jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimever στις Μάιος 07, 2009, 20:35
-
Παιδιά καλησπερα σας.Με λένε Γιάννη και είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Jimny Metal Top (2004) εδώ και 1 μήνα.Το αγόρασα για δεύτερο αυτοκίνητο (καθ'ότι κυνηγός και ψαράς) και περιττό να σας πώ οτι είμαι κατενθουσιασμένος.Μέχρι και για τσιγάρα με αυτό πάω! a105 cl lol
Ελπίζω να σας γνωρίσω και απο κοντά καθ'ότι διαβάζοντας το forum διαπίστωσα χωρίς να θέλω να σας κολακέψω οτι είστε άνθρωποι ενδοιαφέροντες και με διάθεση συνεχής απόδρασης απο τη τσιμεντούπολη που την λέμε Αθήνα. >:(
Η ερώτηση που θέλω να θέσω είναι η εξής:Το Jimny για να ρυμουλκεί την βαρκούλα μου και για να την βγάζει απο την γλύστρα του Πόρτο Ράφτη είναι άψογο.Για το κυνήγι θεωρώ οτι προς το παρόν δεν χρειάζεται καποια μετατροπή γιατί τα μέρη που πάμε είναι πολύ λίγα τα οποία χρειάζονται ιδιαίτερες απαιτήσεις.Του έκανα όμως αμορτισερομέτρηση και ο μάστορας μου είπε οτι σε κανα 6μηνο το πιθανότερο να χρειάστω αμορτισέρ.
Θα με συμβουλεύσετε λοιπόν για τι αμορτισέρ προτείνετε εσείς? Για να σας διευκολύνω,δεν θέλω να χάσω την ασφάλεια,δεν θέλω να βγώ απο τα standards του αυτοκινήτου,τα λάστιχα που έχει είναι bridgestone A/T 205/70/15
και δεν έχω καμία διαθεση να αλλάξω διάσταση!Προς φυγήν παρεξηγήσεων δεν είμαι τσιφούτης,απλώς αγόρασα το συγκεκριμένο τουτού για αυτό που είναι.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλησπερα κ καλως ηρθες στην καλυτερη παρεα...
Για να διευκολυνεις για την ερωτηση σου καλο θα ηταν να μα πεις τι ακριβως χρηση κανεις τον μητσακο σου...
Αν κανεις διαδρομες σε ασφαλτο πιο πολυ η εκτος δρομου κλπ κλπ
Σε γενικες γραμμες...
Φτηνη κ τιμια αγορα κ για μικτη χρηση ειναι τα Monroe
Aν θες για ασφαλτο δες κατι σε Bilstein(ειναι ακριβουτσικα ομως)
Αυτα απο μενα
Τα παραπανω σετ δεν τα εχω δοκιμασει αλλα ειναι κατι το οποιο βγαινει αν διαβασεις ολη την κατηγορια του forum Σύστημα αναρτήσεων...
-
Καλησπερα και απο εμενα και καλως ορισες στην παρεα.
Εγω το εχω το jimny ενα χρονο και κατι και μολις το πηρα αλλαξα αμεσως αμορτισερ και εβαλα ΚΥΒ σκληρα σε μανισιο υψος για το λογο οτι σερνω σκαφος αλλα το μετανιωσα μολις αρχισα να κανω περισσοτερες εκτος δρομου διαδρομες και σκεφτομαι να το ψηλωσω.
Συμπερασμα: σκεψου το πολυ καλα πριν αλλαξεις αμορτισερ.
-
monroe adventure, το σηκωνεις και ελαχιστα(με τι προυποθεση του αντιστοιχου ελατηριου)
ειναι κυριλε για ασφαλτο, λιγο σκληρη για χωμα.
απο θεμα ασφαλειας δε θα στεναχωρεθεις πουθενα, αρκει να μη το σκιζεις σε στριψιμο και τελικες.
εγω με μαλακες αναρτησεις και μακρυτερες απο τις μαμα, δεν εχω προβλημα πουθενα.
-
Του έκανα όμως αμορτισερομέτρηση και ο μάστορας μου είπε οτι σε κανα 6μηνο το πιθανότερο να χρειάστω αμορτισέρ.
Γεια σου Γιάννη και καλώς ήρθες,
Καταρχή η μέτρηση των αμορτισέρ είναι πολύ σχετική και κατ' εμένα άσκοπη, βάλε ένα ολοκαίνουργιο αμορτισέρ και πήγαινε για μέτρηση, θα στο βγάλει 70-80%...
Έχω πάει με σχεδόν καινούργια Monroe για μέτρηση και μου είπε ότι είναι τελειωμένα...άντε βγάλε άκρη...
Το αμορτισέρ θα το καταλάβεις μόνος σου πότε θέλει αλλαγή, θα έχεις τάσεις πλεύσεις, δε θα κρατάει καλά στις στροφές κλπ. τότε άλλαξέ το.
Όσον αφορά με το τι θα βάλεις, συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, το Monroe Adventure είναι ένα τίμιο, φθηνό και καλό αμορτισέρ ;)
-
Kαλημέρα!Καταρχάς σας ευχαριστώ για το ενδοιαφέρον σας και για τις γρήγορες απαντήσεις σας.
Εγώ μετά απο ένα σύντομο σχετικά ψάξιμο του forum είμαι μεταξύ....
1) ομε + 4 και ελατήρια
2) procomp +4 και ελατήρια
3) hot bits + 4 ελατήρια (εδώ τείνω περισσότερο γιατι είναι ρυθμιζόμενες και πιστεύω οτι με βοηθάει περισσότερο για την ρυμούλκηση)
Τι λέτε,είμαι σε καλό δρόμο ή τα χω χάσει? 0_21 a105
Εάν βάλω ένα απο τα 3 τρία σετ χάνω κάτι απο τα προαναφερθέν (ασφάλεια,standards,άνεση) και χωρίς εννοείται
να αλλάξω κάτι άλλο.Άντε το πολύ καμία ζάντα και λάστιχα με την μαμίσια πάντα διάσταση?
-
Καλημέρα και welcome
Λες στην αρχή οτι δεν θες να ξεφύγεις από τα στανταρ του αυτοκινήτου, αλλά και οι 3 λύσεις που καταφεύγεις είναι στους +4 πόντους ύψος. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά δεν είναι μαμά.
Διαφώτισέ μας λίγο....
-
???
Υπαρχουν διαφοροι τυποι σε monroe adventure κ με τι συνδυασμο ελατηριων συνιστωνται?
Αξιζει αραγε ν αλλαξεις τα μαμα αμορτισερ με monroe adventure?/Ποια η ιδοποιος διαφορα για καποιον που εχει ''νορμαλ'' εντος /εκτος δρομου μικτες απαιτησεις?
Εχω την εντυπωση οτι τα μαμα ΚΥΒ ειναι καλυτερης ποιοτητας κατασκευής.
-
Αξιζει αραγε ν αλλαξεις τα μαμα αμορτισερ με monroe adventure?/Ποια η ιδοποιος διαφορα για καποιον που εχει ''νορμαλ'' εντος /εκτος δρομου μικτες απαιτησεις?
Τα μαμίσια (για τα ΚΥΒ δεν ξέρω αλλά εμένα είχε κάτι γιαπωνέζικα) είναι λαδιού ενώ τα Adventure είναι αζώτου οπότε σίγουρα αντέχουν περισσότερο, ειδικά σε σκληρή χρήση, συν του ότι επίσης έχουν μεγαλύτερη διάμετρο άρα και μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού που σημαίνει πάλι μεγαλύτερη αντοχή.
Τώρα από κει και πέρα για ν' απαντήσω στο φίλο jimever, για τα δεδομένα που παραθέτεις τα HotBits είναι υπερβολή, θα δώσεις πολλά χρήματα για κάτι που δε σου είναι απαραίτητο (κρίνοντας από τα γραφόμενά σου). Αν θέλεις άνεση χωρίς να θυσιάσεις οδική συμπεριφορά (ίσα-ίσα θα βελτιωθεί) βάλε ΟΜΕ, τα ProComp είναι σκληρά και θα σε ταλαιπωρήσουν.
-
ο μεταλαξ ειπε σωστα για τα χοτμπιτς.πολλα τα λεφτα.
εγω ομε εβαλα, κινουμε περισοτερο σε ασφαλτο, αλλα δε με χαλανε καθολου.
οπως πηγαινα, παω ακομα.
-
Μπορεί κάποιος να μου δώσει τους κωδικούς για τα ΚΥΒ και για τα αdventure για εμπρος και πίσω?Και για ελατήρια τι λέτε? 0_21
-
Στείλε πμ στον Metalaxe. Είναι ο αναρτησιολόγος μας... lol lol
-
Στείλε πμ στον Metalaxe. Είναι ο αναρτησιολόγος μας... lol lol
Ε, όχι και τόσο...δεν έχω κωδικούς για ΚΥΒ, για Monroe έχω όμως... lol lol lol lol