jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tomasjimny στις Μάρτιος 25, 2008, 19:42
-
Ξερει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι αυτο ;
http://item.rakuten.co.jp/apio/6020_01/ (http://item.rakuten.co.jp/apio/6020_01/)
Μετα απο μια προχειρη μεταφραση καταλαβαινω οτι ειναι γραναζι για το τρανσφερ μας που κανει μειωση 58% μονο στα αργα.
Καταλαβα καλα ; Ζηταει βεβαια το παλιο πανω στο οποιο γινεται η τροποποιηση...
-
[For gym knee JB23/33/43] transfer down gear 58STAR rearrangement
Conformity model: Gym knee JB23/33/43 (after 5 types of JB23 installing failure) JB23/33/43 when it compares with JA11 and the like, for high-speed type gear ratio and the high-speed type engine was said that clo can efficiency is inferior. In order to solve this problem, only the LOW range the transfer gear which approximately 58% low it knocks down converts is 58STAR. It is price of the rearrangement payment included which plus costs 23000 Yen in transfer rearrangement payment in quotation for finished goods 169000 Yen. Sending the genuine transfer gear to our company, it is the service which it receives, sends from our company after the rearranging. Oil price is separate. When the genuine transfer gear is sent to our company, pulling out oil, please be sure to send with the packing which it will be secure. Because the postage when you send to our company is not included in the above-mentioned amount burden you ask with the customer. The case where it dispatches after the rearranging we bear the postage at our company.
Κατα 99,99% ειναι αυτο ακριβως... Παντα η ΑPIO "εμφανιζει" κατι καλο!!! Λεπτομερειες, θα μαθουμε λιαν συντομως, οπως επισης και το κοστος του για να ερθει στην Ελλαδα... ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=i8H42xW6egc
http://homepage2.nifty.com/jurinji/images/jimny/jb23-4/58star&lsd/58star.htm
-
Μπραβο Filipe...
ΟΜΑΔΙΚΗ ? ;D ;D ;D
yah yah a105 roc2 j12 roc2 a105
-
Περιμένω απάντηση από Αμοργιανό.
Αν είναι αρνητική τότε θα το παραγγείλω.
Δεν βιάζομαι καθόλου άλλωστε. ;)
-
βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον - κινηση προς πολλες κατευθυνσεις... cl
παντως οτι κ να προκυψει υπολογιστε κ μενα j12 a105 j12
-
Και εννοειται βεβαια, οπως οταν ανακοινωνουμε καποιο θεμα δημοσια στο forum, ειτε ειναι ερωτηση ειτε ειναι οποιοδηποτε αλλο θεμα, το σωστο θα ειναι να το συνεχιζουμε και δημοσια... Δεν ειναι κακο να ενημερωνονται και οι αλλοι χρηστες που ισως να ενδιαφερονται...
Αλλωστε, για αυτο το λογο ειναι το φορουμ : για ολους τους χρηστες και οχι "μυστικες" καταστασεις... ;)
-
Αν οντως ειναι 58% μονο στα κοντα τοτε ειμαι κ εγω μεσα.Με μια μικρη προυποθεση.Το κοστος του να μην υπερβαινει τα 300e.(ατιμη φοιτητικη ζωη)
Αν μαθουμε k περισσοτερα χαρακτηριστηκα....
Μπραβο στα παιδια που ψαχνουν κ βρισκουν αξεσουαρ για το jimny. cl
-
Αν οντως ειναι 58% μονο στα κοντα τοτε ειμαι κ εγω μεσα.Με μια μικρη προυποθεση.Το κοστος του να μην υπερβαινει τα 300e.(ατιμη φοιτητικη ζωη)
Αν μαθουμε k περισσοτερα χαρακτηριστηκα....
Μπραβο στα παιδια που ψαχνουν κ βρισκουν αξεσουαρ για το jimny. cl
Φθηνά και καλά προπάντων ;)
-
58% μειωση στα κοντα???? ε τοτε τι κοντα θα ειναι μετα? αυτο ισα ισα που θα τσουλαει.... ;D
-
58% μειωση στα κοντα???? ε τοτε τι κοντα θα ειναι μετα? αυτο ισα ισα που θα τσουλαει.... ;D
Τακη, θα δεις με το καιρο, οτι καποιες φορες σε ορισμενες συνθηκες-εμποδια-περιπτωσεις, ισως να χρειαζεσαι και ακομη πιο κοντες σχεσεις... μπορει και να μη σε "καλυπτει" ουτε αυτο το -58%...
-
Εχει δικιο ο NickSi ...
Το 4,16 της DG μειωνει 94% τα αργα π.χ... :o
-
Πολύ καλό δείχνει.. αλλά νομίζω οτι το κόστος είναι πάνω απο 1000 euro... :-*
που δεν συμφέρει αν υπολογίσεις και μεταφορικά...
-
Αυτό το 58% μείωση είναι μείωση των κοντών που ήδη υπάρχουν ή στη συνολική μετάδοση?
Από τη 'μαμά του', πόση είναι η μείωση των αργών?
-
Αυτό το 58% μείωση είναι μείωση των κοντών που ήδη υπάρχουν ή στη συνολική μετάδοση?
Από τη 'μαμά του', πόση είναι η μείωση των αργών?
58% είναι η μείωση των αργών...
δεν μειώνει τα μακρια...
-
Άν όντως είναι μείωση 58% ΜΟΝΟ στα κοντά που ήδη υπάρχουν, τότε είναι απίστευτο.
Άσε που θα ξεκινάμε με δευτέρα. ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩ yah yah yah
-
Άν όντως είναι μείωση 58% ΜΟΝΟ στα κοντά που ήδη υπάρχουν, τότε είναι απίστευτο.
Άσε που θα ξεκινάμε με δευτέρα. ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩ yah yah yah
Ετσι είναι...το αρνητικό είναι η τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα δελεαστική....
-
Η τιμή του με σημερινή ισοτιμία είναι περίπου 1228 ευρώ χωρίς μεταφορικά και τελωνείο, δηλαδή ο κούκος αηδόνι με λίγα λόγια, δε νομίζω ότι συμφέρει κάτι τέτοιο με τίποτα... :) :) :)
-
Οπότε αναμένουμε τον Amorgiano να κάνει το θαύμα του...
-
το τρανσφερ του vvt ειναι πιο μακρυ η πιο κοντο απο του παλιου ; μηπως μπορουμε να κανουμε αλλαγη με ενα απο vvt κ να κερδισουμε ενα μικρο σχετικα ποσοστο αλλα ικανοποιητικο ;
-
Kαι να εκανε βρε Θωμα, δυστυχως δεν ειναι αρκετο... ουτε για πλακα... ;)
-
Απλα τρεφω ελπιδες ... a105
-
Απλα τρεφω ελπιδες ... a105
Θωμά γύρω στο 10% ειναι καλύτερο το vvt ... τίποτα παραπάνω... δυστηχώς...
Απ'οτι έμαθα...η σχεδιάση των γραναζιών μέσα στο transfer είναι σχετικά ευκολη διαδικασια..
Μπορώ να το ψάξω άμεσα με δικό μου άτομο πολύ εμπιστο... το πρόβλημα απ'οτι εμαθα απο τον ίδιο είναι να βρούμε κατάληλα (επεξεργασμένα) γρανάζια.. στις κατάληλες διαστάσεις....
Θα έρθω σε επαφή με amorgiano να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε....
Το θέμα με ενδιαφέρει άμεσα και ελπιζω να βρούμε λύση... αλλιώς θα πάω σε κλασσικές λύσεις που θα ήθελα να αποφύγω... γιατί μειώνουν αρκετά τα μακρια με τα λάστιχα που έχω...
-
Αναμενουμε εξελιξεις χρηστο... roc2
-
Η τιμή του με σημερινή ισοτιμία είναι περίπου 1228 ευρώ χωρίς μεταφορικά και τελωνείο, δηλαδή ο κούκος αηδόνι με λίγα λόγια, δε νομίζω ότι συμφέρει κάτι τέτοιο με τίποτα... :) :) :)
169,000.00 JPY = 1,028.19 EUR
Εχω την εντύπωση πως 169000jpy είναι η τιμή του...
Δεν έχω μιλήσει ακόμα με amorgiano.. Εκανα αρκετές συζητήσεις με μηχανολόγους - μηχανικούς... και όλοι προτείνουν την λύση της apio παρόλο που είναι σχετικά ακριβή...
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....
Βρήκα μια ακρή μέσω της ναυτιλιακής που δουλεύω και θα κοιτάξω να φέρω ένα κομμάτι.... (αν όλα πάνε καλά και ενδιαφέρει κάποιον άλλον ίσως μπορώ να βοηθήσω στο να έρθει σχετικά ευκολα Ελλάδα)
Θα σας ενημερώσω...
Προς το παρόν έχει κανείς κάποιο contact να μιλήσω με apio ?? ή να πάρω στα γενικά τηλέφωνα τους?
-
Επίσης απ'οτι έμαθα πάλι απο εγκυρη πηγή πληροφόρησης :)... η τοποθέτηση του δεν είναι και ίδιαίτερα έυκολη διαδικασία.. θέλει αρκετή προσοχή...
Εδώ έχει πληροφορίες για την μείωση που κάνει... http://www.apio.jp/02PARTS/021JIMNY/021TE0001/021TE0097.html
ουσιαστικά η τωρινή πρώτη γίνεται δευτέρα.. :) :)
-
Που θα βρούμε έναν Γιαπονέζο για μετάφραση? bhe
-
Χοντρικά η μεταφραση απο το babelfish είναι η παρακάτω:
Transfer down gear 58STAR (planetary gear) Part No.6020-01 XXYEN 169,000 This commodity makes outside application of 7% discount of Internet mail order. Please order the request from the famous professional shop of entire country. Installation payment is not included in quotation for fimished goods. Being knowledge of professional mechanic class, and to need technology the installation with general one is not possible. -------------------------------------------------------------------------------- Adaptation model: Gym knee JB23/33/43JB23/33/43 when it compares with JA11 and the like, for high-speed type gear ratio and the high-speed type engine was said that clo can efficiency is inferior. In order to solve this problem, only the LOW range to approximately 58% ローダウン the transfer gear which is converted is 58STAR. -------------------------------------------------------------------------------- * The gear ratio of 58STAR 3.382 to ローダウン has been converted also approximately 58% vis-a-vis genuine gear ratio 2.145. Because of this, just in the clo can crawling travelling of ideal becomes possible. For example, in case of 1st gear of the low range, when engine rpm is 1000rpm, when speed per hour approximately 1.7km engine rpm is 3000rpm, speed per hour approximately 5.1km, with it is possible to run at considerable low speed. By the way, approximately 7% than even 1st gear of the normal car it has knocked down even with 2nd gear of the low range. * The crawling speed calculation methodological entire gear ratio (low range 1st gear) with the below-mentioned crawling speed calculation method 73.27: The tire approximately 13.7 turns with 11000rpm. Diameter of the normal tire to be approximately 67cm, because circumference = it is π D 3.14×67=210.38cm13.7 revolution ×210=2877cm, approximately 28.77m (in 1 hour approximately 1726m) it advances in 1 minutes. Depending, speed per hour in this case becomes approximately 1.7km. In addition, speed per hour becomes approximately 5.1km with 3000rpm, this is the speed which is equal to the quick time of the person. * The number of pinion gears vis-a-vis genuine 3 strength is raised with 58STAR by making 4. * 58STAR is the vehicle inspection corresponding item. * Method of installation exchanges the planetary gear with ASSY just. Installation job is volt/bolt on, but being knowledge of professional mechanic class, and to need technology the installation with general one is not possible. -------------------------------------------------------------------------------- Installing effect of wonder! * トツゲキ such as log exceeding ロックステージ without doing, because it exceeds, you lighten the damage of the machine and the driver. In case of the normal car in order to avoid engine failure, increasing speed by any means, you must approach. With this kind of case the big damage is given to the car. * Because モーグル hill climb and the like it can run slowly, the secure line taking is possible. Because engine power 58% it is the same as to raise, it can enjoy the running of room very easily. * Braking tech in case of the simple open diff., when unbalanced raced, it becomes travelling impossible. In this kind of case, if using the brake a little, you can obtain the LSD effect, power depends on both wheels and becomes travelling possible, but there is a problem that with normal it is easy to stall. If 58STAR is installed, it reaches the point where you can use that kind of technique easily. * Because semi- clutch use frequency decreases, the burning of the clutch decreases. * If you use for the AT car, furthermore it is effective. * Because is down conversion only of the low range, with general travelling of high range use there are no many problems. * Because excessive power than normal is applied in the transfer gear, width of the pinion gear was modified largely in the paragraph 4 pinion. With that, big power increasing, it is relief. Standard of the installing tire 195-16 please use the tire of class. Note: When you use for the vehicle which installs the substantial power rise vehicle and the enormous tire, it becomes cause of damage such as drive shaft and propeller shaft and transfer. G-TRAC L.S.D. If with it jointly uses, a higher travelling efficiency is shown. Gear oil gym knee exclusive use G-TRAC75 W -90 gear oil use. Note: In order increase and the gear of the pinion gear to turn at full speed, volume at the time of low range use becomes large. Please use with only low-speed travelling with cross country travelling and the like. When high-speed travelling is done, it becomes cause of damage. This commodity makes outside application of 7% discount of Internet mail order. Please order the request from the famous professional shop of entire country. Installation payment is not included ;)
-
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....
Xημικές αναλύσεις?
Να χρησημοποιηθεί το ίδιο μέταλο ενοείς?
-
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....
Xημικές αναλύσεις?
Να χρησημοποιηθεί το ίδιο μέταλο ενοείς?
Σωστά και να έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά...
-
Ρε παιδες αμα εχει ετσι το πραγμα ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ :o
Γιατι να δωσεις 1300 ευρω για να κοντυνεις 58% μονο στα αργα?
Πιο πολυ νομιζω οτι συμφερει και εξυπηρετει η λυση του βοηθητικου απο Σαμουραι και γραναζωμα με 4,16 (Μειωση 94% στα αργα !!!)
Εξ 'αλλου θελουμε πιο κοντη σχεση ,για να μπορει το αμαξι να ανταπεξελθει και σε μεγαλυτερο (βημα) λαστιχο.
Οποτε? Τι γινεται με το rakuten ?
Aυτο το μαραφετι οταν το βαλουμε θα ειμαστε συνεχεια με αργα ? bhe ??? bhe
Σιγουρα η ΑΡΙΟ ειναι κορυφη σε προιοντα για το γυμνι ,
ΑΛΛΑ:
Για το συγκεκριμενο προιον ,πολλα τα λεφτα που ζητανε για αυτο που προσφερει !
Για την δουλεια που κανει ,θα επρεπε να ειχε τουλαχιστον την μιση τιμη...τουλαχιστον ...!
Τωρα εαν το κοστος παραγωγης του ειναι τοσο υψηλο, αυτο ειναι προβλημα της ΑΡΙΟ. 0_21
Βεβαια δεν θελουν ή δεν χρειαζονται ολοι τοση πολλη δυναμη ή τοσο μεγαλα λαστιχα και μπορει να φανταζει ιδανικο γι αυτους. Εκει παο πασο.
Αλλα και σε αυτην την περιπτωση ,ειναι πολλα τα λεφτα παιδια. Με αυτα τα λεφτα βαζεις μια μπλοκαδουρα ARB πισω και κανεις πραγματα που ισως δεν θα κανεις ουτε με το rakuten ;) (Και σου περισσευουν και για 2-3 ντεποζιτα lol )
Φιλικα προς ολους τους ενδιαφερομενους ,
Γιαννης
-
Χρηστο , οταν σιγουρεψεις την τιμη πες μου , μαλλον θα παρεις κ για μενα ;)
-
Ρε παιδες αμα εχει ετσι το πραγμα ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ :o
Γιατι να δωσεις 1300 ευρω για να κοντυνεις 58% μονο στα αργα?
Πιο πολυ νομιζω οτι συμφερει και εξυπηρετει η λυση του βοηθητικου απο Σαμουραι και γραναζωμα με 4,16 (Μειωση 94% στα αργα !!!)
Εξ 'αλλου θελουμε πιο κοντη σχεση ,για να μπορει το αμαξι να ανταπεξελθει και σε μεγαλυτερο (βημα) λαστιχο.
Οποτε? Τι γινεται με το rakuten ?
Aυτο το μαραφετι οταν το βαλουμε θα ειμαστε συνεχεια με αργα ? bhe ??? bhe
Σιγουρα η ΑΡΙΟ ειναι κορυφη σε προιοντα για το γυμνι ,
ΑΛΛΑ:
Για το συγκεκριμενο προιον ,πολλα τα λεφτα που ζητανε για αυτο που προσφερει !
Για την δουλεια που κανει ,θα επρεπε να ειχε τουλαχιστον την μιση τιμη...τουλαχιστον ...!
Τωρα εαν το κοστος παραγωγης του ειναι τοσο υψηλο, αυτο ειναι προβλημα της ΑΡΙΟ. 0_21
Βεβαια δεν θελουν ή δεν χρειαζονται ολοι τοση πολλη δυναμη ή τοσο μεγαλα λαστιχα και μπορει να φανταζει ιδανικο γι αυτους. Εκει παο πασο.
Αλλα και σε αυτην την περιπτωση ,ειναι πολλα τα λεφτα παιδια. Με αυτα τα λεφτα βαζεις μια μπλοκαδουρα ARB πισω και κανεις πραγματα που ισως δεν θα κανεις ουτε με το rakuten ;) (Και σου περισσευουν και για 2-3 ντεποζιτα lol )
Φιλικα προς ολους τους ενδιαφερομενους ,
Γιαννης
Γιαννη το κακό με το γρανάζωμα 4.16 του samurai είναι οτι δεν ενδείκνεται με τα λάστιχα που φοράω και σκοπέυω να φοράω (215/75/15 ή 195/80/15) γιατί κονταίνει και τις μακριές σχέσεις 18% αν δεν κάνω λάθος.....
Με το 58star θα μπορώ να έχω την 2η ταχύτητα του jimny όπως είναι η πρώτη τώρα και την πρώτη αρκετά κοντυτερη... με αποτέλεσμα να μπορώ να πηγαίνω άνετα σε ανηφορικά κομμάτια αργά...χωρίς να μένω απο δύναμη, και να συμπλεκτάρω....
Οντως είναι αρκετά ακριβό.... αλλά σίγουρα είναι κάτι το μοναδικό και γι'αυτό η τόσο υψηλή τιμή του...
Μπλοκέ έχω βάλει και πραγματικά βοηθάει πάρα πολύ...αλλά όχι σε διαδρομές με ανάβαση - πέτρα και εκεί που θέλεις να πηγαίνεις πραγματικά αργά (ανηγόρα - κατηφόρα)...
-
Σε αναμονή απο εμένα το Rakuten γιατί πολύ πιθανόν να παίξει άλλη λύση με μεγαλύτερα λαστιχα στο μέλλον..... ;) ;)
Μετά απο σήκωμα και επιθεώρηση του αυτοκινήτου βρέθηκε να έχω στραβωμένα μπράτσα.. και διαφορα άλλες λεπτομέρειες που θέλουν φτιάξιμο...
Ας είναι καλά οι ντοματιές... ;D ;D και οι κανιβαλισμοι στις βόλτες... ;D ;D
Το μόνο θετικό είναι οι ποδιές που στην κυριολεξία δεν κατάλαβαν τίποτα... ;D ;D
-
Λεπτομέριες βρε lol lol lol lol
-
Μετά απο σήκωμα και επιθεώρηση του αυτοκινήτου βρέθηκε να έχω στραβωμένα μπράτσα.. και διαφορα άλλες λεπτομέρειες που θέλουν φτιάξιμο...
Ας είναι καλά οι ντοματιές... ;D ;D και οι κανιβαλισμοι στις βόλτες... ;D ;D
Με μιά επίσκεψη στον Τσούκα θα ισιώσουν, μην ανχώνεσαι. vrc
Εμ μου θες και ντοματιές, άντε να δούμε τι θα γίνη στις αγγουριές ? Κομπλέ η σαλάτα ! b_231
Υ.Γ. Φτιάχτο για 23/24/25 του μηνός, φυσιολογικά θάχει θέμα. >:D (ίσως και χοντρή κροκάλα)
-
Παπούλη εσύ κοιμάσε νωρίς τελικά? lol
Στα είπε τα χρόνια πολλά? ;D
Ανάλογα ποιός θα βάλεις τις αγγουριές lol lol lol
-
Παπούλη εσύ κοιμάσε νωρίς τελικά? lol
Στα είπε τα χρόνια πολλά? ;D
Ανάλογα ποιός θα βάλεις τις αγγουριές lol lol lol
Από τις 5:00
Η σαρκοβόρα ; Όχι.
Σ'αρέσει η σαλάτα ε !!
-
Μετά απο σήκωμα και επιθεώρηση του αυτοκινήτου βρέθηκε να έχω στραβωμένα μπράτσα.. και διαφορα άλλες λεπτομέρειες που θέλουν φτιάξιμο...
Ας είναι καλά οι ντοματιές... ;D ;D και οι κανιβαλισμοι στις βόλτες... ;D ;D
Εγώ απέκτησα 1 στραβωμένο μπροστινό σουστόφυλλο. Θα το ισιώσω αυτή τη βδομάδα αλλά εντός 6μήνου πάω για αυτό : http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=23&products_id=52
-
Εγώ απέκτησα 1 στραβωμένο μπροστινό σουστόφυλλο. Θα το ισιώσω αυτή τη βδομάδα αλλά εντός 6μήνου πάω για αυτό : http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=23&products_id=52
Φοβάμαι τις κλίσεις με τα ελατήρια ρε παιδί μου.
Αλλά θα χαρώ ένα δικός μας άνθρωπος να το κάνει. Αν είναι καλό θα πάρω σειρά :D lol lol 87 87
-
Εγώ απέκτησα 1 στραβωμένο μπροστινό σουστόφυλλο. Θα το ισιώσω αυτή τη βδομάδα αλλά εντός 6μήνου πάω για αυτό : http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=product_info&cPath=23&products_id=52
Φοβάμαι τις κλίσεις με τα ελατήρια ρε παιδί μου.
Αλλά θα χαρώ ένα δικός μας άνθρωπος να το κάνει. Αν είναι καλό θα πάρω σειρά :D lol lol 87 87
Οι επιλογές είναι +4", +6", +8" και +10". Εγώ πάω για +6" και 33" λάστιχα.... ίσως και κανένα βοδι λιφτ αμα δε με παίρνει. Τώρα είμαι στο +5".
-
Αντε με το καλό να το δούμε βρε, και μπράβο για την ιδιετερη κατασκευή που επέλεξες(μπορούσες να πάς σε OME, spoa, ή CalAmini....αν και δεν το έχεις καβαλήσει το CalAmini καθόλου lol lol lol lol
Σου έλειψε το ιδερνε άτιμο ε? lol lol