναι το κέρδος σε άρθρωση, με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει σωστή δουλειά.
Συμπερασματικά λοιπόν, η ανάρτηση ψηλώνει όλο το αυτοκίνητο, εκτός των διαφορικών τα οποία ψηλώνουν μόνο με ελαστικά μεγαλύτερης διαμέτρου.
-
kαταλαβα τι εννοειται.ευχαριστω για τις απαντησεις σας.δεν εχω τη διαθεση να κανω και αλλες αλλαγες (λαστιχα)ελεγα μηπως κερδιζα κατι μονο με την αναρτισει!