jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Εξοπλισμός τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: Giorgos στις Ιανουάριος 28, 2006, 22:39
-
Αν καποιος ξερει, οι διαφοροι κοτσαδοροι που μπαινουν στο Jimny,πως μπαινουν,βιδωτοι ή κολλητοι?
-
βιδωτοί.
-
By savas.
-
www.savas.gr
;D ;D ;D
Υπαρχει προσφορα στο συλογο για κοτσαδόρους απο συγκεκριμενο καταστημα .
Αλλα ειναι μονο για τα μελη του συλογου οι προσφορες . δυστηχώς
Γινε μελος και στο συγκεκριμενο μαγαζι θα εχεις μια εκτπτωση 15% (ε αμα δεν στην κάνει δεν πειράζει κιόλας...έτυχε yah yah)
οπως επισης και σε αλλα ειδει (λαστοιχα , φρενα , αμορτησερ/ελατηρια ,cb, gps, εργατες αιρ λοκερ, κλπ).
Α επίσης εαν ανέβεις στο Πήλιο, θα έχεις έκπτωση 20% στην βασιλόπιτα, και 22,345%ο στα παιδάκια lol lol yah yah yah yah yah
Τα bold δεν είναι δικά μου lol lol lol lol lol lol(Τεο σε έφτιξα με την ορφογραφία έτσι δεν είναι??? yah)
-
Σας ευχαριστω ολους.Αληθεια μελος του συλλογου πως μπορω να γινω?Το γραφει καπου στο site και δεν το εχω δει?
-
Σας ευχαριστω ολους.Αληθεια μελος του συλλογου πως μπορω να γινω?Το γραφει καπου στο site και δεν το εχω δει?
Φίλε μου πρόκειται για μια πλάκα. Δεν έχουμε σύλλογο, είμαστε φίλοι κάτοχοι jimny οι περισσότεροι που τα λέμε και μοιραζόμαστε την αγάπη μας για το 4Χ4 και τα αυτοκίνητα μέσω του συγκεκριμένου φόρουμ. Απλά περάσαμε για ένα διάστημα οι περισσότεροι από ένα σύλλογο για το jimny αλλά αποφασίσαμε ότι δεν έκανε για εμάς. Αυτά εν συντομία.
-
Σας ευχαριστω ολους.Αληθεια μελος του συλλογου πως μπορω να γινω?Το γραφει καπου στο site και δεν το εχω δει?
Φίλε μου πρόκειται για μια πλάκα. Δεν έχουμε σύλλογο, είμαστε φίλοι κάτοχοι jimny οι περισσότεροι που τα λέμε και μοιραζόμαστε την αγάπη μας για το 4Χ4 και τα αυτοκίνητα μέσω του συγκεκριμένου φόρουμ. Απλά περάσαμε για ένα διάστημα οι περισσότεροι από ένα σύλλογο για το jimny αλλά αποφασίσαμε ότι δεν έκανε για εμάς. Αυτά εν συντομία.
Να ειστε καλα βρε παιδια.Ειναι αληθεια οτι στους διαφορους συλλογους μπαινει ο καθενας με αγνες προθεσεις,για την πλακα του και την ευχαριστηση του,αλλα στην πορεια μπερδευονται τα πραγματα και απο την στιγμη που η ευχαριστηση γινεται δυσαρεσκεια δεν εχεις λογο να συμμετεχεις.
-
By savas.
..και οχι μονο!Φιλε υπαρχει ενα μαγαζι στη Λ.Καραμανλη (περιπου 80-87 κατι τετοιο περιπου μετα το φαναρι που ερχεσαι απο Μενιδι) που φτιαχνει custom κοτσαδορος.Θα σου προτεινα να παρεις μια ιδεα πριν βαλεις ετοιμο εμποριο.
Νομιζω την πατησα εγω με τον ετοιμο.!
-
Νομιζω την πατησα εγω.!
Τί έπαθες?
-
Μου φαινεται οτι ειναι χαμηλα! ;D ;D
-
Giorgos τον κοτσαδόρο τον θές για δέστρα ή για τρειλερ??? ???
Κώστα thnx ;)
-
Αν καποιος ξερει, οι διαφοροι κοτσαδοροι που μπαινουν στο Jimny,πως μπαινουν,βιδωτοι ή κολλητοι?
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΜΟΝΟ ΒΙΔΩΤΟΙ!!!
-
Σας ευχαριστω ολους.Αληθεια μελος του συλλογου πως μπορω να γινω?Το γραφει καπου στο site και δεν το εχω δει?
Λοιπομ φιλε μου, για να γινεις μελος του συλλογου, τα πραγματα ειναι πολυ απλα:
EIΣΑΙ ΗΔΗ ΜΕΛΟΣ!!! cl cl cl cl
Ειδες ποσο απλο ηταν? ;) yah yah yah
-
...Ειναι αληθεια οτι στους διαφορους συλλογους μπαινει ο καθενας με αγνες προθεσεις,για την πλακα του και την ευχαριστηση του,αλλα στην πορεια μπερδευονται τα πραγματα και απο την στιγμη που η ευχαριστηση γινεται δυσαρεσκεια δεν εχεις λογο να συμμετεχεις.
... ή μπορει καποιος/καποιοι να "προσπαθουν" επιμονα να σε κανουν να φυγεις απο το συλλογο που... ιδρυσαν (0_21 ha), φοβουμενοι μη τους παρεις τη "καρεκλα" που εχουν τοσο φανατικα καρφωσει με πριτσινια, νομιζω, στο κ@λο τους... ;) ha ha ha yah yah yah
Γι αυτο σου λεω, εδω φιλε μου, που να τρεχεις τωρα να βρεις... πριτσινια? 87 87 87 roc2 roc2 roc2
-
τοσο φανατικα καρφωσει με πριτσινια, νομιζω, στο κ@λο τους...
Νίκο όλα τα λεφτά η ατάκα σου...!!! 87 87 87
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
-
...Ειναι αληθεια οτι στους διαφορους συλλογους μπαινει ο καθενας με αγνες προθεσεις,για την πλακα του και την ευχαριστηση του,αλλα στην πορεια μπερδευονται τα πραγματα και απο την στιγμη που η ευχαριστηση γινεται δυσαρεσκεια δεν εχεις λογο να συμμετεχεις.
... ή μπορει καποιος/καποιοι να "προσπαθουν" επιμονα να σε κανουν να φυγεις απο το συλλογο που... ιδρυσαν (0_21 ha), φοβουμενοι μη τους παρεις τη "καρεκλα" που εχουν τοσο φανατικα καρφωσει με πριτσινια, νομιζω, στο κ@λο τους... ;) ha ha ha yah yah yah
Γι αυτο σου λεω, εδω φιλε μου, που να τρεχεις τωρα να βρεις... πριτσινια? 87 87 87 roc2 roc2 roc2
Μα γι αυτο ρωτησα και εγω ΚΟΛΛΗΤΟΙ Η ΒΙΔΩΤΟΙ που να τρεχεις να βρεις πριτσινια.
-
Giorgos τον κοτσαδόρο τον θές για δέστρα ή για τρειλερ??? ???
Κώστα thnx ;)
Αποκλειστικα για δεστρα φιλε μου.Δεν με απασχολει αν θα ειναι κοτσαδορος,αν υπαρχει αλλη λυση.
-
Ρε παιδιά εγώ ρώτησα στον SABA και μου είπε 170Euro.... bhe bhe bhe
Που τα 125?
Υπάρχει μήπως και άλλος SABAS; Εκτός του SABA KAFE.... ;D
-
Τωρα πια, νομιζω κι εγω, οτι τοσο κανει... περιπου στα 170. Απλα ομως, μπορεις να ρωτησεις κι αλλου, οπου βρεις φτηνοτερα, θελει λιγο ψαξιμο...
-
achariz ρώτα και στην suzuki και θα δεις.... yah
Θα σου πούν και τα παιδιά yah yah
-
Εγω παντως τον SAVAS τον εβαλα 100? στα Γρεβενα j12 j12 j12
-
καλημερα και παλι,
πρωτη ερωτηση τι αλλο απο το κοτσαδορο..
Αρχικη μου σκεψη να βαλω αποσπωμενο, αλλα μετα απο συζητηση με φιλο που ασχολειται στο χαλαρο με τα 4χ4, μου προτεινε μονιμο, αφου στο jimny δε βγαινει ο κοτσαδορος πιο εξω απο το αυτοκινητο λογω ρεζερβας αρα δε θα εχω καποιο προβλημα με τους τροχαιους.. , και γιατι ο αποσπωμενος εχει μικροτερη ελκτικη δυνατοτητα (??)
Ποια η γνωμη σας??
-
Αποσπώμενος μιας και μπορεί να μην βγένει αλλά σου περιορίζει τις γωνίες, και χαμηλώνει το αυτοκίνητο...
Πόσες φορές θα τον χρειαστείς??
Ο μόνιμος πρέπει να δηλωθεί και στην ασφάλεια....
Οι τύποι που παίζουν στην αγορά είναι της Brink και savas...
Στον μπρίνκ βγένει πιο εύκολα ο κοτσαδόρος, στου σάβα λίνεις δυο βίδες....
-
Ευχαριστω για την αμεση απαντηση...
προσωπικα επειδη κατα βαση (αρχικα τελος παντων) το αυτοκινητο αγοραστηκε για να ρυμουλκει, σκεφτομουν τη
λυση του μονιμου για να ειναι πιο ανθεκτικος/δυνατος, επειδη σκεφτομουν τρειλερ στη θαλασσα, και αυτοκινητο λιγο
παραπανω να παταει καλυτερα (και για να μη μπαινει θαλασσα) και με ιμαντα περασμενο στο κοτσαδορο να τραβαει εξω τρειλερ και σκαφος...
η λυση σαββα ακουγεται καλη, στην αντιπροσωπεια χτες ξεχασα να ρωτησω τιμη του μονιμου και αν θα δωσουν αυτοι καποιο χαρτι για την ασφαλεια...
θα δειξει..
-
Ο savvas ειναι πολύ καλός... υπάρχουν 2 Savves όμως διαφορετικοί... ένας στην βουλιαγμένης και ένας κοντά στο Περιστέρι... απο την Βουλιαγμένης είχα πάρει το τρέιλερ της βάρκας πολύ καλός απο τον αλλο τον κοτσαδόρο.. παλι πολυ καλο και χωρίς προβλήματα.. και με μικρό τσουτσούνι... 0_21 0_21 0_21
-
.. και με μικρό τσουτσούνι... 0_21 0_21 0_21
ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΙΚΡΟ...ΚΟΤΣΑΔΌΡΕ lol lol lol lol lol lol
-
καλημερα σε ολους,
Παρασκευη που ειχα παει για τα διαδικαστικα στη suzuki, μου ειπαν για τον μη αποσπωμενο περι τα 340 με τοποθετηση
και η westfalia για τον αποσπωμενο μου ειπαν στα 380 με τοποθετηση. απο Εβδομαδα θα παρω και κανα τηλ στον Σαββα να δουμε τι γινεται και εκει.
-
Καλημερα,
προς ενημερωση, Ο Σαββας εχει προσφορα το κοτσαδορο για jimny στα 160 ευρω...
Μια χαρα.. την επομενη της παραλαβης παω για τοποθετηση
-
Μπραβο σου Κωστη...
καλοταξιδο οταν το παραλαβεις και να ξερεις οτι η κανονικη τιμη του Σαββα ειναι γυρω στα 180-200 ευρα... ;)
-
καλησπερα σε ολους..
Ακομα στην αναμονη λοιπον...αλλα ετοιμαζομαστε..
τελικα ποιος ειναι ο σωστος και original Σαββας? ο της Βουλιαγμενης, η στην Αθηνων...
Μπερδευτηκα... t4
-
Σωστοι... "Σαββες" ??? ειναι και οι δυο... Το βαζεις στο πιο φτηνο αλλα ρωτα και στο φιλο μας το Βαγγελη το Τσουκα, στην Xtreme, να παρεις και απο εκει μια τιμη... Του Σαββα δουλευει...
-
Σαββατο τοποθετηθηκε και ο κοτσαδορος... 160 εουρα..
καμμια τρυπα στο τουτου..μπαινει σε 5 υπαρχουσες τρυπες στο σασι (3 αριστερα δυο δεξια)
εξυπηρετικοτατοι και καλος χαβαλες
Σαββας στην Ηλιουπολη
-
Σαββατο τοποθετηθηκε και ο κοτσαδορος... 160 εουρα..
καμμια τρυπα στο τουτου..μπαινει σε 5 υπαρχουσες τρυπες στο σασι (3 αριστερα δυο δεξια)
εξυπηρετικοτατοι και καλος χαβαλες
Σαββας στην Ηλιουπολη
Πολύ καλός και εξυπηρετικός ο Σάββας στην Ηλιούπολη.. συνήθως η κόρη του που δουλέυει το μαγαζί....
και κάνει πολύ καλές τιμές....
Αν ποτέ στο μέλλον ακούσεις κουδούνισμα απο πίσω.. ειναι η εξάτμιση που βρίσκει στον κοτσαδόρο...
Αυτό συμβαίνει σε όλα σχεδον τα jimny με κοτσαδόρο τέτοιου τύπου..
Εχει ενα πλαστικό το οποίο θέλει αντικατάσταση που και που γιατι το τρώει η θερμοκρασία της εξάτμισης...
εγώ τελευταία φορά το ενίσχυσα με κόλλα καουτσούκ που βάζουν στα σίδερα και αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες....
-
Αν ποτέ στο μέλλον ακούσεις κουδούνισμα απο πίσω.. ειναι η εξάτμιση που βρίσκει στον κοτσαδόρο...
Αυτό συμβαίνει σε όλα σχεδον τα jimny με κοτσαδόρο τέτοιου τύπου..
Εχει ενα πλαστικό το οποίο θέλει αντικατάσταση που και που γιατι το τρώει η θερμοκρασία της εξάτμισης...
εγώ τελευταία φορά το ενίσχυσα με κόλλα καουτσούκ που βάζουν στα σίδερα και αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες....
Ποιό συγκεκριμένα το καζανάκι της εξάτμησης που καίει το πλαστικό ;)
-
Παιδες επαναφερω το θεμα για να ζητησω αν καποιος εχει φωτο του κοτσαδαρου made by Savvas(Ηλιουπολη) μονταρισμενου πανω στο αυτοκινητο να μας δειξει...Γιατι η πισω δεστρα του jini ξηλωθηκε τραβωντας κορμους δεντρων yah yah yah
Κανει κ τετοια το τουτου μας... lol lol
-
Μόνον ο γνήσιος δεν βρίσκει στην εξάτμηση, δεν βρίσκει γενικώς,δεν κουδουνίζει,δεν σκουριάζει. Εχει κουμπί και βγαίνει το πίσω μέρος με την μπίλια οπότε μπορούμε να βιδώσουμε extra κρίκους ενισχυμένους πάνω στην μπάρα για ρυμούλκιση. Είναι ακριβός αλλά λόγω εφαρμογής και σχεδιασμού θα τον επέλεγα. Τα φορτία στο τράβηγμα είναι πολύ μεγάλα για να κάνουμε πειραματισμούς.
-
Σε περιπτωση που βρισκει η εξατμιση,η καλυτερη λυση ειναι να πας σε εναν εξατμισα να σου ζεστανει-πυρωσει την κουρμπα και να βαλεις εναν σωληνα η καποιο σιδερο που να χωραει μεσα στην εξατμιση και να την στραβωσεις προς τα δεξια(4-5 ποντακια).Χρονος που χρειαζεται 5 λεπτα,κοστος απο 0 εως 10ευρω,αναλογα τον.......μαστορα!! rudo1
-
ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ,
ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΤΗΣ GI.ANSO ΓΙΑ JIMNY?
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΨΟΥΣ ΤΗΣ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΙΝΟΧ .
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥΡΑΤΟΣ! ΒΛΠ. gianso.gr
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑΤΟΝ ΒΑΛΩ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 300Ε.
ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΗΜΟΝΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ?
-
Φιλε μου, χωρις να ειμαι ειδημων στο θεμα, αλλα απλα εχοντας βαλει κοτσαδορο, δεν εχει σημασια η μαρκα, θεωρω οτι ειναι πολλααααααααα τα ευρα για απλα και μονο ενα κοτσαδορο!!!
-
ΑΓΑΠΗΤΕ NICKSI,
ΑΡΧΙΚΑ, ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΟΥ ΣΤΟ CLUB ΚΑΘΩς ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΥΡΗΝΑ.
ΕΙΜΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ /NEWTON, ΠΡΩΤΑΡΗΣ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΩΝ 4Χ4 ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ JIΜΝΥ ΜΟΝΤ.2007.
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΝΙΧΝΕΥΩ ''ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ'' ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΜΑΙ. Η ΠΥΞΙΔΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΗ ! ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΜΕΝ ..ΓΙΑ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΨΙΛΟ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΣΤΥΛΑΤΟ ΠΙΣΩ ΙΝΟΧ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΗΡΑ /ΔΕΣΤΡΑ (+ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΜΑ ΡΕΖΕΡΒΑΣ). ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΙΤΕ.
ΙΔΙΟ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΥΠΟΥ ΣΑΒΑ (200ε) ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ (ΤΡΥΠΕΣ, ΜΕΤΑΤΡΟΠΕς?), ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ(ΘΟΡΥΒΟΥΣ), ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ?
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ!
-
Kαλε μου φιλε σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια... Πυρηνας, ειμαστε ολοι μας, ετσι κι αλλοιως... Χωρις ολους, η παρεα αυτη δε θα πηγαινε μπροστα, ετσι οπως παει!!!
Επισης, θα ηθελα να σου πω, οτι μαλλον ολοι μας εχουμε τον ιδιο οριζοντα και προσανατολισμο...: Τα ταξιδακια μας και την εξερευνηση αυτης της αγνωστης και μαγευτικης Ελλαδας μας!!!
Οσο απλες, "μαλακες" ή σκληρες & δυσβατες κι αν ειναι αυτες οι διαδρομες που πηγαινουμε, στοχος μας ειναι η ομορφια της φυσης και η απολαυση της!!!
Eπειδη ειχα δει το σετακι που πουλαει η GiAnso, απλα, προσωπικα εμενα, δε μου "λεει" κατι... Ναι, ειναι ομορφο κλπ κλπ, αλλα το θεωρω περιτο, ιδιαιτερα αν εχεις στο μυαλο σου λιγο πιο... δυσκολα μονοπατια ή δρομακια... Το πολυ νικελ, δεν ειναι και οτι καλυτερο, εκτος και αν το jimnακι σου, θα κυκλοφορει πολυ περισσοτερο στην ασφαλτο και οχι τοσο στο χωμα...
Οταν εβαλα το κοτσαδορο, δεν χρειαστηκε απολυτως τιποτε απο τρυπες κλπ, περα απο αυτες που υπηρχαν ΗΔΗ στο αυτοκινητο. ΔΕΝ εγινε εστω και μια παραπανω και βεβαια απο θεμα ρυμουλκησης ή ξεκοληματων κλπ, πιστεψε με, του "εχω πιει το αιμα"!!! Τοσο ο συγκεκριμενος κοτσαδορος, οσο και ο εργατης μου, εχουν τραβηξει ουκ ολιγα και μαλιστα πολυ μεγαλυτερα οχηματα και πολυ βαρυτερα απο το jimny...!!!
Θεμα τριγμων, θορυβων κλπ, δεν υπαρχει, καθως τοσο η GiAnso, οσο και ο Σαββας αλλα και αλλες εταιρεις στο χωρο, εχουν ηδη λυσει αυτα τα προβληματα του παρελθοντος... μιλαμε πια για μεγαλες βιοτεχνιες στο χωρο και οχι για τα παλια, "πατεντιαρικα" μαγαζακια και μαλιστα, καποιοι, ειδικευοντα μονο σε αυτο το αντικειμενο, δηλαδη κοτσαδορους & trailers...
Αισθητικα (προσωπικα τουλαχιστον), ειμαι υπερ του οσο πιο απλου και μη κραυγαλεου γινεται!
-
NickSi,
ευχαριστω για τις σχετικες εμπειριες / γνωσεις για το θεμα. Συμφωνω με το λιτο κι απερριτο στυλ που ταιριαζει στο JIMNY αλλα και το νικελ εχει κατι το RETRO.
Επιπροσθετα ο ΙΝΟΧ προφυλακτηρας πιστευω θα λειτουργησει, διοτι το JIMNY δεν εχει ουσιαστικα προφυλακτηρα και ολοι μου κοπαναν το ρεζερβοκαλυμα με οποιες συνεπειες στη βαση στηριξης τησ ρεζερβας. Πρεπει να επιβιωσουμε και στην ζουγκλα της Αθηνας.
Μετα απο σκληρη διαπραγματευση σε μαγαζι της Καλλιροης τελικη τιμη 260-70 ε με τοποθετηση (οχι μπριζα ).... ψηνομαι
Αλλα χανεις ''κρισιμο'' υψος με την τοποθετηση τετοιου τυπου κοτσαδόρου?
Αυτο ειναι το πιο σημαντικο για μενα προκειμενου να ''σκαρφαλωνω''.
Συνδεση μπριζας ειναι μπελας?
Τελος η τοποθετηση κοτσαδορου χρειαζεται να δηλωθει στην ασφαλιστικη προκειμενου για πληρη καλυψη σε ατυχημα και στην αδεια αυτοκινητου προκειμενου για νομιμη ρυμουλκηση? Ετσι μου δηλωσαν και στη SUZUKI ισχυει?
Φιλος εφαγε κληση απο τροχαια για κοτσαδορο χωρις να εχει ρυμουλκησει ποτε τιποτα αλλα ο κοτσαδορος δεν αναγραφοταν στην αδεια κυκλοφοριας!
Συγνωμη αν κουρασα...
Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια πληροφορηση σχετικα με τα παραπανω.
-
λοιπον εχω το εξης ερωτημα και προβλημα
τι προυποθεσεις πρεπει να τηρουν οδηγος-οχημα και τρε'ι'λορ για να μπορουν να κυκλοφορουν νομιμα στο δρομο χωρις να υπαρχει προβλημα με τον κ.ο.κ
ευχαριστω
-
Κάποια λύση για κοτσαδόρο στη Θεσσαλονίκη σε αυτές τις τιμές (150-200 ευρώ) Υπάρχει???? t4
-
NickSi,
ευχαριστω για τις σχετικες εμπειριες / γνωσεις για το θεμα. Συμφωνω με το λιτο κι απερριτο στυλ που ταιριαζει στο JIMNY αλλα και το νικελ εχει κατι το RETRO.
Επιπροσθετα ο ΙΝΟΧ προφυλακτηρας πιστευω θα λειτουργησει, διοτι το JIMNY δεν εχει ουσιαστικα προφυλακτηρα και ολοι μου κοπαναν το ρεζερβοκαλυμα με οποιες συνεπειες στη βαση στηριξης τησ ρεζερβας. Πρεπει να επιβιωσουμε και στην ζουγκλα της Αθηνας.
Μετα απο σκληρη διαπραγματευση σε μαγαζι της Καλλιροης τελικη τιμη 260-70 ε με τοποθετηση (οχι μπριζα ).... ψηνομαι
Αλλα χανεις ''κρισιμο'' υψος με την τοποθετηση τετοιου τυπου κοτσαδόρου?
Αυτο ειναι το πιο σημαντικο για μενα προκειμενου να ''σκαρφαλωνω''.
Συνδεση μπριζας ειναι μπελας?
Τελος η τοποθετηση κοτσαδορου χρειαζεται να δηλωθει στην ασφαλιστικη προκειμενου για πληρη καλυψη σε ατυχημα και στην αδεια αυτοκινητου προκειμενου για νομιμη ρυμουλκηση? Ετσι μου δηλωσαν και στη SUZUKI ισχυει?
Φιλος εφαγε κληση απο τροχαια για κοτσαδορο χωρις να εχει ρυμουλκησει ποτε τιποτα αλλα ο κοτσαδορος δεν αναγραφοταν στην αδεια κυκλοφοριας!
Συγνωμη αν κουρασα...
Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια πληροφορηση σχετικα με τα παραπανω.
Οτιδήποτε εξέχει άνω των 2cm απο τις εργοστασιακές διαστάσεις που αναγράφει ο κατασκευαστής σύμφωνα με τον ΚΟΚ είναι παράνομο. Δεν αφορά συγκεκριμένα τον κοτσαδόρο.
-
Επαναφέρω το θέμα με τις εξής απορίες
1) Τα επιτρεπτόμενα βάρη ρυμούλκησης που αναφέρει το βιβλιαράκι είναι σωστά??? Γιατί αν είναι, όχι φουσκωτό δεν μπορούμε να ρυμουλκήσουμε αλλά ούτε μηχανή...
2) Και ο Σάββας στην ιστοσελίδα του έχει ένα όριο ρυμούλκησης για το προιόν του, μάλλον μικρό...
3)Περί νομιμότητας, στο συνολικό μήκος του γύμνι είναι και η ρεζέρβα μέσα? Αν είναι, και δεν εξέχει το τσουτσούνι του κοτσαδόρου τότε δεν χρειάζεται να δηλωθεί στην ασφάλεια, σωστά?
-
Δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ αυτού του θέματος.... θα πω όμως την ιστορία μου...
Το Σαμι είχε κοτσαδόρο όταν το πήρα με χαραγμένο το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο στα 3500 κιλά !!!!!!!
Ιδια περίπτωση σε κοτσαδόρο φίλου σε πολύ ΒΑΡΥΤΕΡΟ αγροτικό αυτοκίνητο.... (1600 κιλά)
Δεσαμε φορτίο 3000 κιλών στο αγροτικό και την πάθαμε σαν βλάκες.... το φορτίο ανεξέλεγκτο, σε μανούβρα (0 χλμ/ω) έφυγε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και έπεσε πάνω σε περίφραξη μαζί με το φορτίο (τροχόσπιτο)
Κατά τύχη δεν χτύπησε κανείς.
Τα νούμερα είναι ενδεικτικά και συνήθως αναφέρονται στις αντοχές των μετάλλων και των δεσιμάτων.....
Πρώτα η λογική παίδες....
-
3)Περί νομιμότητας, στο συνολικό μήκος του γύμνι είναι και η ρεζέρβα μέσα? Αν είναι, και δεν εξέχει το τσουτσούνι του κοτσαδόρου τότε δεν χρειάζεται να δηλωθεί στην ασφάλεια, σωστά?
Αν τρακάρω ποτέ κανέναν από πίσω και έχει κοτσαδόρο, δεν θα του κάνω δήλωση, και θα του ζητήσω και αποζημίωση... ΕΧΩ το δικαίωμα...
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν
-
Ρε συ Χάρη, το βιβλιαράκι αναφέρει μέγιστο βάρος 450 κιλά με τρέιλερ με φρένα και 350 χωρίς!!!!!!! Είναι δυνατόν?????
-
ο κοτσαδορος οταν δεν εχεις καποιο τρειλερ πρεπει να τον αφαιρεις αλλιως εισαι παρανομος.
Οπως λεει και ο χαρης αν πεσει ενας απο πισω σου θα τον πληρωσεις εσυ,
Το βαρος ελξης που αναφερουν ειναι ωστε να εχει και μια ασφαλη συμπεριφορα το αμαξι.
για την ωρα μονο για μεταφορα ξυλων τον χρησιμοποιω και μεχρι τα 1300 κιλα δεν ειχα προβλημα. Ομως στο δρομο παω με 60-70 και με πολυ προσοχη στο φρεναρισμα.
Υγ. ανηφορα που ανεβαινω συνηθως με 1η, με το τρειλερ απο πισω (1300 κιλα) , με 1 αργο ειναι σαν να ειναι ξεφορτωτο το αμαξι ;D
-
Ναι είναι....
Πόσο βάρος έχει το Jimny? 800-900 κιλά?
Πήγαινε με 100 και πάτα φρένο να σταματήσεις. Κάνε το ίδιο με άλλα 4 άτομα μέσα (5 δε λέει η άδεια?). Κάνε το ίδιο με άλλα 6 άτομα των 80 κιλών δηλαδή άλλα 480 κιλά (σύνολο 11 άτομα μέσα στο Jimny). Μπορείς να το σταματήσεις με ασφάλεια με 100 χλμ/ω ?..... ΟΧΙ
Για φαντάσου τώρα να έχεις τα 4-5 άτομα έξω, τραβώντας τα από 1 σημείο (κοτσαδόρο), και πάτα το ίδιο φρένο.....
Μάλλον επικίνδυνο ακούγεται......
Πόσο μάλλον να τραβήξεις φορτίο 1 τόνο με το Jimny των 900 κιλών.... αστείο ακούγεται....
-
@Χάρη: Δίκιο έχεις όσον αφορά την ασφάλεια μας...
Αλλά, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ρυμουλκήσουμε σκάφος, τροχόσπιτο κτλ... Και όταν λέω δεν μπορούμε: Νομικά? Πρακτικά? Έστω και αν η κίνηση μας γίνεται με αργά, πολύ σιγά κτλ κτλ...
-
Δυστυχώς με μικρό αυτοκίνητο Νομικά και Πρακτικά, δεν γίνεται να ρυμουλκίσεις μεγάλο φορτίο..... (Το Jimny είναι το αμέσως μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το πολύ μικρό : Smart - yaris - picanto - matiz κτλ... έχεις δει κοτσαδόρο σε αυτά?)
Δυστυχώς (2η φορά) είμαστε στην Ελλάδα και ο καθένας ότι θέλει κάνει και κανένας δεν ελέγχει....
Δυστυχώς (3η φορά) υπάρχει ΜΕΓΑ άγνοια από τους οδηγούς και τους εκπαιδευτές σε όλα τα θέματα.
Δυστυχώς (4η φορά), ισχύει το αν δε πάθεις δε θα μάθεις.... τουλάχιστο ας μη χτυπάει κανείς και ας μάθουμε...
Και πάλι, ΠΡΟΣΟΧΗ....
-
@Χάρη: Δίκιο έχεις όσον αφορά την ασφάλεια μας...
Αλλά, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να ρυμουλκήσουμε σκάφος, τροχόσπιτο κτλ... Και όταν λέω δεν μπορούμε: Νομικά? Πρακτικά? Έστω και αν η κίνηση μας γίνεται με αργά, πολύ σιγά κτλ κτλ...
Χάρη δεν με κατάλαβες.... Ερώτηση ήταν...
-
Πρακτικά : ΜΠΟΡΕΙΣ
Νομικά : ΠΑΙΖΕΤΑΙ, πάντα υπάρχουν ασάφειες. Δες δίπλωμα, άδεια κυκλοφορίας εγκεκριμένου τύπου ρυμουλκούμενου κτλ...
Αν σε σταματήσει κανείς...... γιατί χλωμό και αυτό...
Λογικά : ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (αυστηρά)
Το αργά - γρήγορα δε παίζει ρόλο στο νομικό κομάτι, εκτός και αν πας πάνω από 130 στην εθνική ή πάνω από 50 σε κατοικιμένη περιοχή
Το αργά - γρήγορα παίζει ρόλο στην ασφάλειά σου και των γύρω σου.
-
Έγινε Χάρη, σε ευχαριστώ για τις συμβουλές.... :)
-
Ρε συ Χάρη, το βιβλιαράκι αναφέρει μέγιστο βάρος 450 κιλά με τρέιλερ με φρένα και 350 χωρίς!!!!!!! Είναι δυνατόν?????
Σίγουρα είναι λάθος. Τώρα είδα το χαρτί η SUZUKI επίσημα δίνει 1300 με φρένα και χωρίς 350 για το τελευταίο jimny (αν κ δεν νομίζω πως διαφέρουν με το προηγούμενο) . Κ από όσο θυμάμαι και στο βιβλιαράκι τα ίδια έγραφε αλλά κάπου το έχω εξαφανίσει. Τραβάμε καιρό σκάφος βάρους 1τόννου περίπου με τρέιλερ με φρένα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Επίσης επειδή πολλά μπορεί να ακούσεις σου συστήνω ανεπιφύλακτα αν σκέφτεσαι να κουβαλάς σκάφος ή μεγάλο βάρος για απόσταση (είτε είναι 450Kg είτε 1300Kg) να βάλεις φρένα. Ακριβότερα, θέλουν φροντίδα ειδικά στη θάλασσα αλλά η διαφορά είναι χαώδης, φυσικά υπέρ των φρεναριζόμενων. Κοτσαδόρο έχω τον εργοστασιακό και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και είναι κ πολύ πρακτικός Για την ιστορία ο εργοστασιακός της suzuki είναι μάρκας alko (που θεωρείται από τις καλές από τα λίγα που ξέρω κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα) οπότε πιθανώς να μπορεί κάποιος να τον προμηθευτεί φτηνότερα από άλλη πηγή.
Επίσης είστε σίγουροι πως αν τρακάρετε κάποιον με κοτσαδόρο θα σας πληρώσει? αστυνομικός μου έχει πει αυτολεξεί: απλά πληρώνεις το πρόστιμο για τον κοτσαδόρο ούτε έξτρα ζημιές, ούτε τον πισινό όπως ακούγεται συχνά". Τώρα τι να πω εγώ τον βγάζω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά θα θελα να ξέρω κάτι επίσημο γιατί πολλά ακούγονται
-
Φίλε μου το δικό μου βιβλιαράκι γράφει αυτά που έγραψα και γι αυτό μου έκανε εντύπωση...Όταν λες να βάλω φρένα τι εννοείς? Στο τρέιλερ? Δεν έχω ακόμα αλλά ελπίζω σύντομα να έχω :) Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι πως και ο Σάββας δίνει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης για τον κοτσαδόρο γύρω στον 1000 κιλά... Τι να πω....
-
Towing Capacity with Brakes: 1300kg
Towing Capacity without Brakes: 350kg
αλλα γενικα καλο ειναι να μην σερνεις κατι βαρυτερο απ' το ιδιο το οχημα, κοινη λογικη ειναι...
-
Εμένα λέει 450 και 350...Μήπως επειδή είναι το κάμπριο?
-
Φίλε μου το δικό μου βιβλιαράκι γράφει αυτά που έγραψα και γι αυτό μου έκανε εντύπωση...Όταν λες να βάλω φρένα τι εννοείς? Στο τρέιλερ? Δεν έχω ακόμα αλλά ελπίζω σύντομα να έχω :) Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι πως και ο Σάββας δίνει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης για τον κοτσαδόρο γύρω στον 1000 κιλά... Τι να πω....
το καταλαβαίνω απόλυτα κ εμένα μου προξενεί εντύπωση. Ίσως να είναι λάθος, ίσως πάλι λόγω κάμπριο (αν και με τις λίγες γνώσεις που έχω δεν νομίζω πως η διαφορά ακαμψίας δικαιολογεί τέτοια διαφορά σε φορτίο). Επειδή όμως δεν είμαι μηχανολόγος μηχανικός καλύτερα να κάνεις το κόπο να περάσεις από τη suzuki να σου δώσουν το έγγραφο (πιστοποίηση?) για τα επιτρεπόμενα ρυμουλκούμενα φορτία μιας και τελικά είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.
Ναι αναφερόμουν σε τρέιλερ με φρένα μολονότι είναι μεγάλες οι διαφορές ακόμα κ από τρέιλερ σε τρέιλερ. Για το κοτσαδόρα του savva το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως ο περιορισμός έγκειται στο σημείο έδρασης του κοτσαδόρου κ όχι στα υλικά-αντοχή μετάλλων κοκ
-
Εμένα λέει 450 και 350...Μήπως επειδή είναι το κάμπριο?
Παίζει και αυτό το σενάριο
-
Λόγω διαφορετικότητας στο γύμνι ή νομοθεσίας στην Ισπανία?
-
To Cabrio έχει ακριβώς το ίδιο ανεξάρτητο σασί σκάλας με το κλειστό JB43(νέο VVT) και JB33(παλιό με τον ένα εκκεντροφόρο). Η καμπίνα εφόσον βιδώνει στο σασί και δεν αποτελεί συμπαγές κομμάτι του(αυτοφερόμενο) ελάχιστα προσδίδει στην ακαμψία.
Αρα η διαφορά στα βάρη ρυμούλκησης με το κλειστό δεν προκύπτει απο αυτό.
Τα manuals αναφέρουν τα στοιχεία ασφαλούς χρήσης του οχήματος και δεν εμπίμπτουν στις νομοθεσίες των κρατών. Αν υπάρχει ειδικό καθεστώς σε ορισμένα θέματα αυτά αναγράφονται στο τέλος του Manual αναφέροντας συγκεκριμένα την χώρα (π.χ U.K, Italy κ.τ.λ.) με σχετικές ξεχωριστές οδηγίες.
Η αντοχή του κοτσαδόρου όπως και της οποιασδήποτε δέστρας απο την στιγμή που ξεπερνάει τις μέγιστες δυνατότητες του οχήματος κατά πολύ ολίγον μας ενδιαφέρει. Δεν θα σπάσει ο κοτσαδόρος ή η δέστρα απλά θα κάνουμε το σασί οχτάρι,κόμπο ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε!
Τα μέγιστα βάρη ρυμούλκησης οχήματος αναφέρονται για κοτσαδόρους με πιστοποίηση για το συγκεκριμένο όχημα απο επίσημους φορείς (π.χ. ο Γερμανικός TUV)
Δηλ. ο κοτσαδόρος έχει ειδικές προδιαγραφές και βιδώνει με συγκεκριμένο τρόπο στα προβλεπόμενα σημεία του σασί.
Αυτό ισχύει όσον αφορά το στατικό κομμάτι. Στα κινούμενα μέρη (μετάδοση,φρένα) πάλι ισχύουν τα μέγιστα όρια αντοχής και καταπόνισης. Δεν σημαίνει ότι άν δέσουμε 2000KG στο Jimny επειδή χαροπαλεύοντας καπνίζοντας την μετάδοση κάποια στιγμή θα ξεκινήσει ότι θα μπορέσουμε μετά να φρενάρουμε.
Χρειαζόμαστε λοιπόν τον πιστοποιημένο κοτσαδόρο,φρένα σε άψογη κατάσταση και πρακτική για απόκτηση εμπειρίας με το συγκεκριμένο ρυμουλκούμενο. Ασχέτως των δυνατοτήτων του οχήματος θα πρέπει μετά να προσαρμόσουμε την οδήγησή μας διότι αν δεν σεβαστούμε τους νόμους της φυσικής θα χάσουμε σίγουρα.
Μακριά απο μη πιστοποιημένα υλικά και μαιμούδες.
-
Επαναφέρω το θέμα με νέες πληροφορίες και νέες ερωτήσεις...
Στην Suzuki τον κοτσαδόρο με μηχανισμό για το "τσουτσούνι" έχει σαν ανταλλακτικό 251 ευρά + γύρω στα 15 ευρά την πρίζα...
Οι υπόλοιποι στην αγορά (Σάββας ή τύπου Σάββας) δεν έχω ρωτήσει αλλά σύμφωνα με γραφόμενα και λεγόμενα είναι γύρω στα 150+ (δεν ξέρω αν η πρίζα είναι μέσα).
Οι μεγάλες διαφορές είναι:
1) τιμή γύρω στα 100+ ο Suzuki
2) Αν θέλουμε να κρατήσουμε την διαφορά τιμής, ο μηχανισμός της Suzuki είναι πιο εύχρηστος για συχνά βάλε - βγάλε
3) Αυτοί που ξεβιδώνει το "τσουτσούνι" έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν στο ίδιο σημείο άλλη custom made μεταλλική πλάκα με κρίκο, ειδάλλως πάμε σε τρύπες δεξιά και αριστερά του κέντρου και βάζουμε κρίκους
4) Ο Suzuki δεν τρίζει στην εξάτμιση και δεν χρειάζεται αλλαγή σε κάποιο καουτσούκ ή κάτι τέτοιο
Η χρήση που θα κάνω είναι μικτή...Το καλοκαίρι προβλέπεται συχνή ρυμούλκηση treiler ενώ ταυτόχρονα και ιδίως το χειμώνα , μια πίσω δέστρα είναι αν όχι αναγκαία, επιθυμητή...
Τι προτείνετε?
ΥΓ: Δεν ξέρω τι παίζει καθόλου με την τελική θέση του κοταδόρου, δηλαδή κατά πόσο ο ένας ή ο άλλος είναι πιο χαμηλά κτλ κτλ...
-
εχεις λαβει υποψιν οτι η μαμα Suzuki χρεωνει επιπροσθετα 134 ευρω για τοποθετηση? a105
-
εχεις λαβει υποψιν οτι η μαμα Suzuki χρεωνει επιπροσθετα 134 ευρω για τοποθετηση? a105
Δεν μπήκα καν στον κόπο να ρωτήσω... 5 βίδες και καμιά 10αριά καλώδια τα βάζω και μόνος μου... Άσε που το προτιμώ για να μπει η πρίζα εκεί που θέλω και με ανάλογη στεγανοποίηση των καλωδιώσεων...
-
Επαναφέρω το θέμα με νέες πληροφορίες και νέες ερωτήσεις...
Στην Suzuki τον κοτσαδόρο με μηχανισμό για το "τσουτσούνι" έχει σαν ανταλλακτικό 251 ευρά + γύρω στα 15 ευρά την πρίζα...
Οι υπόλοιποι στην αγορά (Σάββας ή τύπου Σάββας) δεν έχω ρωτήσει αλλά σύμφωνα με γραφόμενα και λεγόμενα είναι γύρω στα 150+ (δεν ξέρω αν η πρίζα είναι μέσα).
Οι μεγάλες διαφορές είναι:
1) τιμή γύρω στα 100+ ο Suzuki
2) Αν θέλουμε να κρατήσουμε την διαφορά τιμής, ο μηχανισμός της Suzuki είναι πιο εύχρηστος για συχνά βάλε - βγάλε
3) Αυτοί που ξεβιδώνει το "τσουτσούνι" έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν στο ίδιο σημείο άλλη custom made μεταλλική πλάκα με κρίκο, ειδάλλως πάμε σε τρύπες δεξιά και αριστερά του κέντρου και βάζουμε κρίκους
4) Ο Suzuki δεν τρίζει στην εξάτμιση και δεν χρειάζεται αλλαγή σε κάποιο καουτσούκ ή κάτι τέτοιο
Η χρήση που θα κάνω είναι μικτή...Το καλοκαίρι προβλέπεται συχνή ρυμούλκηση treiler ενώ ταυτόχρονα και ιδίως το χειμώνα , μια πίσω δέστρα είναι αν όχι αναγκαία, επιθυμητή...
Τι προτείνετε?
ΥΓ: Δεν ξέρω τι παίζει καθόλου με την τελική θέση του κοταδόρου, δηλαδή κατά πόσο ο ένας ή ο άλλος είναι πιο χαμηλά κτλ κτλ...
Θα προσπαθήσω να βοηθήσω -όσο μπορώ- με βάση την εμπειρία μου από τον κοτσαδόρο της σουζουκι, αν και χρειάζεσαι τη γνώμη κάποιου που έχει δοκιμάσει και της suzuki και κάποιας άλλη εταιρείας.
Στο θέμα λοιπόν:
1) Δυστυχώς δεν έχω σύγκριση (ειδικά μακροχρόνια) για να σου πω αν τα αξίζει. Πάντως δεν με έχει αφήσει καθόλου παραπονεμένο ίσα-ισα. Επίσης ίσως θα πρεπε να ψάξεις πόσο έχει ο ίδιος κοτσαδόρος (της AL-KO είναι) για να έχεις μια ακόμα καλύτερη άποψη.
2) Όντως είναι απίστευτα βολικός (βοηθά να είσαι νομοταγής συνέχεια ;D) και στιβαρός συνάμα.
3) Αν και καταλαβαίνω πως το εννοείς παρ` όλα αυτά άμα έχεις κοτσαδόρο χρειάζεσαι τα κλειδιά ή το κρίκο? Μπορεί να κόβει κάποιες μοίρες (αν κ δεν το χω ψάξει) αλλά και πάλι δεν παύει να είναι το πιο γερό σημείο ρυμούλκησης κ έτσι προσωπικά πιστεύω πως εκτός ελαχίστων περιπτώσεων οι κρίκοι/κλειδιά θα περιττεύουν (συν το γεγονός πως είναι αφαιρούμενος αν και άμα κολλήσεις σε λάσπες μπορεί και να μην τον βλέπεις . Επίσης ακόμα και χωρίς τον κοτσαδόρο υπάρχει ένα κρικάκι που μπορεί να δεχτεί ναυτικό κλειδί βέβαια όχι πολύ μεγάλο κ πιθανώς όχι αρκετά γερό, δεν το χω δοκιμάσει όμως και δεν ξέρω αν είναι αρκετά γερό. Εγώ το χρησιμοποιώ για ασφάλεια της ρυμούλκας και ευτυχώς δεν έχω διαπιστώσει αν αντέχει. Τέλος δεν αποκλείεται να βγάζει η εταιρεία κρίκο αφαιρούμενο
Υ.Γ.) Όσον αφορά τη θέση της suzuki είναι φίλερ με τη πινακίδα κυκλοφορίας, δλδ όσο ψηλότερα γίνεται.
Ελπίζω να βοήθησα άμα δεν έγινε κάτι κατανοητό να βγάλω καμιά φωτογραφία.
-
Ελπίζω να βοήθησα άμα δεν έγινε κάτι κατανοητό να βγάλω καμιά φωτογραφία.
Βάλε ,βάλε _thank>
-
Φίλε Potge, το σημείο 2 δεν το κατάλαβα καθόλου, και μάλλον ούτε εσύ κατάλαβες τι είχα πει και ίσως ούτε εγώ στην αρχή τα είπα σωστά γιατί μπορεί να μην έχω καταλάβει τι θέλω lol lol lol
Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Όταν δεν ρυμουλκώ το "τσουτσούνι" θα είναι βγαλμένο, οπότε χρειάζομαι κάποιο / α σημείο / α για να δένω ιμάντα αν χρειαστεί. Αυτό που έχω δει είναι δύο. Τρύπες εκατέρωθεν του κέντρου και βιδώνουμε κρίκους, ή σε αυτούς που ο αποσπόμενος είναι με βίδες, αντίστοιχο λαμάκι στις τρύπες στο κέντρο. Αν υπάρχει τρόπος χωρίς τρύπες και με τον μηχανισμό θα είναι καλύτερα...
-
Χεχε έχω την αίσθηση πως στην αρχή τα είχες διατυπώσει αλλιώς αλλά δεν έχει σημασία.
Λοιπόν θα βγάλω μια φωτογραφία αύριο γιατί τώρα δεν φαίνεται αυτό που θέλω για να γίνω απόλυτα κατανοητός.
Αυτό που ήθελα να πω είναι, είναι πως για μη-extreme off-road χρήση δεν θεωρώ πως χρειάζονται κρίκοι η τρύπες. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που διευκολύνουν (ή και να είναι αναγκαίοι?), αλλά όπως το σκέφτομαι:
1) Λόγο της ευκολίας χρήσης μπορείς να έχεις τον κοτσαδόρο πάντα μαζί και στην αρχή κ στο τέλος του οff road να τον βάζεις κ βγάζεις αντίστοιχα. Με αυτό τον τρόπο μπορείς είτε να χρησιμοποιήσεις τον ιμάντα με αρχή κ τέλος το ίδιο αμάξι ή αν έχει θηλιά απλά περαστό στον κοτσαδόρο.
2) Μπορείς να τον βάλεις όταν κ άμα χρειαστεί (πχ κόλλημα) αλλά αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να μην είναι εφικτό (πχ λάσπες).
Ανεξάρτητα από το προηγούμενα, ανέφερα πως στο σταθερό τμήμα του κοτσαδόρου της suzuki υπάρχει ένα κρίκος-θηλιά (ηλεκτροσυγκολλημένος σε αυτό το κομμάτι) από όπου ΠΙΘΑΝΩΣ (γιατί δεν είναι πολύ χοντρό το μέταλλο και δεν ξέρω την αντοχή του) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο ρυμούλκησης.
Για το 2) εννοούσα πως είναι τόσο βολικό, γρήγορο κ άνευ εργαλείων το σύστημα αφαίρεσης του κοτσαδόρου που δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία άσε τον βγάζω αύριο κοκ ώστε να έχεις τίποτα προβλήματα με την αστυνομία ή με άλλα νομικά ζητήματα.
-
ΟΚ Τώρα βγάλαμε άκρη... Λοιπόν μου άρεσε αυτό που είπες αν και δεν το έχω δει στην πράξη, δηλαδή πως μπορεί να περάσει η θηλιά στο "τσουτσούνι", αλλά αν το έχεις κάνει και λειτουργεί τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μπαίνω- βγάζω...
Ο κρίκος που ανέφερες θεωρητικά κρατάει το τρέιλερ σε περίπτωση που φύγει από την χούφτα...Τώρα τι αντοχές έχει, να σου πω την αλήθεια μακάρι να μην τις μάθω ποτέ!!!!!!!!!!!!
Μάλλον με βλέπω για τον Al-Ko... Στην Ελλάδα τον μόνο που έχω βρει εκτός της Suzuki είναι ο Ζαμπέτας στην Θεσσαλονίκη... Αναμένω τιμή και από εκεί... Ελπίζω μόνο να έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο με της Suzuki γιατί αυτό που βρίσκει στην εξάτμιση πολύ θα με εκνευρίζει στο μέλλον...
Ο μηχανισμός του βάλε βγάλε είναι αξιόπιστος? Θέλει πουθενά προσοχή? Κάποια συντήρηση?
Σε ευχαριστώ για την διάθεση πληροφοριών!!!
-
Εγω πέρυσι οταν πηρα το αυτοκινητο ειπα απο την αρχη στον αντιπρόσωπο οτι το θέλω με κοτσαδορο.
Μου τον χρεωσε 70 ευρω (savas λεει πανω) με τα περαστικα.
Μου ειχε πει αμα επαιρνα καινουριο αυτοκινητο θα μου εβαζε δωρεαν τον γνησιο.
Παντως εγω τον εβαλα ποιο πολυ για προστασια οταν παω βουνο.
Ειναι το πρωτο πραγμα που χτυπαει πισω, την πριζα την εχω στραβωσει ποσες φορες, αλλα σώνει το πισω μερος του αυτοκινητου
και ειναι καλο σημειο προσδεσης.
-
ΟΚ Τώρα βγάλαμε άκρη... Λοιπόν μου άρεσε αυτό που είπες αν και δεν το έχω δει στην πράξη, δηλαδή πως μπορεί να περάσει η θηλιά στο "τσουτσούνι", αλλά αν το έχεις κάνει και λειτουργεί τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μπαίνω- βγάζω...
Ο κρίκος που ανέφερες θεωρητικά κρατάει το τρέιλερ σε περίπτωση που φύγει από την χούφτα...Τώρα τι αντοχές έχει, να σου πω την αλήθεια μακάρι να μην τις μάθω ποτέ!!!!!!!!!!!!
Μάλλον με βλέπω για τον Al-Ko... Στην Ελλάδα τον μόνο που έχω βρει εκτός της Suzuki είναι ο Ζαμπέτας στην Θεσσαλονίκη... Αναμένω τιμή και από εκεί... Ελπίζω μόνο να έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο με της Suzuki γιατί αυτό που βρίσκει στην εξάτμιση πολύ θα με εκνευρίζει στο μέλλον...
Ο μηχανισμός του βάλε βγάλε είναι αξιόπιστος? Θέλει πουθενά προσοχή? Κάποια συντήρηση?
Σε ευχαριστώ για την διάθεση πληροφοριών!!!
Παρακαλώ μη το συζητάς γι αυτό είναι τα fora.
Στο θέμα.
Σήμερα κατά τη διάρκεια μιας εκδρομούλας είδα λίγο καλύτερα το κοτσαδόρο και έβγαλα και τη φωτογραφία (http://i400.photobucket.com/albums/pp87/potge/IMG_2072.jpg) που σου είπα χωρίς το "τσουτσούνι). Δυστυχώς μιας αν και υπήρξε ένα κόλλημα δεν δοκίμασα να τραβήξω από το κρίκο χρησιμοποίησα την όπισθεν. Ίσως το δοκιμάσω αυτές τις μέρες γιατί μου μπήκε κ εμένα η περιέργεια.
Επιπλέον η αριστερή πίσω δέστρα έχει αρκετό χώρο από τη μπάρα του πλαισίου έδρασης του κοτσαδόρου, σε αντίθεση με την αριστερή που έχει σαφώς λιγότερο (θα κάνω τροποποίηση αύριο το ποστ να βάλω μια φώτο και γι αυτό). Στην αριστερή μπαίνει άνετα ναυτικό κλειδί, στην δεξιά ΠΙΣΤΕΥΩ επίσης αλλά με πιθανούς περιορισμούς μεγέθους.
Να κοιτάξω αν γράφει το μοντέλο (κάπου θα το γράφει), μολονότι δεν ξέρω αν το μοντέλο αναφέρεται στην απόληξη ή στο πλαίσιο που έχει για να στηριχτεί.
Ο μηχανισμός ναι πιστεύω πως είναι (και λέω πιστεύω γιατί αυτό μόνο στατιστικά μπορείς να το επαληθεύσεις κ όχι από μια μεμονωμένη άποψη). Σε μένα πάντως 2+ χρόνια κανένα πρόβλημα και κάνει και μπανάκια ενίοτε στη θάλασσα (μετά βέβαια το ξεπλένω και το ψεκάζω wd40). Για συντήρηση απλά πράγματα. Όταν δεις πως αρχίζει να χρειάζεται περισσότερη δύναμη για την απεμπλοκή, αντισκωριακό και φύσημα (ή πινελάκι) να καθαρίσει, μετά λίγη λίπανση και είσαι έτοιμος.
Προσοχή δεν μου έρχεται κάτι (ίσως επειδή το κάνω τελείως μηχανικά πλέον).
-
Γιώργο :-* Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Η φώτο μου έλυσε και την απορία για το τι γίνεται με τα νερά και την πρίζα... lol lol lol lol
Θα δω και που αλλού θα μπορούσα να βρω AL-KO για να συγκρίνω τιμές...
-
Γνωρίζει κανείς ποιό είναι το max towing για το jimny, για τρέιλερ με φρένα και χωρίς, ανεξάρτητα με αυτό που γράφει το ταμπελάκι στο κοτσαδόρο? Και επίσης ποιό το όριο κάθετου βάρους επάνω στη μπίλια? Στο site της suzuki δεν το βρίσκω....Ευχαριστώ j12
-
1300kg με φρένα και 350kg χωρίς. Για το κάθετο βάρος θα το κοιτάξω
-
350kg χωρίς.
!!!!!!!!!!!Μόνο???? R U SURE???? Και γιατί το ταμπελάκι του κοτσαδόρου γράφει 750?? Εννοεί 350kg έλξη χωρίς κοτσαδόρο μάλλον ε??
-
Ο φίλος potge έχει απόλυτο δίκιο στους αριθμούς που δίνει και αν δεν κάνω λάθος το μέγιστο βάρος πάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου είναι 40 Kgr.
Το jimnaki δυστυχώς έχει απο τα χαμηλότερα όρια για ρυμούλκηση τρεΐλερ χωρίς φρένα αφού για να φανταστείς το Yaris 1.0 που είχα είχε όριο 385 kgr! :)
Όπως επίσης και κανένα απο τα "θηρία" δεν ξεπερνάει τα 750 kgr!!! :)
Αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε όλα αυτά βγαίνουν με γνώμονα την ασφάλεια και την ευστάθεια σε περίπτωση φρεναρίσματος.
Εγώ πάντως συχνά πυκνά ταξιδεύω απο Πόρτο Ράφτη για Βόρεια Εύβοια με βάρκα βάρους 750 Kgr και με 70-80 χλμ/ώρα και με πάει μια χαρά. ;)
-
!!!!!!!!!!!Μόνο???? R U SURE???? Και γιατί το ταμπελάκι του κοτσαδόρου γράφει 750?? Εννοεί 350kg έλξη χωρίς κοτσαδόρο μάλλον ε??
Όπως είπε και ο jimever δυστυχώς τόσο είναι. Τα νούμερα τα πήρα από το χαρτί που καταθέτεις στο υπουργείο και που δίνει η αντιπροσωπεία της suzuki.
Καλώς η κακώς (για μένα καλώς), είναι τόσο. Πάντως μιλάμε για το 35-40% του βάρους του αμαξιού δεν είναι λίγο.
Γιατί γράφει 750 δεν ξέρω. Πιθανώς να υπολογίζουν πως σε κάποια ταχύτητα αν κουβαλάς 750kg κ φρενάρεις θα σπάσει ? ξεκουμπώσει? και εν γένει θα συμβεί κάτι που πλήττει την ασφάλεια.
Γενικά πάντως και ειδικά αν σκοπεύεις να ρυμουλκείς βάρκα, βάλε φρένα. Μπορεί και χωρίς να κινείται και να φρενάρει αλλά τα φρένα του jimny δεν είναι για πολλά πολλά.
-
Μπορόυν να μπούν φρένα σε τρέιλερ το οποίο δεν είχε αρχικά??
-
Μπορόυν να μπούν φρένα σε τρέιλερ το οποίο δεν είχε αρχικά??
Θα σου κοστισει οσο ενα καινουριο τρειλερ.Αν δε σου ειναι κοπος περνα απο τον emilios trailers στην οδο Γεωργικης Σχολης,ειναι ακριβως διπλα στο Βιαμιλ.Ζητα τον Αντωνη, αυτος ειναι ο κατασκευαστης.
Εγω παντως στο τρειλερ του σκαφους μου δεν εχω φρενα, ειναι γυρω στα 1000 κιλα και δεν ειχα ποτε προβλημα.
Εχω τραβηξει και 7μετρα σκαφη χωρις φρενα παλι αλλα θελει προσοχη.Ποτε δεν ξεπερναμε τα 80χλμ/ωρα και δεν κανουμε αποτομους ελιγμους.
-
Ποτε δεν ξεπερναμε τα 80χλμ/ωρα και δεν κανουμε αποτομους ελιγμους.
[/quote]
+1000
Πάντα συνετά και πάντα με ψυχραιμία και δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα. j12
-
Επαναφέρω το θέμα για να πω και γω την εμπειρία μου (μέρες που 'ρχονται από τον ερχόμενο Οκτώβρη και με το πετρέλαιο θέρμανσης στο 1.40Ε, όλο και κάποιος θα χρειαστεί να φορτώσει / σύρει ξύλα για το τζάκι). Έβαλα λοιπόν πριν περίπου 10 μέρες, κοτσαδόρο 200Ε (περιλαμβάνονται ο αποσπώμενος - με μοχλό - κοτσαδόρος της Bosal, το ηλεκτρολογικό κιτ και η τοποθέτηση). Αν ενδιαφέρεται κάποιος, ας μου στείλει π.μ. να του πω σε ποιο μαγαζί (για τους εξ Αθηνών).
-
εχει μικρό όριο στην έλξη χωρίς φρένα ( συγκρίνοντας το με αναλόγου κυβισμού αυτοκίνητα ) λόγω του μικρού πορτμπαγκάζ για ασφάλεια των επιβαινόντων σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού... αλλά έχει μεγαλύτερο όριο στην έλξη με φρένα γιατί είναι τετρακίνητο (εκεί θεωρητικά δεν επιβαρύνεται πολύ το σύστημα πεδησης του αυτοκινήτου )
-
Το θέμα είναι πως το Υπουργείο ΔΕΝ αναγνωρίζει επίσημα κάποια πιστοποίηση για τα φρένα στα τρέιλερ (μπορεί με τα τροχόσπιτα να είναι διαφορετικά)... Αυτά μου είπε η υπάλληλος όταν έκανα την άδεια, μαζί με το ότι όλοι στην ουσία που σέρνουμε τρέιλερ κυρίως με βάρκες, φουσκωτά κτλ κτλ είμαστε παράνομοι (ανεξαρτήτου μάρκας αυτοκινήτου, αφού όλα τα αυτοκίνητα χωρίς φρένα έχουν πολύ μικρό όριο).
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...
Για να σου δώσει άδεια για τρέιλερ με φρένα, θα πρέπει να προσκομίσεις - από τον προμηθευτή - βεβαίωση εξέτασης τύπου που 'χει περάσει πρώτα από Υπ.Αν. -πρώην ΥΒΕΤ- (μην σε πολυζαλίζω για το τι ακριβώς είναι αυτό, αν θες, κάνε μία αναζήτηση στο δίκτυο και θα βρεις, π.χ. για ικριώματα είτε συντήρησης, είτε αντιστήριξης). Ακριβώς επειδή κανένας προμηθευτής λοιπόν ΔΕΝ μπορεί να προμηθεύσει τέτοια βεβαίωση, η άδεια που σου δίνουν είναι για χωρίς φρένα. ’ρα, νόμιμος επί της ουσίας δεν είσαι, γιατί ενώ θα σέρνεις λόγου χάρη 2000kg φορτίο κ θα λες ότι "να κοίτα, έχω φρένα", η άδεια σου θα είναι "χωρίς φρένα".
-
Το ίδιο πράγμα λέμε στην ουσία... την λεπτομέρεια με το ΥΒΕΤ δεν την γνώριζα...
εμένα το τρέιλερ είναι αμερικάνικο ez loader... η βεβαίωση φρένων που φέρει από τον κατασκευαστή ΔΕΝ αναγνωρίζεται από το Υπουργείο.... αποτέλεσμα αυτό που λέμε...
-
Το θέμα είναι πως το Υπουργείο ΔΕΝ αναγνωρίζει επίσημα κάποια πιστοποίηση για τα φρένα στα τρέιλερ ...
Aυτό είπες, σ' αυτό απάντησα. Αν έχει βεβαίωση εξέτασης τύπου θα πάρει κ την αντίστοιχη βεβαίωση. Γι΄αυτό κ ανέφερα στο προηγούμενο ποστ "δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα" (για να ακριβολογήσουμε)....
-
Πρακτικά τι μπορώ να κάνω εγώ με το φέρων φρένα τρέιλερ μου? Ποια είναι η διαδικασία?
Και λέω πως όταν τότε πήγα στην αρμόδια υπηρεσία για να το δηλώσω στην άδεια, τα λόγια της υπαλλήλου ήταν πως δεν αναγνωρίζουν κάποια πιστοποίηση για τα φρένα και πως δεν μπορεί κανένα τρέιλερ να δηλωθεί ως τρέιλερ με φρένα... τώρα αν υπάρχει τρόπος και διαδικασία η οποία είναι γνωστή σε πολύ λίγους και ιδιαίτερα στα γραφεία που βρίσκονται πέριξ αυτών των υπηρεσιών, δεν το γνωρίζω...
-
Βασικά εσύ τίποτα, ο προμηθευτής του τρέιλερ θα πρέπει να σου δώσει τη βεβαίωση εξέτασης τύπου (αν εκδίδει η εταιρία που κατασκευάζει).
Μα γι' αυτό γράφουμε εδώ, για να ενημερώνει ο ένας τον άλλο.