jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tomasjimny στις Μάρτιος 31, 2008, 21:58

Τίτλος: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Tomasjimny στις Μάρτιος 31, 2008, 21:58
Λοιπον , το θεμα εχει ως εξης :
Στην αρχη ηταν πολυ καλα , τους πρωτους μηνες εννοω   :)
Αργοτερα καθε φορα που εκανα λασπολουτρα ξε-ρυθμιζοντουσαν τα ταμπουρα κ εχανα φρενα - χειροφρενο. μετα απο ψαξιμο βρηκα ελλατωματικο ρεγουλατορο που διωρθωθηκε αλλα μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια...  ???
Για ενα διαστημα νομιζα οτι με το χειροφρενο καθαρισα αφου ελυσα τις ντιζες απο τα μπρατσα αλλα μετα απο μια βολτα την προηγουμενη βδομαδα παλι ξερυθμιστηκε...  bhe
Πλεον ρυθμιζω τα φρενα με κλειστα ματια , ενα χερι , κανοντας κουτσο κ πινω κ  frape_gala  a105

Ε Λ Ε Ο Σ
Ο μονος τροπος να σταματησει το αυτοκινητο ειναι με διπλο πατημα του πεταλιου. κ αν εχεις να πατησεις φρενο πανω απο κανα 2λεπτο κανε αιτηση στα ΚΕΠ καλυτερα.  87

Κ καταληγοντας ρωτω : Τι λετε σεβρο η τρομπα ; Η και τα δυο ;
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Χάρης στις Απρίλιος 01, 2008, 07:34
Το είχα και εγώ σε άλλο αυτοκίνητο παλαιότερα.... Ηταν τρόμπα.... Αλλαγή 2 λαστιχάκια και δεν ξανάκανε πρόβλημα μέχρι που πουλήθηκε 5-6 χρόνια αργότερα.
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: verse στις Απρίλιος 01, 2008, 11:09
Αν θέλετε να βελτιώσετε το μπροστά σύστημα, δισκόπλακες QH τρυπητές ΚΑΙ χαρακωτές και τακάκια ferodo... Τα έβαλα πριν ένα μήνα και το φρένο είναι καλό και πλέον δεν φοβάμαι αν θα ξανά - μανά - στραβώσουν οι δισκόπλακες!!!!!
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 01, 2008, 12:47
Οι χαραχτές ή/και τρυπητές δισκόπλακες δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα, αντιθέτως μάλιστα το χειροτερεύουν λόγω του ότι:

α) μειώνουν την επιφάνεια του δίσκου άρα μειώνουν τη δυνατότητα απαγωγής θερμότητάς του
β) αυξάνουν την καταπόνηση και την πιθανότητα ραγισμάτων/σπασιμάτων λόγω θερμότητας
γ) μειώνουν την επιφάνεια επαφής μεταξύ δίσκου και τακακιού και ελατώνουν την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος

Ο λόγος που χρησιμοποιούνται οι χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι είναι για να απομακρύνουν τα παραγόμενα υλικά τριβής και τα αέρια που δημιουργούνται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα κατά το φρενάρισμα σε συνθήκες αγωνιστικής (πολύ σκληρής) χρήσης....
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: FADOM στις Απρίλιος 01, 2008, 14:46
Οι χαραχτές ή/και τρυπητές δισκόπλακες δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα, αντιθέτως μάλιστα το χειροτερεύουν λόγω του ότι:


Ο λόγος που χρησιμοποιούνται οι χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι είναι για να απομακρύνουν τα παραγόμενα υλικά τριβής και τα αέρια που δημιουργούνται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα κατά το φρενάρισμα σε συνθήκες αγωνιστικής (πολύ σκληρής) χρήσης....

 Σωστος...cl cl cl

+ του οτι η χρηση τους βρισκει εφαρμογη στα αυτοκινητα "ΔΡΟΜΟΥ"...(ξερετε τωρα...αυτα που εχουν καποιοι τρελοι που δινουν ενα σωρο λεφτα για να ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΝ τα αυτοκινητα τους  lol lol lol

Φιλικα Γιαννης
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: FADOM στις Απρίλιος 01, 2008, 14:48
και τακάκια ferodo... 

Οντως ειναι πολυ καλα και σε λογικη τιμη  :)
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: verse στις Απρίλιος 01, 2008, 16:41
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...

Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Tomasjimny στις Απρίλιος 01, 2008, 20:26
Δισκοπλακες εχω βαλει κ γω χαρακτες τρυπητες , μαρκα δεν θυμαμαι αλλα ειναι Japan.
Τα φρενα οντως βελτιωθηκαν κ καθαριζει κ η λασπη απο τα τακακια γρηγορα  roc2
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 01, 2008, 21:51
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: FADOM στις Απρίλιος 02, 2008, 03:08
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 

 >egrapses<
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: verse στις Απρίλιος 02, 2008, 11:46
Δηλαδή τώρα υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος να στραβώσουν οι δισκόπλακες? Με τις τρύπες και τις χαρακιές λογικά δεν ζεσταίνονται τόσο εύκολα...
Πάντως η αίσθηση του φρένου είναι καλύτερη από πριν...
Δεν ξέρω αν τώρα είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να στραβώσουν οι δισκόπλακες, πάντως οι τρύπες/χαρακιές δεν φτιάχτηκαν για καλύτερο αερισμό (αυτό το κάνει το κενό ανάμεσα στις δισκόπλακες στην περίπτωση που είναι αεριζόμενες, άλλωστε είναι και κάθετα στη ροή του αέρα ενώ οι τρύπες παράλληλα), ίσα-ίσα που μειώνουν την θερμοαγώγιμη επιφάνεια της δισκόπλακας. Το πιθανότερο είναι ότι έχεις καλύτερο φρένο επειδή είναι καλύτερη η ποιότητα της δισκόπλακας και όχι λόγω της χάραξης...
Όντως πάντως οι χαράξεις βοηθούν το νερό να αποβάλεται ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι η λάσπη θα κλείνει γρήγορα τις χαρακιές/τρύπες (ειδικά αν είναι "πηλός") μιας και όπως είπα παραπάνω είναι παράλληλες με τη φορά του τροχού και το σπινάρισμα δεν έχει καμία επίπτωση σ' αυτή την περίπτωση οπότε ίσως έχεις μεγαλύτερη φθορά από την παρατεταμένη επαφή λάσπης (που ανάλογα με την υφή πιθανώς έχει και μικρά σωματίδια π.χ. πετραδάκια) με τακάκι και άρα δισκόπλακα...
 

Ευχαριστώ για την απάντηση και για την επεξήγηση... Στην επόμενη αλλαγή, θα πάω για νορμάλ δισκόπλακες (όχι βέβαια τις μαμίσιες!!!!)... Προς το παρών πάντως όλα είναι καλύτερα από τα μαμά φρένα, χωρίς όμως να έχω βγει σε πολλές λάσπες κτλ...
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 14, 2008, 15:22
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 14, 2008, 16:13
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)


Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Εντύπωση μου κάνει πως αφού είδε το καπάκι (...το είδε??) έβαλε DOT4  0_21
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 14, 2008, 16:31
Οσον αφορά τις δισκόπλακες η αντοχή στην θερμοκρασία εξαρτάται αποκλειστικά απο το κράμα του υλικού κατασκευής.
Οι χαρακτές - τρυπητές δυσκόπλακες ή συνδιασμός και των 2 είναι για φρένα υψηλών επιδόσεων και απαιτήσεων.
Πολλοί κατασκευαστές τα μιμούνται σε φτηνές εκδόσεις περισσότερο για οπτικό αποτέλεσμα και όχι για χρησιμότητα.
Περιληπτικά:
1. Οι τρύπες είναι για την απομάκρυνση των αερίων "Gas Venting" που αναπτύσσονται στην επιφάνεια του
τακακιού κατά το συνεχές φρενάρισμά απο υψηλές ταχύτητες ( αγωνιστική χρήση)
2. Τα χαράγματα είναι για το φαινόμενο "Glaze" που το τακάκι γυαλίζει στην επιφάνεια χάνοντας την απόδοσή του. Με τα χαράγματα απομακρύνεται μέρος του υλικού στην επιφάνεια του τακακιού κάνοντάς την και πάλι τραχιά δίνοντας καλύτερη πρόσφυση στον δίσκο. Μειωνέκτημα η τεράστια φθορά στα τακάκια.
Ολα τα παραπάνω είναι για Sport Club ή Race καταστάσεις και οι γνήσιοι δίσκοι πανάκριβοι.

Τώρα το ελληνικό δαιμόνιο που εισάγει τις φτηνές κατηγορίες ή ακόμα χειρότερο δίσκους "χειροποίητα" χαρακτούς/τρυπητούς  by Mhtsos Racing Developments S.A. θέτει σε σίγουρο κίνδυνο τους καταναλωτές.
Τα κράματα δεν είναι καταλληλα και αν τους τρυπήσεις ή χαράξεις ραγίζουν ή σπάνε, ξεζυγοσταθμίζονται κ.τ.λ.
Θέλει προσοχή λοιπόν να μην πέσουμε θύμα του "μάστορα" και αργότερα των καταστάσεων.

Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: potge στις Απρίλιος 14, 2008, 18:47
Την περασμένη εβδομάδα μπήκαν δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul RBF 600, άπαιχτος συνδυασμός, επιτέλους έχω φρένα... j12 j12
Βέβαια όλα αυτά θα ήταν ελάσσονος σημασίας αν δεν τα ρύθμιζε ο μάστορας (Συνεργείο Φρένων Βασίλειος Μοράρης & Υιός, Ζαίμη 1 & Παναγούλη Αγ. Παρασκευή, 210 6080173), παιδιά ο άνθρωπος είναι ΑΠΑΙΧΤΟΣ... roc2 roc2 a105 a105
...γιατί και τα καλά πρέπει να λέγονται... ;) ;) ;)


Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Εντύπωση μου κάνει πως αφού είδε το καπάκι (...το είδε??) έβαλε DOT4  0_21
Αν και σε αυτά που λες έχεις σε πολύ μεγάλο ποσοστό δίκιο, τα RBF είναι dot 5.1 και αν κ πάντα υπάρχει η πιθανότητα να συμβούν τα όσα λες είναι πολύ πιο ανεκτά από τα συστήματα των φρένων σε σχέση με τα dot 4 . Το μόνο που μαζεύουν υγρασία ευκολότερα και θέλουν αλλαγή από εξάμηνο ως χρόνο.
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 14, 2008, 19:01
Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Μιχάλη το βιβλίο του Jimny λέει DOT3 ή SAE J1703, το Motul rbf 600 είναι SAEJ1703. Εκτός αυτού σε όσα σχετικά άρθρα έχω διαβάσει, η μόνη διαφορά των DOT3, DOT4, DOT5.1 (μη σιλικονούχα) είναι το boiling point και τουλάχιστον τα DOT3 & DOT4 είναι αναμιγνυόμενα χωρίς πρόβλημα, μόνο τα DOT5 δεν πρέπει να αναμιγνύονται με άλλα γιατί προκαλούν βλάβες. Σωστά πάντως λες ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, ό,τι και να είναι, αυτό το τηρώ... :D :D και συμφωνώ με τα λεγόμενά σου για τις δισκόπλακες, δεν πρέπει να παίζουμε με θέματα ασφαλείας... >:( >:(


 
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 15, 2008, 09:41
Αντώνη φαουλ  :o Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Μιχάλη το βιβλίο του Jimny λέει DOT3 ή SAE J1703, το Motul rbf 600 είναι SAEJ1703. Εκτός αυτού σε όσα σχετικά άρθρα έχω διαβάσει, η μόνη διαφορά των DOT3, DOT4, DOT5.1 (μη σιλικονούχα) είναι το boiling point και τουλάχιστον τα DOT3 & DOT4 είναι αναμιγνυόμενα χωρίς πρόβλημα, μόνο τα DOT5 δεν πρέπει να αναμιγνύονται με άλλα γιατί προκαλούν βλάβες. Σωστά πάντως λες ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, ό,τι και να είναι, αυτό το τηρώ... :D :D και συμφωνώ με τα λεγόμενά σου για τις δισκόπλακες, δεν πρέπει να παίζουμε με θέματα ασφαλείας... >:( >:(


 


To SAE είναι "Society of Automotive Engineers - a world resource for the design, manufacturing, operation and maintenance of all manner of vehicles and engines" ένας διεθνής οργανισμός που θέτει τις προδιαγραφές. Δηλ. το SAEJ1703 είναι προδιαγραφή που υπερκαλύπτει και τα 2 υγρά DOT.3 και DOT.4 αλλά ΔΕΝ σχετίζεται με την χημική σύσταση. Είναι και τα δύο glycol based αλλά τα DOT4 έχουν borate esters.
Η οδηγία στο βιβλίο γράφει "Use ONLY DOT3" σε ορισμένα άλλα μοντέλα έχω δεί "DOT3 or DOT4" Εκεί ναί μπορείς να τα αντικαταστήσεις. Τα παραπάνω είναι αναμειγνυόμενα ΜΟΝΟΝ αν το προβλέπει ο κατασκευαστής.
Αποψή μου είναι ότι καλύτερα να τα αλλάξεις διότι δεν είναι συμβατά στο JIMNY με ότι αυτό συνεπάγεται.
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: frankie στις Απρίλιος 15, 2008, 10:47
Η PERSONAL BEST πάντως του Γέρακα και της Κηφισίας , DOT 4 βάζουν!
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 15, 2008, 12:34
Η PERSONAL BEST πάντως του Γέρακα και της Κηφισίας , DOT 4 βάζουν!

Για κάνε μια ερώτηση στους πονηρούς....αφου το καπάκι γράφει ONLY DOT3...αν πάθει ζημιά θα στα πληρώσουν? ;)
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: frankie στις Απρίλιος 15, 2008, 15:25
Η PERSONAL BEST πάντως του Γέρακα και της Κηφισίας , DOT 4 βάζουν!

Για κάνε μια ερώτηση στους πονηρούς....αφου το καπάκι γράφει ONLY DOT3...αν πάθει ζημιά θα στα πληρώσουν? ;)

Τι να πληρώσουν τώρα πια? Επιπλέον το παρακολουθώ μόνος μου πια το αμάξι και πρόσφατα άλλαξα τα υγρα με Ferodo DOT 4 και είδα διαφορά , ιδιαίτερα μετά απο καταπόνηση που δεν χάνουν την αίσθησή τους . Τώρα αν το δούμε και πρακτικά , το τουτού μας απλή τρόμπα και σεβρό φορά , προηγούμενης δεκαετίας κατάσταση , που έχουν αποδειχθεί κλασικά ώς "σκυλιά" . Το μόνο ευάλωρο σημείο που έχουν ειναι τα τσιμουχάκια στις εξόδους της τρόμπας , αλλά μου φαίνεται πολύ δύσκολο μια τέτοια άλλαγή σε DOT να έχει τόσο διαφορά στην φθορά τους . Αν βάζαμε σιλικονούχα το συζητάμε τότε ! Πάντα άποψή μου και δεν συστήνω σε κανέναν τίποτα!
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 15, 2008, 15:33
Δε νομίζω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα βρε Μιχάλη, όταν σου λέει ο κατασκευαστής ότι βάζεις DOT3 ή SAE J1703 σημαίνει ότι από τη στιγμή που τα υγρά καλύπτουν τις συγκεκριμένες προδιαγραφές δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε ότι υγρό και να βάλεις με προδιαγραφές SAE J1703 είσαι Ο.Κ.
Επίσης η ίδια η Suzuki λέει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλεις DOT4, αν υπήρχε πρόβλημα με το Jimny θα ήταν πιστεύω γνωστό σ' αυτούς...
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 15, 2008, 16:33
Επίσης η ίδια η Suzuki λέει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλεις DOT4, αν υπήρχε πρόβλημα με το Jimny θα ήταν πιστεύω γνωστό σ' αυτούς...

Λιγο δύσκολο να πιστέψω τι τελικά είναι γνωστό στα Service Suzuki όταν μου είπαν να αλλάξω ιμάντα....ενώ έχω αλυσίδα!! Ασε μην πώ τι άλλο έχω ακούσει :o

Αρα "ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ντύνεται σπίτι του" και ο "Μιχάλης φτιάχνει το Jimny σπίτι του"
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: frankie στις Απρίλιος 15, 2008, 16:45
Ο παλιός κινητήρας GB13 τελικά τι φορά? Ιμάντα ή καδένα ?
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: FADOM στις Απρίλιος 15, 2008, 19:04
Ιμαντα φοραμε.... _155>
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: frankie στις Απρίλιος 15, 2008, 19:24
Ιμαντα φοραμε.... _155>

Sorry για το εκτός!

FADOM , δεν μπορείς να φανταστείς πόσες διορθώσεις έχω φάει για αυτό!  0_21
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Metalaxe στις Απρίλιος 15, 2008, 19:43
Λιγο δύσκολο να πιστέψω τι τελικά είναι γνωστό στα Service Suzuki όταν μου είπαν να αλλάξω ιμάντα....ενώ έχω αλυσίδα!! Ασε μην πώ τι άλλο έχω ακούσει :o
Αρα "ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ντύνεται σπίτι του" και ο "Μιχάλης φτιάχνει το Jimny σπίτι του"
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Καλά, δεν έχεις και άδικο εδώ που τα λέμε... :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: frankie στις Απρίλιος 15, 2008, 19:56
Λιγο δύσκολο να πιστέψω τι τελικά είναι γνωστό στα Service Suzuki όταν μου είπαν να αλλάξω ιμάντα....ενώ έχω αλυσίδα!! Ασε μην πώ τι άλλο έχω ακούσει :o
Αρα "ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ντύνεται σπίτι του" και ο "Μιχάλης φτιάχνει το Jimny σπίτι του"
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
Καλά, δεν έχεις και άδικο εδώ που τα λέμε... :D :D :D :D
Κι εγώ που ρώτησα κάθε πότε να αλλάζω τον ιμάντα και μου είπε έχω καδένα! 0_21 0_21
Τίτλος: Απ: Τα φρενα μου - τα νευρα μου
Αποστολή από: Michalis στις Απρίλιος 15, 2008, 23:28
Ο παλιός κινητήρας GB13 τελικά τι φορά? Ιμάντα ή καδένα ?

G13BB 16V OHC σασί ανοικτό/κλειστό JB33 -> Ιμάντας.

Μ13Α (Μαύρο πλαστικό καπάκι)  16V DOHC σασί κλειστό JB43 -> Αλυσίδα.

Μ13Α ( Μαύρο πλαστικό καπάκι και "εξόγκωμα" μπροστά απο τον αριστερό εκκεντροφόρο) 16V DOHC VVT σασί ανοικτό/κλειστό -> Αλυσίδα.

Αν ξανακούσω για ιμάντα και αλυσίδα θα βγάλω το σφυρί  0_21.....πλάκα κάνω  yah