jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Σύστημα αναρτήσεων => Μήνυμα ξεκίνησε από: panosd στις Ιανουάριος 26, 2009, 20:24
-
Μποορει να μου πει καποιος πως θα μετρησω κ απο που,για να κανω τις παναρ μου
πιο μακριες για το νεο υψος +8 που θα ειναι κ το τελικο?
Ολες οι πληροφοριες κ οι προτασεις συμβουλες δεκτες.
-
Μποορει να μου πει καποιος πως θα μετρησω κ απο που,για να κανω τις παναρ μου
πιο μακριες για το νεο υψος +8 που θα ειναι κ το τελικο?
Ολες οι πληροφοριες κ οι προτασεις συμβουλες δεκτες.
εγω θα σου πρωτινα να βαλεις ετοιμες σαφως ποιο ακριβες αλλα εχεις το κεφαλι σου συγουρο.....σε θεμα αντοχης εχω δει jimny να κοβεται με τις μετατροπες αυτες
-
Μποορει να μου πει καποιος πως θα μετρησω κ απο που,για να κανω τις παναρ μου
πιο μακριες για το νεο υψος +8 που θα ειναι κ το τελικο?
Ολες οι πληροφοριες κ οι προτασεις συμβουλες δεκτες.
Στο νέο ύψος θα πρέπει οι άξονες του οχήματος να είναι κεντραρισμένοι. Δηλ. ο εμπρός αριστερός τροχός απο το πλαίσιο σκάλας (εσωτερικό τοίχωμα του ελαστικού με πλαίσιο) θα πρέπει να απέχει το ίδιο με τον δεξί τροχό. Π.χ. τυχαίο νούμερο λέω 20cm και απο τους 2 τροχούς προς το πλαίσιο. Αν είναι 15 - 25 τότε μακραίνεις την ρυθμιζόμενη πανάρ απο τα παξιμάδια μέχρι να έχεις τις σωστές αποστάσεις. Το ίδιο θα κάνεις και για τον πίσω άξονα.
Ενας εμπειρικός τρόπος για να δεις ότι εκτός απο το κεντράρισμα οι άξονες είναι και ευθυγραμμισμένοι μεταξύ τους σωστά είναι ο εξής:
Βρέχεις τα λάστιχα και μετά με τις ρόδες στην ευθεία κάνεις 20 - 30 μέτρα. Αν όλα είναι ΟΚ θα βλέπεις μόνο 2 ίχνη απο τα λάστιχα. Μια γραμμή αριστερά και μία δεξιά εφόσον τα πίσω λάστιχα θα πατούν πάνω στις γραμμές των μπροστινών. Αν βλέπεις διπλά πατήματα κάποιος άξονας είναι πιο έξω ή πιό μέσα απο τον άλλο. Τότε κάνεις τις ρυθμίσεις ακριβείας ανάλογα.
Απο πρίν δεν μπορείς να μετρήσεις τίποτα. Κάθε όχημα έχει διαφορετικές ανοχές και με το "μάτι" σίγουρα θα κάνεις λάθος.
-
Δεν θελω να τις κανω ρυθμιζομενες.Μονιμη κατασκευη που θα ειναι για το υψος αυτο
με ενισχυση.Σκεφτομουν να παω σε μηχανουργιο να μου βαλουν μεσα στην μαμα
2 σωληνα κ στην ακρη του να προσαρμοστει κ το κυλινδρακι-δαχτυλιδι για να βιδωσει στην βαση.
Αλλα πως θα βρω το σωστο μηκος που πρεπει να εχουν?
-
Δεν θελω να τις κανω ρυθμιζομενες.Μονιμη κατασκευη που θα ειναι για το υψος αυτο
με ενισχυση.Σκεφτομουν να παω σε μηχανουργιο να μου βαλουν μεσα στην μαμα
2 σωληνα κ στην ακρη του να προσαρμοστει κ το κυλινδρακι-δαχτυλιδι για να βιδωσει στην βαση.
Αλλα πως θα βρω το σωστο μηκος που πρεπει να εχουν?
Αυτό σου έλεγα ότι έτσι δεν μπορείς ;)
-
γιατί δεν μπορεί?
-
Παναρ και σταθερή δε παίζει. Πρέπει να είναι ρυθμιζόμενη
-
γιατί δεν μπορεί?
Γιατί όσο και να μετρήσεις δεν θα καθήσει σωστά μόλις πέσει το βάρος του αυτοκινήτου. Μετά τι θα κάνεις? Θα την κόψεις ή θα κολλάς κομμάτια ;)
-
με το βάρος του αυτοκινήτου 8α μετρήσεις οχι την ράμπα..
-
Και πώς θα ευθυγραμμίσεις τον άξονα με την παλιά πανάρ ώστε να μετρήσεις? Αν την βγάλεις ο άξονας θα φύγει τελείως. Πίστεψέ με το προσπάθησα πολλές φορές δεν στο λέω τυχαία ;) Δεν υπάρχει λύση παρά μόνο ρυθμιζόμενη.
-
ουτε εγώ στο λέω τυχαία ;)
ολα γίνονται καλη θέληση να υπάρχει cl
-
Πιστεύω ότι μόνο με ρυθμιζόμενη μπορείς να κάνεις ρυθμίσεις ακριβείας χιλιοστού.