jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: filippos_kos στις Νοέμβριος 19, 2008, 20:56
-
Παίδες επειδή μου έτυχε περιστατικό, θα ήθελα να ρωτήσω:
αν κοπεί το σωληνάκι (αυτό το μεταλλικό κολλημένο στον άξονα) των πίσω φρένων
τότε τι γίνεται?
Χάνω όλα τα υγρά φρένων και δεν έχω καθόλου φρένα?
Μπλοκάρει ο συγκεκριμένος τροχός?
Ή απλά δεν έχει φρένο μόνο ο συγκεκριμένος τροχός?
-
Δεν το ξέρω 100% ...
αλλά λογικά χάνεις όλα τα υγρά.... και όλα τα φρένα... αφού ένα δοχείο μόνο έχεις...
Το έχω πάθει σε Citroen GSA... φαντάρος.... .. να πατάς φρένο και να μην πιάνει τίποτα...
-
Πολλά αυτοκίνητα έχουν σύστημα Χιαστί.... Δηλαδή αν κοπεί ένα σωληνάκι μιας ρόδας, χάνεις και την διαγώνιά της. Με το πάτημα του πεταλιού δηλαδή, ενεργοποιείς 2 έμβολα - 2 κυκλώματα. Εχουν 1 δοχείο λαδιού κοινό, μιας και είναι για συμπλήρωμα. Θα αδειάσει όμως και αν δε το πάρεις χαμπάρι, κάποια στιγμή θα μείνεις και στις άλλες ρόδες.
Τα συμπτώματα είναι απλά... χρειάζεσαι περισσότερη δύναμη στο πόδι για να σταματήσεις το αμάξι και πιθανόν έως σίγουρο θα σου τραβάει το τιμόνι στο φρενάρισμα και θα φεύγει περίεργα ο κ@λος....
-
Μάλιστα. Ευχαριστώ παίδες
Κανονικά δεν θα έπρεπε να μην επηρεάζονται οι άλλοι τροχοί?
-
Ρε συ Φίλιππε, μη σε πάρουμε στο λαιμό μας.....
Για να λειτουργεί κάθε ρόδα με δικό της κύκλωμα μου φαίνεται απίθανο. Ζεύγη μου φαίνεται λογικό και ασφαλές. Ολες μαζί στο ίδιο κύκλωμα είναι επικύνδινο.... Νομίζω οτι το έχουν καταργήσει αυτό το σύστημα.....
Ενας μηχανικός μπορεί εύκολα να το δει.... Αν είχα ενα Jimny σε ράμπα για πειραματόζωο το έβλεπα και εγώ....
-
Ρε συ Φίλιππε, μη σε πάρουμε στο λαιμό μας.....
Καλά δεν έγινε και τίποτα ευτυχώς.
Ζοριστήκαν τα σωληνάκια πάρα πολύ εν κινήσει και παραλίγο να κοπούν.
Και αγχώθηκα τι θα γινόταν αν κοβόντουσαν
-
Για το πίσω δεν ξέρω αλλά αν κοπεί το ένα μπροστά, αυτόματα χάνονται όλα τα υγρά και μένεις χωρίς φρένο (το έχω πάθει), λες και ήταν δύσκολο να βάλουν ξεχωριστό κύκλωμα, μέχρι και το Niva έχει ξεχωριστό για τους εμπρός τροχούς... >:( >:( >:(
-
Εμεις ρε παίδες απο μονοι μας δε μπορούμε να διαχωρίσουμε το κύκλωμα με καποιο τρόπο?
Θεωρω οτι δεν ειναι κατι δύσκολο να γίνει...
-
Το κύκλωμα με ABS είναι 3πλής λειτουργίας(αυτό που έχω στο δικό μου και μπορώ να δώ)
Η τρόμπα μπροστά απο το servo έχει 2 εξόδους με μεταλλικά σωληνάκια. Το 1ο είναι για τους μπροστά τροχούς και το 2ο για τους πίσω. Μετά μέσω μια βαλβίδας τα 2 σωληνάκια πηγαίνουν στο μοτέρ του ABS (μπροστά απο τη θέση του οδηγού πίσω απο δοχείο νερού του ψυγείου) Απο εκεί βγαίνουν 3 κανάλια - ανεξάτητα κυκλώματα(με το ίδιο υγρό όμως)-σωληνάκια ABS
1. Μπροστά αριστερά τροχός.
2. Μπροστά δεξιά τροχός.
3. Ενα σωληνάκι και για τους 2 πίσω τροχούς. Πάει πρώτα στο πίσω δεξιά ταμπούρο περνάει απο μέσα και μετά στο πίσω αριστερά οπου τερματίζει και δεν επιστρέφει.
Το κύκλωμα δεν είναι διπλό διαγώνιο (τρόμπα με 4 σωληνάκια/εξόδους ) αλλά μονό(τρόμπα με 2 σωληνάκια/εξόδους). Δεν διαχωρίζεται το κύκλωμα και δεν μπορεί να διαχωριστεί αφού δεν το επιτρέπει η τρόμπα. Αν έχεις διαρροή επηρεάζεται άμεσα όλο το κύκλωμα και δεν είναι ότι καλύτερο.Προτείνω ΑΜΕΣΗ επισκευή με ή χωρίς ABS.
-
Δεν έχω διαρροή ακόμα:
(http://i227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/th_37895ee3.jpg) (http://s227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/37895ee3.jpg)(http://i227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/th_50530df9.jpg) (http://s227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/50530df9.jpg)(http://i227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/th_c99ffe1c.jpg) (http://s227.photobucket.com/albums/dd64/filippos_kos/3o%20KOS%20ENDURO/c99ffe1c.jpg)
Απλά έχουν τσακίσει τα σωληνάκια και το φρένο είναι πολύ πιο σκληρό (αλλά πιάνει καλά).
Σίγουρα θα πάω να βάλω καινούργια σωληνάκια πριν γίνει τίποτα ::) θα κοπούν από την πίεση
Αυτό που βλέπετε είναι τμήμα καγκελόπορτας 2μ από σιδερένιο πλέγμα την οποία σε αγώνα enduro το ΣΚ αντί να την ανοίξω για να περάσω, πέρασα από πάνω. 87
Το πλέγμα τυλίχτηκε σε όλη τη ρόδα και στον άξονα και έσφιξε τα σωληνάκια.Για μισή ώρα έκοβα. Μας έφυγε ο πάτος. lol lol lol
-
Το έχουμε πει πολλές φορές και το ξαναλέω :
ΔΕΝ ΧΑΛΑΜΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ...... ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 87 87 87 87 87 87 87
-
lol lol lol
Δεν ήταν εμπόδιο ρε συ.
Εσύ τι θα έκανες αν 2-3 τουλίπες πριν τον τέλος της απλής και έχοντας σχεδόν τέλειο χρόνο
ξαφνικά μετά την στροφή σου πεταγόταν μπροστά σου η πόρτα? Ε?
Θα κατέβαινες να την ανοίξεις ή θα περνούσες από πάνω? 87
Τεςπα ας πρόσεχα... το θέμα είναι ότι είναι επικίνδυνο τώρα και θέλει αλλαγή.
-
Εσύ τι θα έκανες αν 2-3 τουλίπες πριν τον τέλος της απλής και έχοντας σχεδόν τέλειο χρόνο
ξαφνικά μετά την στροφή σου πεταγόταν μπροστά σου η πόρτα? Ε?
Θα σου πω την άλλη εβδομάδα.. 87 87 87 j12 j12 a105 a105 roc2 roc2