jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κινητήρας => Μήνυμα ξεκίνησε από: soum στις Φεβρουάριος 25, 2008, 19:18
-
t4 t4 t4
Μετα απο το λασπολουτρο που ειχα τις προαλλες ξεκινησαν ολα: Το μοτερ να ρεταρει, καθαριστηκαν-στεγνωσαν τα μπουζοκαλοδια αλλα τιποτα. Εκαψα 2 ολοκληρα ντεποζιτα, μηπως και εφταιγε η χαμηλη ποιοτητα βενζινης αλλα τιποτα. Το θεμα εγινε πιο εντονο μετα απο 5 μερες (χθες), ακουω ενα εντονο θορυβο μεσα απο το μοτερ, λες και στενεψαν τα πιστονια. Σημερα τσεκαραμε ολα τα ηλεκτρικα (μπουζι-δυναμο-καλωδια-φυσακια) και δουλευουν σωστα, εστειλα και για καθαρισμο τα μπεκ,ο καταλητης ειναι μια χαρα, και παλι τα ιδια!!!
Λιγο πριν μετρησαμε την συμπιεση και ηταν 8,0:1 (εργοστασιακο ειναι 9,5:1)
Δεν με χαλασε καθολου a105
Αυριο λυνουμε και βλεπουμε τα καλα μαντατα...
-
soum,
φοβαμαι οτι του φερεσαι βαναυσα του Μητσου σου.
... ???,, Ελατηρια ???
Παντως σου ευχομαι περαστικα και γρηγορα ''αξιοπλοος''.
-
Τα νεα της μερας:
Για αρχη ρυθμιστικαν οι βαλβιδες και σταματησε τα κοπανηματα του μοτερ.
Αλλα το αμαξι δεν τραβαει μια, λες και φοραει μοτελ απο glx 50αρι.
Βγηκε και η βαλβιδα ανακυκλωσης καυσιμου (erg νομιζω) και ηταν νοπο μεσα λες και ειχε νερο.
Καθαριστηκε και αυτο και τωρα ουτε τραβαει ουτε κραταει ρελαντι και σβινει.
Τωρα ειναι στον ηλεκτολογο(γατος ο συγκεκριμενος) για να τσεκαρει πλεξουδα και εγκεφαλο.
συνεχεια...
-
... Ευρεθει!!!
Πιδηξε δοντια ο ιμαντας και εφαγε την σφινα που βρισκεται ενδιαμεσα στο στροφαλο και στο γραναζι (εξωτερικα)
roc2 roc2 roc2
Μολις γλιτωσα απο μοτερ j12
-
Με τετοια τυχη δεν παιζεις και κανα τζοκερ που ξερεις; lol lol lol
-
Έτσι πληροφοριακά: ποιος βρήκε την αιτία για το πρόβλημά σου;
-
Ενα τρελο μαστορι που φτιαχνει κυριως toyota ταξι στην Αργυρουπολη μαζι με αλλους 2 που συνεργαζονται.
Εντελως τυχαια βρεθηκε, ειμασταν στη διαδικασια λυσηματος μοτερ και το ειδαμε...
Τελος καλα, ολα καλα...
-
Ενα τρελο μαστορι που φτιαχνει κυριως toyota ταξι στην Αργυρουπολη μαζι με αλλους 2 που συνεργαζονται.
Εντελως τυχαια βρεθηκε, ειμασταν στη διαδικασια λυσηματος μοτερ και το ειδαμε...
Τελος καλα, ολα καλα...
Μάλλον έχεις το παλιό μοτέρ με τον έναν εκκεντροφόρο G13B γιατί τα καινούργια M13A και Μ13Α VVT έχουν αλυσίδα(καδένα) στους δυο εκκεντροφόρους και είναι αδύνατον να φύγει απο τα δόντια. Πρέπει ν'αλλάζεις ιμάντα αν το ζορίζεις κάθε 70.000 χλμ το πολύ. Στα παλιά μοτέρ κόβονταν οι ιμάντες και κάρφωναν τις βαλβίδες!
-
Το μοτερ με τον εναν εκκεντροφορο ειναι και αλλαξα ιμαντα δυο φορες στις 60.000 και στις 100.000, τωρα ειμαι στις 113.000
-
Καλησπέρα σε ολους,
Ειμαι κατοχος Suzuki Jimny από 1/3/06 και νεος στο φορουμ. Ο λογος που σας επισκεπτομαι είναι το γνωστο προβλημα του jimny ,το τρεμουλο στο τιμονι . Από τα 10.521+ χλμ ταλαιπωρουμαι όπως πολλοι από εσας.
Από τα 10.521χλμ προσπαθω να λυσω το προβλημα αυτό με κάθε τροπο απευθυνομενος στην αντιπροσωπεια οπου το αγορασα καινουριο ,κατι που μεχρι και σημερα είναι αδυνατο να λυθει με ολους τους τροπους που εχει αναφερει ο καθενας από εσας και στο φορουμ.(Τα εξοδα εχουνε καθυφθει από την αντιπροσωπεια ακομα και μετα τη ληξη της εγγυησης).
Ειμαι απόφισισμενος να κινηθω νομικα μεχρι εκει που δεν παίρνει, όσο χρονικό διάστημα και να διαρκεσει μεχρι να δικαιωθώ ικανοποιητικά.
Δεν γνωρίζω αν το έχει κάνει κάποιος από εσάς.
Αυτό που ζητω από εσας είναι η υποστηριξη σας για να δικαιωθω με κάθε τροπο και οσοι αντιμετωπιζουνε αυτό το προβλημα.
Θα μπορεσουμε να δικαιωθουμε ,οσο περισσοτεροι μαζευτουμε τοσο το καλυτερο για εμας τοσο χειροτερα γι αυτους(SUZUKI) πιστεψτε με ,μας εχουνε κοροιδεψει παρα πολύ και δεν μας λυνουνε το προβλημα.
Με όλο το θάρρος θα ξεκινήσω αυτή την ενεργεια και είμαι αισιοδοξος για το απότελεσμα.
Θα ξεκινησω από την εταιρια sfakianakis μεχρι το εργοστασιο.
Σας περιμενω λοιπον να με υποστηριξετε και να ειστε σιγουροι ότι θα δικαιωθουμε ολοι.
Δέχομαι οποιαδήποτε ορθή απάντηση επί του συγκεκριμένου και μόνο θέματος.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
>7909<Ακη μου φαινεται οτι εχεις εντονες εμμονες! :D
Στα προηγουμενα ποστς σου νομιζω οτι εχει παρα-θεσει το ζητημα ''τρεμουλο στο τιμονι''.