jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: panosd στις Μάιος 13, 2009, 16:46
-
Καλησπερα.Θα ηθελα αν ξερει καποιος να μου πει τι χρειαζεται για μια αναρτηση +12 cm.
Απ οσο γνωριζω:
1)μπρατσα εμπρος (DG η XMC)
2)Παναρ
3)Ελατηρια +12cm lol
4)αμορτισερ για αυτο το υψος(αν καποιος ξερει κωδικο για ΟΜΕ δεκτος)
5)Σωληνακια φρενων
6)?????
?
?
?
-
αποστατες στους αξονες δε χρειαζοντε?
στους τροχους?
πισω μπρατσα?
αυτο το -------- στη τιμονιερα?
μια μικτη ασφαλεια? 87
-
Μεικτη ασφαλεια εχω,που ειναι κ το βασικοτερο.
Απο εκει κ περα θα ηθελα να μαθω ακριβως τι χρειαζεται να αλλαχτει.
Εχω κ αποστατες στους τροχους,κ σωληνακια μακρυτερα +6cm κ.α.
Θελω να δω ποσες αλλαγες απαιτουνται κ ποιες για να υπολογισω το κοστος. ::)
-
Κανονικά θα χρειαστείς:
1. Μπράτσα
2. Ρυθμιζόμενες πανάρ
3. Μακρύτερα σωληνάκια
4. Αποστάτες τροχών
5. Αποστάτες στους άξονες μετάδοσης
6. Ανάλογου μήκους αμορτισέρ
7. Μεγαλύτερα λάστιχα άρα και
8. ίσως body lift
9. ίσως ενισχυμένα ημιαξόνια μπροστά
10. ίσως ενισχυμένους μπιλιοφόρους μπροστά
11. ίσως αλλαγή transfer ή/και αλλαγή κινητήρα (1.6)
Πέρα απ' όλα αυτά, θα πρέπει να προσέξεις (όταν επιλέξεις αμορτισέρ) να μην ακουμπάει το μπροστινός άξονας μετάδοσης στη γέφυρα του σασί στο κρέμασμα. Επίσης να έχεις υπόψη σου ότι (ανάλογα και με τη διάσταση του ελαστικού) θα αυξηθεί η κατανάλωση αρκετά έως πολύ και θα χειροτερέψει η οδική συμπεριφορά αρκετά έως πολύ αναλόγως του setup που θα επιλέξεις...
Πες μου διαστάσεις αμορτισέρ ΟΜΕ που θέλεις να σου βρω κωδικούς. ;)
-
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...
-
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...
Στο Samurai που έχει σουστόφυλλα ναί στο Jimny που έχει πανάρ οχι. Αν η μπάρα του τιμονιού δεν είναι ακριβώς παράλληλα και με την ίδια κλήση ώς προς το σασί με την πανάρ, οι 2 μπάρες θα δουλεύουν με αντίθετες γωνίες εμποδίζοντας την σωστή κίνηση του μπροστινού άξονα. Χαλάει εντελώς η γεωμετρία.
Ο μοναδικός τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι να βάλουμε μακρύτερη βάση πανάρ πάνω στο σασί.
Θα την κατασκευάσουμε αφού μετρήσουμε το Pitman arm ώστε και οι 2 μπάρες να χαμηλώσουν το ίδιο.
Δηλ. όχι μακρύτερη πανάρ όπως π.χ. η DGTuning αλλά την original πιο χαμηλά.
Υπάρχουν όμως προβλήματα στα κρεμάσματα του άξονα γιατί μερικές φορές γιατί βρίσκει στη μακρύτερη βάση πανάρ.
-
Αντώνη επίσης στο τιμόνι νομίζω οτι χρειάζεται μεγαλύτερο pitman arm ...
Εκτός του ότι όπως λέει ο Μιχάλης θα πρέπει οι δύο μπάρες (τιμονόμπαρα, πανάρ) να είναι ακριβώς παράλληλες γιατί αλλιώς χάνεις το τιμόνι (το έχω πάθει στο δικό μου), δεν είναι απαραίτητο (το pitman arm) αν δεν κόψεις τη γέφυρα του σασί. Στο δικό μου ο μπροστινός άξονας είναι οριακά (σχεδόν ακουμπάει στη γέφυρα) στο κρέμασμα και δε χρειάζεται, αν βάλεις μακρύτερο αμορτισέρ (και άρα κοψεις τη γέφυρα για να μη βρίσκει ο άξονας) τότε σχεδόν σίγουρα θα χρειαστεί μακρύτερο piman arm.